Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Sem ti poslal na ZS.

Če si ga slučajno poslal v PRO MOTOR to močno odsvetujem,ker mehanik nima pojma o svojem poklicu,razen menjave olja pa še to bi preveril za njim,če je privil vijak za izpust oljaheadbang.gif

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če si ga slučajno poslal v PRO MOTOR to močno odsvetujem,ker mehanik nima pojma o svojem poklicu,razen menjave olja pa še to bi preveril za njim,če je privil vijak za izpust oljaheadbang.gif

Ani že Prešeren napisal "Čevlje sodi naj kopitar" :hmm: :hmm: :hmm:

Objavljeno

imam problem s števcem:cry: ne kaže mi več skupnih kilometrov, pa ne vem zakaj. ko dam kontakt se na števcu pojavijo osmice, se pravi da števec dela. potem pa številke zginejo, samo v zgornjem desnem kotu piše ODO. mi lahko kdo pomaga ali svetuje?:?

hvala in lp.

post-21984-127377339852_thumb.jpg

post-21984-127377343796_thumb.jpg

post-21984-127377350444_thumb.jpg

Objavljeno
Če si ga slučajno poslal v PRO MOTOR to močno odsvetujem,ker mehanik nima pojma o svojem poklicu,razen menjave olja pa še to bi preveril za njim,če je privil vijak za izpust oljaObjavljena slika

Tega mehanika ne poznam-tako, da ne morem soditi o njegovi strokovnosti. Drugače sem mu pa poslal številko privat variante.

Objavljeno

Zdravo, ima morda kdo service manual za hondo cbr900rr sc33....najraje v pdf.......lahko samo glede nastavitev vplinjačev......closedeyes.gif

Objavljeno

Zdravo, ima morda kdo service manual za hondo cbr900rr sc33....najraje v pdf.......lahko samo glede nastavitev vplinjačev......closedeyes.gif

Manual ti nebo nič pomagal, saj se vplinjače nastavi z uricami obratomer pa imaš in naj bi vsi motorji imeli prostitek med 1000 in 1100 o/min.

Ps: pa še nekaj, čim manj vrti po vplinjačih, prepusti raje kakem strokovnjaku! :whistle:

Objavljeno

Mah dejte no, v dobi kjer 13 letni mulci programirajo satelite pa odraslemu človeku (ob tehnični podpori, ki jo nudi www) pomoje ni problem pošravfat enih vplinjačev. Doba kjer je bil mehanik (tud zdravnik, šolmajster in duhovnik :) ) bog in batin se je že zdavnaj končala. Tud orodje ni več tak problem. Urice za sinhronizacijo vplinjačev se dobijo na e-bayu za tam 40 eur, u Louisu pomoje še kej cenej koker se spomnim.

Skratka, se opravičujem za off topic... hotu sem sam povedat da se da tud kej doma narest, sploh ob vseh informacijah, ki jih nudi internet.

@cb 1300 v tej temi je velik linkov do strani, kjer lahko zlovdaš service manuale

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=1557&view=findpost&p=1739926&hl=service%20manual&fromsearch=1

Objavljeno

Mah dejte no, v dobi kjer 13 letni mulci programirajo satelite pa odraslemu človeku (ob tehnični podpori, ki jo nudi www) pomoje ni problem pošravfat enih vplinjačev. Doba kjer je bil mehanik (tud zdravnik, šolmajster in duhovnik :) ) bog in batin se je že zdavnaj končala. Tud orodje ni več tak problem. Urice za sinhronizacijo vplinjačev se dobijo na e-bayu za tam 40 eur, u Louisu pomoje še kej cenej koker se spomnim.

Skratka, se opravičujem za off topic... hotu sem sam povedat da se da tud kej doma narest, sploh ob vseh informacijah, ki jih nudi internet.

@cb 1300 v tej temi je velik linkov do strani, kjer lahko zlovdaš service manuale

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=1557&view=findpost&p=1739926&hl=service%20manual&fromsearch=1

le zakaj potem potrebujemo še mehanike....

Objavljeno (popravljeno)

Zato ker nima vsak veselja vsega delat sam, ampak večina ljudi raje ostane v tistem fohu s katerim se ukvarja in take stvari prepusti mojstrom. Nimajo ne želje, ne volje se sami lotevat takih zadev.

Je pa čisto res kar je napisal trojan69

Dandanes s pomočjo spleta lahko najdeš res čisto vse potrebne informacije. Tako kar se tiče potrebnih orodij, samih informacij o poteku popravila.. Največkrat podprto celo s slikovnim materialom. Da ne govorimo o tem, da si par klikov stran od tovarniškega service manuala, torej tiste bukve, ki je namenjena profesionalnim serviserjem za opravljanje nihovega dela.

Dejstvo je, da kdor ima željo nekaj naredit sam, s smislom, voljo, trudom, ter seveda primernim orodjem in materialom, to tudi lahko naredi. Ajde, saj so določene situacije, kjer mimo šolanga mojstra še vedno ne gre, velikokrat predvsem zaradi tehničnih omejitev, ampak v splošnem se pa veliko reči da narest doma, če maš pač željo po tem.

Pa ne sam pri šraufanju, tudi na drugih področjih. Nikoli v zgodovini niso bile informacije (in to tudi strokovne) tako lahko dostopne in tako poceni kot danes.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Lep pozdrav tudi jas si sam šraufam use na motorju motor. Kupil sem gsxr 750 k1 s 35000km. Lotil sem se narediti komplet servis olje, filtri, svečke in ko sem videl zračni filter, me je skoraj kap. Očitno ga noben prejšnji lastnik ni zamenjal. Saj ne rečem filter iz zgornje strani izgleda kot iz trgovine ampak, ko ga uzameš ven jao sploh nebi govoril. No stvar je pa v tem ker je bilo vse zapacano, se je veliko svinjarije nabralo tudi na loputah za zrak zato sem cunjo namočil v bencin in nežno očistil zadevo iz vrha ampak od znotraj je še vse fejst zapacano in me zanima kako to čistite če kdo ali je treba vse dol odšraufat ali se da kako drugače. Mislil sem da bi kar s onim sprejem one shot tako kot avtomobile samo to ni baje preveč zdravo za mašino.

Objavljeno

Jaz s tovrstnimi spreji nimam izkušenj, tako da ti ne bi znal povedat ali je ok ali ne.. Vedno kadar je bilo treba kej pucat, sem lepo razdrl zadevo in spucal tako kot treba :) Saj ni tako komplicirano, je pa seveda fajn imet service manual.

Objavljeno

Ne res nebi šel jemat onih štirih loput dol in razdirat. Če se je že kdo polotil naj pa magari malo napiše izkušnjo.

In še ena stvar me zanima pri teh gsxrjih. Stabilizatorji ki so bolj za okras če se je kdo polotil originalnega otrdit.

Objavljeno

Ne vem ali imam problem s FI lucko ali ne, zadeva je sledeca: kawasaki zx6r 2007 letnik, ko je motor ugasnjen lucka utripa, kar je normalno, ko dam kontakt se zaslisi bencinsko pumpo in ko motorja se ne prizges s start gumbom, FI lucka hitro utripa in poleg nje se znas za posodico(olje). Je to normalno ali ne?

Objavljeno

Ne vem ali imam problem s FI lucko ali ne, zadeva je sledeca: kawasaki zx6r 2007 letnik, ko je motor ugasnjen lucka utripa, kar je normalno, ko dam kontakt se zaslisi bencinsko pumpo in ko motorja se ne prizges s start gumbom, FI lucka hitro utripa in poleg nje se znas za posodico(olje). Je to normalno ali ne?

Ni "normalno" tak motor MORA na delavniški računalnik in ta bo pokazal napako.Tudi če bi ti slučajno ratalo najti napako mora motor vseno na računalnik,da se recitira-zbriše napaka.

Ps: potrebno se bo poslužit servisa ! :hmm: :hmm:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

V knjižici, ki si jo dobil zraven motorja, piše kaj pomeni utripanje. Kot neka Morsejeva abeceda. Najboljši pa je obisk pri mehaniku.

Objavljeno

le zakaj potem potrebujemo še mehanike....

zato ker imajo prostor , dvigalo in tester.... pa za tiste z nežnimi rokicami , ki se bojijo malo zašmirat.... ali pa zaradi pomanjkanja časa ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zato ker imajo prostor , dvigalo in tester.... pa za tiste z nežnimi rokicami , ki se bojijo malo zašmirat.... ali pa zaradi pomanjkanja časa ...

Ta PROSTOR je hudičevo drag.Pozabil si na "ekologijo"in napisat,da mora imeti vsak serviser pogodbe za odvoz odpada:staro olje,stari oljni filtri,oljne krpe,izrabljeni akumulatorji,železo,katalizatorji itd.,kot tidi oljni lovilec.Za ves odpadni materijal,ki se pojavlja pri določeni dejavnosti, moraš letno podati poročilo (elaborat)komunali, elaborat požarne varnosti vsakih (par let) na dve leti 2-dnevni tečaj varstva pri delu in izpit.Pregled in testiranje izvedeno od poblaščena osebe, vseh delovnih in merilnih naprav na ca 3-leta npr.dvigalka,kompresor,stružnica,(cena pregleda za npr. dvigalko ca 300€ itd.itd.nekonca ne kraja s predpisi!! :headbang: :headbang:

Objavljeno (popravljeno)

Ni "normalno" tak motor MORA na delavniški računalnik in ta bo pokazal napako.Tudi če bi ti slučajno ratalo najti napako mora motor vseno na računalnik,da se recitira-zbriše napaka.

Ps: potrebno se bo poslužit servisa ! :hmm: :hmm:

Kolikor sem sedaj zbrskal po netu je to normalno, ampak mora pa lucka ugasnit po vzigu. Tako kot na prikazanem videu:

in tu
Popravljeno . Popravil RS50
Objavljeno

Eno vprašaje ...

gre se za Yamahco r6 (2007) ... zanima pa me, odstranitev katalizatorja, oz namestitev mid pipe ...

za nekatere modele motorjev sem zasledil, da ta midpipe ni nek hud strošek, ker original krivin nočemo rezat, bi pa odstranili katalizator...

Predlogi, nasveti... vse dobrodošlo :)

LP in le pvikend :):P

Objavljeno

Eno vprašaje ...

gre se za Yamahco r6 (2007) ... zanima pa me, odstranitev katalizatorja, oz namestitev mid pipe ...

za nekatere modele motorjev sem zasledil, da ta midpipe ni nek hud strošek, ker original krivin nočemo rezat, bi pa odstranili katalizator...

Predlogi, nasveti... vse dobrodošlo :)

LP in le pvikend :):P

Na moči pridobiš ca 8% + ,onesnaževanje se poveča in je kot pri starejših motorjih brez kat. ???

Ps: dokler na tehničnih ne komplicirajo je bolje brez kat,več Ps z enako porabo. Sicer pa kat.spravi mogoče kdaj še pravpride na tehničnem pregledu!!

Nevem pa kako da npr.Akrapoviča homologirajo brez kat,čeprav je original glušnik imel kat.Arapovičev je pa brez kat. :hmm:

Objavljeno

Mah dejte no, v dobi kjer 13 letni mulci programirajo satelite pa odraslemu človeku (ob tehnični podpori, ki jo nudi www) pomoje ni problem pošravfat enih vplinjačev. Doba kjer je bil mehanik (tud zdravnik, šolmajster in duhovnik :) ) bog in batin se je že zdavnaj končala. Tud orodje ni več tak problem. Urice za sinhronizacijo vplinjačev se dobijo na e-bayu za tam 40 eur, u Louisu pomoje še kej cenej koker se spomnim.

Skratka, se opravičujem za off topic... hotu sem sam povedat da se da tud kej doma narest, sploh ob vseh informacijah, ki jih nudi internet.

@cb 1300 v tej temi je velik linkov do strani, kjer lahko zlovdaš service manuale

http://www.motosvet....al&fromsearch=1

Hvala....grem v iskanje :-)

Objavljeno

Prosim za pomoč!!

Med menjavo olja sem uničil navoje na bloku (suzuki bandit).

Kako bi to popravil oz, kdo bi to popravil???

hvala

Objavljeno

Na moči pridobiš ca 8% + ,onesnaževanje se poveča in je kot pri starejših motorjih brez kat. ???

Ps: dokler na tehničnih ne komplicirajo je bolje brez kat,več Ps z enako porabo. Sicer pa kat.spravi mogoče kdaj še pravpride na tehničnem pregledu!!

Nevem pa kako da npr.Akrapoviča homologirajo brez kat,čeprav je original glušnik imel kat.Arapovičev je pa brez kat. :hmm:

ker pri mopedih ne merijo izpušnih plinov, saj pri avtomobilu priklopijo senzor da dobijo podatek o številu obratov motorja, pri motorju se tega ne da ker je vse skrito pod oklepi

Objavljeno

Prosim za pomoč!!

Med menjavo olja sem uničil navoje na bloku (suzuki bandit).

Kako bi to popravil oz, kdo bi to popravil???

hvala

to pa je pravo vprašanje v temi sam svoj mehanik :grim

no, saj se zgodi :whistle:

odvisno kak fejst si jih uničil. jaz bi vrezal večji navoj not, pa nabavil drug šrauf za izpust olja.

ka pa si delal, preveč zategoval dokler se ni začelo v prazno vrtet ?

Objavljeno

ne večji navoj, hell coil vložek bo treba dat

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!