danci1973 Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Pod kaj pa iskat tega v lojzu? 'DREHMOMENTSCHLUESSEL' Mali (4-24 Nm) in veliki (24-206 Nm). Imajo pa še ene malo dražje, ki so razdeljeni na 6-30, 19-110 in 40-210 Nm... Imajo pa take 'poceni' tudi v OBI-jih, Bauhaus/maxx-ih itd. D. Dolenc™, daneb in maco47 2 1
Dolenc™ Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Super, hvala. Gremo naročevat , upam da so saj približno natančni.
Stric Burek Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Aja, cena za Helicoile v BTS je 162€, se pa da dobit posamezno spiralce(samo ti ne pomagajo, ker nimaš orodja), so pa pakirane menda po 50 kosov. daneb 1
daneb Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 Aja, cena za Helicoile v BTS je 162€, se pa da dobit posamezno spiralce(samo ti ne pomagajo, ker nimaš orodja), so pa pakirane menda po 50 kosov. Najlepša hvala za info.
franc Objavljeno Julij 28, 2010 Opozori Objavljeno Julij 28, 2010 (popravljeno) Kaj pa bi popravljali? Kakšen navoj? Ker če lahko povečaš luknjo lahko uporabiš vložek (implantant), samo zvrtaš luknjo in ga priviješ, je samorezen. Prodaja pa jih Kamm v Šenčurju na kos (Inteco jih ne naroča pod 100 kosov, kakšnih 20€ min). lp Franc Popravljeno Julij 28, 2010. Popravil franc Bremzer in daneb 1 1
nk84 Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Včeraj sem spredaj dvignil motor ker sem si zvaril sprednjo dvigalo, z namenom da odmontiram kolo zaradi menjave pnevmatike. Ko sem prijel kolo se je čutila majhna zračnost. Snamem kolo in ugotovim da so ležaji slabi. Na Ebayu najdem komplet 2 ležajev s semeringi za 10 angleških funtov. Zjutraj pokličem na Suzuki odar in mi reče da mi lahko naroči in dobijo naslednji teden - cena 20€ en ležaj 4€ semering. Nato razstavim kolo in vzamem mere in grem v avtomaterial. Vse štiri stvari dobim po redni ceni za cca 13€, ležaji so na zalogi, semeringe dobijo jutri.
simonsi Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 jaz ležajev z ebaya nebi kupoval, ker je večina kitajski krš. Najbolje je tako, kot si naredil, da greš v štarcuno z ležaji in kupiš kvalitetne a še vedno ugodne ležaje. daneb in Bremzer 1 1
Bremzer Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Tudi prinas prodajajo KRŠ zato moraš pazit, ko kupuješ ležaje absolutno moraš zahtevat ležaje poznane firme kot je npr;SKF,NGK obvezno pa mora imeti poliamidno kletko in mora bit cena vsaj 15€ kom. sicer ga jaz NEBI montiral na moj motor. maco47 in special749 1 1
Gloga Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Hja. S kolegom zamenjala zavorno olje na mojem mopedu, zamenjala sva v manj kot 10minutah, da sploh nisem pogledal kaj sva noter vlila. Serviser mi je dal olje dot5.1 ??, kar sem sele pozneje opazil, priporoceno pa je dot4, kar tudi pise na posodici za olje. Torej? Mi bo olje prezrl gumice, ali mi je serviser dal pravo olje, ceprav sem mu omenil model in letnico mopeda. Ko sem sel na testno voznjo, kake razlike ni. Olja med sabo nisem mesal.
Gloga Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Se mi je zdelo. Sicer nisem ravno strokovnjak, ampak glavna razlika naj bi bla v temperaturni obstojnosti olja, ne?
Bremzer Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Se mi je zdelo. Sicer nisem ravno strokovnjak, ampak glavna razlika naj bi bla v temperaturni obstojnosti olja, ne? Nič se neboj! nobena zavorna tekočina nerazje gumic in dot5 je novejše in boljše olje manj absorbira vodo! daneb, maco47, Jure in 2 others 3 2
TBoxer Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Se mi je zdelo. Sicer nisem ravno strokovnjak, ampak glavna razlika naj bi bla v temperaturni obstojnosti olja, ne? Dot 5.1 naj bi bil bolj "temperaturno obstojen" oz. zavre pri višji temperaturi, hkrati pa je tudi bolj higroskopičen, bolj veže vodo nase kot dot4. Na plastenki zavornega olja od TRWja, piše da lahko mešaš različna olja (dot4 in dot5.1) med sabo! lp master_wood, Gloga in daneb 3
Jure Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 (popravljeno) Najprej pripomba k Bremzerjevem postu. Treba je ločit DOT 5 in DOT 5.1. Če zmešaš DOT 5.1 z DOT 4 ni nobene tragedije. Medtem ko ima DOT 5 popolnoma drugačno osnovo saj je silikonski in se ga NE SME mešati z DOT 3,4 ali 5.1, vsi ti namreč temeljijo na glikolu. Kar se tiče vezanja vode pa ne vem točno kaj bi si mislil.. Se nisem poglabljal v to. Vem, da sem enkrat nekje zasledil, tako kot pravi TBoxer, da 5.1 bolj veže vodo nase. Po drugi strani pa vem da ravno Lucas (TRW) za DOT 4 priporoča menjavo na 18 mesecev, medtem ko je intervalni rok menjave pri 5.1 še enkrat daljši - 36. mesecev. To je malo skregano z dejstvom, da nase bolj veže vodo, ker če bi bolj vezal sklepam, da bi ga bilo treba menjat še prej in ne toliko pozneje. Je pa vsekakor 5.1 bolj primeren za "racing" uporabo, oziroma za višje obremenitve in temperature, ala vožnjo čez prelaze, itd. Vsaj na tak način to oglašujejo proizvajalci. Popravljeno Julij 29, 2010. Popravil Jure Gloga 1
TBoxer Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Nič se neboj! nobena zavorna tekočina nerazje gumic in dot5 je novejše in boljše olje manj absorbira vodo! Zgleda, da si me prehitel... Zdaj pa ne vem kdo ima prav, zase nisem več 100%. lp Gloga in master_wood 2
Dolenc™ Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Dot 5 res ne absorbira vode, ker je silikonska tekočina, razvita je bila za ABS sisteme, na nekatera tesnila naj bi reagirala agresivno (čeprov mi ni jasno kako če je silikonska ). Samo to je nekaj čisto drugega kot dot 5.1, ki je isti rang kot dot4, ki je higroskopska in absorbira vodo iz okolice, nekateri pravijo, da bolj kot dot4, samo priznam, da se v to nisem kej dost spuščal, ker tko menjam letno. Gloga 1
KUK679 Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Zanima me, kako se reče postopku, kadar ima plastika videz kakor da je kromirana kovina, in če katero podjetje to dela pri nas ? daneb 1
daneb Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Zanima me, kako se reče postopku, kadar ima plastika videz kakor da je kromirana kovina, in če katero podjetje to dela pri nas ? Povprašaj Tukaj
benny0104 Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Zanima me, kako se reče postopku, kadar ima plastika videz kakor da je kromirana kovina, in če katero podjetje to dela pri nas ? Reče se metaliziranje.
Gloga Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Hvala vsem za zgornje odgovore. To je vse kar sem rabil vedt. ... oziroma za višje obremenitve in temperature, ala vožnjo čez prelaze, itd... Koristim itak vecinoma samo to. Dirkam bolj pocasi
Ice Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 ....... in dot5 je novejše in boljše olje manj absorbira vodo! razlika med DOT 5 in DOT 3, 4 in 5.1 je ze napisana. DOT 5 in ostale zavorne tekocine se ne mesajo med seboj, ker....... (glej zgoraj). vse zavorne tekocine na osnovi glikola so higrosopske, kar pomeni da vlecejo vlago iz zraka; ergo se z leti nabere voda v zavorni tekocini, katera pri zaviranju lahko zavre, kar povzroca upad zavorne moci do odpovedi zavor (rocica "gre v prazno" ko jo stisnes). zato tudi priporocen interval menjave zavorne tekocine na 2 leti. DOT 4 je manj higroskopska kot DOT 5.1, a ima tudi nizje vrelisce (razlika je ca. 50°C). v bistvu je vseeno katero olje (DOT 4 ali 5.1) se uporablja za prevazanje po cesti, obe tekocini zadovoljita vse potrebe zaviranja. 5.1 je predvsem namenjena drikaliscu (z ustreznim intervalom menjave tekocine) ali preteznemu vijuganju po alpah, dolomitih in podobnih hribih. ce se samo enkrat na leto odpravi v alpe je DOT 4 cisto dovolj. s predpostavko, da voznik/ca zna _pravilno_ zavirati (yep, tudi to obstaja).
Diablo Objavljeno Avgust 2, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 Rabim pomoč oziroma če ima kdo carbtune ali pa štiri vakum števce za nastavljanje sinhronizacije. Po možnosti iz okolice štajerske. Če kdo rabi imam sinhrometer za dva cilindra.
Stevie Objavljeno Avgust 2, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 (popravljeno) Pozdrav moži! Mogoče mi bo kdo znal povedat kej pametnega pri sledečem problemu: KAWASAKI KLE 500 letnik 1997, nucam ga že eno leto in sem več kot zadovoljen. Zadnje par dni pa se mi je začel pojavljat problem za katerega ne znam rešitve oz. vzroka. Pri vsakem daljšem in močnejšem zaviranju se mi prižgejo lučka za temperaturo in lučka za olje. Stvar sem začel opažat pri semaforjih ko sem se ustavil malo bolj naglo in so te dve lučke zagorele. Vendar... takoj, ko speljem pa se ugasnejo. Pozneje sem ugotovil da včasih dam samo gas brez da bi speljal pa se ugasnejo. Ponavljam, to se mi dogaja samo pri daljših/močnejših zaviranjih, pri normalnem zaviranju lepo počasi in gospodsko je vse vredu, nič se ne prižge. In nikakor mi ne gre v glavo kaj se dogaja... Mogoče kakšne tekočine manjka? Da sila porine tekočino naprej pri zaviranju in potem senzor zazna kot napako oz. problem? Kaj bi sploh pomenilo to da se ti obe lučke za temperaturo in olje prižgejo? Morda samo problem z elektroniko? Sem brskal po Service Manual-u ampak nisem našel nič konkretnega Za kakršenkoli nasvet se iskreno zahvaljujem! Popravljeno Avgust 2, 2010. Popravil Stevie
mkosir Objavljeno Avgust 2, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 Poglej mal nivo olja, pa po potrebi dolij.
Stevie Objavljeno Avgust 2, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 Sem že razmišljal na to... ampak ko pogledam nivo olja... se mi zdi da ga je prej preveč kot premalo.... Sploh pa me jezijo stvari ki se kar tako "same od sebe" pokvarijo, brez konkretnega razloga.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se