Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Kjer imajo galvansko obdelavo tudi de-kromirajo.

Objavljeno

uhh. kdo bi to bolj natančno vedel? nekdo ki kromira bi že lahko vedel ne? bom povprašal malo ;)

Dekromira se z obratnim postopkom kot kromira samo pole se obrne je pa postopek enak vseskupaj je vtopljeno v neko kemijsko rastopino(kislino) in z enosmernim tokom se tako kromira kot dekromira,železo pa ostane nepoškodovano in se ga za nadaljni postopek kromiranja ali broniranja ponovno spolira tako da so površine 100% gladke.Pa nevem zakaj te to sploh zanima, loti se raje iskanja podjetja,ki to počne in če se bodo sploh hoteli s temi špicami ukvarjat jaz bi že zdavnaj kupil nove,ker to nebo poceni ! :hmm:

Objavljeno

Dekromira se z obratnim postopkom kot kromira samo pole se obrne je pa postopek enak vseskupaj je vtopljeno v neko kemijsko rastopino(kislino) in z enosmernim tokom se tako kromira kot dekromira,železo pa ostane nepoškodovano in se ga za nadaljni postopek kromiranja ali broniranja ponovno spolira tako da so površine 100% gladke.Pa nevem zakaj te to sploh zanima, loti se raje iskanja podjetja,ki to počne in če se bodo sploh hoteli s temi špicami ukvarjat jaz bi že zdavnaj kupil nove,ker to nebo poceni ! :hmm:

sam že pisal pisal enemu podjetju ki se okvarja z bruniranjem. zdaj pa čakam odgovor. Ja saj ampak nove se dobijo samo kromirane.. Saj če nebo druge možnosti pa bodo zadnje nove kromirane sleep.gif

Objavljeno

sam že pisal pisal enemu podjetju ki se okvarja z bruniranjem. zdaj pa čakam odgovor. Ja saj ampak nove se dobijo samo kromirane.. Saj če nebo druge možnosti pa bodo zadnje nove kromirane sleep.gif

bruniranje, če je to enako kot za puške, za motor ne pride u poštev. to je sam lepotna obdelava. stvar je lepa črna ampak zarjavi, če je ne čistiš in mažeš z oljem za orožje. u poštev pride črno kromiranje ali črno niklanje.

http://www.inglar-galvanika.si/crno_kromanje.htm

http://www.galvanizacija-zlindra.si/slo/?gclid=CI3Ks_zVgqcCFcS-zAodJ2YBeg

Objavljeno

Bo držalo, ja. Pač obdelovanec se segreje (sem že pozabil na koliko stopinj) in potopi v olje, ki se nekako zažge nanj. Stvar je zelo lepo črna in na suhem ne rjavi. Čim je pa malo vlažno, pa se pojavi rahla rja. Sem broniral stare likalnike in bajonete, lepo črno. Seveda prej speskane. Ampak če bi pa pustil čez noč zunaj, bi pa spet zarjavelo. Torej za špice ne pride v poštev, edino prašno lakiranje in črno kromanje.

Objavljeno

Kupujem novo(rabljeno) feltno za enduro motor. Ker kupujem preko spleta, me zanima, po čem lahko vidim, da je ustrezna?Namreč vem, da so na vseh feltnah neke številke, ki pomenijo leto izdelave.Ali je še kaj drugega po katerem lahko sklepaš, da je prava?

Objavljeno

WMT-1,6x21 dot racing 1,88 To so podatki, ki so napisani na feltni.Ali se da iz tega kako razbrati, če je feltna primerna za mojo enduro ktm exc 250?

Objavljeno

WMT-1,6x21 dot racing 1,88 To so podatki, ki so napisani na feltni.Ali se da iz tega kako razbrati, če je feltna primerna za mojo enduro ktm exc 250?

tukaj si poglej ktm 250 exc rims

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Vprašanje se glasi:

Kaj vse vpliva na trdoto sklopke na ročici in njeno prijemanje, je pa hidravlična.

lp A

Popravljeno . Popravil Butnglavc
Objavljeno

Vprašanje se glasi:

Kaj vse vpliva na trdoto sklopke na ročici in njeno prijemanje, je pa hidravlična.

lp A

Predvsem trdota in število vzmeti na sklopki ter hidravlično prestavno razmerje - premer batka v 'master' cilindru proti premeru batka v 'slave' cilindru.

Dodatno pa vpliva še stanje drugih mehanskih delov povezanih s sklopko - šipka za odmik potisne plošče je lahko zapacana in se zato težje premika, lahko je zvita in se zatika, ...

D.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pozdravljeni.

imam probleme z pokrovom ventilov. menjane so bile "klackalice" (nevem kako se pravilno slovnično reče tistim vilicam katere pritiskajo ventile).

menjal jih je mehanik. čez čas je začelo olje kapljat na auspuh. in to glih toliko da je.. kadilo se je pa kot da se je motor vžgau.

potem sem se sam odpravil to popravit. že parkrat neuspešno. pokrov in cilinder sem brezhibno očistil. ampak je vseeno začelo kapljat.

maso sem imel do 300 stopinj. ampak sem opazil da mi vso maso porine ven, tako da če bi še enkrat razdrl bi bilo skoraj čist čisto.

bi bilo kaj narobe če bi vse še enkrat očistil, čisto rahlo pritegnil in nato naslednji dan vse zategnil. se bi masa lepo raztegnila ali bi bila prevelika zračnost?

lp

dejan

Objavljeno

če maso lepo ven porine, pomeni, da je dober stik in itak dobro tesni. možno da imaš kje kaj počeno glavo in ko se segreje, začne puščat.

Objavljeno

Pozdravljeni.

imam probleme z pokrovom ventilov. menjane so bile "klackalice" (nevem kako se pravilno slovnično reče tistim vilicam katere pritiskajo ventile).

menjal jih je mehanik. čez čas je začelo olje kapljat na auspuh. in to glih toliko da je.. kadilo se je pa kot da se je motor vžgau.

potem sem se sam odpravil to popravit. že parkrat neuspešno. pokrov in cilinder sem brezhibno očistil. ampak je vseeno začelo kapljat.

maso sem imel do 300 stopinj. ampak sem opazil da mi vso maso porine ven, tako da če bi še enkrat razdrl bi bilo skoraj čist čisto.

bi bilo kaj narobe če bi vse še enkrat očistil, čisto rahlo pritegnil in nato naslednji dan vse zategnil. se bi masa lepo raztegnila ali bi bila prevelika zračnost?

lp

dejan

Najprej predno snameš pokrov ventilov očisti z kakim čistilom(bebzin,sprej za zavorne diske)ali kaj podobnega lepo osuši posipaj s smukcem motor vžgi in NAJPREJ ugotovi KJE sploh pušča ali res na dihtungi ali je lahko kje kaka poka.Če je poka na pokrovu se bo dalo zavarit,če pa je slučajno na glavi bo problem malo večji.Najlažje bo če res pušča samo na dihtungi,če pušča dihtunga vse lepo očisti, osuši in namaži novo dihtungo z obeh strani čim tanjše z PERMATEXSOM,če ni slučajno pokrov zvit ali kako drugače poškodovan bo držalo 100%.

Objavljeno

Lp!

Zanima me kaj pomeni oz. kaj je to EMS CDI in kje se nahaja (Suzuki SV650).

[url=http://www.youtube.com/watch?v=YZorV74y3GM]

Predvidevam, da gre za prvi model SV-ja (do 2003)?

EMS CDI je modul elektronskega vžiga (Engine Management System Capacitor Discharge Ignition).

Modul je najverjetneje kje pod sedežem...

D.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Predvidevam, da gre za prvi model SV-ja (do 2003)?

EMS CDI je modul elektronskega vžiga (Engine Management System Capacitor Discharge Ignition).

Modul je najverjetneje kje pod sedežem...

D.

Motor je letnik 2005, shema pa je drugač od števca (koso db-01r ), ki bi mu to rad obrate gor priklopil.

Objavljeno

Motor je letnik 2005, shema pa je drugač od števca (koso db-01r ), ki bi mu to rad obrate gor priklopil.

Model 2005 pa ima elektronski vbrizg in nima posebej modula za vžig, ampak je to skupaj v eni enoti, ki je pod prednjim sedežem (malo za akumulatorjem).

Izgleda pa nekako tako (širina je nekje 10-12cm):

P1018465.JPG

D.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ali kdo ve kje bi na torentih dobil service manual za Guzzi Stelvio 1200.

Objavljeno (popravljeno)

Ali kdo ve kje bi na torentih dobil service manual za Guzzi Stelvio 1200.

ni ravno torrent, je pa direktni Download Link Sicer je pa v nemščini

Popravljeno . Popravil tucko
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ni ravno torrent, je pa direktni Download Link Sicer je pa v nemščini

Hvala!

Objavljeno

Ali mogoče gdo ve kje bi snel service manual za HD electra glide ultra clasic 2005 letnik.Za namig častim pivo v brunarci pri Vaških.

Objavljeno

Ali mogoče gdo ve kje bi snel service manual za HD electra glide ultra clasic 2005 letnik.Za namig častim pivo v brunarci pri Vaških.

Poizkusi na tej povezavi HD

Objavljeno

Poizkusi na tej povezavi HD

žal nič ne vrže vn

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!