Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Najlepša hvala za linke. Za drsenje sklopke so 100% krive lamele? Morm priznat da nisem nek mehanik :)

Lahko so tudi drugi razlogi - natrgana pletenica, košara sklopke, ... Tako da bi bilo smotrno zadevo odpret, zmerit obrabljenost lamel, preverit ostale stvari in se odločat glede na to...

Koliko prevoženih kilometrov pa ima moped za seboj?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko so tudi drugi razlogi - natrgana pletenica, košara sklopke, ... Tako da bi bilo smotrno zadevo odpret, zmerit obrabljenost lamel, preverit ostale stvari in se odločat glede na to...

Koliko prevoženih kilometrov pa ima moped za seboj?

D.

Glede na to da je 94 letnik jih nima veliko, 26000km. Sem si ze naredil plan, cez zimo bo sla cela mašina narazen, bom pol generalko naredu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da je 94 letnik jih nima veliko, 26000km. Sem si ze naredil plan, cez zimo bo sla cela mašina narazen, bom pol generalko naredu :)

Si prvi lastnik? Če ne, si prepričan, da ima res samo 26000km? To je 1500km na leto... :unsure:

Pri tako malo kilometrih lamele sklopke res ne bi smele biti obrabljene, pa tudi po generalki ne bi smelo biti prav nobene potrebe...

Za drsenje sklopke je lahko krivo tudi 'napačno' olje - kakšna 'energy conserving' avtomobilska olja niso primerna za motorje s sklopko v oljni kopeli... Ko sem imel še GS500E, sem enkrat uporabil takšno avtomobilsko olje in je prav tako začela sklopka drseti (je pa takrat imel nekaj čez 50000km).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si prvi lastnik? Če ne, si prepričan, da ima res samo 26000km? To je 1500km na leto... :unsure:

Pri tako malo kilometrih lamele sklopke res ne bi smele biti obrabljene, pa tudi po generalki ne bi smelo biti prav nobene potrebe...

Za drsenje sklopke je lahko krivo tudi 'napačno' olje - kakšna 'energy conserving' avtomobilska olja niso primerna za motorje s sklopko v oljni kopeli... Ko sem imel še GS500E, sem enkrat uporabil takšno avtomobilsko olje in je prav tako začela sklopka drseti (je pa takrat imel nekaj čez 50000km).

D.

Ta motor je imela neka ženska in je vecino casa prezivel v garazi, uporabljal sem olje motul 10w40, kolega mi je rekel da je to možen vzrok, ker je prefino olje. Zato sem kupil mineralno olje 15w40, 4 litre za 15€.. sem ga zamenjal, malo je boljse ampak @koda je ze narejena..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Imam suzuki gsxr 600 k1 in ogret motor težje vžge. Mrzel kresne brez problema toplega pa moram verglati kaki 2 sekundi oz dodat malo gasa da kresne v prvo. Opazil sem tudi da prosti tek ni konstanten ampak malo niha ampak ne na obratomeru ampak po posluhu se čuje da ne prede ravno ampak malo gor dol. sesalna grla sem sinhronizito oz ni jih bilo kaj treba ker so bila skoraj v nulo. svečke, olje, filter je tudi bilo menjano. Motor gre drugače popolnoma normalno.

Zanima me tudi nekaj glede glasa mašine. Pri prejšnem Hondi hornet dela mašina mnogo tišje kot pri suzukiju tudi punci na cbr 600rr. je to običajno za suzuki? recimo če se vozim nad 6000 obrati pa ima motor odličen glas kot pri hondi. moti me predvsem ko se vozim počasi do 6000 obratov ta zvok kot da je vse bol šlampasto narejeno skupaj:Dmogoče kompliciram amapak samo zato ker ne vem kako naj bi bilo.

LP Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda dobi mal preveč bencina. Kar se tiče glasnosti je znano da so suzukijeve mašine teh letnikov mal bol glasne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda dobi mal preveč bencina. Kar se tiče glasnosti je znano da so suzukijeve mašine teh letnikov mal bol glasne.

kako pa naj bi pri tem motorju nastavil količino bencina?ker ima elektronski vbrizg ne vem kako se to naredi če se sploh da?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa naj bi pri tem motorju nastavil količino bencina?ker ima elektronski vbrizg ne vem kako se to naredi če se sploh da?

LP

Količino goriva vravnava RAČUNALNIK in če ima napačen Input (defektno tipalo temperature mašine) računalnik ne nastavi pravilno količino goriva(zmesi) tak motor mora na delavniški računalnik in se vse premeri in šele nato zamenja določen del.Namreč ni nujno da je tipalo temperature lahko je še čuda ostalih imputov npr:potenciometer lopute plina,tipalo temperature zraka,tipalo gostote zraka,netesnost na vsisni cevi itd.itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Količino goriva vravnava RAČUNALNIK in če ima napačen Input (defektno tipalo temperature mašine) računalnik ne nastavi pravilno količino goriva(zmesi) tak motor mora na delavniški računalnik in se vse premeri in šele nato zamenja določen del.Namreč ni nujno da je tipalo temperature lahko je še čuda ostalih imputov npr:potenciometer lopute plina,tipalo temperature zraka,tipalo gostote zraka,netesnost na vsisni cevi itd.itd.

dobro je vedeti. bom čimprej se pozanimal na servisu .

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje boš moral mal uplinjače naštelat. Zgleda ti preveč zraka not potegne

bil sem pri mehaniku... rekel je, da to nima nobene veze z uplinjačem.. svečke sem zamenjal, še enkrat očistil uplinjač ampak nič boljše... še zmeraj isto... pride do cca. 5500 obratov in nič več..

mogoče ve kdo kaj bi še lahko bilo...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Servis sem naredil kake 3 mesece nazaj...

MIslim da pri 26.000....

Ketna se mi res zdi malo bolj ohlapna, to z tačko lahko preverim tako da tačko

privežem in ne bo premikanja...

Hmmmm iz manuala:


Pump Screen, Fuel Filter Cleaning

○The fuel filter [A] is built into the pump and cannot be

cleaned or checked.

If the fuel filter is suspected of clogging or being damaged,

replace it with the fuel pump as a set.
Se prav kr pumpo menjat jao če bo filter kriv... Probal bom pa še tole:
Fuel Flow Rate Inspection

NOTE

○Be sure the battery is fully charged.

WARNING

Gasoline is extremely flammable and can be explosive

under certain conditions. Make sure the area

is well-ventilated and free from any source of flame

or sparks; this includes any appliance with a pilot

light. Do not smoke. Turn the ignition switch OFF.

Be prepared for fuel spillage; any spilled fuel must

be completely wiped up immediately.

•Turn the ignition switch, and engine stop switch OFF. •Wait until the engine cools down. •Prepare a plastic hose of the inside diameter 7.5 mm

(0.30 in.) and a measuring cylinder. •Remove the fuel tank bolt (see Fuel Tank Removal).

•Open the fuel tank cap [A] to lower the pressure in the

tank.

WARNING

Be prepared for fuel spillage; any spilled fuel must

be completely wiped up immediately.

When the fuel hose is disconnected, fuel spills out

from the hose and the pipe because of residual

pressure. Cover the hose connection with a piece

of clean cloth to prevent fuel spillage.

•Connect the plastic hose [A] to the fuel pump outlet pipe. •Secure the plastic hose with a clamp [B]. •Run the other side of the plastic hose into the measuring

cylinder [C].

WARNING

Wipe off spilled out fuel immediately.

Be sure to hold the measuring cylinder vertical.

•Temporarily install the fuel tank and close the fuel tank

cap. •With the engine stopped, turn the ignition switch ON. The

fuel pump should operate for 3 seconds, and then should

stop. Repeat this several times until the plastic hose is

filled with fuel.

3-86 FUEL SYSTEM (DFI)

Fuel Line

CAUTION

Do not drive the fuel pump without the fuel in the

fuel tank.

•Measure the discharge for 3 seconds with the plastic hose

filled with fuel.

○Repeat this operation several times.

Amount of Fuel Flow

Standard: 60 mL or more for 3 seconds

If the fuel flow is much less than the specified, check the

battery condition (see Charging Condition Inspection in

the Electrical System chapter). If the battery is good, replace

the fuel pump (see Fuel Pump Removal/Installation).

•After inspection, install the fuel tank (see Fuel Tank Installation).

•Start the engine check for leakage

To lahko na hitr sam probam pa da vidimo...

Če pa ni tole pol pa verjetno res ketna?

Ker se mi zdi preohlapna...

Drugače pa motor ne povzroča vibracij... Prov cuka naprej pa nazaj ko da bi jahal konja ne pa motor :)

Danes bil pri Elisi, bila je ketna...

So mi zamenjali in to je to. Se pelje ko šus :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bil sem pri mehaniku... rekel je, da to nima nobene veze z uplinjačem.. svečke sem zamenjal, še enkrat očistil uplinjač ampak nič boljše... še zmeraj isto... pride do cca. 5500 obratov in nič več..

mogoče ve kdo kaj bi še lahko bilo...

LP

To pa težko verjamem,...ko boš zrihtal, prosim sporoči kakšne so bile težave.

Še eno vprašanje - Kaj motor tam pri 5500 obratih začne morit pa gre potem naprej v obrate al mu enostavno moč pobere in se kar vsede?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj

Kako preverim, ali je svečka zanič, kaj je razlog, da bi lahko crknila???

Hvala

Odšraufaš jo ven, priklopljeno pustiš na vžigalni kabel in verglaš, če gre seveda za 1 cilinder motor.

Kabla ne drži ker te lahko kar fejt rukne. Poglej samo če ti svečka daje isrko, boš takoj videl ker bo sekalo...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odšraufaš jo ven, priklopljeno pustiš na vžigalni kabel in verglaš, če gre seveda za 1 cilinder motor.

Kabla ne drži ker te lahko kar fejt rukne. Poglej samo če ti svečka daje isrko, boš takoj videl ker bo sekalo...

LP

+pozabu še povedat, da jo daš na maso (prisloniš na mašino) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

+pozabu še povedat, da jo daš na maso (prisloniš na mašino) :)

No pa malo bolj podrobno.

Motor yamaha 750 xtz 2 cilindra.

Ko motor zalaufa, par sekund dela po enem cilindru, nato zalaufa še drugi. OK

Hočem prižgat motor, ne gre sploh.

Ker vem, kako preverit delovanje svečke, sem naredil, kar sta napisala. Iskra ni bila slaba, a sem videl že močnejše. Na zalogi imel dve novi svečki in jih seveda zamenjal, ker to ni nobeno delo. Preden sem jih vstavil v cilinder, preverim iskro, ki je bila slabša kot prej. Vseeno jih privijem in glej ga zlomka, takoj ko sem pritisnil gumb za zagon, motor zalaufa po obeh cilindrih.

Torej, zanuima me razlog zakaj prej ni vžgal in kaj storiti, da se to v bodoče ne bi dogajalo,ker sama menjava ni pet minut dela, pa kišto orodja rabišzraven.

Še to, svečke niso bile stare.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo iskra ni vedno pokazatelj zanič svečke (prej pozabu napisat oz. mi ni prišlo na pamet). Lahko je počena izolacija in tok ne steče preko elektrode-nekje prebija. To se pač zgodi-nimaš kaj . Pri takih zadevah (če imaš doma rezervo) jih je najbolš kar zamenjat...

Glavno da ti zdaj dela :)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, zanuima me razlog zakaj prej ni vžgal in kaj storiti, da se to v bodoče ne bi dogajalo,ker sama menjava ni pet minut dela, pa kišto orodja rabišzraven.

pitaj boga zakaj je tako. moja superca je bila dobro naštelana pa lepo laufala ampak mi je pa večkrat popapala kako svečko kar tako iz dolgčasa. pa tdm 850 isto, ampak tam sem jih pa zalil, moja krivda :P

Se mi zdi da če jo malo zaliješ da kar hitro odpove svečka. no saj nove niso drage pa ni tak problem zamenjat.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa težko verjamem,...ko boš zrihtal, prosim sporoči kakšne so bile težave.

Še eno vprašanje - Kaj motor tam pri 5500 obratih začne morit pa gre potem naprej v obrate al mu enostavno moč pobere in se kar vsede?

LP

od 4000 obratov naprej zgubi moč... iglo sem probal premaknit, pa ni nič bilo bolše... 5500 obratov je maksimum...

iskro na obeh svečkah sem preveril pa je sta ok.. edino kar ostane je zrak in bencin... uplinjač je očiščen... vsakemu je

zmanjkalo znanja... :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od 4000 obratov naprej zgubi moč...

heh, je dost vrst izgube moči. to ko pelješ bolj vidiš al je bencin, zrak, kompresija, štrom... takole prek neta je uzalud ugibat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh, je dost vrst izgube moči. to ko pelješ bolj vidiš al je bencin, zrak, kompresija, štrom... takole prek neta je uzalud ugibat

nazadnje je lahko tudi kak ležaj na gredi v zadnjih izdihljajih ... osebno to doživel pri hondi cx500 , ki je bila dvakrat na tleh... blajerca je šla pa - pa .... in to po drugem padcu po prevoženih cca 450km ... vsakič ko smo kaj nastavili je bilo 200m boljše kot prej potem pa isto sranje ..dokler ni do konca prijelo pri 10km/h...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nazadnje je lahko tudi kak ležaj na gredi v zadnjih izdihljajih ... osebno to doživel pri hondi cx500 , ki je bila dvakrat na tleh... blajerca je šla pa - pa .... in to po drugem padcu po prevoženih cca 450km ... vsakič ko smo kaj nastavili je bilo 200m boljše kot prej potem pa isto sranje ..dokler ni do konca prijelo pri 10km/h...

pred 700km, je bil menjal ležaj na pogonskem zobniku za zadnje kolo... motor je bil res na delih... menjane so bile tudi tiste vilice, katere pritiskajo na ventile..

vse je bilo ok do zdej.. :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!