Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Evo motor končno dela, tko kot mora!kar se tiče slabe iskre,nimam pojma kaj je bilo.kar na lepem je iskra močnejša:S Naitje se lahko zasuka za dobrih 5mm in s tem določiš vežig.Malo sem imel težave z nastavitvijo forgazorja,saj je bilo v mašini ogromno starega olja,ob neštetih poskusih vžiga.Motor mi je še eno uro kadil kot star dizel, sedaj pa je ćisto ok!

hvala vsem za pomoč

bravo!! tako je treba ! po moško navit pa se spuca ! en mora popustit ! srečno vožnjo!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

mene zanima kje kupiti "prešo" za verigo razen v luisu.

To je takšna preša kjer spojni člen nekako sprešaš,zakovičiš.Sem že videl nekatere da kar z kladivom to delajo in še to na gsxr-ju :blink::wacko:.Ampak nočem da mi v ovinku verigo odtrga.

Hvala za razumevanje in pomoč.

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tista ˝preša˝ ki si jo ti videl je samo da vse člene verige skupaj dobiš ko jo sestavljaš, in ti verigo samo toliko skupaj drži, da ne rabiš s prsti držat povezovalnega člena, zakovičit jo je še vedno treba s kladivom...in s tem ni nič narobe, ker tisto kar ti s kladivom narediš je samo zato da člen ne pade dol z osi kjer veriga giblje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tista ˝preša˝ ki si jo ti videl je samo da vse člene verige skupaj dobiš ko jo sestavljaš, in ti verigo samo toliko skupaj drži, da ne rabiš s prsti držat povezovalnega člena, zakovičit jo je še vedno treba s kladivom...in s tem ni nič narobe, ker tisto kar ti s kladivom narediš je samo zato da člen ne pade dol z osi kjer veriga giblje

Sploh jo ne kovičiš u kladivom. Marrc je mislil na tole http://www.louis.de/_30d2314858a16478c2feb0df06ac3ad81a/shop/deeplink.php?ARTNR_GR=10003170&BEZ=KETTENTRENN-+UND+VERNIET-+WERKZEUG+ROTHEWALD&IMG=10003136_910_KONTUR_FR_06.JPG

kjer uporabiš samo dva kluča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

mene zanima kje kupiti "prešo" za verigo razen v luisu.

To je takšna preša kjer spojni člen nekako sprešaš,zakovičiš.Sem že videl nekatere da kar z kladivom to delajo in še to na gsxr-ju :blink::wacko:.Ampak nočem da mi v ovinku verigo odtrga.

Hvala za razumevanje in pomoč.

LPM

To ni PREŠA ampak orodje za razkovičit in za zakovičit verigo! Jaz imam to zadevščno in če si iz Dolenjske pridi in ti posodim ali pa zamenjaš kar pri meni v delavnici.

Ps; spomladi ko bo topleje LP.

post-27744-0-70421900-1296675097_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

ja točno to me zanima.Bremzer se čujema ko bo bolj topleje.

Danes našel nove probleme.Tak problem imam prvič.Torej na frgazrju mi bencin spušča z krogcem je označen kje.ne iz cevke ampak med plastiko in frgazrjem.Zdaj sem nekako stisnil da ne spušča več.Ampak mi vseeno ne da miru.Ali je kakšna gumica na koncu cevi?

f1.jpg

f.jpg

In še nekaj.Ko motor teče "lavfa".V 2,3,4,5 prestavi mi pod štangasom nekaj ropoče.Če dam enmal gasa pa ne več,nad 2000 vrtlajih ne ropoče več in to samo v prestavih.Res sem glih olje menjal in tt verige nimam gor.Sumim da je nekje v menjalniku problem,ali pa ne.

Hvala za razumevanje in pomoč.

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

ja točno to me zanima.Bremzer se čujema ko bo bolj topleje.

Danes našel nove probleme.Tak problem imam prvič.Torej na frgazrju mi bencin spušča z krogcem je označen kje.ne iz cevke ampak med plastiko in frgazrjem.Zdaj sem nekako stisnil da ne spušča več.Ampak mi vseeno ne da miru.Ali je kakšna gumica na koncu cevi?

In še nekaj.Ko motor teče "lavfa".V 2,3,4,5 prestavi mi pod štangasom nekaj ropoče.Če dam enmal gasa pa ne več,nad 2000 vrtlajih ne ropoče več in to samo v prestavih.Res sem glih olje menjal in tt verige nimam gor.Sumim da je nekje v menjalniku problem,ali pa ne.

Hvala za razumevanje in pomoč.

LPM

Po zgornji sliki mi izgleda, da je to odušek vplinjača po spodnji pa, da je to vhod goriva.Če je to vhod potem moraš metalno cevko,ki je ponavadi mesingasta potegnit ven jo pocinat in nabiti nazaj.Če pa je to odušnik vplinjača potem ti pušča takoimenovani Švimer ventil ali ventilček nad plovkom lahko je prišla samo smet in ti iglica nezapre gorivo.Kar se tiče ropota pa ti nemorem tu pisat saj tako stvar morš šlišat!!!

Po vsej verjetnosti ni nič hudega saj vse laufa neobremenjeno !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

mene zanima kje kupiti "prešo" za verigo razen v luisu.

To je takšna preša kjer spojni člen nekako sprešaš,zakovičiš.Sem že videl nekatere da kar z kladivom to delajo in še to na gsxr-ju :blink::wacko:.Ampak nočem da mi v ovinku verigo odtrga.

Hvala za razumevanje in pomoč.

LPM

Tole sem kupil v "Inter diskontu" za dva € za domačo uporabo je. Ne deluje mi pa, da bi tole profesionalno uporabljal saj je bolj slab material. Doslej sem trikrat razstavil in sestavil verigo in še deluje.:closedeyes: image0.jpg

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene pa zanima, kako se nastavi verigo pri kros motorjih?Namreč,pri nižjih obratih mi močno vibrira!:/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

na mojem se tako:

v.png

Poglej v navodila (service manual) za tvoj motocikel.

Drugače sem pa nekje prebral da se pri cross motorjih meri od blatnika navzdol.Drugače pa v navodila poglej bo najboljše za motor in zate .) .

LPM

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene pa zanima, kako se nastavi verigo pri kros motorjih?Namreč,pri nižjih obratih mi močno vibrira!:/

Pri kros motorjuh je ketna vedno bolj ohlapna in se nastavlja popolnoma drugače kot pri ostalih motorjih.Najbolje bi ti to odgovoril nekdo,ki vozi motokros.Kolikor jaz zadevo poznam mora biti zadnje kolo popolnoma obremenjeno (amortizer-vzmet)dokonca stisnjena in mora ketna takrat imeti še vedno malo zračnosti vsaj 2 cm sicer pa se nastavlja pri ostalih motorjih neobremenjeno na 2-4 cm zračnosti.Vedno, ko preverjaš zračnost moraš to narediti vsaj na 2-3 mestih sepravi vsakič obrneš zadnje kolo za 1/3 kroga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno ko smo pri ohlapnosti verige. Mama Yamaha v mojih navodilih (xj6diversion) lepo piše, da se za dotični model meri ohlapnost verige na centralnem stojalu, brez obremenitve...kar je v nasprotju z večino ostalih motociklov, kjer se ohlapnost meri z obremenitvijo. Da nadaljujem, pri takem merjenju naj bi znašala ohlapnost 45-55mm.

Ko sem bil zadnjič na servisu, pa mi je serviser trdil, da mora biti ohlapnost manjša kot jo imam. Nakar sem mu rekel, kaj piše v knjigi in da imam trenutno 50mm ohlapnost. Seveda mi je ponovno trdil, da je pri cestnih motorjih bolje imeti manjšo ohlapnost, da lepše laufa, da se manj sliši veriga...etc...

Moje vprašanje je sledeče: ali slepo zaupati navodilom v knjigici, ali poslušati izkušnje mehanika?

Zanimivo, pri prebiranju italijanskega foruma-konkretno za xj6, sem tudi večkrat naletel na temo, in večkrat iste odgovore mehanikov, da je bolje imeti bolj nategnjeno verigo kot piše. Kaj menite?

Moje razmišljanje je, da bi naj proizvajalec točno vedel in točno dal navodila, katerih se je potrebno držati, da ne pride do problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene pa zanima, kako se nastavi verigo pri kros motorjih?Namreč,pri nižjih obratih mi močno vibrira!:/

če je 4t enovaljnik, je normalno da cuka pa vibrira ko daš gas pri obratih do nekje 3000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno ko smo pri ohlapnosti verige. Mama Yamaha v mojih navodilih (xj6diversion) lepo piše, da se za dotični model meri ohlapnost verige na centralnem stojalu, brez obremenitve...kar je v nasprotju z večino ostalih motociklov, kjer se ohlapnost meri z obremenitvijo. Da nadaljujem, pri takem merjenju naj bi znašala ohlapnost 45-55mm.

Ko sem bil zadnjič na servisu, pa mi je serviser trdil, da mora biti ohlapnost manjša kot jo imam. Nakar sem mu rekel, kaj piše v knjigi in da imam trenutno 50mm ohlapnost. Seveda mi je ponovno trdil, da je pri cestnih motorjih bolje imeti manjšo ohlapnost, da lepše laufa, da se manj sliši veriga...etc...

Moje vprašanje je sledeče: ali slepo zaupati navodilom v knjigici, ali poslušati izkušnje mehanika?

Zanimivo, pri prebiranju italijanskega foruma-konkretno za xj6, sem tudi večkrat naletel na temo, in večkrat iste odgovore mehanikov, da je bolje imeti bolj nategnjeno verigo kot piše. Kaj menite?

Moje razmišljanje je, da bi naj proizvajalec točno vedel in točno dal navodila, katerih se je potrebno držati, da ne pride do problemov.

Se zgodi, da strokovne tekste prevajajo "uradni" prevajalci in pride tudi do napak (servisni intervali so pogosta napaka). Pravi uradni serviserji pa niso samouki ampak se v praksi usposabljajo pri pooblaščenih strokovnjakih za določeno znamko.

Ps Pravilna napetost verige se bo pokazala, če ne prej ob zamenjavi. Sicer pa na obrabo verige vpliva več dejavnikov ne samo napetost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se zgodi, da strokovne tekste prevajajo "uradni" prevajalci in pride tudi do napak (servisni intervali so pogosta napaka). Pravi uradni serviserji pa niso samouki ampak se v praksi usposabljajo pri pooblaščenih strokovnjakih za določeno znamko.

Ps Pravilna napetost verige se bo pokazala, če ne prej ob zamenjavi. Sicer pa na obrabo verige vpliva več dejavnikov ne samo napetost.

Ni napaka, sem potegnu online angleška navodila z uradne strani in je točen prevod. Mene je bolj strah, da v kolikor je veriga prenapeta, lahko pride do prehitrega iztrošenja le te, obrabe verižnikov, ležajev...no kakorkoli, jaz sem jo zategnil 5mm bolj od predpisanega in resnično manj ropota in motor mehkeje teče. Sprejam jo pa kar pogosto na cca 300 do 500km, raje večkrat po malo, kot manjkrat in na debelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je 4t enovaljnik, je normalno da cuka pa vibrira ko daš gas pri obratih do nekje 3000.

motor je 2-takten.Veriga mi zavibrira kot struna na kitari.Viracije so najmočnejše v območju, ko počasi pospešujem.Če pa hitro pospešim pa ne vibrira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje na hitro rolleyes.gif Kaj krom se da odstraniti z peskanjem? Ali je potreben kak drugačen postopek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje na hitro rolleyes.gif Kaj krom se da odstraniti z peskanjem? Ali je potreben kak drugačen postopek?

odvisno iz česa bi rad spravil krom???:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

nekaj me zanima.Ščem vi zakrpate kiler?Videl sem že podobni zadevi kot plastelin sam ne vem kako se reče.

LPM

"A in B" tekoči aluminij sem jz uporabil pred leti in se obnese

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno iz česa bi rad spravil krom???:?

Iz železa... Stranska tačka za motor :D In tudi "špice" v felni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz železa... Stranska tačka za motor :D In tudi "špice" v felni...

tačko lahko daš razkromat v galvano vendar jo je potrebno pred novim kromanjem spolirati... za špice pa nebi rekel , da je kakršnokoli obdelovanje z odvzemanjem materiala ( verjetno ti ga je nekaj pobrala rja - če ni , jih samo spoliraj !! ) prav priporočljivo ... in sčasoma se špice - njihov material navkljub vsemu tudi mehansko utrudi ... raje zamenjati ... in ja vem da to ni prav poceni ( btjehbiga)..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni napaka, sem potegnu online angleška navodila z uradne strani in je točen prevod. Mene je bolj strah, da v kolikor je veriga prenapeta, lahko pride do prehitrega iztrošenja le te, obrabe verižnikov, ležajev...no kakorkoli, jaz sem jo zategnil 5mm bolj od predpisanega in resnično manj ropota in motor mehkeje teče. Sprejam jo pa kar pogosto na cca 300 do 500km, raje večkrat po malo, kot manjkrat in na debelo.

Pomembno je predvsem to, da veriga ni preveč napeta.

Najbolje bi bilo napetost verige nastavljati pri taki obremenitvi, da so osi prednjega verižnika, nihajke in zadnjega verižnika v liniji - to je najdaljša razdalja med prednjim in zadnjim verižnikom. V tem položaju mora veriga imeti še kak centimeter 'lufta'.

Klik...

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tačko lahko daš razkromat v galvano vendar jo je potrebno pred novim kromanjem spolirati... za špice pa nebi rekel , da je kakršnokoli obdelovanje z odvzemanjem materiala ( verjetno ti ga je nekaj pobrala rja - če ni , jih samo spoliraj !! ) prav priporočljivo ... in sčasoma se špice - njihov material navkljub vsemu tudi mehansko utrudi ... raje zamenjati ... in ja vem da to ni prav poceni ( btjehbiga)..

tako tačka je speskana, sem dobil krom dol ampak z težavo.. res ga je težko speskati. Speskal sem ker bom dal barvati, tako bi dal tudi špice, na zadnjem kolesu so rjave na sprednjem pa kot nove.. Jaz bi pa rad da so črne. Zdaj pa špice peskat še bo večji problem kot pa tačko.. trance_19_hmm.gif Se moram pozanimati če se dobijo nove špice v črni barvi tongue.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene pa zanima, kako se nastavi verigo pri kros motorjih?Namreč,pri nižjih obratih mi močno vibrira!:/

Običajno jo nastaviš tako, da ima par milimetrov "lufta" med nihajko in verigo (veriga nikoli ne sme biti toliko ohlapna, da bi lahko drgnila po nihajki na spodnji strani). Od modela je odvisno kje meriš in koliko lufta mora imeti, (na mojem piše na nalepki pod sedežem).

lp

Franc

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!