Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Aja, cena za Helicoile v BTS je 162€, se pa da dobit posamezno spiralce(samo ti ne pomagajo, ker nimaš orodja), so pa pakirane menda po 50 kosov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, cena za Helicoile v BTS je 162€, se pa da dobit posamezno spiralce(samo ti ne pomagajo, ker nimaš orodja), so pa pakirane menda po 50 kosov.

Najlepša hvala za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa bi popravljali? Kakšen navoj? Ker če lahko povečaš luknjo lahko uporabiš vložek (implantant), samo zvrtaš luknjo in ga priviješ, je samorezen. Prodaja pa jih Kamm v Šenčurju na kos (Inteco jih ne naroča pod 100 kosov, kakšnih 20€ min).

lp

Franc

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem spredaj dvignil motor ker sem si zvaril sprednjo dvigalo, z namenom da odmontiram kolo zaradi menjave pnevmatike. Ko sem prijel kolo se je čutila majhna zračnost. Snamem kolo in ugotovim da so ležaji slabi. Na Ebayu najdem komplet 2 ležajev s semeringi za 10 angleških funtov. Zjutraj pokličem na Suzuki odar in mi reče da mi lahko naroči in dobijo naslednji teden - cena 20€ en ležaj 4€ semering. Nato razstavim kolo in vzamem mere in grem v avtomaterial. Vse štiri stvari dobim po redni ceni za cca 13€, ležaji so na zalogi, semeringe dobijo jutri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ležajev z ebaya nebi kupoval, ker je večina kitajski krš. Najbolje je tako, kot si naredil, da greš v štarcuno z ležaji in kupiš kvalitetne a še vedno ugodne ležaje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi prinas prodajajo KRŠ zato moraš pazit, ko kupuješ ležaje absolutno moraš zahtevat ležaje poznane firme kot je npr;SKF,NGK obvezno pa mora imeti poliamidno kletko in mora bit cena vsaj 15€ kom. sicer ga jaz NEBI montiral na moj motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja.

S kolegom zamenjala zavorno olje na mojem mopedu, zamenjala sva v manj kot 10minutah, da sploh nisem pogledal kaj sva noter vlila. Serviser mi je dal olje dot5.1 ??, kar sem sele pozneje opazil, priporoceno pa je dot4, kar tudi pise na posodici za olje.

Torej?

Mi bo olje prezrl gumice, ali mi je serviser dal pravo olje, ceprav sem mu omenil model in letnico mopeda.

Ko sem sel na testno voznjo, kake razlike ni. Olja med sabo nisem mesal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je zdelo.

Sicer nisem ravno strokovnjak, ampak glavna razlika naj bi bla v temperaturni obstojnosti olja, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je zdelo.

Sicer nisem ravno strokovnjak, ampak glavna razlika naj bi bla v temperaturni obstojnosti olja, ne?

Nič se neboj! nobena zavorna tekočina nerazje gumic in dot5 je novejše in boljše olje manj absorbira vodo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je zdelo.

Sicer nisem ravno strokovnjak, ampak glavna razlika naj bi bla v temperaturni obstojnosti olja, ne?

Dot 5.1 naj bi bil bolj "temperaturno obstojen" oz. zavre pri višji temperaturi, hkrati pa je tudi bolj higroskopičen, bolj veže vodo nase kot dot4.

Na plastenki zavornega olja od TRWja, piše da lahko mešaš različna olja (dot4 in dot5.1) med sabo!

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej pripomba k Bremzerjevem postu. Treba je ločit DOT 5 in DOT 5.1. Če zmešaš DOT 5.1 z DOT 4 ni nobene tragedije. Medtem ko ima DOT 5 popolnoma drugačno osnovo saj je silikonski in se ga NE SME mešati z DOT 3,4 ali 5.1, vsi ti namreč temeljijo na glikolu.

Kar se tiče vezanja vode pa ne vem točno kaj bi si mislil.. Se nisem poglabljal v to.

Vem, da sem enkrat nekje zasledil, tako kot pravi TBoxer, da 5.1 bolj veže vodo nase.

Po drugi strani pa vem da ravno Lucas (TRW) za DOT 4 priporoča menjavo na 18 mesecev, medtem ko je intervalni rok menjave pri 5.1 še enkrat daljši - 36. mesecev. To je malo skregano z dejstvom, da nase bolj veže vodo, ker če bi bolj vezal sklepam, da bi ga bilo treba menjat še prej in ne toliko pozneje.

Je pa vsekakor 5.1 bolj primeren za "racing" uporabo, oziroma za višje obremenitve in temperature, ala vožnjo čez prelaze, itd. Vsaj na tak način to oglašujejo proizvajalci.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič se neboj! nobena zavorna tekočina nerazje gumic in dot5 je novejše in boljše olje manj absorbira vodo!

Zgleda, da si me prehitel...

Zdaj pa ne vem kdo ima prav, zase nisem več 100%.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dot 5 res ne absorbira vode, ker je silikonska tekočina, razvita je bila za ABS sisteme, na nekatera tesnila naj bi reagirala agresivno (čeprov mi ni jasno kako če je silikonska :)). Samo to je nekaj čisto drugega kot dot 5.1, ki je isti rang kot dot4, ki je higroskopska in absorbira vodo iz okolice, nekateri pravijo, da bolj kot dot4, samo priznam, da se v to nisem kej dost spuščal, ker tko menjam letno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kako se reče postopku, kadar ima plastika videz kakor da je kromirana kovina, in če katero podjetje to dela pri nas ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kako se reče postopku, kadar ima plastika videz kakor da je kromirana kovina, in če katero podjetje to dela pri nas ?

Reče se metaliziranje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za zgornje odgovore. To je vse kar sem rabil vedt.

... oziroma za višje obremenitve in temperature, ala vožnjo čez prelaze, itd...

Koristim itak vecinoma samo to. Dirkam bolj pocasi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....... in dot5 je novejše in boljše olje manj absorbira vodo!

razlika med DOT 5 in DOT 3, 4 in 5.1 je ze napisana. DOT 5 in ostale zavorne tekocine se ne mesajo med seboj, ker....... (glej zgoraj).

vse zavorne tekocine na osnovi glikola so higrosopske, kar pomeni da vlecejo vlago iz zraka; ergo se z leti nabere voda v zavorni tekocini, katera pri zaviranju lahko zavre, kar povzroca upad zavorne moci do odpovedi zavor (rocica "gre v prazno" ko jo stisnes). zato tudi priporocen interval menjave zavorne tekocine na 2 leti. DOT 4 je manj higroskopska kot DOT 5.1, a ima tudi nizje vrelisce (razlika je ca. 50°C).

v bistvu je vseeno katero olje (DOT 4 ali 5.1) se uporablja za prevazanje po cesti, obe tekocini zadovoljita vse potrebe zaviranja. 5.1 je predvsem namenjena drikaliscu (z ustreznim intervalom menjave tekocine) ali preteznemu vijuganju po alpah, dolomitih in podobnih hribih. ce se samo enkrat na leto odpravi v alpe je DOT 4 cisto dovolj. s predpostavko, da voznik/ca zna _pravilno_ zavirati (yep, tudi to obstaja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim pomoč oziroma če ima kdo carbtune ali pa štiri vakum števce za nastavljanje sinhronizacije. Po možnosti iz okolice štajerske.

Če kdo rabi imam sinhrometer za dva cilindra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav moži!

Mogoče mi bo kdo znal povedat kej pametnega pri sledečem problemu:

KAWASAKI KLE 500 letnik 1997, nucam ga že eno leto in sem več kot zadovoljen.

Zadnje par dni pa se mi je začel pojavljat problem za katerega ne znam rešitve oz. vzroka.

Pri vsakem daljšem in močnejšem zaviranju se mi prižgejo lučka za temperaturo in lučka za olje.

Stvar sem začel opažat pri semaforjih ko sem se ustavil malo bolj naglo in so te dve lučke zagorele. Vendar... takoj, ko speljem pa se ugasnejo. Pozneje sem ugotovil da včasih dam samo gas brez da bi speljal pa se ugasnejo. Ponavljam, to se mi dogaja samo pri daljših/močnejših zaviranjih, pri normalnem zaviranju lepo počasi in gospodsko je vse vredu, nič se ne prižge.

In nikakor mi ne gre v glavo kaj se dogaja... Mogoče kakšne tekočine manjka? Da sila porine tekočino naprej pri zaviranju in potem senzor zazna kot napako oz. problem?

Kaj bi sploh pomenilo to da se ti obe lučke za temperaturo in olje prižgejo? Morda samo problem z elektroniko?

Sem brskal po Service Manual-u ampak nisem našel nič konkretnega

Za kakršenkoli nasvet se iskreno zahvaljujem!

:)

Popravljeno . Popravil Stevie
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že razmišljal na to... ampak ko pogledam nivo olja... se mi zdi da ga je prej preveč kot premalo....

Sploh pa me jezijo stvari ki se kar tako "same od sebe" pokvarijo, brez konkretnega razloga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!