Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

tako tačka je speskana, sem dobil krom dol ampak z težavo.. res ga je težko speskati. Speskal sem ker bom dal barvati, tako bi dal tudi špice, na zadnjem kolesu so rjave na sprednjem pa kot nove.. Jaz bi pa rad da so črne. Zdaj pa špice peskat še bo večji problem kot pa tačko.. trance_19_hmm.gif Se moram pozanimati če se dobijo nove špice v črni barvi tongue.gif

huh, tole s špicami, ko sm mel chopa, je bla kalvarija. Če je nažrta, načeta, jo hitro odtrže, in ko gredo dve tri, maš zelo kmalu sesuto celo kolo. :cry: Če maš kolo že razdrto, razkiraj za nove, pa nove pobarvaj, in boš mel mir za zmeri.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

huh, tole s špicami, ko sm mel chopa, je bla kalvarija. Če je nažrta, načeta, jo hitro odtrže, in ko gredo dve tri, maš zelo kmalu sesuto celo kolo. :cry: Če maš kolo že razdrto, razkiraj za nove, pa nove pobarvaj, in boš mel mir za zmeri.

Kolo še ni narazen. Bom pa se pozanimal za nove. Ker zadnje so res slabe, sploh ni več kroma trance_39_thumbdown.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolo še ni narazen. Bom pa se pozanimal za nove. Ker zadnje so res slabe, sploh ni več kroma trance_39_thumbdown.gif

ena varianta za črne - no skoraj čisto - je bruniranje - kot to naredijo z orožjem... ali celo neko črno cinkanje - o tem sem pa samo slišal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena varianta za črne - no skoraj čisto - je bruniranje - kot to naredijo z orožjem... ali celo neko črno cinkanje - o tem sem pa samo slišal..

Pa saj jih lahko daš najprej cinkat potem pa prašno barvat na črno :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj jih lahko daš najprej cinkat potem pa prašno barvat na črno :whistle:

Prašno barvanje naper ne pride v poštev. Nanos je predebel. Edino bruniranje je možno in še to le nove napere popolnoma gladke, da lepo zgleda. Je pa bruniranje kar zahteven postopek saj je to termična obdelava in hlajenje v posebnem olju. Zaščita kovine pred rjavenjem pa bruniranje ni. Več o bruniranju pa tukaj.

Popravljeno . Popravil daneb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Imam vprašanje kako nabiti nove semeringe v vilice če nimam tistega namenskega orodja. Nebi jih rad poškodoval po nepotrebnem zato me zanima kakšnih metod se kaj poslužćujete?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmeraj sem jih z gumijatim kladivom zabil, pa se noben ni bil poskodovan, moras pa vseeno pocasi in pazljivo tolci..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmeraj sem jih z gumijatim kladivom zabil, pa se noben ni bil poskodovan, moras pa vseeno pocasi in pazljivo tolci..

to si imel tako malo kladivo?ker je malo v notranjost zamaknjen semering in je malo tesko tako s kladivom not zabiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to si imel tako malo kladivo?ker je malo v notranjost zamaknjen semering in je malo tesko tako s kladivom not zabiti.

Daš "gedoro" gor in prej naoljiš semering ali greš,do enega,ki ima stružnico in si naredi tak "tulec"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Imam vprašanje kako nabiti nove semeringe v vilice če nimam tistega namenskega orodja. Nebi jih rad poškodoval po nepotrebnem zato me zanima kakšnih metod se kaj poslužćujete?

Lp

Neposlušaj "hobi"mehanikov!!! Semering NESMEŠ niti slučajno mazat po zunanjem gumijastem robu namažeš ga z silikonsko mastjo samo po notranjem robu tam kjer mora tesniti gibljivi del teleskopa.Za montažo pa moraš obvezno imeti kos cevi,ki paše točno na zunanji rob semeringa in je po možnosti daljša od teleskopa sicer pri udarjanju s kladivom lahko poškoduješ vilico (teleskop).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neposlušaj "hobi"mehanikov!!! Semering NESMEŠ niti slučajno mazat po zunanjem gumijastem robu namažeš ga z silikonsko mastjo samo po notranjem robu tam kjer mora tesniti gibljivi del teleskopa.Za montažo pa moraš obvezno imeti kos cevi,ki paše točno na zunanji rob semeringa in je po možnosti daljša od teleskopa sicer pri udarjanju s kladivom lahko poškoduješ vilico (teleskop).

Res je, NE maži semeringov po zunanjih površinah!!! Obstaja velika verjetnost da ti kasneje zlezejo ven...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No fantje imam sledeč problem.V lasti imam suzuki gsx-r 600 K5.Problem je sledeč motor pride do 10k obratov brez problema nato začne trokirat nima moči in cuka.Napake ne izpiše nobene na števcu.Pregledal sem stike senzorjev vse v redu.Na sumu imam svečke,ki so bile menjane pred 6kkm.Kaj pravite kaj bi bilo lahko narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No fantje imam sledeč problem.V lasti imam suzuki gsx-r 600 K5.Problem je sledeč motor pride do 10k obratov brez problema nato začne trokirat nima moči in cuka.Napake ne izpiše nobene na števcu.Pregledal sem stike senzorjev vse v redu.Na sumu imam svečke,ki so bile menjane pred 6kkm.Kaj pravite kaj bi bilo lahko narobe?

Svečke zamenjat ti je najceneje zato najprej to probaj.Naslednje pa je dovod goriva.Potrebno bo izmerit količino-pretok goriva - možna napaka zamašen filter goriva ali črpalka defektna(prenizek pritisk).To so te enostavne možne napake vse ostalo je delo za delavnoco z dobrim znanjem in računalniško opremo za testiranje. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napaka je bila v dovodu bencina (zamašen filter goriva) tako da sm zadevo rešil.Bremzer hvala za nasvete dobiš +

Popravljeno . Popravil Wilzz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napaka je bila v dovodu bencina (zamašen filter goriva) tako da sm zadevo rešil.Bremzer hvala za nasvete dobiš +

Enak problem je mel kolega na SV-ju ko je moped prišel na cca 9.000min-1 je začel pod obremenitvijo trokirat, v leru pa je šel normalno do konca obratomera. Zmerila sva tlak ki ga je dala črpalka, in je bil točno tak kot predpisan, misli da 3bar??? Najprej sva očistila sam filter a ni bilo nič bolje. Zgleda da črpalka ni mela pravega pretoka... Saj je z drugo moped laufal BP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enak problem je mel kolega na SV-ju ko je moped prišel na cca 9.000min-1 je začel pod obremenitvijo trokirat, v leru pa je šel normalno do konca obratomera. Zmerila sva tlak ki ga je dala črpalka, in je bil točno tak kot predpisan, misli da 3bar??? Najprej sva očistila sam filter a ni bilo nič bolje. Zgleda da črpalka ni mela pravega pretoka... Saj je z drugo moped laufal BP.

Vidiš to je dokaz,da po internetu ni enostavno motor popravljat,če več napak navedeš si ponavadi vsaj malo popljuvan.Ni pa vedno enaka napaka pa čeprav je simpton enak !! :hmm:

Ps:Jaz vedno pravim lušno bi blo, če bi bila nedelja vsak dan ne samo enkrat na teden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav, mam problem oz. več, sem lastnik Honde Boldor 900, in motor ne vžge sumim na sam vžig saj bencin dobiva (mokre svečke). Kako naj ga nastavim, kdaj naj vrže iskro, sam sem štelal kar tko na oko, šraufencigar v prvi celinder in ko je na vrhu oz malenkost prej iskra?

Ma kdo kakšno idejo?

Vsak odgovor dobrodošel.

Najlepša hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav, mam problem oz. več, sem lastnik Honde Boldor 900, in motor ne vžge sumim na sam vžig saj bencin dobiva (mokre svečke). Kako naj ga nastavim, kdaj naj vrže iskro, sam sem štelal kar tko na oko, šraufencigar v prvi celinder in ko je na vrhu oz malenkost prej iskra?

Ma kdo kakšno idejo?

Vsak odgovor dobrodošel.

Najlepša hvala.

Če si tak štelal ti svetujem najprej nakup nekaj orodja ;D

Popravljeno . Popravil Barracuda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z neta si potegni service manual-poglej v tej temi http://www.motosvet....__fromsearch__1

Naštelat pa moraš predvžig in vžig-vrednosti boš našel v service manualu. Vžig-ko je bat v ZMT (zgornji mrtvi točki) morajo bit platine v predpisanem razmaku. To zmeriš z merilnimi lističi, ki jih kupiš npr. Merkur. Potem nastaviš predvžig-koliko pred ZMT se morajo začet platine odpirat. Vzameš šubler/kljunasto merilo (če nimaš namenske urice) in bat premakneš iz ZMT v obratno smer vrtenja toliko kot je predpisano v service manualu. Tu se morajo začet platine odpirat. Kdaj se paltina začne odpirat ne moreš videt z prostim očesom zato uporabiš lučko-priklopiš na platine in ko se prekinejo lučka zasveti- Je pa lažji princip, ki ga jst z uspehom uporabljam. Iz škatlice cigaret snameš celofansko foijo in jo daš med platinine. Ko folijo lahko potegneš vn e platine začnejo razmikat.

Mal na hitro napisano ampak upam da vsaj kolikor toliko razumljivo.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav, mam problem oz. več, sem lastnik Honde Boldor 900, in motor ne vžge sumim na sam vžig saj bencin dobiva (mokre svečke). Kako naj ga nastavim, kdaj naj vrže iskro, sam sem štelal kar tko na oko, šraufencigar v prvi celinder in ko je na vrhu oz malenkost prej iskra?

Ma kdo kakšno idejo?

Vsak odgovor dobrodošel.

Najlepša hvala.

morda je enostavno preveč bencina?

sej boš reku de težim in pametujem, ampak dobro štelanje na dobrem servisu se splača. Za mehanike ni skrivnosti, ne ugibajo, in pol stroj dela. če si iz ljubljane, je elisa blizu, mojga oldtimerja gpz750r,in še prej cb650, je šef zmerom tako popedenal, de je blo veselje. dober servis pred sezono=miljon veselja v sezoni. oldiji so občutljive duše, če jim kej ne paše kihajo, strelajo in jih počasi jemle hudič. Škoda boldorke. ona nima več platin, in dobro naštelana (karburatorji vžig in ventili) dela zelo lepo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa še vedno nevem kaj naj glede špic pri felni. Torej danes sem šel vprašat koliko me stanejo nove špice in samo za zadnjo felno so 92€ surrender.gif Ampak se dobijo samo kromirane. Jaz pa bi raje imel črne. Tako da te sedanje ki so gor so zadnje tak že brez kroma in so rjave.. Sprednje pa so kot nove. Torej problem kako naj zdaj to da bi bile enake. Če bi dal zadnje nove bi bil problem rešen ampak 92€??? Najraje bi nakako spravil krom iz sprednjih in jih potem vse skupaj dal pobarvat. Kako naj dobim dol krom? Bi pa dal prašno barvat tak da mislim da na krom se ne bo primlo ali? whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa še vedno nevem kaj naj glede špic pri felni. Torej danes sem šel vprašat koliko me stanejo nove špice in samo za zadnjo felno so 92€ surrender.gif Ampak se dobijo samo kromirane. Jaz pa bi raje imel črne. Tako da te sedanje ki so gor so zadnje tak že brez kroma in so rjave.. Sprednje pa so kot nove. Torej problem kako naj zdaj to da bi bile enake. Če bi dal zadnje nove bi bil problem rešen ampak 92€??? Najraje bi nakako spravil krom iz sprednjih in jih potem vse skupaj dal pobarvat. Kako naj dobim dol krom? Bi pa dal prašno barvat tak da mislim da na krom se ne bo primlo ali? whistle.gif

Najdi nekoga, ki bronira potem bojo črne (kot so puške), kako bo špice očistil pa se ti nesekiraj to on spolira!

Ps; seveda prej vprašaj za ceno,da nebo broniranje dražje kot nove špice!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najdi nekoga, ki bronira potem bojo črne (kot so puške), kako bo špice očistil pa se ti nesekiraj to on spolira!

Ps; seveda prej vprašaj za ceno,da nebo broniranje dražje kot nove špice!

hvala za odgovor. Z čem pa je najbolše krom dol dobit? Ker peskal sem stransko tačko ki je bila kromirana in sem že skoraj obupal surrender.gif res sem z težavo dobil krom dol..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rzakromajo po nekem kemičnem postopku kolikor vem-ne me pa za besedo držat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rzakromajo po nekem kemičnem postopku kolikor vem-ne me pa za besedo držat.

uhh. kdo bi to bolj natančno vedel? nekdo ki kromira bi že lahko vedel ne? bom povprašal malo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!