Sharko Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Ni mogoče prišraufat, auspuh je tko dan gor kot pri krosah, da ne popoka zarad vibracij. Ker je use bolj gibljivo mi bo najbrž use stran zmetal... :SSbom probal pa povem kako se obnese.
Dolenc™ Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Ne vem sicer točno kako majo krosarji, ampak običajno je prišravfana "kapa", ki je že del cevi, potem se pa avspuh gor natakne s fedri. Ampak če ti pušča je pri tej "kapi", kjer tesni ob cilinder, kako se zares reče nimam pojma
BlaZ1000 Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Na svojem z1000 imam trdo ročico sklopke, imam servis in bom spustil olje, ali bi z menjavo federckov na košari sklopke rešil zadevo. Sklopka drugače deluje normalno, vendar ročico iz dvemi prsti komaj stisnem, zajlo sem podmazal... Lp, Blaž
Bremzer Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Ni mogoče prišraufat, auspuh je tko dan gor kot pri krosah, da ne popoka zarad vibracij. Ker je use bolj gibljivo mi bo najbrž use stran zmetal... :SSbom probal pa povem kako se obnese. Edina rešitev je vse lepo očistit in probaj z močnejšimi vzmetmi.Bi pa tudi pomagalo, če bi mogoče zamenjal firmo olja kajti nekateri 2-taktoli bolj izgorevajo kot drugi,mogoče ti tudi malo preveč maže in bi lahko dovod olja malo zaprl. xenon900 in special749 1 1
Bremzer Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Na svojem z1000 imam trdo ročico sklopke, imam servis in bom spustil olje, ali bi z menjavo federckov na košari sklopke rešil zadevo. Sklopka drugače deluje normalno, vendar ročico iz dvemi prsti komaj stisnem, zajlo sem podmazal... Lp, Blaž Če so fedri na košari sklopke originalni jih nesmeš menjati z švohnejšimi, ker ti bo potem sklopka drsela(problem pa bi rešil).Zajlo ni dovolj namazat zajlo je potrebno zamenjat, kajti med bovdnom in zajlo je plastična cevka in ta je verjetno izrabljena, zato ti je po vsej verjetnosti trda sklopka.Sicer pa za sklopko uporabljaš 4 prste in ne dva kot za zavoro !! special749, sesir, Pips in 1 other 3 1
BlaZ1000 Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Originalni so ja, sem mislil da iz leti in kilometri otrdijo pa bi poslusil menjat, ja prestavljam iz 4 prsti sam vseeno bi raje videl da gre bolj na mehko ker so federčki poceni. Bom povprašal koliko stane zajla, pa da vidim če se mi sploh splača ( mogoče veš okvirno?). Hvala, Lp, Blaž
Bremzer Objavljeno April 26, 2011 Opozori Objavljeno April 26, 2011 Originalni so ja, sem mislil da iz leti in kilometri otrdijo pa bi poslusil menjat, ja prestavljam iz 4 prsti sam vseeno bi raje videl da gre bolj na mehko ker so federčki poceni. Bom povprašal koliko stane zajla, pa da vidim če se mi sploh splača ( mogoče veš okvirno?). Hvala, Lp, Blaž Z leti postane feder kvečem mehkejši NIKOLI trši.Za zajlo pa nebi vedel cene, nemore pa to nevem koliko koštat! daneb, Pips in special749 2 1
BIZKIT Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 Zanima me koliko stane namestitev ventilov in kateremu mojstru bi to lahko peljal v okolici Novega mesta oz. koga predlagate??? Ne poznam glih neki mehanikov tako da sm razmišljal, če bi peljal svojo hondo k jeršinu, če se seveda on s takim posegom ukvarja...
Bremzer Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 Zanima me koliko stane namestitev ventilov in kateremu mojstru bi to lahko peljal v okolici Novega mesta oz. koga predlagate??? Ne poznam glih neki mehanikov tako da sm razmišljal, če bi peljal svojo hondo k jeršinu, če se seveda on s takim posegom ukvarja... Jeršin je imel servis Yamahe,kolikor jaz vem uradno ga nima več.Hondo ti lahko uradno servisira Barborič v Žužemberku.Ventile bi ti nastavil tudi Joško v Gotni vasi Nm, samo nevem ali ima za Hondo podloške to bi ga moral sam vprašat njegov Gsm;031/320877. special749 1
BIZKIT Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 (popravljeno) Hvala za seznam Če bom imel čas se bom ju3 pri Jeršinu ustavil, pa bom videl kakšna je situacija pri njem. Kar me pa še vedno muči, je pa koliko ta zadeva stane? Popravljeno April 29, 2011. Popravil BIZKIT
orcus Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 eno vprašanje za mojstre : koliko mll je najmanjša možna posoda za "odvečno" hladilno tekočino ali drugače koliko tekočine vrže hladilni sistem ven, ko je motor vroč, če jo je v motorju 2,3 litra ?? Bi prišel z 125mll skozi?? Če kakše racer res ve seveda!
k0ci Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 mislim da bo to čisto dovolj, saj je tudi ta posoda predimenzionirana, tako kot rezervoarčki za zavorno olje
Bremzer Objavljeno April 30, 2011 Opozori Objavljeno April 30, 2011 eno vprašanje za mojstre : koliko mll je najmanjša možna posoda za "odvečno" hladilno tekočino ali drugače koliko tekočine vrže hladilni sistem ven, ko je motor vroč, če jo je v motorju 2,3 litra ?? Bi prišel z 125mll skozi?? Če kakše racer res ve seveda! To bo premajhna, kajti posodica naj bi bila vsaj 10% celotne tekočine,to pa zato ker ko je tekočina raztegnjena(vroča)mora biti v posodici še vsaj 1/3 zraka in ko se tekočina spet skrči(ohladi) mora v posodici spet ostati vsaj 1/3 tekočine. brembo in ELO 1 1
orcus Objavljeno April 30, 2011 Opozori Objavljeno April 30, 2011 To bo premajhna, kajti posodica naj bi bila vsaj 10% celotne tekočine,to pa zato ker ko je tekočina raztegnjena(vroča)mora biti v posodici še vsaj 1/3 zraka in ko se tekočina spet skrči(ohladi) mora v posodici spet ostati vsaj 1/3 tekočine. jaz sem tudi računal tako, ker večina nadomestnih posodic je 250mll, bom pa probal z pol manjšo pa da vidim če bo šlo
Bremzer Objavljeno April 30, 2011 Opozori Objavljeno April 30, 2011 jaz sem tudi računal tako, ker večina nadomestnih posodic je 250mll, bom pa probal z pol manjšo pa da vidim če bo šlo Nimaš kaj probavat!! ker NEBO šlo, vsakič, ko se bo mašina ohladila ti bo potegnilo zrak v sistem posledično nebo odprl termostat in motor,če boš imel srečo se ti bo samo pregrel lako ti prepiha dichtungo na glavi ali celo ribne potem boš pa jokaj in stokal po forumu.Vedi eno bolje sprečiti nego lječiti(pravi Srbin) in po toči zvoniti bo prepozno!! veliko užitkov tako v vožnji kot z šraufanjem LP. daneb, Jure, yan in 7 others 7 3
Jure Objavljeno April 30, 2011 Opozori Objavljeno April 30, 2011 Jaz bi poslušal Bremzerja, brezveze se igrat s premajhno.. yan, daneb, Bremzer in 2 others 5
orcus Objavljeno April 30, 2011 Opozori Objavljeno April 30, 2011 Nimaš kaj probavat!! ker NEBO šlo, vsakič, ko se bo mašina ohladila ti bo potegnilo zrak v sistem posledično nebo odprl termostat in motor,če boš imel srečo se ti bo samo pregrel lako ti prepiha dichtungo na glavi ali celo ribne potem boš pa jokaj in stokal po forumu.Vedi eno bolje sprečiti nego lječiti(pravi Srbin) in po toči zvoniti bo prepozno!! veliko užitkov tako v vožnji kot z šraufanjem LP. jokal ziher nebi, sem pa dal 250mll, si me prepričal... sesir in Bremzer 2
mihacar Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 Zanima me kako vedeti oz. kako preveriti, če deluje cinšpula? lp.
snetkladu Objavljeno Maj 2, 2011 Opozori Objavljeno Maj 2, 2011 (popravljeno) keteri motor imaš?preveriš jo lahko tako, da dobiš drugo(enako) ali pa poznaš njene vrednosti(upornost) in jo zmeriš.Jaz bi na tvojem mestu preveril še stator, če deluje. Popravljeno Maj 2, 2011. Popravil snetkladu DAMI34 in daneb 1 1
dive Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Imam težavo s svojo kravo = FZ6. :angry: Problem mi povzroča tresenje balance pri višjih hitrostih ( >160km/h ) . Če grem še hitreje, komaj vidim kaj piše na števcu zaradi tresenja. :wacko: Menjal sem ležaje v križu, vendar ni nič bolje. Je pa čutiti (slišati) zračnost, če sedim na motorju in s stisnjeno ročico zavore zibljem motor naprej-nazaj. Vendar ne vem, kje bi še lahko bil luft. Morda v vilicah? V kolesnih ležajih? Motor ima prevoženih 40k km. Ima kdo kakšno idejo?
k0ci Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 a si probal šrauf na križu mogoče malo bolj privit od predpisanega momenta, enkrat je brumer razlagal da pomaga
a79 Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Imam težavo s svojo kravo = FZ6. :angry: Problem mi povzroča tresenje balance pri višjih hitrostih ( >160km/h ) . Če grem še hitreje, komaj vidim kaj piše na števcu zaradi tresenja. :wacko: Menjal sem ležaje v križu, vendar ni nič bolje. Je pa čutiti (slišati) zračnost, če sedim na motorju in s stisnjeno ročico zavore zibljem motor naprej-nazaj. Vendar ne vem, kje bi še lahko bil luft. Morda v vilicah? V kolesnih ležajih? Motor ima prevoženih 40k km. Ima kdo kakšno idejo? Menjat mogoce olje v vilicah, slabo centrirana pnevmatika, poskodovana pnevmatika... cist laicno odgovarjam..
Red Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 Vprašanje za mojstre : Kolega že kar vzorno nervirajo bremze na K4, ročka ob ostri uporabi pade do konca, se pravi po 2-3 krogih, se spet ohladi al kaj... in po manjših obremenitvah spet prime, kot mora,na začetku in se ne pogreza :unsure:..... Leitunge-cevi so pletene, zavorna tekočina je Lucasova (Grand prix), menjana letno, probali smo z novo pumpo iz Elise. Zavorne batke smo očistili pred 3 leti prvič (cca. 10.000 km ceste je mel za sabo), tak da umazanija, ki se pri teh bremzah rada nabere in strdi v kamen, če je v uporabi expres čistilo v spreyu, ne more biti vzrok.... ploščice so SRQ. Olje menjano 1x letno. Sumim na dihtunge-gumijasta tesnila v zavornih čeljustih, ali je možno še kaj drugega :surrender: ? Bremze jeb....na pisti, na cesti, kjer je sicer zadnja leta vožen praktično 0, se to ne dogaja.
k0ci Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 samo če ti olja ne zmanjkuje potem niso dihtunge krive
dive Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 a si probal šrauf na križu mogoče malo bolj privit od predpisanega momenta, enkrat je brumer razlagal da pomaga Kateri šrauf misliš? Tisti, s katerim fiksiraš ležaj oz. določiš njegovo prednapetost al tistega, ki je čisto na vrhu in fiksira zgornji križ v položaj? Menjat mogoce olje v vilicah, slabo centrirana pnevmatika, poskodovana pnevmatika... cist laicno odgovarjam.. Menjava olja v vilicah dvomim, da bi kaj spremenila v tej smeri. Pnevmatika pa....mogoče tudi, ampak zračnost je čutiti na mestu, ko motor zazibam naprej-nazaj. Razen če je ta zračnost nekaj normalnega, v kar pa dvomim.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se