bagio Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Sem ti poslal na ZS. Če si ga slučajno poslal v PRO MOTOR to močno odsvetujem,ker mehanik nima pojma o svojem poklicu,razen menjave olja pa še to bi preveril za njim,če je privil vijak za izpust olja LooLekSLO in daneb 2
maco47 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Če si ga slučajno poslal v PRO MOTOR to močno odsvetujem,ker mehanik nima pojma o svojem poklicu,razen menjave olja pa še to bi preveril za njim,če je privil vijak za izpust olja Ani že Prešeren napisal "Čevlje sodi naj kopitar" :hmm: Agostini 1
lukabogo Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 imam problem s števcem:cry: ne kaže mi več skupnih kilometrov, pa ne vem zakaj. ko dam kontakt se na števcu pojavijo osmice, se pravi da števec dela. potem pa številke zginejo, samo v zgornjem desnem kotu piše ODO. mi lahko kdo pomaga ali svetuje? hvala in lp.
motorist Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Če si ga slučajno poslal v PRO MOTOR to močno odsvetujem,ker mehanik nima pojma o svojem poklicu,razen menjave olja pa še to bi preveril za njim,če je privil vijak za izpust oljaObjavljena slika Tega mehanika ne poznam-tako, da ne morem soditi o njegovi strokovnosti. Drugače sem mu pa poslal številko privat variante.
cb1300 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Zdravo, ima morda kdo service manual za hondo cbr900rr sc33....najraje v pdf.......lahko samo glede nastavitev vplinjačev......
maco47 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Zdravo, ima morda kdo service manual za hondo cbr900rr sc33....najraje v pdf.......lahko samo glede nastavitev vplinjačev...... Manual ti nebo nič pomagal, saj se vplinjače nastavi z uricami obratomer pa imaš in naj bi vsi motorji imeli prostitek med 1000 in 1100 o/min. Ps: pa še nekaj, čim manj vrti po vplinjačih, prepusti raje kakem strokovnjaku! dotem, Agostini, trojan69 in 3 others 3 3
trojan69 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Mah dejte no, v dobi kjer 13 letni mulci programirajo satelite pa odraslemu človeku (ob tehnični podpori, ki jo nudi www) pomoje ni problem pošravfat enih vplinjačev. Doba kjer je bil mehanik (tud zdravnik, šolmajster in duhovnik ) bog in batin se je že zdavnaj končala. Tud orodje ni več tak problem. Urice za sinhronizacijo vplinjačev se dobijo na e-bayu za tam 40 eur, u Louisu pomoje še kej cenej koker se spomnim. Skratka, se opravičujem za off topic... hotu sem sam povedat da se da tud kej doma narest, sploh ob vseh informacijah, ki jih nudi internet. @cb 1300 v tej temi je velik linkov do strani, kjer lahko zlovdaš service manuale http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=1557&view=findpost&p=1739926&hl=service%20manual&fromsearch=1 carmagedon, daneb, maco47 in 1 other 3 1
bmw Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Mah dejte no, v dobi kjer 13 letni mulci programirajo satelite pa odraslemu človeku (ob tehnični podpori, ki jo nudi www) pomoje ni problem pošravfat enih vplinjačev. Doba kjer je bil mehanik (tud zdravnik, šolmajster in duhovnik ) bog in batin se je že zdavnaj končala. Tud orodje ni več tak problem. Urice za sinhronizacijo vplinjačev se dobijo na e-bayu za tam 40 eur, u Louisu pomoje še kej cenej koker se spomnim. Skratka, se opravičujem za off topic... hotu sem sam povedat da se da tud kej doma narest, sploh ob vseh informacijah, ki jih nudi internet. @cb 1300 v tej temi je velik linkov do strani, kjer lahko zlovdaš service manuale http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=1557&view=findpost&p=1739926&hl=service%20manual&fromsearch=1 le zakaj potem potrebujemo še mehanike.... maco47 in suhi 1 1
Jure Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 (popravljeno) Zato ker nima vsak veselja vsega delat sam, ampak večina ljudi raje ostane v tistem fohu s katerim se ukvarja in take stvari prepusti mojstrom. Nimajo ne želje, ne volje se sami lotevat takih zadev. Je pa čisto res kar je napisal trojan69 Dandanes s pomočjo spleta lahko najdeš res čisto vse potrebne informacije. Tako kar se tiče potrebnih orodij, samih informacij o poteku popravila.. Največkrat podprto celo s slikovnim materialom. Da ne govorimo o tem, da si par klikov stran od tovarniškega service manuala, torej tiste bukve, ki je namenjena profesionalnim serviserjem za opravljanje nihovega dela. Dejstvo je, da kdor ima željo nekaj naredit sam, s smislom, voljo, trudom, ter seveda primernim orodjem in materialom, to tudi lahko naredi. Ajde, saj so določene situacije, kjer mimo šolanga mojstra še vedno ne gre, velikokrat predvsem zaradi tehničnih omejitev, ampak v splošnem se pa veliko reči da narest doma, če maš pač željo po tem. Pa ne sam pri šraufanju, tudi na drugih področjih. Nikoli v zgodovini niso bile informacije (in to tudi strokovne) tako lahko dostopne in tako poceni kot danes. Popravljeno Maj 13, 2010. Popravil Jure gsx750f, carmagedon, macak333 in 2 others 5
Cross125 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Lep pozdrav tudi jas si sam šraufam use na motorju motor. Kupil sem gsxr 750 k1 s 35000km. Lotil sem se narediti komplet servis olje, filtri, svečke in ko sem videl zračni filter, me je skoraj kap. Očitno ga noben prejšnji lastnik ni zamenjal. Saj ne rečem filter iz zgornje strani izgleda kot iz trgovine ampak, ko ga uzameš ven jao sploh nebi govoril. No stvar je pa v tem ker je bilo vse zapacano, se je veliko svinjarije nabralo tudi na loputah za zrak zato sem cunjo namočil v bencin in nežno očistil zadevo iz vrha ampak od znotraj je še vse fejst zapacano in me zanima kako to čistite če kdo ali je treba vse dol odšraufat ali se da kako drugače. Mislil sem da bi kar s onim sprejem one shot tako kot avtomobile samo to ni baje preveč zdravo za mašino.
Jure Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Jaz s tovrstnimi spreji nimam izkušenj, tako da ti ne bi znal povedat ali je ok ali ne.. Vedno kadar je bilo treba kej pucat, sem lepo razdrl zadevo in spucal tako kot treba Saj ni tako komplicirano, je pa seveda fajn imet service manual.
Cross125 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Ne res nebi šel jemat onih štirih loput dol in razdirat. Če se je že kdo polotil naj pa magari malo napiše izkušnjo. In še ena stvar me zanima pri teh gsxrjih. Stabilizatorji ki so bolj za okras če se je kdo polotil originalnega otrdit.
RS50 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Ne vem ali imam problem s FI lucko ali ne, zadeva je sledeca: kawasaki zx6r 2007 letnik, ko je motor ugasnjen lucka utripa, kar je normalno, ko dam kontakt se zaslisi bencinsko pumpo in ko motorja se ne prizges s start gumbom, FI lucka hitro utripa in poleg nje se znas za posodico(olje). Je to normalno ali ne?
maco47 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Ne vem ali imam problem s FI lucko ali ne, zadeva je sledeca: kawasaki zx6r 2007 letnik, ko je motor ugasnjen lucka utripa, kar je normalno, ko dam kontakt se zaslisi bencinsko pumpo in ko motorja se ne prizges s start gumbom, FI lucka hitro utripa in poleg nje se znas za posodico(olje). Je to normalno ali ne? Ni "normalno" tak motor MORA na delavniški računalnik in ta bo pokazal napako.Tudi če bi ti slučajno ratalo najti napako mora motor vseno na računalnik,da se recitira-zbriše napaka. Ps: potrebno se bo poslužit servisa ! :hmm: carmagedon, daneb in Agostini 1 2
motofrik Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 V knjižici, ki si jo dobil zraven motorja, piše kaj pomeni utripanje. Kot neka Morsejeva abeceda. Najboljši pa je obisk pri mehaniku.
thumper Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 le zakaj potem potrebujemo še mehanike.... zato ker imajo prostor , dvigalo in tester.... pa za tiste z nežnimi rokicami , ki se bojijo malo zašmirat.... ali pa zaradi pomanjkanja časa ... DINAMIK in Jure 2
maco47 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 zato ker imajo prostor , dvigalo in tester.... pa za tiste z nežnimi rokicami , ki se bojijo malo zašmirat.... ali pa zaradi pomanjkanja časa ... Ta PROSTOR je hudičevo drag.Pozabil si na "ekologijo"in napisat,da mora imeti vsak serviser pogodbe za odvoz odpada:staro olje,stari oljni filtri,oljne krpe,izrabljeni akumulatorji,železo,katalizatorji itd.,kot tidi oljni lovilec.Za ves odpadni materijal,ki se pojavlja pri določeni dejavnosti, moraš letno podati poročilo (elaborat)komunali, elaborat požarne varnosti vsakih (par let) na dve leti 2-dnevni tečaj varstva pri delu in izpit.Pregled in testiranje izvedeno od poblaščena osebe, vseh delovnih in merilnih naprav na ca 3-leta npr.dvigalka,kompresor,stružnica,(cena pregleda za npr. dvigalko ca 300€ itd.itd.nekonca ne kraja s predpisi!! :headbang: dotem, Agostini, trebor in 2 others 3 2
RS50 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 (popravljeno) Ni "normalno" tak motor MORA na delavniški računalnik in ta bo pokazal napako.Tudi če bi ti slučajno ratalo najti napako mora motor vseno na računalnik,da se recitira-zbriše napaka. Ps: potrebno se bo poslužit servisa ! :hmm: Kolikor sem sedaj zbrskal po netu je to normalno, ampak mora pa lucka ugasnit po vzigu. Tako kot na prikazanem videu: in tu Popravljeno Maj 14, 2010. Popravil RS50
Gizmo_ Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Eno vprašaje ... gre se za Yamahco r6 (2007) ... zanima pa me, odstranitev katalizatorja, oz namestitev mid pipe ... za nekatere modele motorjev sem zasledil, da ta midpipe ni nek hud strošek, ker original krivin nočemo rezat, bi pa odstranili katalizator... Predlogi, nasveti... vse dobrodošlo LP in le pvikend
maco47 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Eno vprašaje ... gre se za Yamahco r6 (2007) ... zanima pa me, odstranitev katalizatorja, oz namestitev mid pipe ... za nekatere modele motorjev sem zasledil, da ta midpipe ni nek hud strošek, ker original krivin nočemo rezat, bi pa odstranili katalizator... Predlogi, nasveti... vse dobrodošlo LP in le pvikend Na moči pridobiš ca 8% + ,onesnaževanje se poveča in je kot pri starejših motorjih brez kat. ??? Ps: dokler na tehničnih ne komplicirajo je bolje brez kat,več Ps z enako porabo. Sicer pa kat.spravi mogoče kdaj še pravpride na tehničnem pregledu!! Nevem pa kako da npr.Akrapoviča homologirajo brez kat,čeprav je original glušnik imel kat.Arapovičev je pa brez kat.
cb1300 Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Mah dejte no, v dobi kjer 13 letni mulci programirajo satelite pa odraslemu človeku (ob tehnični podpori, ki jo nudi www) pomoje ni problem pošravfat enih vplinjačev. Doba kjer je bil mehanik (tud zdravnik, šolmajster in duhovnik ) bog in batin se je že zdavnaj končala. Tud orodje ni več tak problem. Urice za sinhronizacijo vplinjačev se dobijo na e-bayu za tam 40 eur, u Louisu pomoje še kej cenej koker se spomnim. Skratka, se opravičujem za off topic... hotu sem sam povedat da se da tud kej doma narest, sploh ob vseh informacijah, ki jih nudi internet. @cb 1300 v tej temi je velik linkov do strani, kjer lahko zlovdaš service manuale http://www.motosvet....al&fromsearch=1 Hvala....grem v iskanje :-)
nowfak Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Prosim za pomoč!! Med menjavo olja sem uničil navoje na bloku (suzuki bandit). Kako bi to popravil oz, kdo bi to popravil??? hvala
k0ci Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Na moči pridobiš ca 8% + ,onesnaževanje se poveča in je kot pri starejših motorjih brez kat. ??? Ps: dokler na tehničnih ne komplicirajo je bolje brez kat,več Ps z enako porabo. Sicer pa kat.spravi mogoče kdaj še pravpride na tehničnem pregledu!! Nevem pa kako da npr.Akrapoviča homologirajo brez kat,čeprav je original glušnik imel kat.Arapovičev je pa brez kat. ker pri mopedih ne merijo izpušnih plinov, saj pri avtomobilu priklopijo senzor da dobijo podatek o številu obratov motorja, pri motorju se tega ne da ker je vse skrito pod oklepi
TheMan Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 Prosim za pomoč!! Med menjavo olja sem uničil navoje na bloku (suzuki bandit). Kako bi to popravil oz, kdo bi to popravil??? hvala to pa je pravo vprašanje v temi sam svoj mehanik :grim no, saj se zgodi odvisno kak fejst si jih uničil. jaz bi vrezal večji navoj not, pa nabavil drug šrauf za izpust olja. ka pa si delal, preveč zategoval dokler se ni začelo v prazno vrtet ?
k0ci Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 ne večji navoj, hell coil vložek bo treba dat
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se