macak333 Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 dobro poglej(če se da videti) ali je zajla natrgana, ali pa poskusi malo olja kapniti v boden zajle.Mogoče je samo preveč suha(če je stara zajla se nabere razna umazanija)... Ja to sem mislil tudi sam narediti (malo z oljem pacakt) pa da vidim kak bo. Bom jutri pogledal, kaj se da narediti.
logarr Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 pač zdej mam suzukija sv 650 k9 in ima vse še original. prej sm meu pa isto sv-ja k4, samo da je imel Leovince auspuh(lamo sonde nism vidu, da bi bla kje priklopljena) in je mel ful bolše pospeške kot ta novi. je možn da je sam zaradi auspuha toliko razlike? mogoče si imel spremenjene prenose (manjši zobnik spredaj)
919 Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Al pa večji zadi ironbeeper in thumper 1 1
alen1 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Ko demontiraš luč z kromiranim rinkom imaš odzadaj parabolo in ta je pripeta z vznetmi(šponerji) te moraš odstraniti označi kako stoji parabola tako da jo pravilno namontiraš nazaj, montiraš ta tvoj vizir daš nazaj parabolo in jo pričvrstiš spet z temi fedri.Če pa je parabola fiksirana z kakim lepilo(silikonom) potem ta vizirček samo zatakneš. Sam sem si tak vizir namontiral na Viragozta 750 in vem da ni bilo problema saj so bile te opisane vzmeti. Že malo zastarela zadeva vendar še vedno aktualna, ker nisem še montiral Parabolo imam na dveh vijakih. Problem nastane, ker se bojim, da je ne bom nastavil nazaj. Imel sem že namreč težavo, ker mi je svetila preveč navzgor. Odpeljal sem se do mehanika, ki mi je luč nastavil. Rekelpa je, da se luči na motorjih zelo težko nastavlja. Obstaja kakna finta glede nastavljanja luči?
bna Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 izvijač v žep pa na noćno furco pa jo nastvaljaš med potjo (NE MED VOŽNJO ) :closedeyes: trebor in daneb 2
sesir Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 No da ti povem še iz prakse , na CBR 600RR niti 1 konja z odstranitvijo katalizatorja. Tko da 5-7 so kr orng buče. No pa še en primer iz prakse.R1 2004 menjava dela izpuha kjer je katalizator z akrapovičevim delom in menjava filtra za K-N na kolesu razlike 4 konje :notworthy:
svobodnaptica01 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 pač zdej mam suzukija sv 650 k9 in ima vse še original. prej sm meu pa isto sv-ja k4, samo da je imel Leovince auspuh(lamo sonde nism vidu, da bi bla kje priklopljena) in je mel ful bolše pospeške kot ta novi. je možn da je sam zaradi auspuha toliko razlike? Dvomim, da je taka razlika samo zaradi auspuha. No pa še en primer iz prakse.R1 2004 menjava dela izpuha kjer je katalizator z akrapovičevim delom in menjava filtra za K-N na kolesu razlike 4 konje :notworthy: Ja, če menjaš cele krvine in filter mogoče ja, (je bil pa verjetno še lonc akrapo že gor, ne originalni) če pa samo odstraniš katalizator pri komplet originalnem auspuhu pa mislim da ne prideš niti na enega tudi pri R1. cvetkamarjetka, sesir in hilton 2 1
sesir Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Ja, če menjaš cele krvine in filter mogoče ja, (je bil pa verjetno še lonc akrapo že gor, ne originalni) če pa samo odstraniš katalizator pri komplet originalnem auspuhu pa mislim da ne prideš niti na enega tudi pri R1. Menjan le del-ostalo original...v bistvu Y ki stane 150eu in filter,kot sem napisal.Sem pa to osebno videl v Monzi na dyno!Tako,da drži vodo!Sem tud sam samo gledal in takrat takoj kupil ta del izpuha!Mi je pa na tem servisu rekel,da je le pri R1 (2004)tako,da je v bistvu smešno in so bili tudi sami presenečeni,saj jim je komplet menjava dala "le" 7 konjev-to nisem videl! cvetkamarjetka 1
alen1 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 (popravljeno) izvijač v žep pa na noćno furco pa jo nastvaljaš med potjo (NE MED VOŽNJO ) :closedeyes: Kako je pa s pravili (dolžina snopa, pomik levo-desno.. ) . Nastavlja se med vožno čez balanco Popravljeno Junij 5, 2011. Popravil alen1 sesir in macak333 1 1
macak333 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Kako je pa s pravili (dolžina snopa, pomik levo-desno.. ) . Nastavlja se med vožno čez balanco Samo da ne poletiš čez njo . Drgač a ni tko, da se samo postaviš blizu zidu in pogledaš kok je višina in nastaviš tako kot mora bit? Jaz vem da je v moji knjižici (manual), še pri 125-tki, pisalo kok naj bi bil oddaljen od zidu in kje naj bi bila višina snopa luči. thumper in daneb 2
danci1973 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Kako je pa s pravili (dolžina snopa, pomik levo-desno.. ) . Nastavlja se med vožno čez balanco http://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?p=223636 ali http://www.starodobnik.net/prispevek/349. Drugače pa - snop mora biti nastavljen tako, da je padec cca. 1 - 1,2%, kar pomeni, da mora biti zgornji rob snopa na razdalji 10m 10-12cm nižji od sredine žarometa... D. Bremzer in daneb 1 1
thumper Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 http://www.fiat-klub...ic.php?p=223636 ali http://www.starodobn...t/prispevek/349. Drugače pa - snop mora biti nastavljen tako, da je padec cca. 1 - 1,2%, kar pomeni, da mora biti zgornji rob snopa na razdalji 10m 10-12cm nižji od sredine žarometa... D. se mi zdi , da je 1% malo premajhen padec ... če prav razumem je potem pri višini žarometa 100cm in padcu 10cm/10m snop dolg 100m .. od 40 do 80m pri avtu http://www.tecajcpp.com/cpp/udelezenci.php .. pri motorju verjetno tudi , kajne .. Bremzer in trebor 2
danci1973 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 (popravljeno) se mi zdi , da je 1% malo premajhen padec ... če prav razumem je potem pri višini žarometa 100cm in padcu 10cm/10m snop dolg 100m .. od 40 do 80m pri avtu http://www.tecajcpp.com/cpp/udelezenci.php .. pri motorju verjetno tudi , kajne .. Hja, seveda možno, da je pri mopedih (in drugih višjih vozilih) padec večji... Pač zračunaš iz višine žarometa. D. Popravljeno Junij 5, 2011. Popravil danci1973 thumper in daneb 2
TheXPS Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 pozdravljeni nism točno vedu kam bi napisal pa sm se odloču da bom sm zadne čase opažam da mi corss kx 125 na srednjih obratih nekako trokira pod pounim gasom gre pa normalno mešanca motul 800 2% ve kdo kaj bi približno lahko blo sam se poštudiral da bi lahko blo kej z mebrano ko je na cilindru Lp Bojan
tombgo Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 pozdrav, zanima me kje se bi ta ključ, za zatisnit križe, dalo dobit pri nas, da ne bom spet cevi rezal ali preko ebaya naroča. hvala
Bremzer Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Dvomim, da je taka razlika samo zaradi auspuha. Če pa samo odstraniš katalizator pri komplet originalnem auspuhu pa mislim da ne prideš niti na enega tudi pri R1. Preveč misliš !!! verjetno še NEVEŠ da "misliti"poneni NIČ vedeti To kar sem jaz napisal za 3-vege kat.drži 100%-no namreč SAMO ena 90 stopinjska krivina na koncu avtomobilske izpušne cevi vzame ca 5 Ks in nepozabi hitrost izpušnih plinov pri 3k o/vmin je ca 2,5 maha to je ca 3000 Km/h,daj se malo načitaj predno nekomu,ki se kolikor toliko razume v stvar in ne da samo "misli" kot ti neočitaš prodajanje buč. carmagedon, Urbii, Barracuda in 5 others 3 5
Bremzer Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 pozdravljeni nism točno vedu kam bi napisal pa sm se odloču da bom sm zadne čase opažam da mi corss kx 125 na srednjih obratih nekako trokira pod pounim gasom gre pa normalno mešanca motul 800 2% ve kdo kaj bi približno lahko blo sam se poštudiral da bi lahko blo kej z mebrano ko je na cilindru Lp Bojan Lahko bi bila membrana v vplinjaču preveri,že majhna luknica lahko to povzroča !! yan, carmagedon, dotem in 2 others 3 2
motorinček Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 a ve mogoče zakaj moj tomos alpino ko ga užgem naprimr zjutraj ko je mrzel lepo užge nao pa ko prešaltam v 1 brzino lepo spelje po pa kr moč zgubi pa prešaltam v 2 pa isto pol pa kr naenkrat lepo spelje.
Bremzer Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 pozdrav, zanima me kje se bi ta ključ, za zatisnit križe, dalo dobit pri nas, da ne bom spet cevi rezal ali preko ebaya naroča. hvala Tudi takle moj BELZER je zelo uporaben !!! yan, carmagedon, daneb in 1 other 2 2
trojan69 Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 pozdrav, zanima me kje se bi ta ključ, za zatisnit križe, dalo dobit pri nas, da ne bom spet cevi rezal ali preko ebaya naroča. hvala Če to delaš na kakem mopedu, starejšem manjšem motorju itd. kjer ni tako pomembna natančnost pahko nastaviš ploščat izvijač v utor pa mal potolčeš. in odtegneš/pritegneš. Drugač se pa teke ključe pomoje dobi v kakem Bauhausu oz. Merkurju. Sem jih enkrat videl v trgovini ampak se ne spomnem točno kje.
tombgo Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 Če to delaš na kakem mopedu, starejšem manjšem motorju itd. kjer ni tako pomembna natančnost pahko nastaviš ploščat izvijač v utor pa mal potolčeš. in odtegneš/pritegneš. Drugač se pa teke ključe pomoje dobi v kakem Bauhausu oz. Merkurju. Sem jih enkrat videl v trgovini ampak se ne spomnem točno kje. Tista varianta s kladivom mi je jasna . Bom šel malo okrog pogledat...
Matori Hanzo Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 pozdrav, zanima me kje se bi ta ključ, za zatisnit križe, dalo dobit pri nas, da ne bom spet cevi rezal ali preko ebaya naroča. hvala Boter Detlev ima TOLE. Pa UNIOR ironbeeper 1
Cegi Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 Nič derugega nebo držalo,najdi nekoga ki ima Helicol orodje vstavi M 7 navoj in uporabiš spet originalen vijak ! Jaz imam Helikol orodje ampak v sortimentu so samo standardni navoji: M 5, M 6, M 8, M 10, in M 12 dodatno imam tudi vloške za VSE navoje Svečk !!! in navojne svedre za popravilo navoja v oljni posodi za izpust olja in sicer M 12 se popravi na M-13, M14 se popravi na M 15 in M 16 se popravi na M17, korak ostane vedno enak mora se zamenjati čep in tesnilo !! Hvala stari. Vrezal sem navoj M8, vstavil vložek(fedrček) in vijak urezal na M6. drži. :notworthy: trebor, yan in daneb 2 1
svobodnaptica01 Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 Menjan le del-ostalo original...v bistvu Y ki stane 150eu in filter,kot sem napisal.Sem pa to osebno videl v Monzi na dyno!Tako,da drži vodo!Sem tud sam samo gledal in takrat takoj kupil ta del izpuha!Mi je pa na tem servisu rekel,da je le pri R1 (2004)tako,da je v bistvu smešno in so bili tudi sami presenečeni,saj jim je komplet menjava dala "le" 7 konjev-to nisem videl! Ok, če praviš da si videl, ti verjamem, in je res ugoden nakup glede na ceno/prirastek. Se pa tudi meni zdi to hudo nenavadno, npr CBR600 dobi s kompletnim rorom 3,5 konja, kar pa je relativno malo, tudi v primeravi z ostalimi. Recimo Akrapovič pravi, da dobiš 4 konje samo z zadnjim rorom, 5,4 še z Y delom in 7,9 s kompletom http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/yamaha/model/yzf-r1-2004-2006/slip-on-84f145c17f/ Preveč misliš !!! verjetno še NEVEŠ da "misliti"poneni NIČ vedeti To kar sem jaz napisal za 3-vege kat.drži 100%-no namreč SAMO ena 90 stopinjska krivina na koncu avtomobilske izpušne cevi vzame ca 5 Ks in nepozabi hitrost izpušnih plinov pri 3k o/vmin je ca 2,5 maha to je ca 3000 Km/h,daj se malo načitaj predno nekomu,ki se kolikor toliko razume v stvar in ne da samo "misli" kot ti neočitaš prodajanje buč. Ti pa pridi, in razloži mojemu motorju in dynotu, da more zdej pokazat 5 konjev več, ker jih noče. In glej ga zlomka, še Akrapoviču piše na uradni strani, da je pridobitev s kompletnim izuhom 3,5 konjev. (http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/honda/model/cbr-600-rr-2007-2008/racing-36/) Se prav po tvojem so vrgl vn katalizator, pa še neki zajebal, da niso dobili prirastka 5 konj . Kako je pri avtih ne vem in me ne zanima, si falil temo za to, in dal irelevantem podatek (tudi če načeloma pri avtih to drži vodo) tistemu, ki je spraševal za SVja. Tko da ja, kar se tiče motorskih, še vedno prodajaš buče :evilgrin: Sharko, Jure, daneb in 6 others 5 4
shark90 Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 imam en problemček. gre se za motor KTM LC4 in sicer ko motor normalno laufa v prostem teku in če mu dam malo gasa kar ugasne, ampak ne vedno... Kaj bi bilo narobe? je pa motor zdaj na novo skupaj sestavljen (nov bat, cilinder, gred,...)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se