trojan69 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) Ok, ok-sej ne mislim nikomur pridigat, vsak nej dela tko kot se mu zdi prav . Kolikor pa jst razumem to zadevo naj bi se šlo za to, da polnilni sistem avta, ko je prižgan in priklopljen na motor zaznava padec napetosti (ki jo regulira regler motorja) in zato le to poveča. Skratka, motorski regler se trudi nižat napetost, avto pa jo povišuje. To pač obremenjuje regler in po nekaj časa pač crkne-sploh tisti, ki nimajo hladilnih reber. Kak akumulator je gor nima veze, majo vsi 12 V no mal več, polnijo se pa višje tam od 13,8, do 14,2. Tko si jst to zadevo predstavljam... P.S.-lahko pa nadrdimo poskus. Nej en priklopi motor na vžgan avto za kakih 10-20 minut al pa ga poskus polnit z 5A polnilcem čez noč ...bomo empirično ugotovil zadevo Popravljeno December 5, 2010. Popravil trojan69
danci1973 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 Ok, ok-sej ne mislim nikomur pridigat, vsak nej dela tko kot se mu zdi prav . Kolikor pa jst razumem to zadevo naj bi se šlo za to, da polnilni sistem avta, ko je prižgan in priklopljen na motor zaznava padec napetosti (ki jo regulira regler motorja) in zato le to poveča. Skratka, motorski regler se trudi nižat napetost, avto pa jo povišuje. To pač obremenjuje regler in po nekaj časa pač crkne-sploh tisti, ki nimajo hladilnih reber. Kak akumulator je gor nima veze, majo vsi 12 V no mal več, polnijo se pa višje tam od 13,8, do 14,2. Tko si jst to zadevo predstavljam... Zdaj pa mi razloži, kako naj bi ta regler reguliral napetost na avtu? P.S.-lahko pa nadrdimo poskus. Nej en priklopi motor na vžgan avto za kakih 10-20 minut al pa ga poskus polnit z 5A polnilcem čez noč ...bomo empirično ugotovil zadevo Jaz se javim za priklop motorja na vžgan avto... Ti pa poskusi s polnilcem. D.
trojan69 Objavljeno December 5, 2010 Opozori Objavljeno December 5, 2010 (popravljeno) Sej nisem reku da avtomobilsko napetost regulira motorski regler.... Skratka dej razlož z besedami, kje moja logika ni pravilnaKot sem rekel sem čisti laik in se iz tele sheme nč ne znajdem. P.S. ne tega jemat kot kako podjebavanje, dejansko me zanima kje moja logika ne gre skupaj. Za kritike pa popravke sem namreč vedno odprt Popravljeno December 5, 2010. Popravil trojan69
danci1973 Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Sej nisem reku da avtomobilsko napetost regulira motorski regler.... Skratka dej razlož z besedami, kje moja logika ni pravilnaKot sem rekel sem čisti laik in se iz tele sheme nč ne znajdem. P.S. ne tega jemat kot kako podjebavanje, dejansko me zanima kje moja logika ne gre skupaj. Za kritike pa popravke sem namreč vedno odprt OK... Tvoja logika pade zato, ker tok, ki pride iz avta, ne gre preko regulatorja od motorja. Preko njega gre izključno tok, ki ga proizvaja generator od motora (generator je na shemi čisto na levi). Generator proizvaja izmenično napetost, zato je v regulatorju vgrajen še usmernik, a je napetost še vedno valovita in v amplitudi presega 14-15V (neobremenjen in nereguliran generator generira izmenično napetost do 70V). Ko nadzorno vezje (IC na shemi) zazna, da je napetost na generatorju presegla nastavljeno vrednost (14-15V), sproži tiristorje (SCR na shemi), ki odvečno energijo odvedejo direkt proti masi in jo spremenijo v toploto (zato so regulatorji na motorjih precej bikasti in imajo velika hladilna rebra). Če na akumulator prikopiš zunanji vir (avto, polnilec, ... ), se bo akumulator začel polnit - ampak nič bolj, kot sicer, saj bo napetost enaka kot sicer. Ko boš na motorju dal kontakt, bo tok iz avta stekel še v ostale porabnike (luči, ECU, črpalka za gorivo, ...), še vedno pa ne bo šlo nič preko regulatorja (usmernika, tiristorjev). Ko bo motor vžgal, bo začel delovati generator na motorju. Regulator bo delal tako kot normalno, le da bo tokrat odvečne energije nekoliko več in bo zato delal 'malo bolj'. Ampak to je enako stanje, kot če bi motor laufal s čisto polnim akumulatorjem in brez velikih porabnikov, kar na kratek rok ne sem bit problem. Se pa strinjam, da bi lahko prišlo do pregretja regulatorja, če bi avto bil še dolgo priključen na motor in bi laufala oba (hlajenje regulatorja ob stoječem motorju je pač slabo). D.
Zivnorc Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 To misliš na enega od teh nosilcev? D. ...ja prav ta. Zgornji levi nosilec ( glede na motor ) Zgleda, da je originalno prilotan in zakovičen. Pa sprašujem, če je to že kdo lotal ( tehnologija alu lota mi je poznana), da ne bi še kaj drugega zraven razlotal...
simonsi Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Ampak avto NE sme lavfat. Jaz se strinjam s tabo in se tega tudi držim. Ampak ne iz razloga, da avtomobilski alternator preveč fila in skuri regler pa to, ampak zato, ker avtomobilski alternator lahko oddaja kake motnje ali podobno in da nebi poškodoval motorjeve elektronike, ki se mi ne zdi preveč robustna. Torej iz čiste previdnosti in ne nekih dokazanih posledic. Itak ima pa vsak, še skoraj napol mrtev avtomobilski akku več kot dovolj moči za zagon moto štarterja.
trojan69 Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Aha zdej mi je zadeva jasna. Hvala Danci pa Simonisi. LP
Bremzer Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Aha zdej mi je zadeva jasna. Hvala Danci pa Simonisi. LP Neverjamem, da ti je tole jasno saj sploh ni pravilno razloženo!!! Namreč vsi pišete o napetosti v Voltih kar SPLOH neuniči usmernika DIJOD. Dijode uničijo AMPERI (jakost) in tu nastane problem.Zato je VEDNO pri polnenju akumulatorja potrebno vsaj eno klemo odklopit in to vedno minus,če polniš z švohnejšim polnilcem ali z vzdrževalcem akumulatorja to ni potrebno.Če je polnilec močnejši ali celo hitri polnilec obvezno odklopi minus klemo sicer poškoduje dijode(dijodno ploščo)pri motorju pa regler ker so v njemu tudi dijode.Če motor vžigaš z avtomobilskim akumulatorjem naj avto nelaufa ni potrebe saj je vsak akumulator dovolj močan.Lahko pa npr.če priključiš avtomobilski akumulator na akumulator v motorju (minus na motorju odključiš) že v 10-tih minutah napolniš seveda,če ni akumulator predolgo stal prazen in je sulfatiziral ali zmrznil in počil med celicami!!Kajti avtomobilski akumulator, če držiš ca 2K o/min polni že s polno močjo in to je pri večini avtov danes že 100 A++ kar pa bi 100%ziher poškodovali dijode v reglerju motorja.Ne mešat hrušk in jabolk saj danes ima veliko motorjev identične alternatorje kot avtomobili npr:Yamaha Diverzione 900 BMW-eji R-i in K-aji itd.itd. Nevem, če sem ti dovolj razumljivo opisal, sicer pa me kar vprašaj in ti z veseljem odgovorim. special749, dotem, trebor in 7 others 7 3
MiNa Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Kar precej hrušk in jabolk je tule pa še kakšne buče ki jih Bremzer AKA Maco47 večkrat omenja. Avto pa tudi moto alternator je navaden 3fazni generator, ki proizvaja izmenično napetost regulirano z regulatorjem in usmerjeno z DIODAMI. Če koga bolj podrobno zanima kako in kaj naj raje malo "poGoogla", ker bo našel več kot hruške, jabolke in še kakšno bučo. Primer na sliki je za generator, ki ima za vzbujanje stalni magnet in je danči lepo opisal kako deluje (slika pove največ) Pri avto regulatorjih pa je to malo drugače. bo pa Bremzer opisal če še slučajno ni . ps, V vozilu, ki "pomaga pri zagonu na kable", lahko brez skrbi motor teče, če le ni napak v komponentah, ki generirajo el. tok..... dore, maco47, svobodnaptica01 in 1 other 2 2
shark90 Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Nekaj vas moram vprašati in sicer zadeva je takšna.. Moj KTM nima ključavnice za vžig motorja, mislim vžge ga lahko kdorkoli ker nima nobene zaščite. Jaz bi pa rad naredil na ključ. Ampak danes sem šel vprašat za te klučavnice in so vse tako narejene da ko je ključ veni ni stika, ko pa je ključ obrnjen in ne gre ven pa je stik.. In to meni nekako ne koristi ker bi rabil ravno obratno, ko je ključ veni bi moral biti stik... Ima kdo kakšno idejo kako rešiti problem?
daneb Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 Nekaj vas moram vprašati in sicer zadeva je takšna.. Moj KTM nima ključavnice za vžig motorja, mislim vžge ga lahko kdorkoli ker nima nobene zaščite. Jaz bi pa rad naredil na ključ. Ampak danes sem šel vprašat za te klučavnice in so vse tako narejene da ko je ključ veni ni stika, ko pa je ključ obrnjen in ne gre ven pa je stik.. In to meni nekako ne koristi ker bi rabil ravno obratno, ko je ključ veni bi moral biti stik... Ima kdo kakšno idejo kako rešiti problem? S preklopnim relejem. Preklopni rele ima 5 kontaktov.
shark90 Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 S preklopnim relejem. Preklopni rele ima 5 kontaktov. Kako pa deluje ta preklopni rele? Če lahko kaj več napišete ali če je kje kakšna shema kako to priklopiti. Kje pa se dobi to za kupit? Pa naj omenim da motor nima akumulatorja.
daneb Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 (popravljeno) [quote Pa naj omenim da motor nima akumulatorja. Popravljeno December 7, 2010. Popravil daneb
trojan69 Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 Lahko pa montiraš alarm in imaš odklep/zaklep na upravljaču.
shark90 Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Lahko pa montiraš alarm in imaš odklep/zaklep na upravljaču. pa bo deloval glede na to da motor nima akumulatorja no saj sem že našel rešitev hvala vam
trojan69 Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 pa bo deloval glede na to da motor nima akumulatorja no saj sem že našel rešitev hvala vam A tega pa nisem vedu-pol ta opcija odpade .
JONI 46 Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Obstaja tudi taka kljucavnica, sicer jo moras sam sestaviti... Normalna el kljucavnica, zadaj pa stikalo z zaprtim kontaktom...
shark90 Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Obstaja tudi taka kljucavnica, sicer jo moras sam sestaviti... Normalna el kljucavnica, zadaj pa stikalo z zaprtim kontaktom... Ne razumem najbolj. Imate kakšno sliko? pa kje se da to dobit. Sicer pa sem našel navadno stikalo na ključ ampak se lahko ključ izvleče v obeh primerih tako da to je ena od možnosti
JONI 46 Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Bom jutri na sihtu malo poslikal, upam da imamo kako na zalogi.. Sicer pa je stvar podobna stop tipki, oz. rdeci gobici na kjuc..
stuhec Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 najlažje je kot so ti že povedali, nekam montirat na skrito mesto neko tako stikalo pa boš že našel
shark90 Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Bom jutri na sihtu malo poslikal, upam da imamo kako na zalogi.. Sicer pa je stvar podobna stop tipki, oz. rdeci gobici na kjuc.. super hvala. in kako bi naj potem to delovalo na ključ?
shark90 Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 najlažje je kot so ti že povedali, nekam montirat na skrito mesto neko tako stikalo pa boš že našel saj tako stikalo je že tak zdaj gor samo ključ je le ključ, si nekak bol siguren če ga ki pustiš
k0ci Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 lopov bo imel cca. 30 sekund več dela če daš na ključ, zadaj lepo potrga žice, jih olupi in zveže skupaj
stuhec Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 lopov bo imel cca. 30 sekund več dela če daš na ključ, zadaj lepo potrga žice, jih olupi in zveže skupaj proti polovom je še najlažje zaklenit balanco ali to ta motor nima ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se