thumper Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 imam en problemček. gre se za motor KTM LC4 in sicer ko motor normalno laufa v prostem teku in če mu dam malo gasa kar ugasne, ampak ne vedno... Kaj bi bilo narobe? je pa motor zdaj na novo skupaj sestavljen (nov bat, cilinder, gred,...) mogoče ima loputa za zrak luft pa pride preveč zraka na količino bencina... Bremzer in daneb 1 1
benny0104 Objavljeno Junij 11, 2011 Opozori Objavljeno Junij 11, 2011 imam en problemček. gre se za motor KTM LC4 in sicer ko motor normalno laufa v prostem teku in če mu dam malo gasa kar ugasne, ampak ne vedno... Kaj bi bilo narobe? je pa motor zdaj na novo skupaj sestavljen (nov bat, cilinder, gred,...) A to se naredi pri hladnem, če bolj na hitro daš gas?
shark90 Objavljeno Junij 11, 2011 Opozori Objavljeno Junij 11, 2011 A to se naredi pri hladnem, če bolj na hitro daš gas? mislim da sem odpravil problemček... prestavil sem predvžig in ne ugasne več in pa zdaj tudi motor prej vžge je kar problem če ni el. štarterja in noče vžgat v tej vročini
thumper Objavljeno Junij 12, 2011 Opozori Objavljeno Junij 12, 2011 mislim da sem odpravil problemček... prestavil sem predvžig in ne ugasne več in pa zdaj tudi motor prej vžge je kar problem če ni el. štarterja in noče vžgat v tej vročini nisi edini brez ... daneb in shark90 2
snetkladu Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Meni je pa na kros motroju spustil semering na prednjih amortizerjih(motor je 1 mesec stal v garaži). Je možno, da so semeringi popustili zaradi zraka, ki se je nabiral v amortizerjih, namreč nimam ventilov za odzračenje.Kako se v mojem primeru odzrači?Na vrhu amortizerja je samo vrteči se gumb, ki ima +,-.
mihacar Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Zanima me če lahko žmigovci utripajo hitreje kot naprimer na tem videu: meni si sicer utripajo 2 krat hitreje kot je na tem videu, zato pa me zanima če mam lahko kakšne probleme zaradi tega..
benny0104 Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 (popravljeno) Meni je pa na kros motroju spustil semering na prednjih amortizerjih(motor je 1 mesec stal v garaži). Je možno, da so semeringi popustili zaradi zraka, ki se je nabiral v amortizerjih, namreč nimam ventilov za odzračenje.Kako se v mojem primeru odzrači?Na vrhu amortizerja je samo vrteči se gumb, ki ima +,-. Probaj ga malo prepeljat mogoče bo nehalo. Zdraven tega gumba (za nastavljanje blaženja ali povratnega giba), ki se ga premika z roko, na starejših motorjih z izvijačem bi moral biti še eden in tistega odvij toliko, da boš ven spustil zrak. Popravljeno Junij 20, 2011. Popravil benny0104
pevecm Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Zanima me če lahko žmigovci utripajo hitreje kot naprimer na tem videu: meni si sicer utripajo 2 krat hitreje kot je na tem videu, zato pa me zanima če mam lahko kakšne probleme zaradi tega.. Žmigavci naj bi utripali z neko normalno hitrostjo. Če ne, je kar mal moteče. A to si ti original žmigavce menjal z LED žmigavci, in se ti to sedaj dogaja?? Če si to storil morš vedet da se celoten tokokrog rahlo spremeni, ker LED in navadna žarnica majo različne upornosti. Mislim da je treba vmes vezat še en uporček, nisem pa ziher. Zato upam da ti bo znal kdo bolje razložit.
trojan69 Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Smernik mora po pravilih (če se prav spomnim) utripnit od 25do30 krat na minuto. Stvar popraviš tako, da vzporedno vežeš primeren uporček npr 10ohmov, najlažje pa je manjat kar celoten rele za žmigavce (dobiš v louisu in ni drag).
mihacar Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Smernik mora po pravilih (če se prav spomnim) utripnit od 25do30 krat na minuto. Stvar popraviš tako, da vzporedno vežeš primeren uporček npr 10ohmov, najlažje pa je manjat kar celoten rele za žmigavce (dobiš v louisu in ni drag). hvala. drugač pa mam led žigovce
jegrmajstr Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Zdravo, ve kdo za dobrega distributerja za Dell'Orto pri nas? Rabil bi dve X8 igli za PHBH 30, pa nimam ravno sreče... Tudi če ima kdo rabljene (in dobre) doma, se priporočam lep pozdrav
MARJA Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Smernik mora po pravilih (če se prav spomnim) utripnit od 25do30 krat na minuto. Stvar popraviš tako, da vzporedno vežeš primeren uporček npr 10ohmov, najlažje pa je manjat kar celoten rele za žmigavce (dobiš v louisu in ni drag). Mislim da je pravilna hitrost utripanja 90 +- 30 - se pravi med 60 in 120 utripov. Bremzer in ironbeeper 1 1
trojan69 Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Mislim da je pravilna hitrost utripanja 90 +- 30 - se pravi med 60 in 120 utripov. Ra res je. Prej sem se zmotil-se opravičujem za morebitno povezočanje zmede . Sem preveril v TSV pa je res 90+-30. ironbeeper 1
RSTDRIVER Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 kaj pa pomeni 90+-30? by @marja: Mislim da je pravilna hitrost utripanja 90 +- 30 - se pravi med 60 in 120 utripov. sej ni tok težko..... ironbeeper 1
eltrinajst Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 Med vožnjo slišim zadaj zvok, ki ga raje ne bi slišal, sumim na ležaj... In ker nimam ravno dveh levih rok, bi ga seveda menjal sam. A je menjava ležaja zadnjega kolesa kakšna znanost? Je potrebno kakšno posebno orodje? Kako se lotite menjave tega ležaja?
ironbeeper Objavljeno Junij 22, 2011 Opozori Objavljeno Junij 22, 2011 (popravljeno) Med vožnjo slišim zadaj zvok, ki ga raje ne bi slišal, sumim na ležaj... In ker nimam ravno dveh levih rok, bi ga seveda menjal sam. A je menjava ležaja zadnjega kolesa kakšna znanost? Je potrebno kakšno posebno orodje? Kako se lotite menjave tega ležaja? dobena znanost, pazi da na novem ležaju ne poškoduješ ležajnih obročev. kolo vzami ven pa starega zbi z neko kovinsko palico. pri montaži novega pa udarjaj po kotalnih telesih (najbolše da s kako pušo ali cevjo) Popravljeno Junij 22, 2011. Popravil ironbeeper mihacar 1
Šarc Objavljeno Junij 22, 2011 Opozori Objavljeno Junij 22, 2011 (popravljeno) dobena znanost, pazi da na novem ležaju ne poškoduješ ležajnih obročev. kolo vzami ven pa starega zbi z neko kovinsko palico. pri montaži novega pa udarjaj po kotalnih telesih (najbolše da s kako pušo ali cevjo) Tole po kotalnih telesih se sliši malce zavajajoče. bolj pravilno bi bilo po zunanjem obroču ležaja (v tvojem primeru) oziroma po tistem kjer nalega na ohišje. Če nimaš orodja ga nabijaj v ohišje enakomerno po obodu in s kakšnim kosom aluminija ali medenine. Za izvlačenje pa uporabi "abciger" Lp T. Popravljeno Junij 22, 2011. Popravil Šarc
Bremzer Objavljeno Junij 22, 2011 Opozori Objavljeno Junij 22, 2011 Ne komplicirat zbiješ ga ven z navadnim izbijačem(duršlagom) montiraš novega pa tako da si pomagaš npr.z kako odgovarjajočo gedoro,ki paše na zunanji obod ležaja in plastičnim kladivom pa ga lepo nabiješ v ležišče.Kupi pa vedno zaprte ležaja in to ne najcenene ampak morajo biti malo dražji z poliamidno kletko cena enega npr:št.6303 poliamidna kletka (venec) je pri meni 18 € kom navadnega z železnim vencem pa 5€ kom. daneb, muki in special749 2 1
DISK Objavljeno Junij 23, 2011 Opozori Objavljeno Junij 23, 2011 C46 = Exhaust control valve actuator. Imaš morda kompleten ne-serijski izpušni sistem? D. lp.spet jast pred parimi dnevi sem namazal obe zajlici ki odpirata loputo v avspuhu in podrl ohišje motorčka ki ju poganja in vse namazal nikjer ni blo vidt da bi blo kej prešmelcan vse zgleda vredu tut motor normalno lavfa pa ni hudič seje pa dveh dneh lučka spet prižgala.Pa šeno vprašanje kaj je z lučko kjer zamenjajo krivine in lopute sploh ni noter ?
nk84 Objavljeno Junij 23, 2011 Opozori Objavljeno Junij 23, 2011 Med vožnjo slišim zadaj zvok, ki ga raje ne bi slišal, sumim na ležaj... In ker nimam ravno dveh levih rok, bi ga seveda menjal sam. A je menjava ležaja zadnjega kolesa kakšna znanost? Je potrebno kakšno posebno orodje? Kako se lotite menjave tega ležaja? Za montažo si lahko pomagaš z M12 navojno palico dvema maticama in dovolj veliko podložko da ti pokrije zunanji obroč ležaja. Potem pa samo počasi navijaš da ležaj zleze v ležišče - brez kladiva, se ti ni treba bat da boš kaj poškodoval. Tko sem js nardil pri sprednjem kjer sta dva ležaja. thumper 1
pevecm Objavljeno Junij 24, 2011 Opozori Objavljeno Junij 24, 2011 Zdravo, ve kdo za dobrega distributerja za Dell'Orto pri nas? Rabil bi dve X8 igli za PHBH 30, pa nimam ravno sreče... Tudi če ima kdo rabljene (in dobre) doma, se priporočam lep pozdrav Jeras v Domžalah. Telefon: 01 724 80 63. Pa ne obupat, če ga ne boš takoj dobil na telefon, ker se redko oglasi
marinaio Objavljeno Junij 26, 2011 Opozori Objavljeno Junij 26, 2011 (popravljeno) Zdravo, zanima me, če je možno ugotovit ali je zajla od števca za hitrost ok ali ne? Namreč med vožnjo mi je na Hornet-ki 600 l.2000 začel števec narobe kazat hitrost (kaže premalo in trese se) posledično mi tudi kilometre počasneje šteje, pa mi eni pravijo da je najverjetneje zajla za zamenjat. LP Popravljeno Junij 26, 2011. Popravil marinaio
trebor Objavljeno Junij 26, 2011 Opozori Objavljeno Junij 26, 2011 Zdravo, zanima me, če je možno ugotovit ali je zajla od števca za hitrost ok ali ne? Namreč med vožnjo mi je na Hornet-ki 600 l.2000 začel števec narobe kazat hitrost (kaže premalo in trese se) posledično mi tudi kilometre počasneje šteje, pa mi eni pravijo da je najverjetneje zajla za zamenjat. LP Mislim, da zajla ni zanič. Najprej jo očisti in nato namaži. Ponavadi zadeva začne po tem postopku normalno delati. LP Robert marinaio 1
daneb Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 Zdravo, zanima me, če je možno ugotovit ali je zajla od števca za hitrost ok ali ne? Namreč med vožnjo mi je na Hornet-ki 600 l.2000 začel števec narobe kazat hitrost (kaže premalo in trese se) posledično mi tudi kilometre počasneje šteje, pa mi eni pravijo da je najverjetneje zajla za zamenjat. LP Da Ti števec našteje manj kilometrov ne more biti krivda na zajli tako kot pri brzinomerju, kateremu kazalec poskakuje. Če števec pokaže manj kilometrov mora biti napaka nekje na prenosu ( v kolesu na polžu ali na kakšnem polžku v samem števcu ) najverjetneje je napaka v kolesnem polžu. Snemi kolo in poglej, če je polž cel brez okrušenih zob. LP marinaio 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se