Bremzer Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 Ima mogoče kdo za prodat spodnji desni del sprednje vilice (cilinder) za Suzuki SV-650 K3 (2003 letnik)? Preiskal sem cel avto-net, bolho in ebay, pa nič pametnega. Naročit na servisu - edina rešitev!!! maco47 in special749 1 1
tombgo Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 Ima mogoče kdo za prodat spodnji desni del sprednje vilice (cilinder) za Suzuki SV-650 K3 (2003 letnik)? Preiskal sem cel avto-net, bolho in ebay, pa nič pametnega. :zzz: KLIK!
trojan69 Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 Naročit na servisu - edina rešitev!!! Na servisih so deli kar dragi, poglej če se kje prodaja kak motor po kosih, oz. če paše od kakega drugega letnika. Pred nekaj časa sem zasledil en razbit SV na avtonetu.
Natko78 Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 tombgo: Najlepša hvala. Sam sem gledal malo preveč na ozko (Slovenija, Avstrija, Nemčija). Bremzer: Sem tudi na servis klical. Komplet vilice stanejo več kot je vreden vozen motor 2003 letnik. Samo spodnji del pa je malo izpod 400€.
pevecm Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Pozdrav! Mene pa zanima če ima kdo doma slučajno kašne dele za Husqvarno. Sicer bi rabil en majhen delček pri zadnjih vilicah, ker sem ga izgubil. Prilagam sliko. To je delček št. 21 na sliki. Torej aluminijast pokrovček zadnjih vilic, ki je za šponanje verige Zadnje vilice pa so takšnega tipa.: Upam da bo kdo lahko pomagal.
daneb Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Pozdrav! Mene pa zanima če ima kdo doma slučajno kašne dele za Husqvarno. Sicer bi rabil en majhen delček pri zadnjih vilicah, ker sem ga izgubil. Prilagam sliko. To je delček št. 21 na sliki. Torej aluminijast pokrovček zadnjih vilic, ki je za šponanje verige Upam da bo kdo lahko pomagal. Po vzorcu ga lahko izdelaš doma, če nimaš ravno dve levi roki. Saj sta na obeh straneh enaka. Veliko veselja pri izdelavi Ti želim. LP
GSPR600 Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Zdravo! ne morem do konca odviti matice pri zadnjem kolesu, da bi snel kolo. Do neke meje se odvija, potem pa konec. Zanima me, ali potrebujem kako orodnje, da na drugi strani zaustavim zadnjo os, ker zdaj se mi vse vrti v prazno. imam pa Suzuki Gsr600. Prosim za kak nasvet, ker sem že čist živčen lp
Jure Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Hmm, ne vem kako ima to narejeno GSR, ampak osovina ima na ponavadi na drugi strani ali matico, katero primeš s ključem, ali utor, ki se usede v napenjalec verige, tako da se osovina ne more vrtet, ali pa je v sami osovini namesto okroglje luknje šestkotnik in daš noter velik imbus ključ, s katerim ustaviš vrtenje.
Jure Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 (popravljeno) Sem poiskal na netu kako ima narejeno.. Kot vidiš ima osovina na drugi strani neke vrste matičasto glavo. Ni sicer klasični šestkotnik, ampak je kljub temu na dveh koncih ravna, kar pomeni, da jo lahko primeš z ustrezno velikim viličastim ključem, pogojno tudi s kakšnimi papagajkami, oziroma mogoče bi šlo celo tako, da pač našponaš napenjalec verige, tako da se osovina ne bo mogla obrnit.. Vendar to le v primeru, da ni matica na drugi strani kej preveč zarustana ker če bo treba kakšna pretirana sila, te reši samo primerno velik ključ. Popravljeno Oktober 1, 2010. Popravil Jure dotem 1
GSPR600 Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Hvala za trud in pomoč. Ja problem je, ker se je meni na tej strani osovina že obrnila in mi uničila to matičasto glavo. Imam sicer že novo , a je ne morem zamenjati. Mislim, da je na matica na drugi strani zarustana ali poškodovana, ker ne gre niti z velikim ključem, papagajkami itd... Sem mislil, če obstaja kakšno prav posebno orodje. Nekaj mora biti narobe z matico, ker jo obrnem lahko le kak centimeter. In ker je sedaj nekje na polovici odvita, je ne morem niti zašravfat nazaj. LP
Jure Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 No, če imaš pa že novo osovino potem pa sploh ni problema, ker te ni škoda.. Na nasprotno stran, tam kjer se ti je osovina že ubrnila in uničila glavo lepo privari gor en velik šrauf, al pa sam veliko matico, jo zagrabi z velikim ključem, drugo stran kjer je matica zarustana, pa najprej fajn našpricaj z WDjem, potem pa natični ključ in pnevmatsko pištolo (tako kot imajo vulkanizerji za gume) pa gasa Ni hudiča da ne bi šlo, tresljaji pnevmatske pištole vedno rešijo zadevo DAMI34, dotem, dore in 1 other 3 1
Matori Hanzo Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Če imaš že novo osovino, bi lahko tastaro simpl odrezal. Al kaj? daneb in nekdo 2
daneb Objavljeno Oktober 2, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2010 Previdno jo odreži z fleksarco na strani, kjer je matica samo pazi, da motorja ne zažgeš z iskrami, ki bodo švigale izpod rezilne plošče. WD Ti težave ne bo rešil je veliko boljši KROVN sprej. Tako izgleda.
GSPR600 Objavljeno Oktober 2, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2010 Ne, novo sem imel samo tisto matičasto glavo, na desni strani. No sedaj bom potreboval tudi osovino in matico, ki ni in ni šla dol. Potem sem matico "odfleksal" tako, da bi rešil vsaj osovino, a se je izkazalo da so navoji na osovini čist uničeni in zabiti. Hvala za pomoč
GSPR600 Objavljeno Oktober 2, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2010 .... malo narobe sem razložil.... ni mi uničilo matičaste glave, ampak tisti štirikotni nastavek, kamor se glava osovine upre. Tako.
Dejanx Objavljeno Oktober 3, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2010 .... malo narobe sem razložil.... ni mi uničilo matičaste glave, ampak tisti štirikotni nastavek, kamor se glava osovine upre. Tako. me zanima koliko te bo prišla oz te je prišla zadnja osovina komplet z šraufi?
GSPR600 Objavljeno Oktober 3, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2010 (popravljeno) Tudi mene zanima, koliko me bo prišla osovina z matico. Jutri bom v akciji in če ne drugače, na koncu naročim kar na uradnem zastopniku. Poceni sigurno ne bo ................ Sporočim! http://www.oemmotorparts.eu/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSR%20%20-%20%20600&Y=2006&L=SZ-GSR600K6&O=REAR%20WHEEL&F=SZ-GSR600K6_CG&L2=SZ-GSR600K6_CG Popravljeno Oktober 3, 2010. Popravil GSPR600
danci1973 Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 Tudi mene zanima, koliko me bo prišla osovina z matico. Jutri bom v akciji in če ne drugače, na koncu naročim kar na uradnem zastopniku. Poceni sigurno ne bo ................ Sporočim! http://www.oemmotorparts.eu/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSR%20%20-%20%20600&Y=2006&L=SZ-GSR600K6&O=REAR%20WHEEL&F=SZ-GSR600K6_CG&L2=SZ-GSR600K6_CG Preveri, če morda paše od katerega drugega Suzukija - na E-Bayu se jih najde za par €... D.
GSPR600 Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 Osovina 91 evrov, matica 8 evrov. Naročil na Suzuki Odar. Verjetno bi dobil kje ceneje a vendar, ne da se mi s tem ukvarjat, niti nimam časa, pa tudi ne bi neke rabljene zadeve tlačil na motor. Ok, kakšne smernike ne rečem, na tako pomemben del motorja kot so koloteki pa ne. LP daneb 1
Jure Objavljeno Oktober 4, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2010 91€ za osovino??? Mater kako so precenjeni ti kosi za mopede.. Kot da bi bili iz platine Jaz sem za kolega rabljeno zadnjo osovino za Gixxerja K5 600 (čist solidno) naročil iz ZDA za 6$. Je pa res, da je bilo kar precej poštnine, ampak vseeno je vse skup prišlo nekaj manj kot 20€.. http://www.suncoastcyclesports.com/servlet/StoreFront Tle sem že 2x kupil, veliko rabljenih kosov in dobre cene. Ajde vem da si že naročil, ampak za naprej.. Za razliko v denarju bolš it čez vikend v Čateške toplice Lowrenc, trebor, dotem in 1 other 4
Gegi12 Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Ker nisem nikjer našel, teme o tem na forum sprašjuem tukaj. Zanima me glede prezimovanja motociklov, nekaj sem bral po netu pa eni pišejo da bolje nardit servis na koncu sezone, nekateri na začetku sezone, ter tudi kaj vse bi trebalo postorit če motocikl prezimuje v garaži kjer pade temperatura pod nič stopinj, Za odgovore se zahvaljujem Lp Gregor
TBoxer Objavljeno Oktober 5, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2010 Ker nisem nikjer našel, teme o tem na forum sprašjuem tukaj. Zanima me glede prezimovanja motociklov, nekaj sem bral po netu pa eni pišejo da bolje nardit servis na koncu sezone, nekateri na začetku sezone, ter tudi kaj vse bi trebalo postorit če motocikl prezimuje v garaži kjer pade temperatura pod nič stopinj, Za odgovore se zahvaljujem Lp Gregor Nič novega ne boš izvedel, saj se vmes nič ni spremenilo... Še vedno bo vsak bo po svoje navijal. Osebno sem za servis pred zimskim spanjem. Po ali pred, ni pomembno. Ti samo servis naredi. lp Lowrenc in dore 1 1
TheMan Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Ker nisem nikjer našel, teme o tem na forum sprašjuem tukaj. Zanima me glede prezimovanja motociklov, nekaj sem bral po netu pa eni pišejo da bolje nardit servis na koncu sezone, nekateri na začetku sezone, ter tudi kaj vse bi trebalo postorit če motocikl prezimuje v garaži kjer pade temperatura pod nič stopinj, Za odgovore se zahvaljujem Lp Gregor tema obstaja... tukaj kot pa je TBoxer rekel, ima vsak svoje mnenje. Jaz raje menjam olje po zimskem spanju, saj se olje v motorju stara, tudi če le-ta stoji v garaži 2-3 mesece, včasih še več... lp daneb, Bremzer in dore 3
Bremzer Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Ker nisem nikjer našel, teme o tem na forum sprašjuem tukaj. Zanima me glede prezimovanja motociklov, nekaj sem bral po netu pa eni pišejo da bolje nardit servis na koncu sezone, nekateri na začetku sezone, ter tudi kaj vse bi trebalo postorit če motocikl prezimuje v garaži kjer pade temperatura pod nič stopinj, Za odgovore se zahvaljujem Lp Gregor Ti bom podal čist kratka in prava navodila kako pripraviš motor za zimo. Olje zamenjaj pred sezono "spomladi"! motor lepo operi, osuši se malo zapelji,da se osušijo zavore,parkiraj motor,razbremeni gume in jih dopumpaj vsaj na 2,5-3 At,priključi akumulator na vzdrževalec baterij,če ga nimaš odključi MINS klemo,izmeri kvaliteto hladilne tekočine in vse dele:kromirane,kadminizirane,cinkane,pošpricaj z SILIKON spreyem.Pošpricaš takorekoč lahko vse razen;plastike,skaja,kevlarja,zavor in pnevmatik.Silikon sprej dobiš v vseh trgovinah z avtomobilskimi rezervnimi deli!Motor pokrij z kako staro flanelasto rjuho in te bo lepo počakal do spomladi.Od časa do časa,na ca 14 dni daj v visoko prestavo(5-to)obrni malo zadnje kolo tako,da se mašine obrne za kak obrat to pa zaradi tega,da nestoji na istem mestu tako bati kot tudi ventili ! Ali pa priključiš klemo in motor enkrat na mesec vžgeš ga pustiš pod majhnim gasom ca 1,5K o/min. laufat ca 10 min,da se akumulator malo nazaj napolni in da hladilna tekočina in olje malo prekrožita. Lowrenc, TBoxer, benny0104 in 5 others 5 3
Dejanx Objavljeno Oktober 6, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2010 Osovina 91 evrov, matica 8 evrov. Naročil na Suzuki Odar. Verjetno bi dobil kje ceneje a vendar, ne da se mi s tem ukvarjat, niti nimam časa, pa tudi ne bi neke rabljene zadeve tlačil na motor. Ok, kakšne smernike ne rečem, na tako pomemben del motorja kot so koloteki pa ne. LP Majko ej pardon izrazu sao to je pa svinsko oderuško. ki jim je logika??bzv je pa tak ce rabis rabis.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se