DISK Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 LP.hvala vsem skupaj za pomoč.poiskal sem ta konektor ki je pod zadnjim sedežem povezal z žičko tista dva kabla kot je označeno v priponki im mi je napisal na displeju C00 kao da je vse vredu. zdej morm pa počakat da se mi prižge lučka pol bom pa vidu kaj bo pokazal.(žičko imam sedaj pod sedežem in se lučka sigurn nav več pržgala) Bremzer, Sharko in malakai 2 1
thumper Objavljeno April 21, 2011 Opozori Objavljeno April 21, 2011 BMW-ejih je to vračunano v servis in tudi, če pelješ k njim kaj popravit popravit ti računajo delo in materijal testiranje pa mi niso še nikoli zaračunali,tudi ko so mi naložili nov softwer pri 20K servisu mi niso NIČ zaračunali za računalnik.Je pa res motor je kupljen in vedno servisiran pri njih prava znamka in prava firma ! jaz sem pa do sedaj slepo verjel tebi , da so bmw-ji odlični.. seveda so ti naredili zastonj , kajti v nasprotnem primeru bi imel ti dokaz na računu , da se je pokvaril... moje mnenje je , da nas bo ta elektronika pokopala ... maco47 in daneb 1 1
daneb Objavljeno April 22, 2011 Opozori Objavljeno April 22, 2011 moje mnenje je , da nas bo ta elektronika pokopala ... Ja res je prave motoriste že. Pravi motorist šraufa svoj motor sam. Že vbrizgavanje goriva pri motorjih nam starejšim mladincem ni všeč. Zdaj pa omladina navali z minusi. LP thumper, Jure, lostid in 4 others 4 3
ironbeeper Objavljeno April 22, 2011 Opozori Objavljeno April 22, 2011 Zanima me kaj bi lahko bilo narobe ko vžgem motor dela samo en cilinder, potem pa čez nekaj časa pa delata oba? lp.
Bremzer Objavljeno April 22, 2011 Opozori Objavljeno April 22, 2011 (popravljeno) Zanima me kaj bi lahko bilo narobe ko vžgem motor dela samo en cilinder, potem pa čez nekaj časa pa delata oba? lp. Dobro,da imaš dva cilindra še boljše bilo,če bi bili štirje cilindri, bi še manj čutil,da eden nedela ! Ps:narobe pa je lahko:Kompresija (zračnost ventilov)def.ventil,svečka,kabli,vergazer(če ga ima)če ga nima vbrizgalna šoba,slab spoj konektorji,računalnik itd.itd. Popravljeno April 22, 2011. Popravil Bremzer MotoKlubSchlossberg, Pips, ironbeeper in 4 others 4 3
thumper Objavljeno April 22, 2011 Opozori Objavljeno April 22, 2011 Zanima me kaj bi lahko bilo narobe ko vžgem motor dela samo en cilinder, potem pa čez nekaj časa pa delata oba? lp. tesnilo glave ? pomoje boš več prebral v temi o sv650 ... Bremzer, daneb in ironbeeper 2 1
ironbeeper Objavljeno April 22, 2011 Opozori Objavljeno April 22, 2011 S to se ne zgodi vsakič ko ga prižgem ampak občasno.
Bremzer Objavljeno April 22, 2011 Opozori Objavljeno April 22, 2011 S to se ne zgodi vsakič ko ga prižgem ampak občasno. Lej bom kratek:daj najprej ventile nastavit sigurno je eden stisnjen in če boš kar vozil ti bo ventil ZGOREL !! maco47, FaultyUnknown, MotoKlubSchlossberg in 4 others 3 4
alen1 Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 Imam manjše težave z bovdeni in električno napeljavo pri obračanju krmila. In sicer, ko obračam krilo in se vse napeljave gulijo med seboj zadeva škripa. Ve kdo za kakšno rešitev? S čim bi lahko pošprical, ne da bi kaj uničil ali poškodoval?
trojan69 Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 Imam manjše težave z bovdeni in električno napeljavo pri obračanju krmila. In sicer, ko obračam krilo in se vse napeljave gulijo med seboj zadeva škripa. Ve kdo za kakšno rešitev? S čim bi lahko pošprical, ne da bi kaj uničil ali poškodoval? Poskusi mal bolš speljat zadeve. thumper 1
alen1 Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 Zadeve so speljane kot morajo bit. Mislim, da ni bilo sploh še nič menjano.
ELO Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi? je mogoče kdo to dejansko izmeril? l.p. maco47, FaultyUnknown in LRR 1 2
tomash Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi? je mogoče kdo to dejansko izmeril? l.p. Videl sem, ko so klobase na auspuhu pekl. Mal heca. a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi? je mogoče kdo to dejansko izmeril? l.p. Videl sem, ko so klobase na auspuhu pekl. Mal heca.
Bremzer Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 Zadeve so speljane kot morajo bit. Mislim, da ni bilo sploh še nič menjano. Pošpricaj z silikon sprejem ali malo namaži z silikonsko mastjo.Če je originalni bovden že preguljem ga povij z tako plastično spiralo,ki jo oviješ okoli starega bouvdna brez demontaže mislim,da sem stvsar videl v Luisu ! special749, thumper, FaultyUnknown in 2 others 3 2
ELO Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 Pošpricaj z silikon sprejem ali malo namaži z silikonsko mastjo.Če je originalni bovden že preguljem ga povij z tako plastično spiralo,ki jo oviješ okoli starega bouvdna brez demontaže; mislim,da sem stvsar videl v Luisu ! http://www.e-informacije.com/uporaba-s-in-z-predlog-s-z/1990 Butnglavc, LRR, Bremzer in 6 others 4 5
Bremzer Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 a mogoče kdo ve, kakšna je približno max. temperatura konca izpušne cevi? je mogoče kdo to dejansko izmeril? l.p. ELO ti kot neki poznavalec motoristike bi ja moral to vedet.Namreč natančno temperaturo lahko določiš samo z meritvijo kajti ta temperatura zeloooo varira in je odvisna pri motorju še najbolj od:obremenitve, obratov, vrste goriva in hlajenja celotnega izpusnega sistema od kompresijskega prostora do izhodišča. Npr. v katalizatorju(v satju) dosega temperatura tudi do do 1600 stopinj celzija. Mogoče te zanima hitrost izpušnih plinov,ki je pri polovčni obremenitvi 3K o/min. ca 2,5 maha ali v Km/h 3K takrat je hitrost v vsisni cevi ca 480 Km/h ti podatki veljajo za Avdija 80 kar lepe hitrosti aneda ?? LRR, Mavti, grepavl in 5 others 4 4
ELO Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 od česa vsega je ta temperatura odvisna vem, me pa zanima, če je kdo to kdaj dejansko meril... iščem eno lepilo, pa me zanima približno območje, +/- 100°C...
MihaJ Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 A bi imel kdo slučajno doma ploščice za podlaganje za nastavitev ventilov in bi mi jih lahko jutri dal/prodal? Bi prišel iskat. Rabim take premera 7.5mm, debeline pa 2,06, 2,07, 1,94, 1,90. Vem da jih lohka grem tut kupit, ampak so vse trgovine in servisi bolj ali manj zaprti do torka ali četrtka, motor pa je doma razstavljen, in zdele bi bil fajn čas ga zloživa nazaj, ker bo dež in tako dalje. Preden kdo reče; pobrusit jih ne morem, ker nimam stroja za to. Rabim pa za drugega kot sem spraševal zadnjič, unega smo uštimali in gre k' svija.
Bremzer Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 A bi imel kdo slučajno doma ploščice za podlaganje za nastavitev ventilov in bi mi jih lahko jutri dal/prodal? Bi prišel iskat. Rabim take premera 7.5mm, debeline pa 2,06, 2,07, 1,94, 1,90. Vem da jih lohka grem tut kupit, ampak so vse trgovine in servisi bolj ali manj zaprti do torka ali četrtka, motor pa je doma razstavljen, in zdele bi bil fajn čas ga zloživa nazaj, ker bo dež in tako dalje. Preden kdo reče; pobrusit jih ne morem, ker nimam stroja za to. Rabim pa za drugega kot sem spraševal zadnjič, unega smo uštimali in gre k' svija. Ploščice ni nujno,da jih brusiš strojno, to seda tudi na steklu + vodobrusni pair, ki ga še malo naoljiš ploščico daš na ventil in jo lepo pobrusiš.Nisi napisal znamke motorja,da bi te znal kam napotit.Ploščice kolikor jaz vem so ponavadi samo na 0,05 kar pomenin namesto: 2,06 daš 2,05 namesto 1,94 daš 1,95 namesto 2,07 daš 2,05 itd.Probaj poklicat Barboriča v Žužemberk,če bo pripravljen da ti jih da in če ima to dimenzijo na tel: 041/609287 (David) maco47, malakai, LRR in 6 others 6 3
MihaJ Objavljeno April 24, 2011 Opozori Objavljeno April 24, 2011 Ja Barboriča sva že v petek morila in jih je včeraj nekaj imel, si je vzel čas, vseh pa ne. Sem sedaj probal jih pobrusit na roke in na šipo, sej gre, upam da se bo dalo uštimat.
simonsi Objavljeno April 24, 2011 Opozori Objavljeno April 24, 2011 jaz sem enkrat brusil na roke pa se ne obnese
MihaJ Objavljeno April 24, 2011 Opozori Objavljeno April 24, 2011 No midva sva probala in je šlo, večkrat pomeriš z mikrometrom pa je. Še odmične pa mostičke nazaj noter, pol sva pa že na koncu.
Sharko Objavljeno April 25, 2011 Opozori Objavljeno April 25, 2011 živjo, pri 2T ''raketi'' je cela mašina mastne ker je avspuh na mašino nataknjen samo z tistimi fedrčki. Je kdo to že probal rešit? Mogoče zatesnit s kakšno maso odporno na vissoke T?
thumper Objavljeno April 25, 2011 Opozori Objavljeno April 25, 2011 živjo, pri 2T ''raketi'' je cela mašina mastne ker je avspuh na mašino nataknjen samo z tistimi fedrčki. Je kdo to že probal rešit? Mogoče zatesnit s kakšno maso odporno na vissoke T? ja z maso...odvisno od barve izpuha pač vzameš rdečo ali črno..
Dolenc™ Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Tam je teško rešit samo z tesnilno maso, ker je zna ven pometat, najbolj je dat pripadajoče tesnilo, pa potem še povrh maso, počakat da se res oreng strdi, vsaj kak dan, pa ma da dela . (šravfi obvezni federci so premal)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se