Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Kako bi to preveril zunaj ti ne znam povedat..

Ti pa lahko povem, da še nisem slišal za primer ko bi magnet kar sam od sebe odpovedal. Enkrat sem nekje bral, da se tudi to lahko zgodi, ampak naj bi bila to posledica izredno velikega št prevoženih km, ekstremnih temperatur, itd. To pa pri Fazerju 2007 najbrž ni najbolj verjetno. Drugače sem tudi že jaz šraufal motorje, kjer je bilo potrebno menjat magnet in tudi pri mojem bivšem sem imel ta problem, ampak je bilo v vseh primerih to posledica tega, da je bil motor paden ali prevrnjen na deklc, ki se je potem rahlo deformiral (tako na niti videl nisi od zunaj), je bilo pa dovolj, da je navitje rahlo začelo drsat po notranjem delu magneta in ga poškodovalo.

Štromar ali poklicni mehanik skratka nisem, ampak na podlagi mojih izkušenj s to napako bi rekel, da če na magnetu ni videt kakšnih mehanskih poškodb, oziroma če magnet na pogled in otip deluje brezhiben, potem je zelo zelo verjetno krivo navitje.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej en pozdrav vsem na forumu.

Imam eno težavico s smerokazi. Motor, Hornet 600, že v letih, smerokazi niso original (podobni tem: klik). Ko vklopim stikalo, levo ali desno smerokazi ne delajo takoj, imajo zamik cca 1 sekundo. Zanimivo je to, da je ob mrzlem vremenu ta zamik večji, sedaj ko je vroče pa celo dela normalno. Če držim stikalo do konca smerokazi delajo vedno(tudi ob mrazu), ko spustim (se vrne v sredino) pa neha delat za sekundo oz več (odvisno od dneva). Včasih ne dela levo, včasih desno, včasih v nobeno smer. Poskusil sem že s kontakt spray-om, brez efekta.

Preden grem razdirat ročko (če se sploh da) sem hvaležen za možne rešitve/vzroke težave (rele, žice,...?).

Upam, da sem napisal kolikor toliko smiselno.

Hvala,

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej en pozdrav vsem na forumu.

Imam eno težavico s smerokazi. Motor, Hornet 600, že v letih, smerokazi niso original (podobni tem: klik). Ko vklopim stikalo, levo ali desno smerokazi ne delajo takoj, imajo zamik cca 1 sekundo. Zanimivo je to, da je ob mrzlem vremenu ta zamik večji, sedaj ko je vroče pa celo dela normalno. Če držim stikalo do konca smerokazi delajo vedno(tudi ob mrazu), ko spustim (se vrne v sredino) pa neha delat za sekundo oz več (odvisno od dneva). Včasih ne dela levo, včasih desno, včasih v nobeno smer. Poskusil sem že s kontakt spray-om, brez efekta.

Preden grem razdirat ročko (če se sploh da) sem hvaležen za možne rešitve/vzroke težave (rele, žice,...?).

Upam, da sem napisal kolikor toliko smiselno.

Hvala,

Andrej

po mojem je te prej fintav avtomatu za smerokaze ki je pod zicom. tak bi jaz reko

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp eno vprašanje ravnokar sm zamenjal ketno..zdei me pa zanima za člen zakernat..al lahko to z kladivom al rabm kakšne posebne klešče..??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno težavico s smerokazi.

Preden grem razdirat ročko (če se sploh da) sem hvaležen za možne rešitve/vzroke težave (rele, žice,...?).

Upam, da sem napisal kolikor toliko smiselno.

Hvala,

Jaz bi najprej probal z elektronskim avtomatom za žmigavce, stane ca 10€ dobiš pa ga v vsaki trgovini z avtomobilskimi rezervnimi deli.Malo je potrebno pazit pri montaži namreč,vsi elektronski avtomati morajo poleg napajanja(49a) +15 tok,in izhoda na stikalo za žmigavce(L+D stran) 49a tok imeti še minus 31 če pa ima avtomat še četri izhod L je ta za kontrolko ampak ta L izhod je samo če imaš samo eno kontrolko,če pa so dve kontrolki leva in desna posebej so kontrolke priklujčene za stikalom in sicer na levo in desno stran žmigavcev.Če boš z novim avtomatom imel enake težave bo potrebno razstavit stikalo ga temeljito očistit lepo podmazat in ponovno sestavit. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp eno vprašanje ravnokar sm zamenjal ketno..zdei me pa zanima za člen zakernat..al lahko to z kladivom al rabm kakšne posebne klešče..??

Klešč zato NI postoji pa orodje pri Luisu za razstavit in za sestavit ketno.Seveda seda pa tudi z dvemi kladivi, točkalom(kernerjem), malo pomoči(za drugo kladivodržat) in malo spretnosti ! :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej sem napisal, medfazne napetosti daje ven samo 2V na vseh treh fazah. Izmenične seveda. Torej občutno premalo.

Glede na to, da sem stator previl je možna napaka potem, ali je mojster narobe previl, ali pa magnet? Kje bi to preveril eno brez drugega, zunaj, na suhem, ne v olju.

Prodal ga pa ne bom, sem se samo malo hecal.

Če imaš stator demontiran ga skoraj nemoreš izmerit z Ohm metrom (razen če je prebit na maso), ker so žice treh navitij dokaj kratke na začetku povezane skupaj in so kar precej debele.Kar lahko preveriš je edino, če se barve bakrene žice(treh) navitij medseboj razlikujejo je stator gotovo v medsebojnem stiku.Nisi pa opisal kako si meril namreč pri vžganem motorju in pri ca 3K o/min. moraš imeti vsaj ca 60V+ izmenične napetosti,meriš pa med vsemi tremi izhodi in NE na maso.Sepravi če označiš izhode z A,B,C meriš izmenično napetost med A-B,A-C,B-C pri vseh treh meritvah in enakem številu vrtljajev morajo biti vse tri meritve identične sicer je stator defekten.

Ps: pa šetole te statorje hlajene v olju ni priporočljivo dati previjat, vedno je najbolje takoj kupit novega kajti sicer imaš z previjanjem samo nepotrebne stroške. :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZ6 letnik 06

levi žmigavc včasih dela, včasih ne

desni pa sploh ne, mo vklopim malo edino požmigne luč na števcu

kje naj začnem kaj vrtat ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZ6 letnik 06

levi žmigavc včasih dela, včasih ne

desni pa sploh ne, mo vklopim malo edino požmigne luč na števcu

kje naj začnem kaj vrtat ?

Težko bi ti takole po internetu odgovoril lahko je vsemogoče od kratkega stika do defektnega avtomata itd. najbolje bi bilo da ti en elektrikar to zadevo pogleda, da nebo še več škode.Treba pa je začeti pri avtomatu in to tako da povežeš žice na avtomatu in to 49 in 49a kar skupaj in ko daš levi ali desni žmigavec bi moral goret,če negori preglej če imaš na avtomatu ko je kontakt +15 tok če ga imaš potem preglej, če gre ta tok iz stijkala na žmigavce itd.itd.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZ6 letnik 06

levi žmigavc včasih dela, včasih ne

desni pa sploh ne, mo vklopim malo edino požmigne luč na števcu

kje naj začnem kaj vrtat ?

A žarnice so cele? Kontakt na žarnicah ok? Men je 1x zarad tega štekal(pa sm tud prej prekopal pol elektrike na motorju)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A žarnice so cele? Kontakt na žarnicah ok? Men je 1x zarad tega štekal(pa sm tud prej prekopal pol elektrike na motorju)

Nese mučit z odgovori med tem je "Stuhec" že bil pri meni, napako smo našla v parih minutah in sicer bil je pregulen kabel pri zadnjem desnem žmigavcu zaradi predhodnega nestrokovnega popravila(kabel nepravilno speljan) in je vsled vibriranja nosilca zadje tablice prihajalo do kratkega stika!!! :whistle:

PS.cena popravila 0 €-vrotov! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nese mučit z odgovori med tem je "Stuhec" že bil pri meni, napako smo našla v parih minutah in sicer bil je pregulen kabel pri zadnjem desnem žmigavcu zaradi predhodnega nestrokovnega popravila(kabel nepravilno speljan) in je vsled vibriranja nosilca zadje tablice prihajalo do kratkega stika!!! :whistle:

PS.cena popravila 0 €-vrotov! :whistle:

točno tak

dober si, hvala ti "Brumer"

moram zdej sam kable mal drugače napeljat, pa bo

Popravljeno . Popravil stuhec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stator zamenjan z novim, stvar dela.

Če imaš stator demontiran ga skoraj nemoreš izmerit z Ohm metrom (razen če je prebit na maso), ker so žice treh navitij dokaj kratke na začetku povezane skupaj in so kar precej debele.Kar lahko preveriš je edino, če se barve bakrene žice(treh) navitij medseboj razlikujejo je stator gotovo v medsebojnem stiku.Nisi pa opisal kako si meril namreč pri vžganem motorju in pri ca 3K o/min. moraš imeti vsaj ca 60V+ izmenične napetosti,meriš pa med vsemi tremi izhodi in NE na maso.Sepravi če označiš izhode z A,B,C meriš izmenično napetost med A-B,A-C,B-C pri vseh treh meritvah in enakem številu vrtljajev morajo biti vse tri meritve identične sicer je stator defekten.

Ps: pa šetole te statorje hlajene v olju ni priporočljivo dati previjat, vedno je najbolje takoj kupit novega kajti sicer imaš z previjanjem samo nepotrebne stroške. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potreboval bi orodje za montažo tesnil za vilice - nekaj takega, kot se da dobit pri Louis-u, vendar za 46mm vilice...

10003457_910.JPG

Če ima kdo za posodit ali ve, kje bi to dobil - Louis žal nima 46mm izvedbe.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potreboval bi orodje za montažo tesnil za vilice - nekaj takega, kot se da dobit pri Louis-u, vendar za 46mm vilice...

10003457_910.JPG

Če ima kdo za posodit ali ve, kje bi to dobil - Louis žal nima 46mm izvedbe.

D.

Dajo se zdrejat - lepo po slovensko zastružit

LP.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajo se zdrejat - lepo po slovensko zastružit

LP.

D.

Saj da se vse...

Samo imam občutek, da bo 'povprečen' strugar za to hotel imeti več kot 30€...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Vidim, da ste problem enega FZ6 expres rešili, tu je še eden (FZ6-S (07):

Računalnik mi kaže "E" (Error) in na mestu kjer naj bi štel TRIP

kilometre se prikazujejo neke naključne številke (niso rpm!) Tudi

ne dela preklop Trip 1, Trip 2, ODO .... Vse ostalo je OK.

Kakšna ideja?

LP Leo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Vidim, da ste problem enega FZ6 expres rešili, tu je še eden (FZ6-S (07):

Računalnik mi kaže "E" (Error) in na mestu kjer naj bi štel TRIP

kilometre se prikazujejo neke naključne številke (niso rpm!) Tudi

ne dela preklop Trip 1, Trip 2, ODO .... Vse ostalo je OK.

Kakšna ideja?

LP Leo

Te naključne številke ti kažejo kodo napake. Poglej v knjižico, ki si jo dobil zraven motorja, za katero vrsto napake gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imamo problem pri vžiganju motorja!!

Gre se za Suzuki SV650 letnik 01 prevoženega dobrih 20k...

Topel vžge bp, štarter lepo obrne in zalavfa. Drugo je pri mrzlem motorju, starter vrti kot bi ga nekaj bremzalo, zavrti ene 3-4x potem pa tema kot bi izpraznilo akku. Štarter sm dal dol ter ga očistil ter namazal pa je isto. Naprej nismo vrtali. Kje naj začnemo iskat napako, akumulator je nov.

Lp, Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je akumulator prazen-najprej napolni aku pa poskusi. (lahko da ga ne polne dovolj, lahko je kak stik, rele štarterja itd.)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej motor dela, ga porineš pa vžge, če je motor segret vžiga, možno res da je kje slab stik bomo mal prekopali :)

Hvala in Lp

S prekopavanjem neboste nič našli, potreben bo malo bolj strokovni prijem Npr.izmerit porabo toka v A z tokovnimi kleščami in ta nesme biti večja od 3X-tne moči akumulatorja ( v AH ) npr.če ima akumulator 12Ah nesme biti poraba toka pri zaganjanju motorja večja kot max. 36 A.Če je poraba toka manjša potem je lahko slab kontakt + glavni kabel ali masa glavni kabel iz akumulatorja na mašino.Če je poraba toka večja, je lahko defekten zaganjač:rotor drsa po statorju,v rotorju mednavojni stik,prebit rotor na maso,ali pa se mašina težko vrti(npr.pregosto olje)lahko bi bila tudi preslaba iskra ali ti, če imaš še zaug? nezapre dokraja posledično ti prvič nevžge potem pa že zaganjač švohneje zavrti.Zdaj sem ti tega dovolj napisal je pa to delo za strokovnjaka, namreč kolega se že dve leti matra z enduro ravno tako nevžge mrzla vroča pa brez problema in sva ugotovila, da je defektna vžigalna tuljava saj ima popolnoma švoh (plavo)iskro,ko je mašina mrzla namesto, da bi bila lepo rudeča! Vžigalna tuljava mu je predraga in ga ševedno zjutraj poriva, čez dan pa normalno vžiga !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakpo bi preiskusil vžigalne kable da so dobri, npr. da ne prebijajo

brez da bi jih namontiral

so pa kabli od avta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imamo problem pri vžiganju motorja!!

Gre se za Suzuki SV650 letnik 01 prevoženega dobrih 20k...

Topel vžge bp, štarter lepo obrne in zalavfa. Drugo je pri mrzlem motorju, starter vrti kot bi ga nekaj bremzalo, zavrti ene 3-4x potem pa tema kot bi izpraznilo akku. Štarter sm dal dol ter ga očistil ter namazal pa je isto. Naprej nismo vrtali. Kje naj začnemo iskat napako, akumulator je nov.

Lp, Blaž

Še mojih 5 centov...

Kako vžigate hladen motor, v brzini s sklopko ali je v leru?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!