Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

počasno nihanje motocikla levo-desno pri vseh hitrostih.

K hiši smo privlekli Hyosunga GT250. Zadeva med vožnjo počasi niha levo-desno, nima veze kakšna je hitrost.Sem mislil da je to zaradi gum,ker je motor čez zimo stal,pa ni temu tako.

Preveril sem vse vijake,zvare, nov komplet gum, spredaj nove vilice z novim oljem,kovčka ni na motorju.

Motor ni bil razbit,platišča so pa tudi ravna.

Kakšna ideja? :yea1:

Takšno nihanje povzročajo gume. Lahko da so že nekoliko izrabljene po sredini. Imel sem isti problem in po zamenjavi gum problema ni več.:rolleyes:

Objavljeno

Takšno nihanje povzročajo gume. Lahko da so že nekoliko izrabljene po sredini. Imel sem isti problem in po zamenjavi gum problema ni več.:rolleyes:

če je tip napisal, da je dal nove gume, pa je še zmeraj isto....

Objavljeno

Simptoni so podobni mojim, ko sem imel ležaje v križiu zjahane. Vendar pri meni se je to dogajalo od cca. 60km/h naprej.

Objavljeno

Hladilna tekočina se zelo verjetno naliva nekje na boku, običajno na desnem. Si ne lastim takega motorja, zato ne vem točno kje. Bo pa potrebno plastiko umaknit stran, da boš lahko prišel do čepa na cevi ali hladilniku. Čep (pokrovček) je pa na vrhu hladilnega sistema, da gre hladilna tekočina v vse kanale in ne ostanejo kje zračni mehurji. Zato je namontiran kje v bližini vpetja vilic na okvir.

Upam, da sem ti pomagal, drugače se bo moral oglasiti kdo, ki je v teh motorjih bolj doma :D.

LP Robert

Hvala Robert za pomoč. Posodica se vidi z desne strani motorja, kako do nje priti pa še ne vem. Verjetno kje pod sedežem, pod akumulatorjem.... bom popoldne šel v akcijo.

LP

Objavljeno

Sem razdrl sprednji konec,namazal krmilne ležaje in sestavil nazaj.Šajtanje je čudežno izginilo se pa nekje pri 130km/h pojavi shimmy :headbang: :headbang: Bom dal noter kar nove ležaje, potem bo pa verjetno OK. :whistle: :whistle:

Objavljeno

eno vprasanje za kakega mojstra ce je slucajn z tem kej na tekocem... no uglavnem danes sem opazil da mi je na fazerci spustil levi semering na vilici, sicer ni kriticno saj se samo opazi da je rosno/vlažno in sicer zanima me kuk casa se to lahk zdrzi oz. ko se odlocim menjat kaj vse je potrebno menjat, ali je dovolj da samo semering menjam...in pa ce je potrebno obe vilici zrihtat??? ker desna je trenutno se ok. zanima me do kaksnih problemov lahk tud pride ce le tega pravocano ne zrihtam..in koliko bi me tak špas udaril po denarnici???

Objavljeno (popravljeno)

Ti kar lepo zrihtaj.. Ni tak strošek. Če se že odločiš za pretesnitev, se ponavadi to vedno naredi na obeh teleskopih naenkrat pa je rešeno. Zamenja se semeringe in da novo olje, to je pa nekako to. Strošek z materialom in delom je ponavadi med 80 in 100€. Jaz sem par mesecev nazaj pri Čarmanu za pretesnitev dal ene 85€ če se prav spomnim, je pa res, da sem vilice sam snel in mu nesel. Verjetno je kakšen € več, če morajo še razkopavat in nazaj sestavljat ker gre nekaj časa.

Zdej kar se tiče nuje je pa tako.. Fazerca kolikor vem nima USD vilic, tako da verjetno ni tako kritično.. V mojem primeru so bile pa USD vilice in po tem ko je začelo mal solzit, je kar kmalu začelo oreng puščat in metat olje direkt na prednjo gumo. Ker sem pričakoval, da se kej takega zgodi, sem itak bil previden v tistih par km ki sem jih naredil in potem takoj dal zrihtat.. Ampak guma je bla res oreng mastna na tisti strani, kjer je puščalo in če ne bi bil pozoren in se pripeljal v kakšen zavoj bolj korajžno tako kot ponavadi, bi precej verjetno šel po tleh. Zdej pri navadnih vilicah verjetno ne bo tako teklo ven kot pri USD, tam gravitacija le dela svoje. Ampak vseeno se ti pomoje splača dat zrihtat, glede na to da ni tako velik strošek..

Če ne drugega bo počasi motor ratal slabše vozen, ker bo vzmetenje vse slabše blažilo, pa še drug teleskop je brez potrebe bolj obremenjen, če en ne dela... In slej ko prej spusti tudi ta

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

To se da za nekaj časa rešit z negativom fotografskega filma. Negativ porineš pod semering in nekaj časa drajsaš sem ter tja, pri tem pa s filmom potuješ naokoli. Sicer sem ta postopek uporabil na krosu in je delovalo, če pa bo pri tebi, pa ne vem.

Če menjaš semering, ga moraš na obeh vilicah in takrat se naredi tudi servis na vilicah.

Cena????

Popravljeno . Popravil Butnglavc
Objavljeno

Komplet dveh semeringov pride v louisu 10€ (pr nas verjetno kak € več), plus liter olja okol 25 € (par € plus minus...). Tut ni noben problem zadevo doma razstavit in zamenjat.

Objavljeno (popravljeno)

jure,butnglavc,motorist...hvala za odgovore... mogoce da se bom nekaj casa pocakal ker zdej je zadeva se res minimalna saj se samo na prašni gumici na vrhu malo opazi da je vlažno pa na vilicah ker semring ne dihta vec...me pa se zanima res da je motor star 7 let...mislite da je semering pac opravil svoje delo in bi v vsakem primeru crknil...ne glede na stil voznje..ker namrec zadnjih nekaj dni sem fural bol na hard :D al mislte da sn bil pregrob pri voznji, sicer se ne spovnem da bi res kej fejst ruknalo da bi se unicil semering vibracije pa itk so ker vsaki lukni al pa robu na cesti se pa tud nemores izognat..zanima me zato..ko bom dal to zrihtat da se mi ob taki voznji ne bo to spet ponovilo saj nekaj pa le more zdrzat???

Popravljeno . Popravil payback
Objavljeno

Nekaj sigurno pripomore starost (guma se stara), drugo pa naše zrukane ceste. Če voziš "bolj na hard" se to ne bo bistveno poznalo pri življenski dobi semeringa.

Objavljeno

Jaz imam pa sledeč problem. ker se mi med bremzanjem slišijo diski sem se odločil da bom razstavil bremze in zamenjal bremz ploščice. to tudi naredim, pogledam bremz ploščice, sem prišel skoraj do kovine. si rečem: definitivno bo treba tole zamenjat. ko vzamem ploščice ven pritisnem bremzo ene parkrat :wallbash: :wallbash: :wallbash: in zdej je seveda bat toliko vzunej da tudi tastarih ne spravim nazaj noter. kako sedaj to zrihtat da lahko nove dam notri. kako naj bat nazaj potisnem?

hvala za odgovore

LP

Objavljeno

vzami papagajke, oba dela klešč ovij z cunjo da ne ćesa ne spraskaš in stisni batke nazaj v čeljust

Objavljeno

2 leti stara ninja mi zgleda na oddusku ekspanzijske posode nekaj mece ven. Hladfilna tekocina je prva notri originalna, motor ima 8000km in danes sem opazil da cevka ki je na zgornji strani ekspanzijske posode zgleda mece vodo ven ali pa kako paro, pojma nimam. Na levi strani sem opazil po voznji par pikic tekocine, doma razstavil in prisel do ugotovitve da to izhaja iz te cevke. Gre za kak problem al je to normalen pojav? Med voznjo mi temperatura niha med 75 in 80°C edino po mestu v guzvi se dvigne tja do 90 ali pa malo cez.

Objavljeno

vzami papagajke, oba dela klešč ovij z cunjo da ne ćesa ne spraskaš in stisni batke nazaj v čeljust

to sem probaval, pa sem raje nehal da nebi kej zjebal. a če to naredim bo ok?

LP

Objavljeno

no zdej sem z nejvečjimi papagajkami stiskal do fula pa nič ne pomaga :?

kaj bi lahko še naredil?

LP

Objavljeno

no zdej sem z nejvečjimi papagajkami stiskal do fula pa nič ne pomaga trance_11_confused.gif

kaj bi lahko še naredil?

LP

Ko sem menjala ploščice na svoji R6 je bilo treba odstranit nekaj zavorne tekočine. Najlažje to narediš tako, da zgoraj odpreš rezervoarček in z brizgo vzameš nekaj malo tekočine ven, pa potem poskusi stisnit batke nazaj noter. Ko boš dal nove ploščice noter pa potem "napumpaš" bremzo in doliješ tekočino nazaj , če je treba.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pri stiskanju pazi, da enakomerno - naravnost pritiskaš batek v valj, ker je narejeno zelo na tesno in se batek zatakne pri neenakomernem (nenatančnem) vračanju v osnovni položaj. Če se ti to zgodi, ga moraš spet malo ven porinit in ponovno nazaj potisniti. Ko je batek nazaj v ležišču, mu s kakšnim koščkom lesa preprečiš, da bi zlezel ven, ko začneš drug batek postavljati v začetni položaj.

LP Robert

P.S.: moram nehat pisat, me soseda kliče na kavo :naughty:

Objavljeno

Pri stiskanju pazi, da enakomerno - naravnost pritiskaš batek v valj, ker je narejeno zelo na tesno in se batek zatakne pri neenakomernem (nenatančnem) vračanju v osnovni položaj. Če se ti to zgodi, ga moraš spet malo ven porinit in ponovno nazaj potisniti. Ko je batek nazaj v ležišču, mu s kakšnim koščkom lesa preprečiš, da bi zlezel ven, ko začneš drug batek postavljati v začetni položaj.

LP Robert

P.S.: moram nehat pisat, me soseda kliče na kavo :naughty:

sej jest mam samo en bat...125 4t mašina. ni močna+ lahek motor...

Objavljeno

Nisem pogledal kakšen stroj voziš :wallbash:. Torej bo še lažje, manj dela.

LP Robert

Objavljeno

Živjo!

Jst bi mel tud eno vprašanje v zvezi z bremzami. Danes sem dal na svojem GSXu prvo gumo dol, jo nesel zamenjat, pridem nazaj sestavim, grem peljat.. čuden občutek probam diske, desni čist vroč, levi malo... ok razstavim še 1x... ploščice na čeljusti mal razmaknem ( tist minimalen luftek k je, če čeljust ni na disku), zavrtim kolo je dokaj ok, stisnem bremzo, probam še 1x zavrtet kolo in ga čudno bremza (desni disk prijemlje)... Je pa res da zadnje čase bremze niso tako dobro prijele, kot na začetku, takoj ko sem ga kupil.. cca 4000km nazaj..

Kakšen nasvet, al kar servis ipd.?

LP

Objavljeno

Možno da bo treba menjat semeringe pri batkih.

Lahko pa poskusiš še dobro očistit zavorne čeljusti, sploh okolico batkov. ter jih parkrat potisnit noter pa ven (pazi da ti pri stiskanju ročke batki ne bodo skočili iz ležišč).

Objavljeno

no zdej sem z nejvečjimi papagajkami stiskal do fula pa nič ne pomaga :?

kaj bi lahko še naredil?

LP

poizkusi z mizarsko spono - po domače "cvingo", meni je uspelo. Privijaj jo lepo počasi in z občutkom :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!