Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Pri raziskovanju prometne nesreče ti lahko motor v prafaktorje spremenijo...

lahko ga dajo na pooblaščen servis pošraufat, zraven pa en iz zavarovalnice stoji kot priča

Motor ti razšraufajo na servisu in ko najdejo prvo stvar, ki ne ustreza pri zablokiranem motorju gre VSE na TVOJE stroške !!!

Ti je k0ci odgovoril na vprašanje. Pač ko se raziskuje prometne nesreče, lahko preverijo vse do potankosti. Sploh pa zavarovalnice lahko kaj takega zahtevajo, saj morajo one denar iz "žepa" stisnit.

:wallbash::wallbash: se pravi da se to ne SPLAČA delat.. ka pa čist mehansko gledano, bi blo kej narobe z motorjom če bi pobruso? ve mogoče kdo če so odblokirane gumice res sam gumice al je kej zmanjšana lukna? (notranji premer) ?

Objavljeno

v merkurju jih nimajo. Dobiš jih lahko na viču-PRIT(jakšič center).

Šel v Prit in mi je možakar šenkal cev - to se mi že dolgo ni zgodilo, da kdo ni zaračunal, po možnosti čist preveč! :notworthy:

Objavljeno

Itak, zato je pa mene včer oglobu :rtfm:

Objavljeno

Imam en problem: smile.gif

Na motorju mi ne delajo žmigavci, zadnja luč in pozicijska luč spredaj. To se je začelo dogajati že pozimi, ko je na motorju kar sam od sebe začel goreti žmigavc in to neprekinjeno trance_11_confused.gif Da se mi nebi spraznil akumulator sem ga zato odklopil (akumulator). Dogaja se tudi da ko se npr. peljem mi začne sam od sebe goreti žmigavc potem pa sam ugasne. Pregledal in izmeril sm vse varovalke in so bile uredu. Zadnja luč pa v mirovanju ne gori, ko pa pritisnem zavoro pa se osvetli trance_11_confused.gif

Se komu sanja kaj bi lahko bilo? Tale štromarija mi je namreč španska vassmile.gif

Objavljeno

ob tem problemu najprej pomislim na slabo maso ali pa na kratek stik med maso in plusom ,poskusi na konektorju odklopit žmigovc ki ti dela probleme ,

Objavljeno

ob tem problemu najprej pomislim na slabo maso ali pa na kratek stik med maso in plusom ,poskusi na konektorju odklopit žmigovc ki ti dela probleme ,

Problem mi delajo vsi 4 žmigavci zadnja luč in pozicijska. Sepravi vse kar bi moralo delat že ko dam kontakt. Ali gorita sprednji in zadnji levi žmigavc skupaj ali oba na desni ali pa noben. Ko skušam prižgat žmigavce na stikalu ni nobenega efekta. Imam pa led žmigavce sepravi neoriginal. Vsakega zase sem testiral z zunanjim virom in vsi gorijo. Ko pa jih priklopim na motor pa nič. Utripajo pa tudi ne. trance_11_confused.gif

Objavljeno

Problem mi delajo vsi 4 žmigavci zadnja luč in pozicijska. Sepravi vse kar bi moralo delat že ko dam kontakt. Ali gorita sprednji in zadnji levi žmigavc skupaj ali oba na desni ali pa noben. Ko skušam prižgat žmigavce na stikalu ni nobenega efekta. Imam pa led žmigavce sepravi neoriginal. Vsakega zase sem testiral z zunanjim virom in vsi gorijo. Ko pa jih priklopim na motor pa nič. Utripajo pa tudi ne. trance_11_confused.gif

Kaj pa avtomat za žmigovce? če je avtomat za klasične žarnice ti diode ne bodo utripale. Zamenjati ga boš moral s takšnim, kot je na sliLED_Flasher_04.jpg

Objavljeno (popravljeno)

To bo posel za avtoelektrikarja.Ce ti ni predalec se oglasi pri meni!

Ps: vidim ,da si iz Kranja bo malo predalec !!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

mene pa zanima, koliko konjev pridobi motor, če nima katalizatorja in lamo sonde?

Objavljeno

mene pa zanima, koliko konjev pridobi motor, če nima katalizatorja in lamo sonde?

Najbrž misliš z zamenjavo komplet izpušnega sistema? :boobies:

:D

Objavljeno

mene pa zanima, koliko konjev pridobi motor, če nima katalizatorja in lamo sonde?

Od -10 do +3... ;)

D.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hi,

imam sledeč problem.

Motor je uspešno tekel "lavfal" nobenih problemov nisem imel.Po enem mesecu hočem motor zagnati.Motor se je zagnal ampak kaj kmalu ugasnil.Ker ima še ročni zavg ga potisnem do kraja im pritisnem gumb.Enmalo vžge...ampak zelo čuden zvok,mešanica vsega tudi enmal štajrca tk tk tk tk...Nato motor ugasne in se ne vžge za nobeno stvar nazaj.Še enkrat probam zagnati mi začne olje ven teči iz cevke.Ta cevka je izpeljana iz plastičnega boksa kjer je vgrajen luft-filter in je vse pritrjeno na frgazer.Po pravilih bi morala biti ta cevka za kondenz .Posumil sem takoj da je prišel olje v frgazer in tudi zračni filter je čisto masten od olja.Pogledam nivo olja v mašini,čisto poln.na karterju odvijem vijak in spustim olje ven.priteče mešanica bencina in olja približno 70/30.In to tam okol 5-6 litrov.

Motor je Kawasaki er5 twister,prevoženih realno 35.000km.

Jezen sem ker sem toliko vložil v motor in kar naprej crkuje.

Vrjetno ga bom moral pelati na servis,ker mislim da je tule kar večji problem.

Prosim za informacije.

LPM

Objavljeno (popravljeno)

Pokvarjena vakumska pipica za gorivo, poleg tega se ti je zataknilo oz. obrabilo zapiralce na plovčku vplinjača. Posledično pipica ni prekinila dotoka bencina iz tanka, ki je stekel v vplinjač, kjer nadalje zapiralca niso opravila svoje vloge. Bencin je stekel v cilindre mimo obročkov v karter kjer se je zmešal z oljem. Upam da ti niso zaribali cilindri oz. se poškodovale odmične.

zagotovo bo potrebno menjati olje, zračniu filter, možno svečke ter po vsej verjetnosti očistiti ostanek starega olja zmešanega z bencinom iz raznih kanalov v mašini (ene 1/2 litra ga vedno ostane not). Če je pa mašina utrpela poškodbe se pa stvari dodatno zakomplicirajo-upam da boš kar najbolš rešu zadevo.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Živijo, jaz pa tukaj sprašujem za kolega, ki nima interneta in je mene prosil, da vprašam na forumu, če bo kdo vedel kaj je z motorjem narobe.

Stvar je sledeča: Tomos tip Stretmate normalno vžiga na nožni zaganjač na električni zaganjač pa ne vžge. Vrti ga zelo dobro in hitro vžge pa ne. Verjetno je stvar za strokovnjaka s področja avtoelektrike. Na servisu tega ne znajo popraviti.

LP

Objavljeno

Živijo, jaz pa tukaj sprašujem za kolega, ki nima interneta in je mene prosil, da vprašam na forumu, če bo kdo vedel kaj je z motorjem narobe.

Stvar je sledeča: Tomos tip Stretmate normalno vžiga na nožni zaganjač na električni zaganjač pa ne vžge. Vrti ga zelo dobro in hitro vžge pa ne. Verjetno je stvar za strokovnjaka s področja avtoelektrike. Na servisu tega ne znajo popraviti.

LP

Po vsej verjetnosti ima pri elekro zagonu preslabo iskro in zato nevžge.Potrebno je preverit,če sploh je takrat iskra in kakšne barve je,če je plava je preslaba mora biti malo rudeča.Če je iskra plava probaj z novo svečko in mogoče malo manjšim razmakom od predpisanega nastavi na ca 0.5 mm če še ne vžge bo potrebno izmerit visoko napetost (osciloskop)preverite tudi kabel in šteker na svečki (izmeri upornost kabla in štekerja)skupna nesme biti večja od 10 Kilo O-ma.Če še nebo vžigal bo potrebno probat z novo vžigalno tuljavo ali z novim modulom vžiga !!

Ps upam da nima platin!! pri platinah je vedno špula ali kondenzator!!

Objavljeno

mene pa zanima, koliko konjev pridobi motor, če nima katalizatorja in lamo sonde?

Lamda sondo nesmeš odstraniti,če odstraniš samo katalizator naj bi pridobil med 5-7 Ks odvisno od kubature,krivin itd. za točen podatek bi moral prej in po posegu izmerit na kolesu Ks.

Ps: če odstraniš lambda sondo ti motor rabi dosti več goriva kajti lambda javlja,preveč ostanka kisika in računalnik daje maxmalno goriva!! seveda se da lambdo z določeno napravo krmilit na idealno vrednost in s stem optimitizirat porabo navor in Ks.

Objavljeno

Hi,

imam sledeč problem.

Motor je uspešno tekel "lavfal" nobenih problemov nisem imel.Po enem mesecu hočem motor zagnati.Motor se je zagnal ampak kaj kmalu ugasnil.

Prosim za informacije.

LPM

Nič se nesekiraj zamenjaj olje,zračni in oljni filter (ostanek bezina)bo izhlapel takoj, ko se bo novo olje segrelo,samo takoj od začetka neforsiraj mašine.Preglej pipico po vsej verjetnosti ti nezapira pazi pa da jo nimaš na PRI kajti v tem položaju ostane pipica VEDNO odprta mora biti na ON in če mašina NELAUFA NESME teči benzin.če benzin teče je pipica defektna !! poleg pipice bi moral zamenjati še oba ventilčka nad plovkom(šwimmer wentila) in to je vse kar moraš narediti !!

Ps: pa še tole POLETI pri tem motorju skoraj NEPOTREBUJEŠ čok mogoče samo polovico pri prvem zagonu potem pa vedno brez čoka!!

Objavljeno

zdravo.

imam problemček glede zavornega olja.. namreč zavorna cev in čeljust sta bili spraznjeni, zavorna čeljust pa je bila celo vzeta narazen, tako da je v celem sistemu samo zrak. zdaj pa hočem dobiti zrak ven in ko "pumpam" bremzo sicer gre zrak ven in nekaj malega olja ampak zavornega olja sploh ne vleče kot bi moralo, zavorni cilinder pa dela normalo, ampak noče potisniti olja skozi, tako kot samo pri zamenjavi olja. Kakšna ideja kako bi to rešil? Nimam ma tiste pumpice ki bi vlekla zrak ven..

Objavljeno

zdravo.

imam problemček glede zavornega olja.. namreč zavorna cev in čeljust sta bili spraznjeni, zavorna čeljust pa je bila celo vzeta narazen, tako da je v celem sistemu samo zrak. zdaj pa hočem dobiti zrak ven in ko "pumpam" bremzo sicer gre zrak ven in nekaj malega olja ampak zavornega olja sploh ne vleče kot bi moralo, zavorni cilinder pa dela normalo, ampak noče potisniti olja skozi, tako kot samo pri zamenjavi olja. Kakšna ideja kako bi to rešil? Nimam ma tiste pumpice ki bi vlekla zrak ven..

Po vsej verjetnosti ti je samo zamasen dovod olja v glavni zavorni cilinder.Ocisti luknjico na vhodu v oljni posodici je cisto majhna ca 0,5 mm.Sicer pa ti nepreostane drugega kot potegnit s pumpico ali pri mehaniku prezracit pod pritiskom z aparatom!

Objavljeno

Mogoče bi kdo znal povedat kaj bi lahko bil razlog za trdo sklopko? Nekak sem premišljeval, da ni mogoče zajla že stara :hmm:. Pol mogoče, da niso fedri trši (močno dvomim). Drugače v motorju je cca 1000km nazaj zamenjano olje, tak da tudi če bi to lahko bil vzrok, ga lahko črtam s seznama.

Mogoče še kaj bolj očitnega, da lahko sam doma preverim/pošraufam preden ga odpeljem mehankarjem?

Objavljeno

Po vsej verjetnosti ti je samo zamasen dovod olja v glavni zavorni cilinder.Ocisti luknjico na vhodu v oljni posodici je cisto majhna ca 0,5 mm.Sicer pa ti nepreostane drugega kot potegnit s pumpico ali pri mehaniku prezracit pod pritiskom z aparatom!

luknica ni bila zamašena, sem pa popravil tako da sem tisti del cevi ki pride na cilinder dal v olje in sem skozi zavorno čeljust vlekel zrak ven tako da sem napolnil cev z oljem, ko je bila cev napolnjena z oljem sem priklopil na cilinder in potem je potegnilo olje. prej pa kot da je potisnilo olje in potegnilo nazaj zrak iz cevi, tako da se ni nič premaknilo... v glavnem problem je rešen, zadnja bremza dela ;) hvala z pomoč

Objavljeno

Mogoče bi kdo znal povedat kaj bi lahko bil razlog za trdo sklopko? Nekak sem premišljeval, da ni mogoče zajla že stara :hmm:. Pol mogoče, da niso fedri trši (močno dvomim). Drugače v motorju je cca 1000km nazaj zamenjano olje, tak da tudi če bi to lahko bil vzrok, ga lahko črtam s seznama.

Mogoče še kaj bolj očitnega, da lahko sam doma preverim/pošraufam preden ga odpeljem mehankarjem?

dobro poglej(če se da videti) ali je zajla natrgana, ali pa poskusi malo olja kapniti v boden zajle.Mogoče je samo preveč suha(če je stara zajla se nabere razna umazanija)...

Objavljeno (popravljeno)

Lamda sondo nesmeš odstraniti,če odstraniš samo katalizator naj bi pridobil med 5-7 Ks odvisno od kubature,krivin itd. za točen podatek bi moral prej in po posegu izmerit na kolesu Ks.

Ps: če odstraniš lambda sondo ti motor rabi dosti več goriva kajti lambda javlja,preveč ostanka kisika in računalnik daje maxmalno goriva!! seveda se da lambdo z določeno napravo krmilit na idealno vrednost in s stem optimitizirat porabo navor in Ks.

No da ti povem še iz prakse , na CBR 600RR niti 1 konja z odstranitvijo katalizatorja. Tko da 5-7 so kr orng buče.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Objavljeno

No da ti povem še iz prakse , na CBR 600RR niti 1 konja z odstranitvijo katalizatorja. Tko da 5-7 so kr orng buče.

pač zdej mam suzukija sv 650 k9 in ima vse še original. prej sm meu pa isto sv-ja k4, samo da je imel Leovince auspuh(lamo sonde nism vidu, da bi bla kje priklopljena) in je mel ful bolše pospeške kot ta novi. je možn da je sam zaradi auspuha toliko razlike?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!