trojan69 Objavljeno Januar 13, 2011 Opozori Objavljeno Januar 13, 2011 Men se zdi da sem videl klešče za tole+kovice v Bauhausu-valjaste odprte z navojem not.
mare1411 Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 ali bi mi lahko kdo naredil 3 kroge iz železa ( debelga cca 1-2mm - samo da je trd) premera 12 cm? hvala lp
thumper Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 ali bi mi lahko kdo naredil 3 kroge iz železa ( debelga cca 1-2mm - samo da je trd) premera 12 cm? hvala lp kovinc lahovče .. na laser ..
Arriba Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 Bi kdo vedel kje pri nas prodajajo take kovice/zakovice: http://www.rivetwise...ts-aluminium-23 Morajo pa bit aluminjaste. Hvala! Takšne kovice prodajajo v vsaki trgovini kjer prodajajo tudi vijake. Imenujejo se slepe kovice, ali pop kovice ali patentne kovice itd.....Če hočeš z njimi kovičiti potrebuješ še posebna klešča.
simonsi Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 pop neti so nekaj drugega, kot tole na sliki
thumper Objavljeno Januar 15, 2011 Opozori Objavljeno Januar 15, 2011 matice za slepe luknje .. pop matice tudi pogovorno ...nemško blindnietmutter ... zvrtaš luknjo (predvsem v tankostensko ) cev ali profil in jo prikovičiš v luknjo s podobnimi kleščami kot pop nete le da imajo trn z navojem na katerega priviješ matico.. daneb in Bremzer 1 1
snetkladu Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 (popravljeno) Mene pa zanima, kako veš v katerem položaju mora bit stator, ko da iskro?po čem to vidiš?(mam več iskušen s tomosi in njihovimi platinami,sedaj imam enduro pa nimam pojma kako se to nastavlja:s) lp Popravljeno Januar 17, 2011. Popravil snetkladu carmagedon, malakai, Bremzer in 1 other 2 2
Bremzer Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Mene pa zanima, kako veš v katerem položaju mora bit stator, ko da iskro?po čem to vidiš?(mam več iskušen s tomosi in njihovimi platinami,sedaj imam enduro pa nimam pojma kako se to nastavlja:s) lp Sam stator je vseno kako stoji, samo pik-up(impulzator) pa mora biti na točno določenem mestu in ponavadi ni nastavljivo !! Kot praviš si vešč nastavitve pri tomosu, potem bi moral znat nastavit VSAK magnetni vžig! snetkladu, carmagedon, maco47 in 4 others 2 5
Sharko Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Sam stator je vseno kako stoji, samo pik-up(impulzator) pa mora biti na točno določenem mestu in ponavadi ni nastavljivo !! Kot praviš si vešč nastavitve pri tomosu, potem bi moral znat nastavit VSAK magnetni vžig! Stator se da tud na magnetnem vžigu zamikat levo-desno za dobrga pol centimetra... Zakaj je to tko če je useen kako je gor dan? Če je useen pol samo skp zmečš in dela super idealno? Bremzer in snetkladu 1 1
snetkladu Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Sam stator je vseno kako stoji, samo pik-up(impulzator) pa mora biti na točno določenem mestu in ponavadi ni nastavljivo !! To je moj stator. Stator se zasuka,kot je rekel Sharko. daneb 1
tucko Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 To je moj stator. Stator se zasuka,kot je rekel Sharko. To sukanje statorja nima pomena za delovanje motorja, saj samo oskrbuje z elektriko( deluje kot alternator) Za iskro dajat je pa druga stvar, kot je Bremzer reku tist pik-up, ta je pa pomembno kje je, sam koker vem se tud ne da nič premikat daneb 1
snetkladu Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 To sukanje statorja nima pomena za delovanje motorja, saj samo oskrbuje z elektriko( deluje kot alternator) Za iskro dajat je pa druga stvar, kot je Bremzer reku tist pik-up, ta je pa pomembno kje je, sam koker vem se tud ne da nič premikat Če je to res kar praviš ti in Bremzer, potem dam jaz samo stator na motor in vžig je že idelano nastavljen?ker ni nobene druge komponete ki bi jo lahko nastavljal.Kolikor jaz vem, v mojem primeru pomeni zasuk statorja nastavitev vžiga.Če se motim, bi lepo prosil za pojasnilo.
tucko Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Če je to res kar praviš ti in Bremzer, potem dam jaz samo stator na motor in vžig je že idelano nastavljen?ker ni nobene druge komponete ki bi jo lahko nastavljal.Kolikor jaz vem, v mojem primeru pomeni zasuk statorja nastavitev vžiga.Če se motim, bi lepo prosil za pojasnilo. Ja.
snetkladu Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Hm... ne vem zakaj me je potem klical servise iz Labe(da on ne more te elektronike nastavit, ker nima navodil-to je kopija original statorja). Če bi bilo res tko,da ga sam gor daš pa dela,potem bi to naredil,ali pač ne?
tucko Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Hm... ne vem zakaj me je potem klical servise iz Labe(da on ne more te elektronike nastavit, ker nima navodil-to je kopija original statorja). Če bi bilo res tko,da ga sam gor daš pa dela,potem bi to naredil,ali pač ne? Ma ti zašraufaj skup pa užgi, premeri in boš prec vidu če kaj ne štima. Kot praviš je stator ponaredek , za moje pojme ni preveč uredu investicije, sej so podatki ki jih navajajo lahko tudi napačni in nisi stem nakupom naredil nič daneb 1
shark90 Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Bom še v tej temi vprašal ko je bolj obiskana... In sicer glede barvanja aluminija.. Kaj je najboljše, da dam barvat in da mi barvo zapeče? Ali je boljše da dam eloksirat ali oboje? Ker barval bi zadnjo nihajko in oba obroča platišč pa da se nebi barva luščila od kamenja.
benny0104 Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Bom še v tej temi vprašal ko je bolj obiskana... In sicer glede barvanja aluminija.. Kaj je najboljše, da dam barvat in da mi barvo zapeče? Ali je boljše da dam eloksirat ali oboje? Ker barval bi zadnjo nihajko in oba obroča platišč pa da se nebi barva luščila od kamenja. Če bi rad da se ne bo takoj oluščilo od kamenja je pomoje boljše dat prašno barvat, ker je nanos barve debelejši pa še zakrije ti kakšne praske. Pri eloksiranju moraš površino zbrusit oz. spolirat, da se potem ne vidi prask. Po prašnem barvanju zgleda vse skupaj bolj plastično.
ironbeeper Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Ve kdo mogoče zakaj je tista luknja v felgi oz. kakšen je njen namen?
Robyy Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Daš majco not, se greš po dežju vozt in maš pralni stroj Da je feltna lažja vrjetno KUK679, ironbeeper in lmperator 3
Dejkoooo Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 živjo. na celindru mi je šel eden od navojev za prišraufat pokrov ventilov. kot vidite na sliki okoli ni dovolj prostora, da bi povrtal za večji navoj. mislite da bi šlo z tekočo kovino? da bi nalil noter tekočo kovino, prišraufal vijak in ko se bi vse skupaj strdnilo bi odrezal glavo vijak in pritegnil pokrov z matico. kupil sem eno od henkela, ampak ko sm je zmešal je bolj plastika kot kovina. ima kdo boljše izkušnje z tem? kako deluje tekoča kovina na temperaturo? ima kdo še kakšno zamisel? lp
Bremzer Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Ve kdo mogoče zakaj je tista luknja v felgi oz. kakšen je njen namen? Pri mojek K-aju je v tej luknji spredaj notri ventil ker so vse te (špice)votle tako je volumen(količina) zraka večja in za ventilček je bolje, da je s strani na njega nedeluje centrifugalna sila.Pri tebi kot je vidno na sliki je to verjetno samo zaradi vlivanja - izdelave platišča lahko tudi zaradi centriranja (statično) platišča ! ironbeeper, maco47 in special749 2 1
Dejkoooo Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 živjo. na celindru mi je šel eden od navojev za prišraufat pokrov ventilov. kot vidite na sliki okoli ni dovolj prostora, da bi povrtal za večji navoj. mislite da bi šlo z tekočo kovino? da bi nalil noter tekočo kovino, prišraufal vijak in ko se bi vse skupaj strdnilo bi odrezal glavo vijak in pritegnil pokrov z matico. kupil sem eno od henkela, ampak ko sm je zmešal je bolj plastika kot kovina. ima kdo boljše izkušnje z tem? kako deluje tekoča kovina na temperaturo? ima kdo še kakšno zamisel? lp
snetkladu Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Ma ti zašraufaj skup pa užgi, premeri in boš prec vidu če kaj ne štima. Kot sem obljubil,da sporočim ko pride motor iz servisa.Kar se tiče elektronike,še vedno ne vem kaj je bil razlog,da ni delalo:/ Sedaj dela,kljub temu,da so vse nastavitve enake kot takrat ko ni delalo. Glede statorja kot so nekati trdili,da ni pomembno za vžig kako ga zasukaš,naj poudarim, da JE ZELO POMEMBNO, kajti od tega je odvisen predvžig. Sharko 1
Bremzer Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 (popravljeno) Karkoli boš sam počel boš samo ZAJEBOV NEPOSTOJI LEPILO DA BI TO POPRAVIL to mora popravit nekdo,ki ima HELIKOL vloške in potem je za VEDNO !!! Jaz ti to popravim v 5-tih minutah cena 10€ :whistle: motor na prikolico in pelji k mehaniku !!! Ps:in OBVEZNO nabavi kiloključ!!!! Popravljeno Januar 24, 2011. Popravil Bremzer maco47, daneb in special749 2 1
Dejkoooo Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Karkoli boš sam počel boš samo ZAJEBOV NEPOSTOJI LEPILO DA BI TO POPRAVIL to mora popravit nekdo,ki ima HELIKOL vloške in potem je za VEDNO !!! Jaz ti to popravim v 5-tih minutah cena 10€ :whistle: motor na prikolico in pelji k mehaniku !!! Ps:in OBVEZNO nabavi kiloključ!!!! na kakšen način bi to popravil??
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se