Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

nazadnje je lahko tudi kak ležaj na gredi v zadnjih izdihljajih ... osebno to doživel pri hondi cx500 , ki je bila dvakrat na tleh... blajerca je šla pa - pa .... in to po drugem padcu po prevoženih cca 450km ... vsakič ko smo kaj nastavili je bilo 200m boljše kot prej potem pa isto sranje ..dokler ni do konca prijelo pri 10km/h...

tale suzuki nima drsnih ležajev, kot jih je verjetno mela honda in niso tolk občutljivi če mal zmanjka mazanja...

Tako da dvomim da je to vzrok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

mene pa zanima kako je mogoče da se je olje iz menjalnika pomešala z vodo v kilerjih?

to je na 2t cross motorju

kako bi težavo rešil ?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

Včeraj sem na cesti povozu kamen in zvil alu feltno.

Rabim informacijo kdo ravna in vari alu feltne za motorno kolo. Seveda pričakujem strokovno in kvalitetno storitev.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

Včeraj sem na cesti povozu kamen in zvil alu feltno.

Rabim informacijo kdo ravna in vari alu feltne za motorno kolo. Seveda pričakujem strokovno in kvalitetno storitev.

Hvala

Odvisno iz kje si...

Jaz na pamet vem za dva. Jerman - Domžale ter Kuret - Kamnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 700km, je bil menjal ležaj na pogonskem zobniku za zadnje kolo... motor je bil res na delih... menjane so bile tudi tiste vilice, katere pritiskajo na ventile..

vse je bilo ok do zdej.. :/

Pozdravljen,

imaš morda pipico/ventil za gorivo? se kaj spremeni če preklopiš na rezervo?...preden gorivo preide v upljinjač imajo DR-i fino mrežico na nastavku, preveri če je morda zapacana.

Sicer ni ravno na mestu, vendar preveri spodaj stikalo/varovalo na stranski taci, morda je tam kaj prekinjeno.

Kateri letnik je DR...morda preveriš izpuh, če je še orig....možno da se je sesul.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej še mene neki zanima. In sicer zdej ko mi motor stoji, sem ga mislil malo zrihtat (mal servisirat), pa sem se odločil, da bi lahko malo zavorne batke sčistil. Zdej me zanima če je že kdo to delal, da bi mi malo opisal. Mal sem iskal in našel, da jih je dobro z zavorno tekočino čistit in seveda pazit, da batek ne pogleda čisto ven (da se ne uniči tesnilo, neki na to foro :D)

Zdej če hočem samo batke sčistit, ali se mi splača čist čeljusti dol dajat (se pravi odmontirat cev) pa čistit, ali pa se da kr ko so še na motorju.

Aja po ko smo že pri zavorah, doma imam zavorno olje staro 3-4 mesece, pa me zanima ali bi ga lahko kr notri dal ali pa že obstaja kakšna nevarnost, da je kaj vezal nase.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej še mene neki zanima. In sicer zdej ko mi motor stoji, sem ga mislil malo zrihtat (mal servisirat), pa sem se odločil, da bi lahko malo zavorne batke sčistil. Zdej me zanima če je že kdo to delal, da bi mi malo opisal. Mal sem iskal in našel, da jih je dobro z zavorno tekočino čistit in seveda pazit, da batek ne pogleda čisto ven (da se ne uniči tesnilo, neki na to foro :D)

Zdej če hočem samo batke sčistit, ali se mi splača čist čeljusti dol dajat (se pravi odmontirat cev) pa čistit, ali pa se da kr ko so še na motorju.

Aja po ko smo že pri zavorah, doma imam zavorno olje staro 3-4 mesece, pa me zanima ali bi ga lahko kr notri dal ali pa že obstaja kakšna nevarnost, da je kaj vezal nase.

Hvala

Najbolš da čeljusti kar gor pustiš, ker bate dobiš ven z pritiskanjem na zavoro. Zavorno olje pa naj bo isto kot je tovarniško in tudi ne mešat z drugimi, ker se lahko naredi, da ti nebo tesnilo kot se je zgodilo meni na prejšnem motorju (vsako tesnilo lahko drugače reagira na z. olje). Bolš je dat tako olje kot mora bit (ziher je ziher) kot pa da maš kasneje nepotrebne probleme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolš da čeljusti kar gor pustiš, ker bate dobiš ven z pritiskanjem na zavoro. Zavorno olje pa naj bo isto kot je tovarniško in tudi ne mešat z drugimi, ker se lahko naredi, da ti nebo tesnilo kot se je zgodilo meni na prejšnem motorju (vsako tesnilo lahko drugače reagira na z. olje). Bolš je dat tako olje kot mora bit (ziher je ziher) kot pa da maš kasneje nepotrebne probleme.

Ja sej zavorno olje itak mislim menjat. Imam pa Motul DOT 4 če se ne motim, sam je staro 3-4 mesece, pa se mi ga zdi škoda stran metat če je še dobro. Drgač pa ja no, Hondin manual ga tudi priporoča pa kokr sm bral ga marsikdo uporablja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej zavorno olje itak mislim menjat. Imam pa Motul DOT 4 če se ne motim, sam je staro 3-4 mesece, pa se mi ga zdi škoda stran metat če je še dobro. Drgač pa ja no, Hondin manual ga tudi priporoča pa kokr sm bral ga marsikdo uporablja.

Če imaš olje v originalni embalaži in pokrovček dobro zaprt, ne bi smelo biti problemov. Vsaj v tako kratkem času olje ne more vezati vode nase.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš olje v originalni embalaži in pokrovček dobro zaprt, ne bi smelo biti problemov. Vsaj v tako kratkem času olje ne more vezati vode nase.

LP Robert

Dobro gre dans not, če bo blo kej narobe krivim vas...joke :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

batke jst čistim kar z brale cleanerjen, potem jih namažem z namensko mastjo (dobiš v trgovinah zavto deli), če le te nimaš uporabiš zavorno olje. čeljusti jst navadno odmontiram zarad bolšga dostopa, ni pa nujno. Pa še ena dost pomembna zadeva:umazanih batkov nikoli ne potiskaš nazaj v čeljust, ker lahko poškoduješ tesnila... So pa ene čeljusti bol odporne na umazanijo kot druge (predvsem stare tokico 6 batne so nočna mora in tesnila ob nečiščenju zlo rada odpovejo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na kaj je treba pazit pri manjavi lamel in ploščic pri yamahi fz 06 ?

Čez noč jih morš namočit v olje-lamele. Pa zna bit, da je prva mal drugačna. Potegni z neta service manual...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na kaj je treba pazit pri manjavi lamel in ploščic pri yamahi fz 06 ?

Koliko pa imaš kilometrov, da rabiš menjavo lamel!?

Čez noč jih morš namočit v olje-lamele. Pa zna bit, da je prva mal drugačna. Potegni z neta service manual...

Prva in zadnja sta drugačni od notranjih 6.

Tudi prva kovinska plošča je drugačna (debelejša) od ostalih.

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa imaš kilometrov, da rabiš menjavo lamel!?

D.

52 t

spremenil se je položaj čist kda zagrabi sklopka, tak da bi bila na koncu

zato se je hočem že prej pozanimat kako kaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

52 t

spremenil se je položaj čist kda zagrabi sklopka, tak da bi bila na koncu

zato se je hočem že prej pozanimat kako kaj

Če se prav spomnim, ima FZ6 pletenico za sklopko - najprej poskusi nastavit to...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje.

Je oljni filter ko ga enkrat odšraufaš še uporaben ali ni več 100% kar se dihtanja tiče?

LP

Če ni poškodovano tesnilo, potem ni razloga da ne bi tesnil. Je pa vprašanje zakaj bi dajal stari oljni filter nazaj, kajti cena novega le ni tako velika. Ali pač?

Lep pozdrav

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni poškodovano tesnilo, potem ni razloga da ne bi tesnil. Je pa vprašanje zakaj bi dajal stari oljni filter nazaj, kajti cena novega le ni tako velika. Ali pač?

Lep pozdrav

D.

Ja pa olje precedi in ga naliješ nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni poškodovano tesnilo, potem ni razloga da ne bi tesnil. Je pa vprašanje zakaj bi dajal stari oljni filter nazaj, kajti cena novega le ni tako velika. Ali pač?

Lep pozdrav

D.

Sej zato prašam, ker sem nekaj šraufal in sem dal stran oljni filter, sedaj sem ga namontiral nazaj in ne dihta več. Tesnilo je zgledalo vredu. Vendar kot kaže bo vseeno treba po nov filter. Ni problem 5€!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej zato prašam, ker sem nekaj šraufal in sem dal stran oljni filter, sedaj sem ga namontiral nazaj in ne dihta več. Tesnilo je zgledalo vredu. Vendar kot kaže bo vseeno treba po nov filter. Ni problem 5€!

Po vsej verjetnosti nisi očistil in ponovno naoljil tesnilo ali pa je gumi tesnilo postalo trdo in netesni več ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabil bi nasvet kako "prezračit" rezervoar na GSu, milsim, da sem mi ustvarja nad tlak? Kaj naj najprje preverim, so kje kakšni kanali, ki bi bili morebiti zadelani? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsej verjetnosti nisi očistil in ponovno naoljil tesnilo ali pa je gumi tesnilo postalo trdo in netesni več ! !

Zaštekala je oljna pumpa in je bila skos v popolnoma odprtem položaju. Se pravi max pritisk skos... Zato mi je tudi odperalo pri oljnem filtru.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaštekala je oljna pumpa in je bila skos v popolnoma odprtem položaju. Se pravi max pritisk skos... Zato mi je tudi odperalo pri oljnem filtru.

LP

Če "zašteka" črpalka (pumpa) sploh ni pritiska olja ,zaštekal ti je ventil na črpalki(pumpi) kateri naj bin odprrl pri previsokem pritisku v sistemu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!