maco47 Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Ok. Hvala NIČ se nezahvaljuj tako membrano se OBVEZNO zamenja!!! Če neboš takoj zamenjal, boš imel najprej dosti večjo porabo goriva,dlje boš moral imeti potegnjen čok in nazadnje boš kje daleč od doma ostal, membrano pa neboš kar tako dobil še pri nas bo problem! Ps:popravit pa se z NIČEMER neda ! Bremzer in trojan69 1 1
maco47 Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Upsss, ne vem če sva se prav razumela... Jaz rabim termostat, ne stikalo. lp Ni nujno,da kupiš original sigurno bo pasal tudi od kakega avta kot ti je bilo že rečeno vzami termostat sabo v trgovino in najdi nekaj podobnega po zunanjem robu ga lahko malo obrežeš.Tudi sam sem ga tako že parkrat prilagodil. Bremzer 1
BLACKACES Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Ni nujno,da kupiš original sigurno bo pasal tudi od kakega avta kot ti je bilo že rečeno vzami termostat sabo v trgovino in najdi nekaj podobnega po zunanjem robu ga lahko malo obrežeš.Tudi sam sem ga tako že parkrat prilagodil. Ja pa pazi na temperaturno območje če ne bo lp DRVOWP 1
Bremzer Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 (popravljeno) Ja pa pazi na temperaturno območje če ne bo lp NIČ nebo saj so vsi termostati narejeni tako da začnejo odpirati ne prej kot pri ca. 80 in 90-timi stopinjami celzija ! Popravljeno Marec 30, 2011. Popravil Bremzer special749, Urbii in carmagedon 3
simonsi Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 NIČ se nezahvaljuj tako membrano se OBVEZNO zamenja!!! Če neboš takoj zamenjal, boš imel najprej dosti večjo porabo goriva,dlje boš moral imeti potegnjen čok in nazadnje boš kje daleč od doma ostal, membrano pa neboš kar tako dobil še pri nas bo problem! Ps:popravit pa se z NIČEMER neda ! dej ne nakladaj kolega sem imel motorje s kar luknjastimi membranami več kot za buciko pa je normalno delalo. če je pa preveč pol pa dela tako kot si opisal. in res je, nič se ne da to popravit, z ničemer, da bi bilo praktično ali poceni
BLACKACES Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 NIČ nebo saj so vsi termostati narejeni tako da začnejo odpirati ne prej kot pri ca. 80 in 90-timi stopinjami celzija ! OK. Zakaj pa potem prodajajo termostate z različnim temperaturnim delovanjem? lp kuntakinte, DRVOWP, malakai in 1 other 4
Bremzer Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 OK. Zakaj pa potem prodajajo termostate z različnim temperaturnim delovanjem? lp Zato ker pač vsaka znamka avta svoj tip motorja prilagodi nekim predpisanim normam izgorevanja. Nekateri termostati odpirajo pozneje npr: Volvo(benzinar) šele pri 92-95 stop. to pa zaradi izgorevanja in porabe goriva ! :hmm: maco47, yan, Urbii in 1 other 2 2
Bremzer Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 dej ne nakladaj kolega sem imel motorje s kar luknjastimi membranami več kot za buciko pa je normalno delalo. če je pa preveč pol pa dela tako kot si opisal. in res je, nič se ne da to popravit, z ničemer, da bi bilo praktično ali poceni "Simosi" še daleč od tega,da bi bil jaz tvoj kolega,če kdo NAKLADA si to ti, ker po tem kar trdiš za preluknjano membrano se očitno spet vidi, da nimaš tri čiste o mehaniki samo "načitan" hobi mehanik ! ! Ps:za dobrega mehanika je potrebno malo več ! pa brez zamere rad bi se steboj enkrat pogovoril kot se reče na štiri oči in potem bova ugotovila kdo komu dokje seže.Mene ni problem strečat, če drugje ne me najdeš vedno na kolesarski dirki po Sloveniji tudi letos od 14-17-tega junija ! ! daneb, trojan69, kuntakinte in 8 others 5 6
BLACKACES Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Zato ker pač vsaka znamka avta svoj tip motorja prilagodi nekim predpisanim normam izgorevanja. Nekateri termostati odpirajo pozneje npr: Volvo(benzinar) šele pri 92-95 stop. to pa zaradi izgorevanja in porabe goriva ! :hmm: No pa se strinjava.Zdej pa greva še na :beer1: pa bo. lp DRVOWP 1
Bremzer Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 No pa se strinjava.Zdej pa greva še na :beer1: pa bo. lp Uuuuu z Gorencem to pa bo nekaj,sam jaz nepijem iz krožnička ! ! Ps: a veš zakaj dajo Gorenjci Dolenjcem v zidanici iz krožnička pit ! (verjetn ne) Zato de v strop nemore pogledat ko pije, ker gor šunke visijo !! malakai, special749, drjanez in 7 others 5 5
Sharko Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Nočm bit nesramn, sam se mi zdi da ma nekdo preveč prjatlou pa se boji da bi slučajno še kerga dubu :evilgrin: carmagedon, thumper, maco47 in 7 others 7 3
trojan69 Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 (popravljeno) Katero mazivo je priporočljivo dat na odmične gredi, ko jih ponovno montiraš? Na ležišča vem da gre olje... Popravljeno Marec 31, 2011. Popravil trojan69
Motorist76 Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Katero mazivo je priporočljivo dat na odmične gredi, ko jih ponovno montiraš? Na ležišča vem da gre olje... samo motorno olje, isto kot gre potem v motor... D.
LooLekSLO Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Imam problem z Yamaho XT660R. To se mi je zgodilo že drugič. Prvič se je zgodilo lani pozno jeseni. Po približno 50 km vožnje mi je motor med vožnjo ugasnil (med menjavanjem prestave). Po več poskusih mi je sicer vžgal, vendar je deloval le pod prostim tekom, če sem dodal plin se je prižgala lučka za temperaturo. Po nekaj poskusih niti vžgal več ni, gorela je lučka za temperaturo in utripala varnostna lučka (kot takrat, ko vzameš ven ključ). Pregret motor ni bil, saj je bilo zunaj zelo mrzlo, motor ni dobil polnih obratov (blokada 25 kW), pa tudi pri mehaniku cez dobre 2,5 ure motor še ni deloval (do takrat bi se že ohladil). Mehanik je rekel, da je šla elektronika. Naročil sem jo v Delta Teamu (700€) in odpeljal motor tja. Tam smo razložili motor in ga normalno vžgali. Mojster ga je preizkušal 1 uro in ni ugotovil ničesar. Motor deloval normalno in tudi elektronike nisem menjal. Sedaj pa se mi je po približbo 500 km včeraj to zopet ponovilo. Le, da tokrat sploh ni več vžgal in enkrat se mi je prižgala ERR-1 (v večih poskusih). Po približno 3 urah sem ga pripeljal domov, kjer je spet normalno vžgal. Zapeljal sem se malo naokoli brez problema. V diagnostiki sem preveril temp. hlad. tekočine, ki je bila 99, vendar ventilator še vseeno ni deloval. Tudi ko sem nastavil na kodo 51, ki naj bi prižgala ventilator, se le-ta ni vklopil. Zato zdaj najbolj sumim ventilator in njegov senzor. Bral sem tudi, da je akumulator pogost dejavnik za ERR-1 (moj je imel včeraj 12,5 V), zato ga sedaj polnim. Bi kdo vedel, kaj je z motorjem? Pri koliko se mora vklopiti ventilator?
bieffe Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Pozdravljeni, mene pa zanima če ima kdo izkušnje z menjavo gumi ročk na balanci. Tip motorja je supermoto. Sam nisem še nikoli menjal. Nisem še veliko probaval, le nahitro sem jo želel sneti pa ne gre ravno rado dol, ker guma zelo drži. Zato vas tukaj sprašujem če ima kdo kakšen enostaven način za menjavo ročk. Hvala. Najlažje je z stisnjenim zrakom, potreboval pa boš kompresor, tak način priporoča tudi yamaha v svojem servisnem navodilu. Vtakneš nastavek (pištolo) za izpihavanje med ročico in balanco na delu, kjer je odstranjena utež, spustiš zrak in ročica skoraj sama zleze dol, za montirat novo, pa uporabiš enak postopek. Milnice ne priporočam, ker se milnica zeloooo počasi suši (med ročico in balanco ni zraka, da bi se normalno posušilo), lahko se ti zgodi, da pri morebitnem močnem potegu krmilo ostane tam kjer ni treba, tebi v roki pa samo ročica. lp
Sorty Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Zdravo..Vozim Hondo hornet..Že lansko sezono sem opazil nek zvok v motorju, ki me malo moti..Enako opažam letos pa se mi zdi da je zvok še močnejši (mogoče sem pa samo pozabil kako je bilo lani) Pri pospeševanju se sliši tak piskajoč zvok, ki z pospeševanjem narašča in spremijna frekvenco in ga slišim do določenih obratov..Nekako sem prišel do zaključka, da bi lahko bila to ketna mašine ali kaj drugega? Predvsem me zanima kakšen zvok daje ketna (mašina) ko je potrebna menjave?? hvala za odgovore
simonsi Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Imam problem z Yamaho XT660R. To se mi je zgodilo že drugič. možno da te heca senzor za temperaturo katerega meritve rabi računalnik da sploh vžge motor.
drjanez Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 A bi se dalo popravit udarjen športni izpuh tako da bi odrezal in novi kos vmes navaril? (udarjena je cev takoj ko pride iz cilindra). Sprašujem zato, ker je resonančni izpuh in vem da se notri nekako vrtinčjo plini in da s tem posegom nebi uničil resonance.
k0ci Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 slabše kot to, ki je udarjeno ne more bit
T Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 A bi se dalo popravit udarjen športni izpuh tako da bi odrezal in novi kos vmes navaril? (udarjena je cev takoj ko pride iz cilindra). Sprašujem zato, ker je resonančni izpuh in vem da se notri nekako vrtinčjo plini in da s tem posegom nebi uničil resonance. Da se popravit... Vendar si je potrebno vzet cas, da se ne ukrivi pri varjenju. Najbolje je krivine snet in si narest preprosto pripravo v katero privijačiš prirobnice (tiste ki grejo drugac na cilinder) da ostanejo sigurno na mestu. Sicer ne vem za kater motor se gre, ampak če se preveč skrivijo jih je zelo tezko lepo nazaj zmontirat. daneb, Bremzer in drjanez 2 1
joshi Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Motor: SUZUKI SV 650 S, letnik 2005 Opis težave: Motor hladen (miroval čez noč). Ko dam kontakt, se takoj vklopi ventilator na hladilniku. Motor normalno vžge, normalno deluje, vendar ventilator neprekinjeno deluje, kljub hladnemu motorju. Nadalje pri vožnji opažam, da temparatura normalno raste, ob 85-86 stopinjah se ustavi oz. malo pade, nato pride nazaj do te vrednosti. Ventilator še vedno neprekinjeno dela. Vozit si ne upam več, ker me je strah za ventilator, da ga bo hudič vzelo. Kaj je vzrok? Pred tem pojavom nisem nič brkljal po motorju, nič ni bilo spremenjeno.
RSTDRIVER Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Motor: SUZUKI SV 650 S, letnik 2005 Opis težave: Motor hladen (miroval čez noč). Ko dam kontakt, se takoj vklopi ventilator na hladilniku. Motor normalno vžge, normalno deluje, vendar ventilator neprekinjeno deluje, kljub hladnemu motorju. Nadalje pri vožnji opažam, da temparatura normalno raste, ob 85-86 stopinjah se ustavi oz. malo pade, nato pride nazaj do te vrednosti. Ventilator še vedno neprekinjeno dela. Vozit si ne upam več, ker me je strah za ventilator, da ga bo hudič vzelo. Kaj je vzrok? Pred tem pojavom nisem nič brkljal po motorju, nič ni bilo spremenjeno. termostatsko STIKALO ?
thumper Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 termostatsko STIKALO ? jap .. zapikalo ..ali pa imaš kako žico oguljeno izolacijo pa dela stik...
joshi Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 jap .. zapikalo ..ali pa imaš kako žico oguljeno izolacijo pa dela stik... Po nasvetu kolega, ki je zagovornik sistema "udari, pa bo delalo", sem termo stikalo res čisto narahlo nejeverno udaril s konico izvijača. In glej zlomka, ventilator se je ustavil in sedaj deluje normalno. Glede na mojo srečo pri tovrstnih zadevah sem prepričan, da je to samo začasna tolažba. Sem medtem že preveril pri zastopniku glede cene. Stikalo stane konkretnih 110 EUR. Na Ebay-u sem našel kopijo za 46 EUR všteto s poštnino. Ima mogoče kdo podatek, od katerega modela Suzukija bi še prišlo to stikalo v poštev? S tem bi si razširil krog iskanja. Hvala
Tomozuki Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Sem že zadnjič želel s klemami preklopit (in seveda pazit na +- pole :lol: ), ampak mi je foter kleme odnesel. Zadeva je zdaj taka, da bom probal akumulator zamenjat z drugim (reklamacija), potem pa v petek sprobat (prej me ni doma), da lahko motor v soboto registriram (v tretje gre Rado, v četrto pa Jože). Če mi slučajno zadeva ne uspe, te bom pa lepo prosil za asistenco. Hvala za ponujeno pomoč .) I appretiate it! Okej, javljam samo, da je problem odpravljen. Akumulator je šel v reklamacijo (imel je 11,28V) in vzel sem novega (tokrat še 3Ah močnejšega - za lažje vžiganje).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se