Jure Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 (popravljeno) kolko naj bi bila cena za zamenjavo semeringov na vilicah ? wp 48 V zadnjih dveh letih sem 2x dal pretesnit Čarmanu Prvič ista situacija kot pri tebi, semeringe in WP olje sem dal zraven in nesel sem jim samo teleskope. Cena za delo 50€. Drugič sem tudi material (torej semeringe in olje) vzel pri njih je bilo pa 87€ če se prav spomnim. Tudi tokrat nisem tja peljal motorja, ampak nesel samo teleskope. Vilice so bile USD od Suzukija GSX-R 750, WP predelava (narejena že prej) Popravljeno April 11, 2011. Popravil Jure
alen1 Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Imam vprašanje glede izpušnega sistema pri virago 535. Kakšno vlogo imata vijaka s številko 2 na sliki ? Jaz ju nimam, imam tam dve luknjici skozi katere uhajajo izpušni plini.
Dejanx Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Poglej pri kakem prodajalcu LeoVince izpuhov... tile namreč imajo na notranji strani objemke nekakšno gumo... Mogoče se da dobiti samo objemke... LP mislim da imajo gumo samo titan in carbon izvedba ker se ne grejejo tolko lonci kot se iz rostfraja.mogoče alu varjanta tudi nima.
TheMan Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 mislim da imajo gumo samo titan in carbon izvedba ker se ne grejejo tolko lonci kot se iz rostfraja.mogoče alu varjanta tudi nima. jaz imam alu varianto in ima
MARJA Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Imam vprašanje glede izpušnega sistema pri virago 535. Kakšno vlogo imata vijaka s številko 2 na sliki ? Jaz ju nimam, imam tam dve luknjici skozi katere uhajajo izpušni plini. Tam se s CO sondo izmeri in nastavi pravilno delovanje vplinjača.
MihaJ Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Imam vprašanje glede izpušnega sistema pri virago 535. Kakšno vlogo imata vijaka s številko 2 na sliki ? Jaz ju nimam, imam tam dve luknjici skozi katere uhajajo izpušni plini. Najbrž so tole luknje, kjer se notri vstavi posebna sonda za merjenje vsebnosti CO (ne CO2, CO! ) v izpušnih plinih v prostem teku in te luknje morajo biti drugače ves čas zamašene, zato tudi vijak. Najdi podoben vijak in ga zašraufaj notri in stvar rešena.
alen1 Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Bom zamašil. Ne vem sicer zakaj so obe odprti, sem pa to po naključju videl. Iskal sem o spletu kaj bi to bilo vendar nisem nič našel.
Bremzer Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Bom zamašil. Ne vem sicer zakaj so obe odprti, sem pa to po naključju videl. Iskal sem o spletu kaj bi to bilo vendar nisem nič našel. Nesmeš dat predolga vijaka morata biti kratka z bakreno dihtungo dolg navoj max.5 mm mislim pa da sta m 6 vijaka ! special749 in maco47 1 1
alen1 Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Nesmeš dat predolga vijaka morata biti kratka z bakreno dihtungo dolg navoj max.5 mm mislim pa da sta m 6 vijaka ! Ravno sem hotel vprašati koliko dolge vijake naj dam, nikjer ne najdem nič razen šifre vijaka 90101-06576-00. Mogoče bi na kakšnem servisu imeli, se bom pozanimal.
Bremzer Objavljeno April 11, 2011 Opozori Objavljeno April 11, 2011 Ravno sem hotel vprašati koliko dolge vijake naj dam, nikjer ne najdem nič razen šifre vijaka 90101-06576-00. Mogoče bi na kakšnem servisu imeli, se bom pozanimal. Preveri, če je M6 navoj in kupiš v merkurju Inox m6 na m10 ključek jih odrežeš na primirno dolžino daš bakreno dihtungo in problem je rešen! maco47, special749, yan in 1 other 3 1
trojan69 Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Delal sem obsežni servis na motorju:nastavitev ventilov, čiščenje vplinjačev, menjava zračnega filtra,... Danes prvič vžgal motor vse lepo in prav ampak ko odprem plin ni prave odzivnosti. obrati se sorazmerno hitro dvignejo (čeprav bol počasi kot prej) ampak dosti bol počasi padajo. Jaz sumim ˝batke˝ oziroma membrane v uplinjaču. Vsakršni nasveti in ideje dobrodošli... Hvala v naprej
T Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 A bi kdo vedel, kam pride privijačena masa iz akumulatorja. Na Suzuki Bandit 600, je ze nekaj časa kar sm masino snel Če ga ma kdo doma bi bil vesel informacije, na mikro filmu ni razvidno...
simonsi Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Delal sem obsežni servis na motorju:nastavitev ventilov, čiščenje vplinjačev, menjava zračnega filtra,... Danes prvič vžgal motor vse lepo in prav ampak ko odprem plin ni prave odzivnosti. obrati se sorazmerno hitro dvignejo (čeprav bol počasi kot prej) ampak dosti bol počasi padajo. Jaz sumim ˝batke˝ oziroma membrane v uplinjaču. Vsakršni nasveti in ideje dobrodošli... Hvala v naprej če obrati počas padajo ima preveč zraka ali pa premalo bencina, simptomi so podobni. lahko ti kje fovš zrak vleče ali pa plovci ne tesnijo dobro... ker tudi če so membrane hin, obrati normalno padajo
Pervy Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Delal sem obsežni servis na motorju:nastavitev ventilov, čiščenje vplinjačev, menjava zračnega filtra,... Danes prvič vžgal motor vse lepo in prav ampak ko odprem plin ni prave odzivnosti. obrati se sorazmerno hitro dvignejo (čeprav bol počasi kot prej) ampak dosti bol počasi padajo. Jaz sumim ˝batke˝ oziroma membrane v uplinjaču. Vsakršni nasveti in ideje dobrodošli... Hvala v naprej butasto ampak..... jaz sem pozabil cevko za podtlak nazaj nataknit in sem imel podoben problem ker ni bencina vleklo
Bremzer Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 A bi kdo vedel, kam pride privijačena masa iz akumulatorja. Na Suzuki Bandit 600, je ze nekaj časa kar sm masino snel Če ga ma kdo doma bi bil vesel informacije, na mikro filmu ni razvidno... Maso sploh ni važno kam na mašino privijačiš samo glej da kabel ni prevač našponan in če imaš na masi čevelček z 8mm luknjo jo privijačiš na M8 vijak,če imaš 6mm luknjo pa na M6 vijak! maco47 in special749 1 1
Bremzer Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Delal sem obsežni servis na motorju:nastavitev ventilov, čiščenje vplinjačev, menjava zračnega filtra,... Danes prvič vžgal motor vse lepo in prav ampak ko odprem plin ni prave odzivnosti. obrati se sorazmerno hitro dvignejo (čeprav bol počasi kot prej) ampak dosti bol počasi padajo. Jaz sumim ˝batke˝ oziroma membrane v uplinjaču. Vsakršni nasveti in ideje dobrodošli... Hvala v naprej Jaz te NERAZUMEM!!!če že nisi od "foha" kot se reče ZAKAJ se spuščaš v NEPOTREBNA dela kot je npr.čiščenje vplinjačev, potem pa jok in stok po forumih :headbang: Sam sem vozil in popravljal že veliko motorjev sem avtomehanik in sem do danes samo 1x (enkrat) pogledal membrane in to pri V-maxu starem 9 let z prevoženimi 70K kil.Namreč nekaj je cukal in sem posumil v membrane k sreči je bila defektna samo svečka čeprav ni bila stara več kot ca 5K kil. !!! PS: v tvojem primeru nebi vedel točno kaj si naredil, ampak nepozabi vsak vplinjač je po svoje specifičen. Mogoče mora ta tvoj imeti v blažilcu olje tebi je pri čiščenju izteklo ven zmontiral pa si brez olja in zdaj gre batek prehitro gor posledično premalo goriva,lahko si spremenil nivo goriva ali kaj izgubil,sploh si nemorem po opisanem predstavljat,samo se lahko vprašam ZAKAJ si sploh šel rezdirat !!! :headbang: special749, Barracuda, Cartman in 6 others 4 5
trojan69 Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 (popravljeno) če obrati počas padajo ima preveč zraka ali pa premalo bencina, simptomi so podobni. lahko ti kje fovš zrak vleče ali pa plovci ne tesnijo dobro... ker tudi če so membrane hin, obrati normalno padajo Za fouš zrak sem pogledal pa je OK. Bom pa jutri mal povečal dotok bencina (samo da staknem kotni izvijač), glede na to, da moram imeti čok odprt dlje oz do večje temperature vode pa da sem menjal filter možno da je preveč zraka. Pomje jih bom poskusil nastaviti na tovarniške nastavitve, ki jih pa v service manualu za moj ferg začuda ni. Bom poskusil vprašati na forumih... Hvala za nasvet, bom jutri poročal @Pervy-ni tanka gor gannadomeščata flaška in cevka trenutno-drugač pa hvala za mnenje @Bremzer-prvič ne jokam ampak sprašujem, motor sem predelal sam in ga imam namen tudi sam popravljati. To me veseli-pač hobi. Če česa ne vem pa vprašam na forumu-zato pa so čeprav jih zgleda nekateri uporabljajo izključno za krpanje svoje raztrgane samozavesti. Glede na to da pred tremi leti skor nisem vedel kaj je motor 4 taktnika se kr hito učim , poleg tega motorji izpred 2000 niso ravno raketna znanost-kot bi rekli Ameri Vplinjači nimajo nikakršnega olja so Mikuni tipa 46EK. Je pa motor lansko leto malnkost cukal-zato tudi ta poseg... Pa še nekaj o mehanikih iz foha-motor je bil nazadnje servisiran na pooblaščenem suzukijevem servisu:uničena dva vijaka na vplinjačih, odmična gred nastavljena na oko-mehanik jo je zamaknil za en člen (in-ne ni preskočila), vijaki pokrova glave odtegnjeni, pa še bi še našlo,..skratka šlamparija prve vrste P Popravljeno April 13, 2011. Popravil trojan69 Jure, thumper, snetkladu in 6 others 9
simonsi Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 pol pa še preveri koliko si nastavil pilot jet vijake, standard je od 1.5 do 2.5 obrata od rahlo zategnjenih Barracuda, daneb in trojan69 3
daneb Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Za fouš zrak sem pogledal pa je OK. Bom pa jutri mal povečal dotok bencina (samo da staknem kotni izvijač), glede na to, da moram imeti čok odprt dlje oz do večje temperature vode pa da sem menjal filter možno da je preveč zraka. Pomje jih bom poskusil nastaviti na tovarniške nastavitve, ki jih pa v service manualu za moj ferg začuda ni. Bom poskusil vprašati na forumih... Hvala za nasvet, bom jutri poročal @Pervy-ni tanka gor gannadomeščata flaška in cevka trenutno-drugač pa hvala za mnenje @Bremzer-prvič ne jokam ampak sprašujem, motor sem predelal sam in ga imam namen tudi sam popravljati. To me veseli-pač hobi. Če česa ne vem pa vprašam na forumu-zato pa so čeprav jih zgleda nekateri uporabljajo izključno za krpanje svoje raztrgane samozavesti. Glede na to da pred tremi leti skor nisem vedel kaj je motor 4 taktnika se kr hito učim , poleg tega motorji izpred 2000 niso ravno raketna znanost-kot bi rekli Ameri Vplinjači nimajo nikakršnega olja so Mikuni tipa 46EK. Je pa motor lansko leto malnkost cukal-zato tudi ta poseg... Pa še nekaj o mehanikih iz foha-motor je bil nazadnje servisiran na pooblaščenem suzukijevem servisu:uničena dva vijaka na vplinjačih, odmična gred nastavljena na oko-mehanik jo je zamaknil za en člen (in-ne ni preskočila), vijaki pokrova glave odtegnjeni, pa še bi še našlo,..skratka šlamparija prve vrste P Ali nam lahko zaupaš kje si servisiral motor, da so Ti tako šlamparijo nardil? Boš komu prihranil težave z razkritjem tega šlampastega serviserja. LP
T Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Maso sploh ni važno kam na mašino privijačiš samo glej da kabel ni prevač našponan in če imaš na masi čevelček z 8mm luknjo jo privijačiš na M8 vijak,če imaš 6mm luknjo pa na M6 vijak! Hvala Sej sm bil99,9% da je vseeno... Ampak me vseen jezi, da se ne spominm (še) kje sem jo odklopil, ko sem snemal agregat. maco47 1
trojan69 Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Ali nam lahko zaupaš kje si servisiral motor, da so Ti tako šlamparijo nardil? Boš komu prihranil težave z razkritjem tega šlampastega serviserja. LP avtoemona-LJ, ampak itak ne servisirajo več motorjev, so bili pa pod Odarjevim okriljem kolikor vem daneb 1
daneb Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 avtoemona-LJ, ampak itak ne servisirajo več motorjev, so bili pa pod Odarjevim okriljem kolikor vem Hvala, tam me ne bodo videli, čeprav imam avto Suzuki in motor tudi. LP
trojan69 Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 pol pa še preveri koliko si nastavil pilot jet vijake, standard je od 1.5 do 2.5 obrata od rahlo zategnjenih Sem mal poeksperimentiral z vijaki. Bili so nastavljeni na pozicije (od leve proti desni) 4; 3/5; 3/5; 3. Ugotovil sem da nekako najbolj delujejo na 1 obratu ampak še vedno mlo fali. Malosem poeksperimentiral tudi z iglami in jih spustil za eno režo-zdaj so na predzadnji. Še nekaj stvari, ki sem jih ugotovil: ko sem malo bol pogledal star filter sem ugotovil da je bil odlomljen delček plastike v velikost 2 do 3 cm2... tako da je tam zrak vleklo mimo filtra, svečke niso bile rjave ampak črne-sajaste (preveč goriva?), poraba pa je bila tudi kar visoka 9L pri neki zmerni vožnji (nisem hiter voznik povprečje tam okoli 6-7K obratov) Hvala za nasvete sploh Simonisiju, k mu bom sem mu že kako gajbo pera dolžen
Butnglavc Objavljeno April 15, 2011 Opozori Objavljeno April 15, 2011 Sem mal poeksperimentiral z vijaki. Bili so nastavljeni na pozicije (od leve proti desni) 4; 3/5; 3/5; 3. Ugotovil sem da nekako najbolj delujejo na 1 obratu ampak še vedno mlo fali. Malosem poeksperimentiral tudi z iglami in jih spustil za eno režo-zdaj so na predzadnji. Še nekaj stvari, ki sem jih ugotovil: ko sem malo bol pogledal star filter sem ugotovil da je bil odlomljen delček plastike v velikost 2 do 3 cm2... tako da je tam zrak vleklo mimo filtra, svečke niso bile rjave ampak črne-sajaste (preveč goriva?), poraba pa je bila tudi kar visoka 9L pri neki zmerni vožnji (nisem hiter voznik povprečje tam okoli 6-7K obratov) Hvala za nasvete sploh Simonisiju, k mu bom sem mu že kako gajbo pera dolžen Vija za zmes goriva in zraka nastavljaj pri ogretem motorju in tako, da ga najprej pritegneš tako, da bodo obrati malenkost padli. Ta položaj si zapomni. Nato vijak odvij, da obrati zopet padejo in si položaj zapomni. Najboljša nastavitev bi naj bila nekje vmes med tema dvema položajema. lp A
Bremzer Objavljeno April 15, 2011 Opozori Objavljeno April 15, 2011 Vija za zmes goriva in zraka nastavljaj pri ogretem motorju in tako, da ga najprej pritegneš tako, da bodo obrati malenkost padli. Ta položaj si zapomni. Nato vijak odvij, da obrati zopet padejo in si položaj zapomni. Najboljša nastavitev bi naj bila nekje vmes med tema dvema položajema. lp A "Pravilno" nastaviš vplinjače samo na en način in to tako da jih NAJPREJ sinhroniziraš (z pripravo za sinhroniziranje) vijake za mešanico zapreš (blago priviješ do konca) in nato odpreš vse(odvisno od števila vplinjačav:2,3,4,6) enako na ca 2-3 obrate.Nato izmeriš CO na koncu izpušne cevi ta naj bi bil med ca 3-3,5 CO po potrebi vse vijake enako zapreš ali odpreš.Še bolj natančno je če imaš na izpušnem kolektorji možnost merjenja vsakega cilindra posebej !!! maco47 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se