Motorist76 Objavljeno September 3, 2011 Opozori Objavljeno September 3, 2011 Rabil bi nasvet kako "prezračit" rezervoar na GSu, milsim, da sem mi ustvarja nad tlak? Kaj naj najprje preverim, so kje kakšni kanali, ki bi bili morebiti zadelani? Hvala. To sta tisti dve cevki pod rezervoarjem, ki sta zraven priključka za rezervoar. Dve sta s spojkami, tisti dve sta za bencin, dve pa sta samo nataknjeni skupaj. Vse štiri pa gredo na strani v rezervoar. Lahko da imaš katero stisnjeno? Napeljani pa sta na strani dol do nožne zavore. lep pozdrav D.
Scarabeo 500 Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 Če ima kdo izkušnje okoli diskov? Kako je najlažje poravnati zadnji disk? Plantari za okoli polovico milimetra. Za koliko se lahko prebrusi, da je še varno? Scarabeo
ironbeeper Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 Če ima kdo izkušnje okoli diskov? Kako je najlažje poravnati zadnji disk? Plantari za okoli polovico milimetra. Za koliko se lahko prebrusi, da je še varno? Scarabeo jz se na tvojem mestu nebi špilal z tem... rajš dam za nove diske kot pa za dohtarje..
simonsi Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 Zaštekala je oljna pumpa in je bila skos v popolnoma odprtem položaju. Se pravi max pritisk skos... Zato mi je tudi odperalo pri oljnem filtru. LP kateri motor pa je bil to?
danci1973 Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 Če ima kdo izkušnje okoli diskov? Kako je najlažje poravnati zadnji disk? Plantari za okoli polovico milimetra. Za koliko se lahko prebrusi, da je še varno? Scarabeo Kupi nov disk, zadnji niso niti tak strašno dragi... D. Fritz, ironbeeper, daneb in 1 other 3 1
simonsi Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 A kdo ve, kje bi lahko ugodno dobil montirke oz. "pajsarje" za moto gume
MiNa Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 Rabil bi nasvet kako "prezračit" rezervoar na GSu, milsim, da sem mi ustvarja nad tlak? Kaj naj najprje preverim, so kje kakšni kanali, ki bi bili morebiti zadelani? Hvala. Kot je že bilo zapisano iz rezervoarja vodijo dve cevki. Ena je za odvajanje prelitega bencina ali eventuelno vode, ki se nabere za "čepom" med pranjem ali v dežju, druga pa je oddušnik, ki preprečuje podtlak, ko pada nivo bencina zaradi porabe. slika iz SM za R1150GS.
MiNa Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 A kdo ve, kje bi lahko ugodno dobil montirke oz. "pajsarje" za moto gume HG, Louis....
Kawl Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 kateri motor pa je bil to? Honda nsr125... LP rok
ciciban Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 A kdo ve, kje bi lahko ugodno dobil montirke oz. "pajsarje" za moto gume Pred enim mesecem sem spraševal v Merkurju na Viču. Rekli so, da ta male od Uniorja dobijo ponovno po 20 avgustu. Nisem preveril če so jih res dobili. So pa imeli takrat na zalogi ta velike.
danci1973 Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 (popravljeno) Za Suzuki SV1000S bi potreboval distančnik, ki je v prednjem kolesu med ležaji (št. 2 na diagramu). Enak distančnik imajo še GSX-R600/750 K1-K3 in GSX-R1000 K1-K4... Če se komu slučajno valja doma... D. Popravljeno September 6, 2011. Popravil danci1973
Bremzer Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 Za Suzuki SV1000S bi potreboval distančnik, ki je v prednjem kolesu med ležaji (št. 2 na diagramu). Enak distančnik imajo še GSX-R600/750 K1-K3 in GSX-R1000 K1-K4... Če se komu slučajno valja doma... D. Neverjamem,da bi se pri komu kaj takega valjalo doma,bo potrebno kar novega naročit kajti ta distančnik mora biti original, ker v nasprotnem primeru Npr.da bi kaj dal drejat NESMEŠ ker ta dištanca je točno določena, ko zategneš in če ta distanca ni točna ti STISNE ležaja !!! special749 1
Barracuda Objavljeno September 7, 2011 Opozori Objavljeno September 7, 2011 Za Suzuki SV1000S bi potreboval distančnik, ki je v prednjem kolesu med ležaji (št. 2 na diagramu). Enak distančnik imajo še GSX-R600/750 K1-K3 in GSX-R1000 K1-K4... Če se komu slučajno valja doma... D. če se nihče ne javi ga lahko dam stružit...
danci1973 Objavljeno September 7, 2011 Opozori Objavljeno September 7, 2011 Za Suzuki SV1000S bi potreboval distančnik, ki je v prednjem kolesu med ležaji (št. 2 na diagramu). Enak distančnik imajo še GSX-R600/750 K1-K3 in GSX-R1000 K1-K4... Če se komu slučajno valja doma... če se nihče ne javi ga lahko dam stružit... Žal nimam mer - ne bi pa rad razdiral starega kolesa... Nov distančnik pri Motorjetu pride 32€, le rok dobave 10 dni mi ni najbolj všeč. :surrender: D.
ciciban Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 Pred enim mesecem sem spraševal v Merkurju na Viču. Rekli so, da ta male od Uniorja dobijo ponovno po 20 avgustu. Nisem preveril če so jih res dobili. So pa imeli takrat na zalogi ta velike. Malo updejta če še rabiš... sem v Merkurju vidu, da imajo tudi ta male na zalogi. Cena okoli 8orlov/kom. BTW upam, da jih v praksi ne boš rabil
snetkladu Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 (popravljeno) mene pa zanima glede olja pri 2-taktnih motorjih. Ali lahko uporabljam različna olja za delanje mešanice ali se moram držati vedno iste znamke?(s tem ne mislim, da bi npr. v 10l bencina zlil različna olja)Trenutno uporabljam TTS olje.Katerega priporočate? Popravljeno September 9, 2011. Popravil snetkladu
Bremzer Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 mene pa zanima glede olja pri 2-taktnih motorjih. Ali lahko uporabljam različna olja za delanje mešanice ali se moram držati vedno iste znamke?(s tem ne mislim, da bi npr. v 10l bencina zlil različna olja)Trenutno uporabljam TTS olje.Katerega priporočate? Če imaš s tem oljem dobre izkušnje kar ostani pri njemu, saj to je zelo dobro olje ni pa nič narobe,če probaš tudi kako drugo kvalitetno olje po možnosti še z kakim teflonskim dodatkom.Nikar pa ne probavaj kakšno poceni nekvalitetno olje ! TBoxer, daneb, special749 in 1 other 2 2
jurkla Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 Dan mene pa zanima če je bi bil kdo prpravlen za kakega sixpacka odvit matico pa variomat z pnevmatsko pištolo, nimam je pa bi rad dal drug vario not... Tel: 031 382 682 Hvala in LP, Jure
jurkla Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 Pozabu sm napisat da kje v celju če bi bil kdo...?
marcc Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Hi, imam velik problem in nevem kaj naj naredim.Pri mehaniku je že bil dvakrat in to pri poblaščenem.Dvakrat je bil in obakrat se je pojavil enak problem.Tako da zdej temu mehaniku ne zaupam več. Problem poteka takole. Na vsakih 80-120km se pojavla.Prvi znak je štangas.Iz normalnega štangasa v leru se tako nizko spusti da crkne.Drugi znak je zvok iz izpušnega lonca.Ko spustim gas tu pa tam naredi iz izpušnega lonca pufff in tudi narahlo pokne.Predvidevam da je prišlo nekaj mešanice v izpušni sistem in se vžgala,torej nepravilno izgorevanje.Tretji znak je moč v nizkih vrtlajih.Ima zelo malo moči v nizkih vrtlajih.Četrti znak spremeni zvok.kot da bi hotel obratovati samo po enem celindru.Peti in najbolj učitni znak je da teče bencin iz frgazerje in to samo iz desnega.Teče iz spoja kjer se spojita frgazer in tista črna škatla v kateri je luft filtr.To se nebi smelo zgoditi ker motor ima vakumsko pipco.Ko pa prestavim pipco na rezervo neha tekati bencin ven.Potem moram počakati okol pol dneva in je spet uredi.Vrjetno je problem v frgazerju mogoče ni naštelan?In to se dogaja samo na desnem frgazerju. Motor je Kawasaki er5 twister letnik 98. kaj bi lahko bilo narobe? Ali kdo pozna kakšnega mojstra glede frgazerjev? Sem iz Polzele. Najlepša hvala za pomoč.
Kremenčkovi Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 jaz bi prej preveril če ima štrom na obeh svečkah, lahko da nima na eni in bencin ne izgoreva.....en mehanik je v škofji vasi pri Celju, ne poznam naslova vem pa kje je doma.Če te zanima ,se lahk bolj potrudim za opis.
marcc Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Israjli1 hvala,lahko mi pošlješ kar na ZS zemljevid,npr:poiščeš pot na najdi.si zemlevidu.Označiš hišo in mi pošlješ hvala! Ker mi ni dalo miru sem šel gledati okoli frgazerja.Odvijačil sem vijak na dnu frgazerja.Predvidevam da je ta vijak namenjen izpustu bencina iz frgazerja.Torej ko sem ga odvijačil je ven pritekel bencin in smeti :blink: .Pustil sem da je ves stekel ven.Vijak zategnil in zalavfo motor.In na presenečenje ne spušča več.Mogoče imam v keslu smeti.Motor je stal 3 leta.Vrjetno je smet prišla v frgazer in ovirala delovanje plovca,mogoče je to razlog za težavo? Drugače imam svečke nove in tudi polovico frgazerja. Grem okol vasi se pelat da vidim kaj bo. Če še kdo kaj ve naj prosim napiše. Hvala vsem.
trojan69 Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Ja tisti vijak je za izpust bencina. Šla ti je vakumska pipica + verjetno nekaj blokira plovček oz. se je izrabilo zapiralo-konus, ki na plovčku zapira dovod bencina v lonček. NE lavfaj mašine, ker ti je 99% prišel bencin v olje (preveri če se je dvignil nivo olja oz. če je spremenil gostoto, bravo itd.) Če ti LJ ni predaleč se lahko konc naslednjega tedna oglasiš pri meni. dotem 1
marcc Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Trojan69 bi prosil če mi na ZS pošleš svojo cifro da se čujema in zmenima.Hvala. Drugače pa mislim da sem našel napako.Ko sem spustil bencin ven (odvijačil vijak po frgazerjem) sem že omenil da je bilo kar nekaj smeti zraven in to rdečkastih.Torej to mi ni dalo miru.Sem tuhtal in tuhtal....hodil okoli motorja ga gledal....Potem se mi je pa posvetilo.Pred mescem sem ga dal na rdečo barvo poštrihat.Torej ali bi lahko barva prišla kako v kesl.Ko sem odprl kesel sem bil zgrožen.Nevem kako tega prej nisem opazil.Tip ki mi je pobarval motor ni zaščitil luknje na keslu (kjer dolivamo gorivo).In je še tretino notranjosti kesla pobarval.Zdaj ko je bencin v keslu,barvo seveda topi in od tot svinjarija.Pred servisom sem tudi menjal bencin filtre.Na servisu mi je pa en bencin filtr odstanu,češ da je en dost.Tisti bencin filtr ki je ostal filtrira levi frgazer.Zato se ni nikoli frgazer zapacal.Na desnem frgazerjem pa ni bilo filta.In posledično se je zapacal.Tako da sem prele kupil vse nove filtre in jih bon zamenjal.Prav tako bom poskusil čimbolj ščistiti kesl.Upam da si prav predstavljam,če ne me popravite. Sem preveril nivo olja,je OK in tudi vonj je OK pravtako barva je OK.Grem zamenjati filtre in sporočim.Imam pa novo pipco,pravtako cevi in ostalo.Praktično vse. Bom pripopal eno fotko da vidite kako mi je notranjost kesla pobarval :wacko: . LPM
trojan69 Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 A ti pušča samo pri delujočem motorju/med vožnjo? V tem primeru je pipica verjetno OK in je pri ugasnjeni mašini zaprla dotok bencina, tako da ti ni stekel v mašino...samo ugibam-bi mogu vidt pipico. Skratka-maš ZS. dotem 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se