Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

na kakšen način bi to popravil??

HeliCoil:

Objavljeno

HeliCoil:

sj če bi blo to možno, bi dau noter kr M8, ampak ni dovolj prostora okoli... še za M7 nevem če je dovolj prostora..

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Sej z helicoilom dobiš isto velikost šravfa kot na začetku. Fora je v tem, da se v luknjo vstavi kelena spirala. Dobr poglej filmček kako deluje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sj če bi blo to možno, bi dau noter kr M8, ampak ni dovolj prostora okoli... še za M7 nevem če je dovolj prostora..

Če je ta luknja za M6, potem imaš okoli še dovolj 'mesa' za Helicoil ali V-Coil vložek. V-Coil komplete imajo v Merkurju...

D.

Objavljeno

pomoje imaš dosti mesa za urez novega navoja... če si zelo skeptičen vreži fini navoj , daj podrejati ( postružiti) stojni vijak spodaj M8 fini navoj in zgoraj M6 .. če se ti pokrov zateguje kot pri mojem suzukiju 9-10nm dodaš na navoj samo malo srednje mase proti odvijanju in na pokrov matico .. obvezno se drži navodil o zaporedju zategovanja vijakov in še bolj obvezno - zateguj z moment ključem !!! če ga nimaš tistega od 5 - 25nm ti ga lahko posodim... saj ti na profilu piše , da si iz slo?? :yea1:

Objavljeno

pomoje imaš dosti mesa za urez novega navoja... če si zelo skeptičen vreži fini navoj , daj podrejati ( postružiti) stojni vijak spodaj M8 fini navoj in zgoraj M6 .. če se ti pokrov zateguje kot pri mojem suzukiju 9-10nm dodaš na navoj samo malo srednje mase proti odvijanju in na pokrov matico .. obvezno se drži navodil o zaporedju zategovanja vijakov in še bolj obvezno - zateguj z moment ključem !!! če ga nimaš tistega od 5 - 25nm ti ga lahko posodim... saj ti na profilu piše , da si iz slo?? :yea1:

NE GA SRAT :lol1: v aluminij se NIKOLI neda fini navoj !!! :headbang:

Objavljeno

NE GA SRAT :lol1: v aluminij se NIKOLI neda fini navoj !!! :headbang:

ja prav no... če se pa tako boji vrezati navadnega .. lahko bi ga z zunanje strani tudi zaštiftal pa bi držalo ( malo heca)... itak ima dovolj mesa tam okoli ...

Objavljeno

pozdravljeni smile.gif

Zanima me vaše mnenje. In sicer na motorju KTM 620 LC4 mi je zlomilo ojnico, tako mi je tudi uničilo bat in odlomilo cilinder pa še malo poškodovalo bloke. Zdaj pa me zanima če se takšne stvari splača popravljati, saj me popravilo stane preko 1k€. Se mogoče dobi kje kakšne dele ali pa kar celo mašino? kaj narediti trance_11_confused.gif

Objavljeno

pozdravljeni smile.gif

Zanima me vaše mnenje. In sicer na motorju KTM 620 LC4 mi je zlomilo ojnico, tako mi je tudi uničilo bat in odlomilo cilinder pa še malo poškodovalo bloke. Zdaj pa me zanima če se takšne stvari splača popravljati, saj me popravilo stane preko 1k€. Se mogoče dobi kje kakšne dele ali pa kar celo mašino? kaj narediti trance_11_confused.gif

Po moje je najbolje dobit kako mašino ali karamboliran motor tega imaš v Nemčiji sigurno dovolj.

Objavljeno

pozdravljeni smile.gif

Zanima me vaše mnenje. In sicer na motorju KTM 620 LC4 mi je zlomilo ojnico, tako mi je tudi uničilo bat in odlomilo cilinder pa še malo poškodovalo bloke. Zdaj pa me zanima če se takšne stvari splača popravljati, saj me popravilo stane preko 1k€. Se mogoče dobi kje kakšne dele ali pa kar celo mašino? kaj narediti trance_11_confused.gif

jaz sem 2 leti nazaj imel podobno težavo in sem rešil tako, kot ti je svetoval Bremzer, s tem, da sem dobil razbitega kar v slo. nekateri karoserijski deli so mi prišli prav še enkrat pozneje, ko sem z mopijem kosil travo v obcestnem jarku :grim

seveda sem vse šraufal sam in je bil tako strošek le material

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mi zna kdo povedat (napisat) kako prezracit sistem vode na Hondi Hornet 99'?

Objavljeno

Poskusi pri vlivanju hladilne tekočine le to počasi zlivati noter, ne v šusu, da lahko pride povsod in s tem izrine zrak ven. V nasprotnem primeru se zna zgoditi,da ostane kje kakšen zračni mehur. Ob enem pa pomagaš tekočini s tem, da stiskaš cevi od hladilnika do bloka motorja. Za ta motor ne vem, ali ga lahko tudi "zalaufaš", da vodna črpalka potisne tekočino po motorju ali se tekočino naliva pri ugasnjenem. Upam, da ti bo nasvet pomagal.

LP Robert

Objavljeno (popravljeno)

jaz sem 2 leti nazaj imel podobno težavo in sem rešil tako, kot ti je svetoval Bremzer, s tem, da sem dobil razbitega kar v slo. nekateri karoserijski deli so mi prišli prav še enkrat pozneje, ko sem z mopijem kosil travo v obcestnem jarku :grim

seveda sem vse šraufal sam in je bil tako strošek le material

lp

Pa iščem in iščem in še na ebay-u ni kaj wacko.gif če pa je kakšna mašina je isti problem kot pri meni. če pa je delujoča pa je takšna cena kot bo mene popravilo prišlo pa bom vedel kaj imam.. če pa ve kdo za kakšen motor ali mašino pa se priporočam trance_17_emot-angel.gif

Popravljeno . Popravil shark90
Objavljeno

Mene pa zanima kako se nastavi forgazor, da je pravilno razmerje zraka in bencina?namreč, vem, da lahko motor zelo lepo dela, vendar je razmerje čisto napačno in lahko zariba:/ Imam pa KTM exc 250,1995.

Objavljeno

Mene pa zanima kako se nastavi forgazor, da je pravilno razmerje zraka in bencina?namreč, vem, da lahko motor zelo lepo dela, vendar je razmerje čisto napačno in lahko zariba:/ Imam pa KTM exc 250,1995.

Vplinjač (to je verjetno 2-taktni motor)se nastavi tako, da v prosten teku lepo dela in ko najlepše dela ga za ca 1/4 obrata zapreš,seveda najprej nastaviš po možnosti z obratomerjem predpisane obrate.Kar se pa tiče blokiranja mašine pa uporabljaj dobro(drago) olje in vedno, ko z motorjem zaviraš občasno dodaj malo gasa,da se mašina malo podmaže.Verjetno si že opazil kako vozniki gokardov po ravnini kratko zaprejo z roko vsis, da poboljšajo mazanje.

Pri 4-taktnem motorju se zmes goriva in zraka najnatančneje nastavi z obratomirjem in CO aparatom.To samo v vednost tvoj je sigurno 2-taktni.

Objavljeno

Vplinjač (to je verjetno 2-taktni motor)se nastavi tako, da v prosten teku lepo dela in ko najlepše dela ga za ca 1/4 obrata zapreš,seveda najprej nastaviš po možnosti z obratomerjem predpisane obrate.Kar se pa tiče blokiranja mašine pa uporabljaj dobro(drago) olje in vedno, ko z motorjem zaviraš občasno dodaj malo gasa,da se mašina malo podmaže.Verjetno si že opazil kako vozniki gokardov po ravnini kratko zaprejo z roko vsis, da poboljšajo mazanje.

Pri 4-taktnem motorju se zmes goriva in zraka najnatančneje nastavi z obratomirjem in CO aparatom.To samo v vednost tvoj je sigurno 2-taktni.

Kaj pa zmes zrak/bencin? Da ni to spet ena taka kt da se s statorjem ne naštima kdaj da iskro :headbang:

Se mi zdi da se kdaj pa kdaj velik koristnih informacij na tem forumu dobi... :baa:

Objavljeno

Vplinjač (to je verjetno 2-taktni motor)se nastavi tako, da v prosten teku lepo dela in ko najlepše dela ga za ca 1/4 obrata zapreš,seveda najprej nastaviš po možnosti z obratomerjem predpisane obrate.Kar se pa tiče blokiranja mašine pa uporabljaj dobro(drago) olje in vedno, ko z motorjem zaviraš občasno dodaj malo gasa,da se mašina malo podmaže.Verjetno si že opazil kako vozniki gokardov po ravnini kratko zaprejo z roko vsis, da poboljšajo mazanje.

Pri 4-taktnem motorju se zmes goriva in zraka najnatančneje nastavi z obratomirjem in CO aparatom.To samo v vednost tvoj je sigurno 2-taktni.

Ja je 2-takten.

Hvala za odgovor.

Objavljeno

Pa iščem in iščem in še na ebay-u ni kaj wacko.gif če pa je kakšna mašina je isti problem kot pri meni. če pa je delujoča pa je takšna cena kot bo mene popravilo prišlo pa bom vedel kaj imam.. če pa ve kdo za kakšen motor ali mašino pa se priporočam trance_17_emot-angel.gif

evo link...vstavi piko med avto in net

http://www.avtonet/_OPREMA/ad.asp?ID=4471574

Objavljeno

zgleda da tkole ne bo šlo...:hmm:slučajno sem med zadnjimi 100 oglasi na avto netu zasledil oglas, kjer se prodaja celotna mašina po delih, naslov oglasa je pa: agregat 620 lc4

Objavljeno

zgleda da tkole ne bo šlo...:hmm:slučajno sem med zadnjimi 100 oglasi na avto netu zasledil oglas, kjer se prodaja celotna mašina po delih, naslov oglasa je pa: agregat 620 lc4

Z tem ki prodaja to mašino sem se pogovarjal... in ni kaj koristnega trance_33_sleep.gif Ker ni bata, cilinder je zelo slab, edino kar je je glavna gred ki nevem v kakšnem stanju je. Bloki pa niso enaki kot pri mojem.

Kje pa se lahko v slo pozanimam za cene bata in ojnice? Saj nerabi bit original ktm. Katere firme delajo bate in ojnice trance_11_confused.gif

Objavljeno

Z tem ki prodaja to mašino sem se pogovarjal... in ni kaj koristnega trance_33_sleep.gif Ker ni bata, cilinder je zelo slab, edino kar je je glavna gred ki nevem v kakšnem stanju je. Bloki pa niso enaki kot pri mojem.

Kje pa se lahko v slo pozanimam za cene bata in ojnice? Saj nerabi bit original ktm. Katere firme delajo bate in ojnice trance_11_confused.gif

zdravo

probaj tukaj : Klik

Iz Sl. Bistrice do Miklavža ti verjetno ne bo predaleč. meni so cca 3 leta nazaj po sprejemljivi ceni zrihtali vse kar sem rabil. sicer pa imaš online kataloge delov na njihovi strani, glej pod PROX , mogoče tudi WISECO

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

zgleda da tkole ne bo šlo...:hmm:slučajno sem med zadnjimi 100 oglasi na avto netu zasledil oglas, kjer se prodaja celotna mašina po delih, naslov oglasa je pa: agregat 620 lc4

Kumše,mayka ti božja! :D

Pozanimaj se tu:

VINKO ARTIČ S.P.

Morje 106 D, Morje

2313 Fram

Tel. 02 601 00 71

Tel. 02 601 00 70

Gsm. 041 214 831

edit; Če ti že ne bo uredil zadeve,te bo pa znal verjetno napotit naprej!

Popravljeno . Popravil krava
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če se boš kaj mudil v Miklavžu stopi še do:

SS-Moto, Saša SVENŠEK, s.p.

ULICA 8. FEBRUARJA 23A, 2204 MIKLAVŽ NA DRAVSKEM POLJU

Tel: 041 445643

mogoče se bo našlo kaj rabljenega...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Vsem hvala za odgovore worship.gif

Bom se pozanimal pa da vidim kaj bo najboljše wink.gif

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne išči napak kjer jih ni - in ne poslušaj vse te nasvete, kdo kaj zna in kaj merit,... večina je itak overkill-a. Če je zadeva "out-of-the-box" tipska jo priklopiš in probaš.

Naredi sledeče:

-privij navitje in hal v deklc (itak paše samo v eni poziciji (!), navitje pa mislim, da ima celo štift,..kakorkoli) in nasadi zadevo na ohišje. Vloži vijake v luknje in zavrti deklc do max v levo in potem na oceno 1/3 freeplay hoda proti desni (v smeri ure). Tako bi že približno moral vžgat. Potem se pa še +/- par desetink "'" obrata poigraš glede, kako vleče, ali vžge topel,... In to je to.

In še nekaj: - vaja dela mojstra.

Pa sporoči kako si rešil.

Srečno !

Evo motor končno dela, tko kot mora!kar se tiče slabe iskre,nimam pojma kaj je bilo.kar na lepem je iskra močnejša:S Naitje se lahko zasuka za dobrih 5mm in s tem določiš vežig.Malo sem imel težave z nastavitvijo forgazorja,saj je bilo v mašini ogromno starega olja,ob neštetih poskusih vžiga.Motor mi je še eno uro kadil kot star dizel, sedaj pa je ćisto ok!

hvala vsem za pomoč

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!