Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ja sploh opilki aluminijastega karterja :slap:

Se posipam s pepelom... priznam da niti pomislil nisem da je res iz aluminija.

p.s. : aluminija je 34204 vrst in tudi kakšen aluminij se prime na magnet, tako za info.

Res pa je da je to ponavadi odlitek ki je iz najslabšega možnega aluminija. Sploh pri japoncih drugega ni za pričakovat :)

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s. : aluminija je 34204 vrst in tudi kakšen aluminij se prime na magnet, tako za info.

LP

Tako za info:

max. procent Fe v katerikoli Al zlitini splošne uporabe je 3,5% Tvoja teorija o magnetizmu aluminija je torej nekaj povsem novega ali pa zakoni fizike v Šmarjah funkcionirajo drugače kot drugod po svetu :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je oljna kad snemljiva jo vzemi dol...rabil boš novo tesnilo za kad.. poglej v manual kakšen navoj ima vijak - M8 x 1,0 ali 10x1,0 - ali1,25 ...ponavadi je droben navoj ... pomeriš s pomičnim merilom 5 navojev in deliš s pet - tako dobiš korak navoja... vzameš pravi navojni sveder in z notranje strani popraviš navoj .. če je preveč uničen boš moral vrezati novega večjega a prej dobi vijak in tesnilo - šele potem ko imaš vjak lahko vrežeš kompatibilen navoj...opereš daš novo tesnilo na kad in priviješ nazaj...srečno

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi že kdaj rezal navoje bi vedel, da sploh ni problem vrezati navojev v že obstoječe navoj.

Kar se tiče rezanja navojev sem jih vrezal več kot pa si jih Ti videl. Tukaj ne gre za rezanje navoja ampak se vstavi v stari navoj nekakšna jeklena špirala in problem je trajno rešen. Imenuje se Helikol. 3306_HBMV_Coilset.jpg

Če Ti tako popravljaš navoje pri čepu za izpust olja ni čudno, da imaš pod motorjem lužico. Svetoval sem mu naj gre h komu, ki je to že delal. Nekaj strani nazaj je bilo v tej temi že veliko govora o tem in tudi veliko se jih je javilo, da te stvari naredijo ker imajo takšno orodje.

Eden od takih je

Brumer'

Ki je nekaj strani nazaj že nudil usluge pri popravilu navojev z orodjem Helikol.

About-Helicoil-Retention-Principle.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče rezanja navojev sem jih vrezal več kot pa si jih Ti videl. Tukaj ne gre za rezanje navoja ampak se vstavi v stari navoj nekakšna jeklena špirala in problem je trajno rešen. Imenuje se Helikol. 3306_HBMV_Coilset.jpg

Če Ti tako popravljaš navoje pri čepu za izpust olja ni čudno, da imaš pod motorjem lužico. Svetoval sem mu naj gre h komu, ki je to že delal. Nekaj strani nazaj je bilo v tej temi že veliko govora o tem in tudi veliko se jih je javilo, da te stvari naredijo ker imajo takšno orodje.

Eden od takih je

Brumer'

Ki je nekaj strani nazaj že nudil usluge pri popravilu navojev z orodjem Helikol.

About-Helicoil-Retention-Principle.jpg

Hjo ste eni naduti, da mi kr slabo postane... Več si jih vrezal kot jaz videl :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ki je nekaj strani nazaj že nudil usluge pri popravilu navojev z orodjem Helikol.

About-Helicoil-Retention-Principle.jpg

Helicoil. ;)

In ni nek 'bav-bav', enako zadevo kupiš v Merkurju za male pare.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo zjebal sem navoj na oljnem koritu na suzuki gsxr600 k1 oz. mislim da sem ga nikakor ne morem zategniti vijaka prerahlo gre in zdaj dalje niti nisem probal da ga nebi do konca. kako se da to popraviti če je že kdo imel izkušnje s tem?je v orginalu spodaj bakrena podloška ali samo vijak??

Lp

Še slikce !!

post-27744-0-29822500-1299952146_thumb.jpg

post-27744-0-68287900-1299952155_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težavo zjebal sem navoj na oljnem koritu na suzuki gsxr600 k1 oz. mislim da sem ga nikakor ne morem zategniti vijaka prerahlo gre in zdaj dalje niti nisem probal da ga nebi do konca. kako se da to popraviti če je že kdo imel izkušnje s tem?je v orginalu spodaj bakrena podloška ali samo vijak??

Lp

To je enostavno popravit samo je potrebno orodje.Po vsej verjetnosti imaš zdaj M-12 mm navoj in se isti navoj(enak korak) poveča na 13 mm in se privije nov čep M-13 z M 13 bakreno podloško.Jaz sem to že na parih motorjih popravil, kot tudi na avtomobilih namreč postoji 13 mmm, 15 mm in 17 mm.Problem je edino ker ti je Nm predaleč sicer pa je to delo za par minut.Poizkusi nekoga najti v Mb sicer pa na prikolico in pripelji, kajti vese ostalo ja morkslarija !!! :headbang: :headbang:

Ps: cena popravila:čep in dihtunga je 15€ + delo 5€ = skupaj 20€ ( garancija dokletr spet neuničiš !!! :whistle:post-27744-0-68287900-1299952155_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da je več možnosti. zdaj motor tako ali tako imam v pogonu ker je toliko zategnit slo da drzi.amapk se cuti da je so navoj ker ko zategujem gre dalje z vedno manjšim trenjem oz vedno lazje. bom probal koga v mb poiskat da mi porihta to.ker me moti mastno pod mojim motorjem. mi pa je tista fedra zanimiva.pri tej možnosti ne rabim sploh poravljat navoj ce je koliko toliko še?ali je potrebno povečati luknjo in drug navoj vrezati in pol to fedro not dat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da je več možnosti. zdaj motor tako ali tako imam v pogonu ker je toliko zategnit slo da drzi.amapk se cuti da je so navoj ker ko zategujem gre dalje z vedno manjšim trenjem oz vedno lazje. bom probal koga v mb poiskat da mi porihta to.ker me moti mastno pod mojim motorjem. mi pa je tista fedra zanimiva.pri tej možnosti ne rabim sploh poravljat navoj ce je koliko toliko še?ali je potrebno povečati luknjo in drug navoj vrezati in pol to fedro not dat?

Fedra(helicol vložek) kot jo ti imenuješ je za popravilo navoja na oljni posodi NEUPORABNA - prvo kar je za 12 mm X 1,25, 14 mm X 1.25 ali 16 mm X 1.25 navoj neboš NIKJER pri nas našel helicol orodja z pravim korakom (1.25 mm).Kot sem ti že napisal in upam,da razumeš slovensko POPRAVI se lahko SAMO z navojnim svedrom,ki je SAMO za 1 mm večji(debelejši) in ima enak korak kot je bil originalen.Prednost je tudi v tem, da se pojavi zelo malo špen(opilkov) in še te ostanejo na navojnem svedru, ki se predhodno namaže z mastjo.Počakaj,da bo malo lepše vreme in se en popoldan pripelji do mene prej pa pokliči na GSM imaš ga v avtarju,sabo pripelji samo frišno olje lahko se pa tudi star nalije nazaj. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da je več možnosti. zdaj motor tako ali tako imam v pogonu ker je toliko zategnit slo da drzi.amapk se cuti da je so navoj ker ko zategujem gre dalje z vedno manjšim trenjem oz vedno lazje. bom probal koga v mb poiskat da mi porihta to.ker me moti mastno pod mojim motorjem. mi pa je tista fedra zanimiva.pri tej možnosti ne rabim sploh poravljat navoj ce je koliko toliko še?ali je potrebno povečati luknjo in drug navoj vrezati in pol to fedro not dat?

To kar ti je zdaj še Bremzer povedal sem ti jaz že malo više. Če te zanima, me pokliči imam tel v profilu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako za info:

max. procent Fe v katerikoli Al zlitini splošne uporabe je 3,5% Tvoja teorija o magnetizmu aluminija je torej nekaj povsem novega ali pa zakoni fizike v Šmarjah funkcionirajo drugače kot drugod po svetu :surrender:

Sem te mel za bolj razumevajočega človeka- pa si zgleda isti bedak kot drugi.

Pač ne vem vsega, tako kot ti mojster, znalac. Vedel sem da neke vsebnosti Fe-ja ima aluminij se bom pa striktno pozanimal kakšna je najvišja vrednost železa v aluminiju,

da se ne boste obešali na vsako mojo besedo. Kakor koli bo fant delal, z takim orodejm za vrezovanje navoja kot ga prodajajo v merkurju ne bo naredil nič, kvečjemu večjo

škodo. Ker vijak definitivno ne more biti M, ker bi povsod vse ven teklo edino če bi bilo zatesnjeno z loctite nitko, konjskim repom ali pa teflon trakom! Tudi bakrena ali alu dihtunga

nebi pomagala.

Naj kupi za 10E na ebayu nov karter in bo imel najmanj težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se ne da dobro zategnit, dam jaz o-ring namesto podložke in teflonski trak na vijak, da se ne odšraufa.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav! Imam virago xv535dx 20000km. Na začetku ko vžgem malo kadi "hladen motor" je to normalno? Zanima me, ali lahko noter točim 100 oktanski benzin? Razmišljal sem, da bi en tank pokuril z dodatkom "Gasoline injector cleaner" kateri naj bi nekoliko očistil usedline in saje ne vem pa koliko to drži. Kakšno olje priporočate za motor?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav! Imam virago xv535dx 20000km. Na začetku ko vžgem malo kadi "hladen motor" je to normalno? Zanima me, ali lahko noter točim 100 oktanski benzin? Razmišljal sem, da bi en tank pokuril z dodatkom "Gasoline injector cleaner" kateri naj bi nekoliko očistil usedline in saje ne vem pa koliko to drži. Kakšno olje priporočate za motor?

Hvala.

A belo ti kadi ali modro? Če modro, zna biti, da so kaki tefloni za zamenjavo. Če belo pa, glede na to da ni vodno hlajen, čisto normalen pojav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Belo mi kadi ampak samo na začetku ko je mrzel. Kako je pa s temi injector cleanerji, ki naj bi kao očistili "nesnago" iz motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Belo mi kadi ampak samo na začetku ko je mrzel. Kako je pa s temi injector cleanerji, ki naj bi kao očistili "nesnago" iz motorja?

To če kadi belo, ko je mrzel je čist normalno :yes:. Mrzel čisto vsek kadi belo, ker je ozračje hladno, pa blablabla.

Glede teh dodatkov sem pa mišljenja, da je to bolj metanje denarja skozi okno, ne vem moje mnenje.

Jaz k se bol po polžje vozim ga vsake toliko časa spravim na malo višje obrate(se peljem nekaj časa 90km/h kar v 3.prestavi).:yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Belo mi kadi ampak samo na začetku ko je mrzel. Kako je pa s temi injector cleanerji, ki naj bi kao očistili "nesnago" iz motorja?

Če kadi belo ni panike... sploh če je zračno hlajen ni razlogov za skrb. Bel bim je zgolj para. Teh čistilcev na motorju ne uporabljam jih pa vsakih 10-20Mm vlijem v svojega kombija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo ve kje bi dobil komplet tistih ploščic za nastavljanje ventilov? Potrebujem take s premerom 7.5 mm, lahko so tudi od japonskih strojev, ki imajo 7.48mm, če sem prav našel. Potrebujem debeline okoli 2.00 mm.

Če kdo ve kje bi v Sloveniji to dobil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo ve kje bi dobil komplet tistih ploščic za nastavljanje ventilov? Potrebujem take s premerom 7.5 mm, lahko so tudi od japonskih strojev, ki imajo 7.48mm, če sem prav našel. Potrebujem debeline okoli 2.00 mm.

Če kdo ve kje bi v Sloveniji to dobil?

a misliš kaj takiga?

http://www.polo-motorrad.de/de/fuhlerlehren-satz-20-blatt-19922.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo ve kje bi dobil komplet tistih ploščic za nastavljanje ventilov? Potrebujem take s premerom 7.5 mm, lahko so tudi od japonskih strojev, ki imajo 7.48mm, če sem prav našel. Potrebujem debeline okoli 2.00 mm.

Če kdo ve kje bi v Sloveniji to dobil?

Tako napišeš,da te noben nerazume sploh kaj bi rad kupil.Verjetno misliš na ploščice za nastavitev ventilov, te pa se nekupujejo v kompletu ampak se jih NAJPREJ izmeri in nato naroči potrebno debelino ali pa jih določene med seboj zamenjaš ostale pa ti mehanik zamenja z manjšim doplačilom.Lahko bi napisal vsaj za katero mašino to rabiš mislim,da ima Alfa nekaj takega !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!