trojan69 Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 na kakšen način bi to popravil?? HeliCoil: daneb in Bremzer 1 1
Dejkoooo Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 HeliCoil: sj če bi blo to možno, bi dau noter kr M8, ampak ni dovolj prostora okoli... še za M7 nevem če je dovolj prostora.. daneb in Bremzer 2
trojan69 Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 Sej z helicoilom dobiš isto velikost šravfa kot na začetku. Fora je v tem, da se v luknjo vstavi kelena spirala. Dobr poglej filmček kako deluje. daneb in Bremzer 2
danci1973 Objavljeno Januar 24, 2011 Opozori Objavljeno Januar 24, 2011 sj če bi blo to možno, bi dau noter kr M8, ampak ni dovolj prostora okoli... še za M7 nevem če je dovolj prostora.. Če je ta luknja za M6, potem imaš okoli še dovolj 'mesa' za Helicoil ali V-Coil vložek. V-Coil komplete imajo v Merkurju... D. maco47, daneb, Fritz in 1 other 2 2
thumper Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 pomoje imaš dosti mesa za urez novega navoja... če si zelo skeptičen vreži fini navoj , daj podrejati ( postružiti) stojni vijak spodaj M8 fini navoj in zgoraj M6 .. če se ti pokrov zateguje kot pri mojem suzukiju 9-10nm dodaš na navoj samo malo srednje mase proti odvijanju in na pokrov matico .. obvezno se drži navodil o zaporedju zategovanja vijakov in še bolj obvezno - zateguj z moment ključem !!! če ga nimaš tistega od 5 - 25nm ti ga lahko posodim... saj ti na profilu piše , da si iz slo?? Bremzer in daneb 1 1
Bremzer Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 pomoje imaš dosti mesa za urez novega navoja... če si zelo skeptičen vreži fini navoj , daj podrejati ( postružiti) stojni vijak spodaj M8 fini navoj in zgoraj M6 .. če se ti pokrov zateguje kot pri mojem suzukiju 9-10nm dodaš na navoj samo malo srednje mase proti odvijanju in na pokrov matico .. obvezno se drži navodil o zaporedju zategovanja vijakov in še bolj obvezno - zateguj z moment ključem !!! če ga nimaš tistega od 5 - 25nm ti ga lahko posodim... saj ti na profilu piše , da si iz slo?? NE GA SRAT v aluminij se NIKOLI neda fini navoj !!! maco47, snetkladu, krava in 3 others 2 4
thumper Objavljeno Januar 25, 2011 Opozori Objavljeno Januar 25, 2011 NE GA SRAT v aluminij se NIKOLI neda fini navoj !!! ja prav no... če se pa tako boji vrezati navadnega .. lahko bi ga z zunanje strani tudi zaštiftal pa bi držalo ( malo heca)... itak ima dovolj mesa tam okoli ... Bremzer, daneb, maco47 in 1 other 2 2
shark90 Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 pozdravljeni Zanima me vaše mnenje. In sicer na motorju KTM 620 LC4 mi je zlomilo ojnico, tako mi je tudi uničilo bat in odlomilo cilinder pa še malo poškodovalo bloke. Zdaj pa me zanima če se takšne stvari splača popravljati, saj me popravilo stane preko 1k€. Se mogoče dobi kje kakšne dele ali pa kar celo mašino? kaj narediti daneb in maco47 1 1
Bremzer Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 pozdravljeni Zanima me vaše mnenje. In sicer na motorju KTM 620 LC4 mi je zlomilo ojnico, tako mi je tudi uničilo bat in odlomilo cilinder pa še malo poškodovalo bloke. Zdaj pa me zanima če se takšne stvari splača popravljati, saj me popravilo stane preko 1k€. Se mogoče dobi kje kakšne dele ali pa kar celo mašino? kaj narediti Po moje je najbolje dobit kako mašino ali karamboliran motor tega imaš v Nemčiji sigurno dovolj. maco47, daneb, Kor13 in 6 others 7 2
TheMan Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 pozdravljeni Zanima me vaše mnenje. In sicer na motorju KTM 620 LC4 mi je zlomilo ojnico, tako mi je tudi uničilo bat in odlomilo cilinder pa še malo poškodovalo bloke. Zdaj pa me zanima če se takšne stvari splača popravljati, saj me popravilo stane preko 1k€. Se mogoče dobi kje kakšne dele ali pa kar celo mašino? kaj narediti jaz sem 2 leti nazaj imel podobno težavo in sem rešil tako, kot ti je svetoval Bremzer, s tem, da sem dobil razbitega kar v slo. nekateri karoserijski deli so mi prišli prav še enkrat pozneje, ko sem z mopijem kosil travo v obcestnem jarku :grim seveda sem vse šraufal sam in je bil tako strošek le material lp Kor13 in maco47 2
Gloga Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Mi zna kdo povedat (napisat) kako prezracit sistem vode na Hondi Hornet 99'?
trebor Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Poskusi pri vlivanju hladilne tekočine le to počasi zlivati noter, ne v šusu, da lahko pride povsod in s tem izrine zrak ven. V nasprotnem primeru se zna zgoditi,da ostane kje kakšen zračni mehur. Ob enem pa pomagaš tekočini s tem, da stiskaš cevi od hladilnika do bloka motorja. Za ta motor ne vem, ali ga lahko tudi "zalaufaš", da vodna črpalka potisne tekočino po motorju ali se tekočino naliva pri ugasnjenem. Upam, da ti bo nasvet pomagal. LP Robert
shark90 Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 (popravljeno) jaz sem 2 leti nazaj imel podobno težavo in sem rešil tako, kot ti je svetoval Bremzer, s tem, da sem dobil razbitega kar v slo. nekateri karoserijski deli so mi prišli prav še enkrat pozneje, ko sem z mopijem kosil travo v obcestnem jarku :grim seveda sem vse šraufal sam in je bil tako strošek le material lp Pa iščem in iščem in še na ebay-u ni kaj če pa je kakšna mašina je isti problem kot pri meni. če pa je delujoča pa je takšna cena kot bo mene popravilo prišlo pa bom vedel kaj imam.. če pa ve kdo za kakšen motor ali mašino pa se priporočam Popravljeno Januar 27, 2011. Popravil shark90
snetkladu Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 Mene pa zanima kako se nastavi forgazor, da je pravilno razmerje zraka in bencina?namreč, vem, da lahko motor zelo lepo dela, vendar je razmerje čisto napačno in lahko zariba:/ Imam pa KTM exc 250,1995.
Bremzer Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 Mene pa zanima kako se nastavi forgazor, da je pravilno razmerje zraka in bencina?namreč, vem, da lahko motor zelo lepo dela, vendar je razmerje čisto napačno in lahko zariba:/ Imam pa KTM exc 250,1995. Vplinjač (to je verjetno 2-taktni motor)se nastavi tako, da v prosten teku lepo dela in ko najlepše dela ga za ca 1/4 obrata zapreš,seveda najprej nastaviš po možnosti z obratomerjem predpisane obrate.Kar se pa tiče blokiranja mašine pa uporabljaj dobro(drago) olje in vedno, ko z motorjem zaviraš občasno dodaj malo gasa,da se mašina malo podmaže.Verjetno si že opazil kako vozniki gokardov po ravnini kratko zaprejo z roko vsis, da poboljšajo mazanje. Pri 4-taktnem motorju se zmes goriva in zraka najnatančneje nastavi z obratomirjem in CO aparatom.To samo v vednost tvoj je sigurno 2-taktni. grepavl, daneb, snetkladu in 4 others 6 1
Sharko Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 Vplinjač (to je verjetno 2-taktni motor)se nastavi tako, da v prosten teku lepo dela in ko najlepše dela ga za ca 1/4 obrata zapreš,seveda najprej nastaviš po možnosti z obratomerjem predpisane obrate.Kar se pa tiče blokiranja mašine pa uporabljaj dobro(drago) olje in vedno, ko z motorjem zaviraš občasno dodaj malo gasa,da se mašina malo podmaže.Verjetno si že opazil kako vozniki gokardov po ravnini kratko zaprejo z roko vsis, da poboljšajo mazanje. Pri 4-taktnem motorju se zmes goriva in zraka najnatančneje nastavi z obratomirjem in CO aparatom.To samo v vednost tvoj je sigurno 2-taktni. Kaj pa zmes zrak/bencin? Da ni to spet ena taka kt da se s statorjem ne naštima kdaj da iskro Se mi zdi da se kdaj pa kdaj velik koristnih informacij na tem forumu dobi... daneb in grepavl 1 1
snetkladu Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 Vplinjač (to je verjetno 2-taktni motor)se nastavi tako, da v prosten teku lepo dela in ko najlepše dela ga za ca 1/4 obrata zapreš,seveda najprej nastaviš po možnosti z obratomerjem predpisane obrate.Kar se pa tiče blokiranja mašine pa uporabljaj dobro(drago) olje in vedno, ko z motorjem zaviraš občasno dodaj malo gasa,da se mašina malo podmaže.Verjetno si že opazil kako vozniki gokardov po ravnini kratko zaprejo z roko vsis, da poboljšajo mazanje. Pri 4-taktnem motorju se zmes goriva in zraka najnatančneje nastavi z obratomirjem in CO aparatom.To samo v vednost tvoj je sigurno 2-taktni. Ja je 2-takten. Hvala za odgovor. Bremzer 1
Kumše Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 Pa iščem in iščem in še na ebay-u ni kaj če pa je kakšna mašina je isti problem kot pri meni. če pa je delujoča pa je takšna cena kot bo mene popravilo prišlo pa bom vedel kaj imam.. če pa ve kdo za kakšen motor ali mašino pa se priporočam evo link...vstavi piko med avto in net http://www.avtonet/_OPREMA/ad.asp?ID=4471574 daneb in shark90 1 1
Kumše Objavljeno Januar 30, 2011 Opozori Objavljeno Januar 30, 2011 zgleda da tkole ne bo šlo...:hmm:slučajno sem med zadnjimi 100 oglasi na avto netu zasledil oglas, kjer se prodaja celotna mašina po delih, naslov oglasa je pa: agregat 620 lc4 shark90 in daneb 1 1
shark90 Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 zgleda da tkole ne bo šlo...:hmm:slučajno sem med zadnjimi 100 oglasi na avto netu zasledil oglas, kjer se prodaja celotna mašina po delih, naslov oglasa je pa: agregat 620 lc4 Z tem ki prodaja to mašino sem se pogovarjal... in ni kaj koristnega Ker ni bata, cilinder je zelo slab, edino kar je je glavna gred ki nevem v kakšnem stanju je. Bloki pa niso enaki kot pri mojem. Kje pa se lahko v slo pozanimam za cene bata in ojnice? Saj nerabi bit original ktm. Katere firme delajo bate in ojnice
carmagedon Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 Z tem ki prodaja to mašino sem se pogovarjal... in ni kaj koristnega Ker ni bata, cilinder je zelo slab, edino kar je je glavna gred ki nevem v kakšnem stanju je. Bloki pa niso enaki kot pri mojem. Kje pa se lahko v slo pozanimam za cene bata in ojnice? Saj nerabi bit original ktm. Katere firme delajo bate in ojnice zdravo probaj tukaj : Klik Iz Sl. Bistrice do Miklavža ti verjetno ne bo predaleč. meni so cca 3 leta nazaj po sprejemljivi ceni zrihtali vse kar sem rabil. sicer pa imaš online kataloge delov na njihovi strani, glej pod PROX , mogoče tudi WISECO shark90, daneb in cation 3
krava Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 (popravljeno) zgleda da tkole ne bo šlo...:hmm:slučajno sem med zadnjimi 100 oglasi na avto netu zasledil oglas, kjer se prodaja celotna mašina po delih, naslov oglasa je pa: agregat 620 lc4 Kumše,mayka ti božja! Pozanimaj se tu: VINKO ARTIČ S.P. Morje 106 D, Morje 2313 Fram Tel. 02 601 00 71 Tel. 02 601 00 70 Gsm. 041 214 831 edit; Če ti že ne bo uredil zadeve,te bo pa znal verjetno napotit naprej! Popravljeno Januar 31, 2011. Popravil krava shark90 in cation 2
TheMan Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 Če se boš kaj mudil v Miklavžu stopi še do: SS-Moto, Saša SVENŠEK, s.p. ULICA 8. FEBRUARJA 23A, 2204 MIKLAVŽ NA DRAVSKEM POLJU Tel: 041 445643 mogoče se bo našlo kaj rabljenega... daneb, carmagedon in shark90 3
shark90 Objavljeno Januar 31, 2011 Opozori Objavljeno Januar 31, 2011 Vsem hvala za odgovore Bom se pozanimal pa da vidim kaj bo najboljše krava in daneb 2
snetkladu Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 Ne išči napak kjer jih ni - in ne poslušaj vse te nasvete, kdo kaj zna in kaj merit,... večina je itak overkill-a. Če je zadeva "out-of-the-box" tipska jo priklopiš in probaš. Naredi sledeče: -privij navitje in hal v deklc (itak paše samo v eni poziciji (!), navitje pa mislim, da ima celo štift,..kakorkoli) in nasadi zadevo na ohišje. Vloži vijake v luknje in zavrti deklc do max v levo in potem na oceno 1/3 freeplay hoda proti desni (v smeri ure). Tako bi že približno moral vžgat. Potem se pa še +/- par desetink "'" obrata poigraš glede, kako vleče, ali vžge topel,... In to je to. In še nekaj: - vaja dela mojstra. Pa sporoči kako si rešil. Srečno ! Evo motor končno dela, tko kot mora!kar se tiče slabe iskre,nimam pojma kaj je bilo.kar na lepem je iskra močnejša:S Naitje se lahko zasuka za dobrih 5mm in s tem določiš vežig.Malo sem imel težave z nastavitvijo forgazorja,saj je bilo v mašini ogromno starega olja,ob neštetih poskusih vžiga.Motor mi je še eno uro kadil kot star dizel, sedaj pa je ćisto ok! hvala vsem za pomoč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se