Cartman Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Metoda za taprave dedce Drugač sem pa slišal še za eno varianto: Kable med delovanjem motorja popršiš z vodo (uporabiš razpršilec za rože), če začne kaj cukat oz. če motor ugasne kabli prebijajo. V temi naj bi se videle tudi iskre... ooo ja. to pa zna bit res. na oldiju gpz so mi prebijali, enkat me je ujela noč in dež, je blo pod rezerbarjem ko diskoteka. pol so hitro pršli novi. . . . maco47 1
Bremzer Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 o tem nima nobeden pojma ? Kaj ne ! ! ! samo je totalno blesavo vprašanje.Namreč upornoast sploh nima smisla merit, ker je vedno različna od vrste kabla(grafitni,bakreni,grafitni z žico itd.in pri vsakem je različna upornost,ki je odvisna tudi od temperature in dolžine kabla.Namreč če sumiš,da kabli prebijajo ali so že navidez poškodovani:počeni,pregreti,zažgani,predrsani itd jih enostavno zamenjaš, sploh niso dragi v skrajnem primiru za reveže jih dobiš za bagatelo na avto odpadu! Ps;sicer pa kabel posamičen naj nebi imel večjo upornost kot 1 Kilo Om,šteker na svečki tudi 1 Kilo Om in rotor avto(če ga ima) 5 Kilo Omov. Cela pot od vžigalne tuljave do iskre, (pazi lahko je blokirsana tudi svečka vse z oznako R so blokirane)nesme biti blokirava več kot 10 Kilo Omov.Sicer je iskra pri vžiganju preslaba in motor mrzel težko vžiga ! maco47, daneb, special749 in 1 other 3 1
mtic Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Živjo! Nekaj bi vas vprašal, zadnjič sem prehitro zapeljal z robnika in nabasal izpušne cevi ki vodijo od motorja do katalizatorja in zdaj sta 2 od štirih malo vrdti. A to kaj škoduje motorju, mislim a se kaj kvari. Drugače res nisem nakaj vešč v mehaničnih zadevah... Hvala Matic
bna Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Živjo! Nekaj bi vas vprašal, zadnjič sem prehitro zapeljal z robnika in nabasal izpušne cevi ki vodijo od motorja do katalizatorja in zdaj sta 2 od štirih malo vrdti. A to kaj škoduje motorju, mislim a se kaj kvari. Drugače res nisem nakaj vešč v mehaničnih zadevah... Hvala Matic ne kvari se kaj samo grdo izgleda
alenn46 Objavljeno September 11, 2010 Opozori Objavljeno September 11, 2010 Pozdravljeni, zanima me kakšno toplotno vrednost svečk rabim za Hondo Cbr 900rr letnik 99?
krava Objavljeno September 11, 2010 Opozori Objavljeno September 11, 2010 Ja vzemi original...z NGK IMR9c-9H nimaš kaj falit! :grrr pazi pr šrajfanju,k je zafukan k pr norcih! Upam,da maš mejhne prstke
Bremzer Objavljeno September 11, 2010 Opozori Objavljeno September 11, 2010 Ja vzemi original...z NGK IMR9c-9H nimaš kaj falit! :grrr pazi pr šrajfanju,k je zafukan k pr norcih! Upam,da maš mejhne prstke Ni potrebno majhnih prstkov, ampak dober ključ z magnetom in pravilninimi podljški(tudi gibljivi)pa zamenjaš na vsakem motorju.Po tvoje potem jaz spolh nebi mogel svečk menjat, ker mam velike prste in številko rokavic XXXL !!! maco47, special749 in daneb 1 2
tomash Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 MI lahko kdo poda kakšen link za nastavljanje ventilov pri dvovaljnem motorju. Zanima me postopek oziroma kako prekontrolirati zračnost ventilov!!
Bremzer Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 MI lahko kdo poda kakšen link za nastavljanje ventilov pri dvovaljnem motorju. Zanima me postopek oziroma kako prekontrolirati zračnost ventilov!! En cilinder daš na prevago(npr levi) nasprotnega(desnega) pa nastavljaš - obrneš gl. gred za en obrat tokrat je(desni) na prevagi in nastaviš nasprotnega(levega).Mislin da sem bil dovolj jasen ! zračnost najdeš v manualu in poglej ali se nastavlja vroč ali mrzel,če mora biti mašina mrzla mora motor mirovati vsaj 4 ure ! maco47, trebor, special749 in 1 other 3 1
Dejanx Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Eno vprašanje za mehanike. Je možno če recimo motor zaliješ večkrat in ga kurblaš pa motor ne prižge ampak samo na čase močno pokne ven. je možno da bi to nekak poškodovalo ali pa zvilo ventile?
trebor Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Eno vprašanje za mehanike. Je možno če recimo motor zaliješ večkrat in ga kurblaš pa motor ne prižge ampak samo na čase močno pokne ven. je možno da bi to nekak poškodovalo ali pa zvilo ventile? Ne, ne uničiš ventilov. LP Robert
maco47 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Eno vprašanje za mehanike. Je možno če recimo motor zaliješ večkrat in ga kurblaš pa motor ne prižge ampak samo na čase močno pokne ven. je možno da bi to nekak poškodovalo ali pa zvilo ventile? Mogu bi malo več napisat vsaj kak motor je to.Jaz bi ti svetoval NAJPREJ svečko-e ven jih očistit izmerit kompresijo videt kakšna je iskra in potem bi se lahko naprej pogovarjali ! ! ! Ps; če boš meril kompresijo in verglal mašino glej, da daš svečke na kabel in svečke na maso, da neboš še modul vžiga uničil. daneb in dotem 2
Dejanx Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Ja gre se za horneta 600 letnik 2002. saj motor se m zakurblal to se mi je zgodilo pozimi. samo zdaj mam problem z štangasom motor deluje kot da ne vžge mešance v glavnem kot da bi mu iskro vzel sprobal sem vse kable veni pa svečke in dajo močno iskro. zaj sem zasledil da je grob prosti tek lahko tudi vzrok ventili samo drugače motor gre od štangasa dalje v nulo brez težav samo štangas me muči že pol leta pa ne najdem napake. so pa svečke bol sivkaste bol na svetlo vlečejo in to vse 4.tak da verjetno je malo prerevna zmes pa ne vem zakaj. sem mislis da vakum ki pušča pa sem šprical okoli z brake cleanerom pa ni nič blo zasledit da bi kaj mu nabilo obrate. tudi fergazere sem že imel narazen in perpucal vse dize pa še mehanik mi jih je skalibriral karkoli žeto pomeni pač lukne je šel skozi z nekimi finimi svedri po domače:D tak da ne vem več kaj naj še pogledam. LP
Dejanx Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Pozabil sem še omeni ko je topel se to dogaja bol očitno.se dogaja po mrzlem tudi ampak ko je res vroče je večja težava
trojan69 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Definitivniom maš prerevno mešanico, tko da mal dvigni igle v fergih. Prej pa še poglej poglej če ti kje slučajno ne vleče zraka mimo vplinjačev t.i. ˝fouš luft˝. Kar se pa tiče zalivanja so pa pomoje slabe svečke-kljub temu da je dobra iskra je lahko kakšna poškodba na izolatorju in svečka prebija, ko motor lavfa. manjaj svečke, če to ne bo pomagalo išči naprej. Z kakšnimi svedri ti je šel po luknjah? Povratal dize mogoče? to ni ravno najbolša rašitev... Kalibriral fergazerje-to misliš sinhroniziral (z vakumskimi uricami) ?
Dejanx Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Definitivniom maš prerevno mešanico, tko da mal dvigni igle v fergih. Prej pa še poglej poglej če ti kje slučajno ne vleče zraka mimo vplinjačev t.i. ˝fouš luft˝. Kar se pa tiče zalivanja so pa pomoje slabe svečke-kljub temu da je dobra iskra je lahko kakšna poškodba na izolatorju in svečka prebija, ko motor lavfa. manjaj svečke, če to ne bo pomagalo išči naprej. Z kakšnimi svedri ti je šel po luknjah? Povratal dize mogoče? to ni ravno najbolša rašitev... Kalibriral fergazerje-to misliš sinhroniziral (z vakumskimi uricami) ? povrtal mi jih je ja. on je reko temu kalibriranje diz. svečke sem menjal že 2x ker sem mislil da je v tem težava pa je problem ostal.pa frgazerje sem tudi sinhroniziral doma z uricami. finta pa je da lani pred zimo je motor delal ok na štangasu čez zimo sem ga parkrat samo zakurblal malo da je malo laufo. spomladi ko sem se začel vozit pa me je to zezalo. ki vse bi lahko vleklo zrak mimo?je mozno še kje drugje kot na tistih gumicah v katere so not frgazerji pikjeni?ventile sem tudi prevero lufte pa je vse v mejah normale tak da nvm. pa igle majo veze z dovodom goriva na štangasu?
trojan69 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 (popravljeno) aha mogoč sem malo površno prebral-sem razumel da te muči predvsem zalivanje svečk, svečke so pol OK. Tebe torej uglavnem muči prosti tek. Igle niti nimajo takega pomena pri prostem teku-večjo vlogo igra vijak za nastavitev pr. teka. Lahko pa jih vseeno malo dvigneš glede na to da so svečke sicve. Fouš luft vleče predvsem pri vplinjačih ja-oz. pri vpetju le teh med filter in mašino. Možno pa je tudi da je potrebno očistit vplinjače-kar jih je mehanik verjetno že, če je vzel ven dize. Na tvojem mestu bi snel vplinjače, jih skrbno očistil, pregledal gumice, nastavil vijake, zmontiral in še enkrat kalibriral Popravljeno September 14, 2010. Popravil trojan69
simonsi Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 jaz bi pa samo pilot jet vijake enako nastavil na predpisane obrate in sinhroniziral fergije.
Dejanx Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Kaj na gumicah naj iščem razpoke ali kako to je verjetno slabo vidno če je problem samo v štangasu? zdaj še bom enkrat dol vzel pa prečisto dize. pa pol še bom enkrat jih skalibriro na ure. ne vem če naj vsakega posebej dam narazen ker zdaj so vsi skupaj zdruzeni, ali samo očistim dize pa spiham zračne kanale?je možno da bi me to zabav tudi icm modul?
trojan69 Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Pa ne pozabi nastavit vijakov-ubistvu je najbolš da to nardiš najprej kot je reku Simonisi-mogoč je problem samo v nastavitvah. Drugače pa razstavi komplet ferge, jih očisti z carb cleaner sprayem pa spihaj z kompresorjem če maš možnost, preglej gumice za razpoke, zmontiraj ferge, pazi da jih dobro zateniš, nastavi vijake in kalibriraj. Potegni service manual z neta pa mal preštudiraj nastavitve. P.S.-sam ne vem če bodo serijske nastavitve vijakov še OK glede na to da so ble dize vrtane? ali se motim?-ve kdo kaj več.. BloodWolf 1
Dejanx Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Pa ne pozabi nastavit vijakov-ubistvu je najbolš da to nardiš najprej kot je reku Simonisi-mogoč je problem samo v nastavitvah. Drugače pa razstavi komplet ferge, jih očisti z carb cleaner sprayem pa spihaj z kompresorjem če maš možnost, preglej gumice za razpoke, zmontiraj ferge, pazi da jih dobro zateniš, nastavi vijake in kalibriraj. Potegni service manual z neta pa mal preštudiraj nastavitve. P.S.-sam ne vem če bodo serijske nastavitve vijakov še OK glede na to da so ble dize vrtane? ali se motim?-ve kdo kaj več.. s pilotami sem se tudi že malo igral in niso meli vpliva na mojo težavo sem pa jih zasukal ven na tovarniške nastavitve pa pol sem še probal malo po glasu pa nič bolše.bom se jih loto ta teden do amena bom jih razdr pa vse prečisto pa nastavil vse te pa bom vido če še bo tećžava. ne vem edino če bojo recimo gumice boge se da kako začasno rešitev najt da jih zatesnim ker bom verjetno čakal na te gumice en čas vsaj take so moje izkušnje glede naročanja delov tukaj v mb.
simonsi Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 mogoče je pa problem v kablih in ni dobre iskre pri nizkih obratih
Dejanx Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 mogoče je pa problem v kablih in ni dobre iskre pri nizkih obratih sem menjal tudi kable zanimivo takrat je blo dobro en čas ne vem kakih 200 km sem prevozo mislim da brez teh težav pol pa se je spet pojavlo nazaj. kaj ko so cinšpule hin je lahko tudi taka motnja ali bi takrat skozi zezalo?
Tomyboy Objavljeno September 18, 2010 Opozori Objavljeno September 18, 2010 Išče se zadnji verižnik za CH racing WSM 125, 2004-2010. Vsaka informacija dobrodošla.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se