Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Po nasvetu kolega, ki je zagovornik sistema "udari, pa bo delalo", sem termo stikalo res čisto narahlo nejeverno udaril s konico izvijača. In glej zlomka, ventilator se je ustavil in sedaj deluje normalno. Glede na mojo srečo pri tovrstnih zadevah sem prepričan, da je to samo začasna tolažba. Sem medtem že preveril pri zastopniku glede cene. Stikalo stane konkretnih 110 EUR. Na Ebay-u sem našel kopijo za 46 EUR všteto s poštnino. Ima mogoče kdo podatek, od katerega modela Suzukija bi še prišlo to stikalo v poštev? S tem bi si razširil krog iskanja. Hvala

Te stikalala lahko menjaš med seboj, saj vsa vžigajo(dajo spoj) med ca 95 in 98 stopinjami, če šteka kot tvoj pa ni ravno najbolje, čeprav se praviloma nič nezgodi tudi, če par ur laufa ni pa dobro kajti škoduje samemu motorčku kot tudi polnenju.Pri stikalu je važno,da ti navoj paše v skrajnem primiru pa se da pomagat z reducirko ! Tako bi lahko montiral to stikalo tudi od kakega avtomobila z odpada (zastonj) nikakor pa ne plačat 110€. Vseno pa preveri tako da snameš šteker iz stikala daj kontakt in ventilator nesme laufat,ko kabla spojiš pa mora motorček delat. To ti pišem zato,da preveriš, če ima slučajno vmes še reley lahko tudi samo reley šteka in bi stikalo menjal brez potrebe!!!:hmm:

Ps:ko kabla spojiš boš slišal ali kak reley šklocne ali je termo stikalo vezano direktno na ventilator !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te stikalala lahko menjaš med seboj, saj vsa vžigajo(dajo spoj) med ca 95 in 98 stopinjami, če šteka kot tvoj pa ni ravno najbolje, čeprav se praviloma nič nezgodi tudi, če par ur laufa ni pa dobro kajti škoduje samemu motorčku kot tudi polnenju.Pri stikalu je važno,da ti navoj paše v skrajnem primiru pa se da pomagat z reducirko ! Tako bi lahko montiral to stikalo tudi od kakega avtomobila z odpada (zastonj) nikakor pa ne plačat 110€. Vseno pa preveri tako da snameš šteker iz stikala daj kontakt in ventilator nesme laufat,ko kabla spojiš pa mora motorček delat. To ti pišem zato,da preveriš, če ima slučajno vmes še reley lahko tudi samo reley šteka in bi stikalo menjal brez potrebe!!!:hmm:

Ps:ko kabla spojiš boš slišal ali kak reley šklocne ali je termo stikalo vezano direktno na ventilator !

Sem preveril in rele ne pride v poštev, ker po vsem sodeč ga sploh ni vmes. Bo kar stikalo krivo. Je bilo po "posegu" nekaj 10 km mir, nato spet isto. Po ponovni intervenciji se je spet izklopil. Zadevo bom spremljal in na koncu zelo vejetno naročil preko neta iz Anglije. 110 Eur definitivno ne dam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te stikalala lahko menjaš med seboj, saj vsa vžigajo(dajo spoj) med ca 95 in 98 stopinjami, če šteka kot tvoj pa ni ravno najbolje, čeprav se praviloma nič nezgodi tudi, če par ur laufa ni pa dobro kajti škoduje samemu motorčku kot tudi polnenju.Pri stikalu je važno,da ti navoj paše v skrajnem primiru pa se da pomagat z reducirko ! Tako bi lahko montiral to stikalo tudi od kakega avtomobila z odpada (zastonj) nikakor pa ne plačat 110€. Vseno pa preveri tako da snameš šteker iz stikala daj kontakt in ventilator nesme laufat,ko kabla spojiš pa mora motorček delat. To ti pišem zato,da preveriš, če ima slučajno vmes še reley lahko tudi samo reley šteka in bi stikalo menjal brez potrebe!!!:hmm:

Ps:ko kabla spojiš boš slišal ali kak reley šklocne ali je termo stikalo vezano direktno na ventilator !

Mislim da je cifra pri SV-ju 104°C ali pa 107°C kot pri večini Suzukijev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo motorno olje, isto kot gre potem v motor...

D.

Hvala. V service manualu sicer piše da je potrebno namazat z neko pasto ampak pomoje to samo v primeru, ko razstavljaš motor in v kanalih ni olja in traja nekaj sekund da priteče do odmičnih?

Še eno vprašan je-kje v LJ bi mi lahko vstavili navojni vložek (heklicoil oz. podobno) 16/3 korak 1?? NUJNO :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po nasvetu kolega, ki je zagovornik sistema "udari, pa bo delalo", sem termo stikalo res čisto narahlo nejeverno udaril s konico izvijača. In glej zlomka, ventilator se je ustavil in sedaj deluje normalno. Glede na mojo srečo pri tovrstnih zadevah sem prepričan, da je to samo začasna tolažba. Sem medtem že preveril pri zastopniku glede cene. Stikalo stane konkretnih 110 EUR. Na Ebay-u sem našel kopijo za 46 EUR všteto s poštnino. Ima mogoče kdo podatek, od katerega modela Suzukija bi še prišlo to stikalo v poštev? S tem bi si razširil krog iskanja. Hvala

Od Suzukija Swifta ti paše.,........cca.15€ - 16€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

kaj res nima nobeden kake pametne ideje kaj bi lahko bilo...? Je možno da je kaka varovalka?

lp U

pozdravljen!

samo dolga luč ne dela? kratka dela?

če ugasneš motor, pa ga spet prižgeš pa dela??

lahko bi bilo stikalo za dolgo luč (kontakte spucat), lahko da je žarnica kriva..

najboljše bi bilo pogledat do kje pride napetost ko crkne luč..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem preveril in rele ne pride v poštev, ker po vsem sodeč ga sploh ni vmes. Bo kar stikalo krivo. Je bilo po "posegu" nekaj 10 km mir, nato spet isto. Po ponovni intervenciji se je spet izklopil. Zadevo bom spremljal in na koncu zelo vejetno naročil preko neta iz Anglije. 110 Eur definitivno ne dam.

Po moje bi bilo pametno vgraditi rele vmes, če je stikalo tako drago. Z relejem očuvaš stikalo tako kot marsikje pri avto moto elektriki, kjer proizvajalci tega ne naredijo. Po vgradnji releja bo stikalo zdržalo do konca žovljenja motocikla.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje bi bilo pametno vgraditi rele vmes, če je stikalo tako drago. Z relejem očuvaš stikalo tako kot marsikje pri avto moto elektriki, kjer proizvajalci tega ne naredijo. Po vgradnji releja bo stikalo zdržalo do konca žovljenja motocikla.

LP

Zakaj bi vgrajeval rele??? Rele se da vmes samo pri velikih porabnikih, kar pa ventilator absolutni ni. Termostikalo na hladilniku pa deluje tako, da ti poveže maso ( minus pol ) na ventilator. Aja pa še nekaj. Za Triumpha pride termostikalo 35 €, pa mi po 170 000 km še ni crknil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve, ali obstaja obratomer za virago 535 oz. so kakšne alternative? Je kdo mogoče imel kaj podobnega kako deluje zadeva? Sicer sem našel par zadev vendar ne vem či bi bile kompatibilne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Družba imam problem in sicer.

Imam Kawasakija Z750 letnik 2008. Prevoženih 28000km.

Pojavil se mi je problem: motor stoji recimo 1 dan pri miru,pri prvem speljevanju z mesta nekaj zaškripa kot bi neke gumice ribale nekje?????? Zvok prihaja z leve strani nekje zadaj ampak nisem 100% :? :? :?

Razdru sem že kolo,preveril ležaje,gumice med zobnikom in felgo,očistil verigo in jo namazal.

Zobniki so ok,veriga nategnjena nekje na 1/2.

Olje v mašini menjano,skratka ne najdem kje bi bil problem.

Najprej je bil ta zvok samo pri prvem speljevanju in če sem se po 2m ustavil in ponovno speljal tega zvoka ni bilo več,vse do nekega dne ko sem po 3km ustavil v semaforju in ponovno speljal se je ta moteč zvok ponovno pojavil.

Drugače motor bp.nobenih drugih znakov oz zvokov,enostavno nevem kaj bi bilo.

Če je imel že kdo podobne probleme prosim za pomoč.

Dobrodošli tudi kakšni nasveti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve, ali obstaja obratomer za virago 535 oz. so kakšne alternative? Je kdo mogoče imel kaj podobnega kako deluje zadeva? Sicer sem našel par zadev vendar ne vem či bi bile kompatibilne.

Pri čoperju pa res nerabiš obratomirja, prej kak pokazovalec temperature olja.Vsak obratomir ti bo sama navlaka pa še ištalacijo boš zje..v saj navor pri V-mašini imaš že pri 1K o/min. v višjo šaltaš pa ko dovolj ropota - ali čim prej maš manjšo porabo !!!:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Družba imam problem in sicer.

Imam Kawasakija Z750 letnik 2008. Prevoženih 28000km.

Pojavil se mi je problem: motor stoji recimo 1 dan pri miru,pri prvem speljevanju z mesta nekaj zaškripa kot bi neke gumice ribale nekje?????? Zvok prihaja z leve strani nekje zadaj ampak nisem 100% :? :? :?

Razdru sem že kolo,preveril ležaje,gumice med zobnikom in felgo,očistil verigo in jo namazal.

Zobniki so ok,veriga nategnjena nekje na 1/2.

Olje v mašini menjano,skratka ne najdem kje bi bil problem.

Najprej je bil ta zvok samo pri prvem speljevanju in če sem se po 2m ustavil in ponovno speljal tega zvoka ni bilo več,vse do nekega dne ko sem po 3km ustavil v semaforju in ponovno speljal se je ta moteč zvok ponovno pojavil.

Drugače motor bp.nobenih drugih znakov oz zvokov,enostavno nevem kaj bi bilo.

Če je imel že kdo podobne probleme prosim za pomoč.

....

Si pozkusil na roke zavrtet zadnje (prednje) kolo?

Lahko so zavore ali zgolj semering na osovini?

Pa koliko je to sploh glasno?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri čoperju pa res nerabiš obratomirja, prej kak pokazovalec temperature olja.Vsak obratomir ti bo sama navlaka pa še ištalacijo boš zje..v saj navor pri V-mašini imaš že pri 1K o/min. v višjo šaltaš pa ko dovolj ropota - ali čim prej maš manjšo porabo !!!:whistle:

To je bilo samo informativno vprašanje. Itak ne bi rad kablovja rezal in dodajal brezveznih reči razen ene in sicer 12V vtičnico za kaj napolnit... Glede olja pa že imam urco na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od Suzukija Swifta ti paše.,........cca.15€ - 16€

Si prepričan? Takoj jutri preverim če bi se dalo Swifta za darovalca narediti. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve, ali obstaja obratomer za virago 535 oz. so kakšne alternative? Je kdo mogoče imel kaj podobnega kako deluje zadeva? Sicer sem našel par zadev vendar ne vem či bi bile kompatibilne.

Dobijo se zadeve, ki jih priklošiš na žico od cinšpule do kapice svečke, ter seveda na elektriko na motorju (prek ključavnice da se prižge, ko daš kontakt). So pa to univerzalne zadeve-poglej na e-bay

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi vgrajeval rele??? Rele se da vmes samo pri velikih porabnikih, kar pa ventilator absolutni ni. Termostikalo na hladilniku pa deluje tako, da ti poveže maso ( minus pol ) na ventilator. Aja pa še nekaj. Za Triumpha pride termostikalo 35 €, pa mi po 170 000 km še ni crknil.

Vgradnjo releja priporočam zato, da razbremeniš termostikalo. Z Amper metrom pomeri potrošnjo ventilatorja pa boš videl, da ni tako majhna potrošnja.

Samo predlagal sem. Jaz imam releje povsod kjer je potrošnja večja od 800 mili amperov in nimam nobenih težav več.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

potrebujem 12V vtičnico za na motor, pa me zanima, če je npr tak komplet OK, če je v tem vse kar potrebuje človek, da namontira in priklopi garmin:

http://www.louis.at/_40b7d1e6c9f0e57c7933d4e9f12fcf0bd6/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=908&list_total=24&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10032936

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve, ali obstaja obratomer za virago 535 oz. so kakšne alternative? Je kdo mogoče imel kaj podobnega kako deluje zadeva? Sicer sem našel par zadev vendar ne vem či bi bile kompatibilne.

Ali za Virago obstaja nei vedo...sem pa za predelavo KTM-a za dodaten digit.števec obartov nekje prebral,da se najbrž veže z bypass-om za modulom za vžig, če ni primernega priključka zanj.

Torej če to drži kar sem napisal, potem se moraš samo še odločit kateri obratomer.

Lahko da se motim, se v to nisem poglabljal, naj me keri popravi, ki ima več pojma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno mogoče mal butasto vprašanje. Kaj škoduje vodni pumpi, če vžegeš motor brez hladilne tekočine...-nekaj moram namreč probat pa nebi brez veze nalival tekočine pa jo spet spuščel.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno mogoče mal butasto vprašanje. Kaj škoduje vodni pumpi, če vžegeš motor brez hladilne tekočine...-nekaj moram namreč probat pa nebi brez veze nalival tekočine pa jo spet spuščel.

LP

Ti nebi priporočal, kajti ta tesnenja so oglijčno keramična, ali neke take kombinacije in hladilna tekočina skrbi za mazanje in hlajenje. Če boš laufal brez hladilne tekočine se ti LAHKO zgodi da ti uniči tesnenje in boš posledično moral menjavati vodno črpalko. Moje mnenje je da nalij hladilno tekočino pa bo po moje čist ok.

LP

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno mogoče mal butasto vprašanje. Kaj škoduje vodni pumpi, če vžegeš motor brez hladilne tekočine...-nekaj moram namreč probat pa nebi brez veze nalival tekočine pa jo spet spuščel.

LP

Glej čisto na kratko ga lahko vžgeš,ampak res samo za par sekund ,kajti črpalka se ne sme vrteti brez hladilne tekočine, to pa zaradi teflona ki tesni tekočino, da nepride v ležaje črpalke,teflon pa se zelo hitro izrabi,če laufa nasuho! ! !:hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pozkusil na roke zavrtet zadnje (prednje) kolo?

Lahko so zavore ali zgolj semering na osovini?

Pa koliko je to sploh glasno?

lp

Ja probu na roke zavrtet takrat ni tega zvoka,nemogoče zavore al pa semering ker to je tako grdi zvok kot da ti hoče neki utrgat al pa zlamet.

Skratka zelo glasno zaškripa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

potrebujem 12V vtičnico za na motor, pa me zanima, če je npr tak komplet OK, če je v tem vse kar potrebuje človek, da namontira in priklopi garmin:

http://www.louis.at/...tnr_gr=10032936

LP!

Pozdravljen!

Tole bolj paše v temo GPS tam je precej napisano o raznih ......

Pri BMW-ju imaš sigurno že orginal vtičnico tako, da rabiš nekaj takega (slika). Mogoče le malo daljši kabel. Potem pa torbico na krmilu in v njej lahko polniš telefon ali pa kakšne Acu za foto ali kaj podobnega.

post-7865-0-15830800-1302026327_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

potrebujem 12V vtičnico za na motor, pa me zanima, če je npr tak komplet OK, če je v tem vse kar potrebuje človek, da namontira in priklopi garmin:

http://www.louis.at/...tnr_gr=10032936

LP!

Če nimaš originalne vtičnice je ta od Louisa kar vrdu, saj imaš vse komplet za montažo na balanco:noslec vtičnicre,varovalka,vtičnica in kabela do akumulatorja (črn-rujav=minus,rudeč=plus).Postojijo pa tudi vtičnice, ki jo montiraš nekje v plastiko ji daš minis, plus kabel preko varovalke pa potegneš na akumulator plus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vtičnica popolnoma zadošča za polnjenje takih zadevic, kot so garmini in telefončki. Jaz sem si jo zmontiral in mi dobro služi. Ker je pa vezana direktno na akumulator, sem pod sedež namontiral še stikalce, da je vtičnica pod napetostjo samo takrat, ko jo vklopim.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!