Bremzer Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 (popravljeno) Pozdrav! Imam virago xv535dx 20000km. Na začetku ko vžgem malo kadi "hladen motor" je to normalno? Zanima me, ali lahko noter točim 100 oktanski benzin? Razmišljal sem, da bi en tank pokuril z dodatkom "Gasoline injector cleaner" kateri naj bi nekoliko očistil usedline in saje ne vem pa koliko to drži. Kakšno olje priporočate za motor? Hvala. Belo kadi VSAK motor, ko je mrzel in to zaradi kondenza v izpušni cevi,kjer se nabere (voda),ko se izpušni sistem hladi, zato ima veliko izpušnih loncev na najnižji točki lonca majhno luknjico !! Ta dodatek za tvoj motor z vplinjači nima NIKAKRŠNEGA učinka saj ti lepo piše v naslovu "injector claner" sepravi za mašine z injektorji,z električno črpalko in el. vbrizgom !!! :hmm:Kar se tiče benzina pa sploh ni važno katerega točiš važno je SAMO da je dovolčj oktanski(glej navodila) od VIŠKA oktanov pa te naj glava neboli !! Ps:še hvala BUDALI za minus ! Popravljeno Marec 13, 2011. Popravil Bremzer Tiger, mkosir, AVI in 6 others 6 3
alen1 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Ta dodatek za tvoj motor z vplinjači nima NIKAKRŠNEGA učinka saj ti lepo piše v naslovu "injector claner" sepravi za mašine z injektorji,z električno črpalko in el. vbrizgom !!! Mislil sm nekaj takšnega http://www.mimovrste.com/artikel/3420056525/q=injector/restore-gasoline-injector-cleaner-250-ml Naj bi tudi "očistil motor".
Bremzer Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 (popravljeno) Mislil sm nekaj takšnega http://www.mimovrste.com/artikel/3420056525/q=injector/restore-gasoline-injector-cleaner-250-ml Naj bi tudi "očistil motor". Raje natankaj za ta denar 15l goriva pa mal po gasu na AC in se cel sistem sam očisti!!! Ps:pa mal paz na radarje !! Popravljeno Marec 13, 2011. Popravil Bremzer special749, daneb, trebor in 5 others 7 1
MihaJ Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Tako napišeš,da te noben nerazume sploh kaj bi rad kupil.Verjetno misliš na ploščice za nastavitev ventilov, te pa se nekupujejo v kompletu ampak se jih NAJPREJ izmeri in nato naroči potrebno debelino ali pa jih določene med seboj zamenjaš ostale pa ti mehanik zamenja z manjšim doplačilom.Lahko bi napisal vsaj za katero mašino to rabiš mislim,da ima Alfa nekaj takega !! mislim da se je on samo narobe izrazil, in v bistvu potrebuje podložke Ja ploščice za podlaganje pod dročnike potrebujem. Izmeril sem že, vem kakšne rabim, ne vem pa kje bi jih dobil. Potrebujem za MV Agusto. Ker je najbližji trgovec v Trstu in hkrati šalabajzer, me pač zanima kje bi kupil cel komplet različnih debelin v Sloveniji, ker bom potreboval še za svoje motorje (trenutno rabim za prijateljev motor). Potrebujem nekaj takega: http://www.hotcamsinc.com/ProductInfo.aspx?cat_id=9 Kupil bi pač cel komplet, da jih ne bi drugič spet iskal naokoli.
Bremzer Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Ja ploščice za podlaganje pod dročnike potrebujem. Izmeril sem že, vem kakšne rabim, ne vem pa kje bi jih dobil. Potrebujem za MV Agusto. Ker je najbližji trgovec v Trstu in hkrati šalabajzer, me pač zanima kje bi kupil cel komplet različnih debelin v Sloveniji, ker bom potreboval še za svoje motorje (trenutno rabim za prijateljev motor). Potrebujem nekaj takega: http://www.hotcamsinc.com/ProductInfo.aspx?cat_id=9 Kupil bi pač cel komplet, da jih ne bi drugič spet iskal naokoli. Kit boš dobil samo original in ni poceni, ploščic pa je veliko različnih in na žalost je med njimi razlika le po 0,05 mm v debelini in v vsakem predalčku je max.po 3-5 pločic enake debeline tako,da teh par hitro porabiš debelejše ti pa vedno ostajajo.Če so tvoje ploščice zdaj predbele se jih da lepo egalizirat(pobrusit - stajnšat)namreč sploh niso trde-kaljene saj služijo samo za distanco med ventilom in dročnikom ! svobodnaptica01, grepavl, daneb in 3 others 5 1
thumper Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Kit boš dobil samo original in ni poceni, ploščic pa je veliko različnih in na žalost je med njimi razlika le po 0,05 mm v debelini in v vsakem predalčku je max.po 3-5 pločic enake debeline tako,da teh par hitro porabiš debelejše ti pa vedno ostajajo.Če so tvoje ploščice zdaj predbele se jih da lepo egalizirat(pobrusit - stajnšat)namreč sploh niso trde-kaljene saj služijo samo za distanco med ventilom in dročnikom ! če te prav razumem... bi se jih dalo tudi dat narediti nekomu ki ima dovolj precizne obdelovalne stroje ter potreben material pravilne sestave? daneb 1
mare1411 Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 vprašanje ker sem menjal svečke, sem moral sneti hladilnik (ne sprašujte...) vglavnem.. lepo snamem, dam nazaj gor, natočim tekočino..seveda tud mal polijem čez dva dni še vedno ugotovim da mi nekaj kaplja.... četrti dan tudi!!!!!! zgleda da mi nekje pušča (zgoraj desno) preveril sem vse dotoke in odtoke, vendar so suhi ker se glih ne spoznam... kako ugotovit kje na hladilniku pušča? ali lahko kej sam nardim? ali je bolš dat kakemu mojstru v popravilo - domžale- kamnik - okolica.. hvala lpm
Dolenc™ Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Z lučko ob prižganem motorju išči kje pušča , verjetno si kašno objemko premalo našponal.
mare1411 Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Z lučko ob prižganem motorju išči kje pušča , verjetno si kašno objemko premalo našponal. pri objemkah ne pušča... ob neprižganem motorju oušča cca 5 kapljic dnevno...
hajoktejn Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Poglej hladilnik, če ga nisi kje "ruknil" in da ni začel spuščat.
dr-big Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Seas. Vprašanje. Če imam npr. križe od KTM odprtine 54/57mm-zg./sp.in vilice celotna dolžina 50mm premera.Bi bilo kaj spornega, če za raliko do željenega preseka zapolnim z alu cevmi(puše)? Recimo zg.54mm(križi)->50mm(rabim)= razlika 4mm zapolni alu cev 54x2,0, in sp.57mm->50mm = 7mm zapolni alu cev 57x3,5. Lp.
Ice Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Fedra(helicol vložek) kot jo ti imenuješ je za popravilo navoja na oljni posodi NEUPORABNA - prvo kar je za 12 mm X 1,25, 14 mm X 1.25 ali 16 mm X 1.25 navoj neboš NIKJER pri nas našel helicol orodja z pravim korakom (1.25 mm).Kot sem ti že napisal in upam,da razumeš slovensko POPRAVI se lahko SAMO z navojnim svedrom,ki je SAMO za 1 mm večji(debelejši) in ima enak korak kot je bil originalen.Prednost je tudi v tem, da se pojavi zelo malo špen(opilkov) in še te ostanejo na navojnem svedru, ki se predhodno namaže z mastjo. ko so mi na uradnem servisu zj***li navoj na karterju in sam karter ni bilo druge kot zavariti -ker so bile okoli luknje razpokice- in ponovno vrezati nov navoj. helicoil v tem primeru -kot so mi razlozili- ni priporocljiv, ker lahko pride do pokanja karterja. bolje je vrezati nov, vecji navoj ali zavariti in vrezati novega. tesnilna masa namesto tesnila pa je se prav lepo spilala vec kot 75k km. potem sem motor prodal.
k0ci Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Seas. Vprašanje. Če imam npr. križe od KTM odprtine 54/57mm-zg./sp.in vilice celotna dolžina 50mm premera.Bi bilo kaj spornega, če za raliko do željenega preseka zapolnim z alu cevmi(puše)? Recimo zg.54mm(križi)->50mm(rabim)= razlika 4mm zapolni alu cev 54x2,0, in sp.57mm->50mm = 7mm zapolni alu cev 57x3,5. Lp. križ ne bo dovolj stisnil cevi, da bi še ta stisnila vilico v njej, razen če cev prežagaš, da ni sklenjena ampak ima za širino šajbice na brusilki fore, potem bi pa znalo špilat
dr-big Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 (popravljeno) Hvala za odg. Sej to mi je jasno..tako sem tudi mislil, nisem pa napisal. Popravljeno Marec 14, 2011. Popravil dr-big
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 (popravljeno) če te prav razumem... bi se jih dalo tudi dat narediti nekomu ki ima dovolj precizne obdelovalne stroje ter potreben material pravilne sestave? Da, ampak je problem, ker ima zelo malo ljudi tako drobno mrežast magnet, da bi ti držalo cca fi 7mm in 1,5-2mm veliko ploščico. Popravljeno Marec 14, 2011. Popravil svobodnaptica01
Bremzer Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 če te prav razumem... bi se jih dalo tudi dat narediti nekomu ki ima dovolj precizne obdelovalne stroje ter potreben material pravilne sestave? Saj sem ti že povedal,ponavadi, ko nastavljaš ventile moraš dati tanjšo ploščico zato sem ti rekel, da jo enostavno pobrusiš in to na ravni plošči(rink plati ali staklu) in vodobrusni šmirgel papir,ki ga prej naoljiš, pri brušenju pa si pomagaš z starim ventilom ali vzameš npr.sveder odgovarjajočega fi-ja.Seveda,če je potrebno pobrusit več kot ca 0,10mm potem nesi orodjarju in ti to naredi kot tudi nove mu ni problem izdelati,materijal je navadno svetlo vlečeno jeklo,ki se da lepo obdelovati ! Sicer pa izmeri kakšne debljine rabiš pot pod noge in na servis(šalebajzerju)kot ga ti imenuješ!! special749 in maco47 1 1
Bremzer Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 vprašanje ker sem menjal svečke, sem moral sneti hladilnik (ne sprašujte...) 1.) ker se glih ne spoznam... 2.) kako ugotovit kje na hladilniku pušča? 3.) ali lahko kej sam nardim? 4.) ali je bolš dat kakemu mojstru v popravilo - domžale- kamnik - okolica.. hvala lpm 1.) ker se glih nespoznaš bi bilo bolje dat svečke menjat na servis !! 2.) Kje hladilnik pušča se ugotovi tako,da se da sistem pod pritisk. na servis !! 3.) Sam si že naredil in pokazal tvoje sposobnosti,kako se naredi, da sedaj pušča !! 4.) Ne samo da bo boljš-ampak zdaj boš moral dat popravit mojstru samo nereci mu,da si sam to naredu ker bo dražje !! maco47, dotem, special749 in 6 others 4 5
TBoxer Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 1.) ker se glih nespoznaš bi bilo bolje dat svečke menjat na servis !! 2.) Kje hladilnik pušča se ugotovi tako,da se da sistem pod pritisk. na servis !! 3.) Sam si že naredil in pokazal tvoje sposobnosti,kako se naredi, da sedaj pušča !! 4.) Ne samo da bo boljš-ampak zdaj boš moral dat popravit mojstru samo nereci mu,da si sam to naredu ker bo dražje !! Mehaniki, nikoli nič ne zafurate?? In še nedolgo nazaj si imel v podpisu, kdor dela greši?? Pač je za*ebal, mogoče drugič ne bo več. In sploh ni rečeno, da je njegova krivda, lahko se je imelo za zgodit. toliko Mr. Perfect lp (vsem ostalim) Kor13, dore, Jure in 5 others 4 4
Bremzer Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 (popravljeno) Mehaniki, nikoli nič ne zafurate?? In še nedolgo nazaj si imel v podpisu, kdor dela greši?? Podpis se ni nanašal na moje delo - ampak na bivšo slikco v avtarju!!! Če slikco najdem ti jo pripopam! Ps:ko radi i griješi ! KLIKNI NA SLIKO !! Popravljeno Marec 14, 2011. Popravil Bremzer special749, daneb, AgainstMe in 4 others 5 2
mare1411 Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 1.) ker se glih nespoznaš bi bilo bolje dat svečke menjat na servis !! 2.) Kje hladilnik pušča se ugotovi tako,da se da sistem pod pritisk. na servis !! 3.) Sam si že naredil in pokazal tvoje sposobnosti,kako se naredi, da sedaj pušča !! 4.) Ne samo da bo boljš-ampak zdaj boš moral dat popravit mojstru samo nereci mu,da si sam to naredu ker bo dražje !! se ne splača komentirat... ni vredno... vglavnem lepo sem ga dol snel, lepo nazaj gor dal..... pri ceveh ne pušča ... bom se pa spravil z lučko pogledat .... pol pa naprej.... lpm
simonsi Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 Ja ploščice za podlaganje pod dročnike potrebujem. praviloma se najprej podre, izmeri in med sabo skombinira, pa imaš večino ventilov porihtanih. pol pa kupiš kar manjka
MihaJ Objavljeno Marec 14, 2011 Opozori Objavljeno Marec 14, 2011 praviloma se najprej podre, izmeri in med sabo skombinira, pa imaš večino ventilov porihtanih. pol pa kupiš kar manjka Sem že, nekatere bom zamenjal med sabo, nekaj jih je OK, tako da jih rabim samo 6. So pa 7.5 oz. 7.48 milimetrske, torej take kot jih ima dosti drugih motorjev, tako da jih bom kupil v AS Domažle in to je to.
shark90 Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 pozdravljeni Zadnjič smo rešili problem glede eloksiranja kjer so ležaji. In ker je KTM razsut in ga bom porihtal kolikor se bo dalo in ker imam možnost eloksiranja na firmi kjer delam bi rad čimveč delov dal eloksirat. In sicer eloksirat bi dal zadnjo zavorno čeljust (sprednja je že zlata) pa naj bo še zadnja. Kaj morem paziti? Tam kjer je batek še kje? Kaj se naj da kar puša noter kjer je bat da nebo eloksirano?
trojan69 Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 pozdravljeni Zadnjič smo rešili problem glede eloksiranja kjer so ležaji. In ker je KTM razsut in ga bom porihtal kolikor se bo dalo in ker imam možnost eloksiranja na firmi kjer delam bi rad čimveč delov dal eloksirat. In sicer eloksirat bi dal zadnjo zavorno čeljust (sprednja je že zlata) pa naj bo še zadnja. Kaj morem paziti? Tam kjer je batek še kje? Kaj se naj da kar puša noter kjer je bat da nebo eloksirano? Pazi na celotno notranjo površino. Predvsem na prostore za batke, pa prehod med obema polovicama-tam kjer pride O ring. Kako si pa pol zaščitil zadevo?
shark90 Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 Pazi na celotno notranjo površino. Predvsem na prostore za batke, pa prehod med obema polovicama-tam kjer pride O ring. Kako si pa pol zaščitil zadevo? ja saj to je problem kako bi zaščitil tu... ker tisto kar sem moral zaščit so bili sedeži ležajev in sem dal gor podrejane alu puše in je stvar rešene. tukaj pa je malo večji problem.. kaj bi bilo dovolj če bi dal alu batek noter da zaščiti tam kjer pridem batek? pa potem še zaprem tam kjer je dovod pa nebi smelo noter prit kaj?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se