hp2 Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 (popravljeno) Vzela dol tank, pregledala injektorje, bencin pride čez. Celo vžgal je... Problem je prosti tek, ko je bil nekaj časa prižgan in potem naviješ gas na 4000obratov je vse vredu, 5000 vse vredu, če daš gas na 7000obratov in potem zapreš pa skoraj ugasne-enkrat celo je. Ko stoji in je prižgan se mi zdi, da bolj trese kot ponavadi. kolkr sm jst zastopu..maš lahko premalo naštelan prosti tek,al pa ti vleče "fouš"zrak,pod vplinjači....ena od možnosti je ..poglej tudi vse cevke ki so povezane na vplinjače.. Popravljeno Maj 17, 2012. Popravil hp2
hp2 Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 no, črno za nohti ni ravno ženstveno, ampak saj to se da spucat em........... zj vem zakaj si ženske lakirajo nohte...d se n vid šmer spodaj Kor13 in trebor 2
nxyz Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 Danes normalno dela vse, vžgal hladen takoj, delal normalno...k... pa motor, ko ne veš kdaj te bo kje na cedilu pustil hehe :closedeyes:
smobil Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 Pozdravljeni, imam eno vprašanje glede batov motorja (CB 750 c), zanima me ali se bati lahko polirajo. saj so kar dobro "zapacani", ali bi s tem spremenil kakšne lastnosi bata ( v mislih imam seveda poliranje s fino pasto). hvala za odgovor Boris
trojan69 Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 Pomoje ni problema, če jih mal ˝očistiš˝ z polir pasto.
Roky994 Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 Imam eno vprašanje, na izpuhu imam na eni cevi neke fleke, nimam pojma od kje pa kako. Uglavnm mal me živcira pa bi jih rad stran spravil. S čim naj se lotim zadeve, da ne bi preveč "zbrusil" cevi, saj želim, da je barva ista kot na ostalih delih, drugač bi se že lotil poliranja, tako pa nisem prepričan pa raje vprašam
SpiZek Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 Imam eno vprašanje, na izpuhu imam na eni cevi neke fleke, nimam pojma od kje pa kako. Uglavnm mal me živcira pa bi jih rad stran spravil. S čim naj se lotim zadeve, da ne bi preveč "zbrusil" cevi, saj želim, da je barva ista kot na ostalih delih, drugač bi se že lotil poliranja, tako pa nisem prepričan pa raje vprašam Spoleri s porol pasto, tudi sam sem jih in je opazna razlika
urkoman Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 nek cistil iz lousa,smrdi pa se huj kot kis za vlagat. lahk tut s kisom probas ne vem pa ne ce se bodo cevi zasvetile
urkoman Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 Danes normalno dela vse, vžgal hladen takoj, delal normalno...k... pa motor, ko ne veš kdaj te bo kje na cedilu pustil hehe :closedeyes: hondo kup
urkoman Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 Danes normalno dela vse, vžgal hladen takoj, delal normalno...k... pa motor, ko ne veš kdaj te bo kje na cedilu pustil hehe :closedeyes: hondo kup
simonsi Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 Pozdravljeni, imam eno vprašanje glede batov motorja (CB 750 c), zanima me ali se bati lahko polirajo. saj so kar dobro "zapacani", ali bi s tem spremenil kakšne lastnosi bata ( v mislih imam seveda poliranje s fino pasto). hvala za odgovor Boris a ti bi poliral vrhnji del bata, krono? to lahko komot, čeprav jaz bi samo z mesing drat piršno pa nafto ali podobno fino spucal pa bo. stranice oz pač del ki drsi po cilindru pa ne sme biti gladek. Nov bat ima v bistvu še kot neke vrste fine utorčke okol in okol, da lahko olje pride zraven in maže, v isti namen so tudi cilindri honani, gladek cilinder in bat nista dobra kombinacija daneb 1
rokfeler Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 Pozdravljen izanima me če imate kakšno idejo glede problema z hondo cb 900f l. 1980. Problem je sledeči, svečka na drugem in četrtem celindru sta obarvani temno rjavo ( kot da bi dobivali premalo zraka) ostali dve sta lepi, Mašina drugače teče 1- 4. celinder in 2- 3. celinder. Svečka drugega celindra tudi večkrat crkne! Ventili so naštelani, fergazerji sinhronizirani, vžig je naštelan, vijaki za zrak so odprti po ps-u. Tudi plovčki za bencin v fegazerjih odpirajo in zapirajo vsi enako... Motor drugače teče BP. Najlepša hvala za vsako idejo.
Butnglavc Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 Na yamahi XTZ 750 mi je umrlo statorsko navitje. Ali kdo pozna koga, ki lahko za ugodno ceno stator previje na novo. Hvala lp A
Bremzer Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 Na yamahi XTZ 750 mi je umrlo statorsko navitje. Ali kdo pozna koga, ki lahko za ugodno ceno stator previje na novo. Hvala lp A Nevem odkje si poznam dva, ki bi ti to previla in sicer Kogovšek v Lj. Šiška in Mirtič v Črnomlju ca 500m naprej od Žel. postaje proti Metliki !
simonsi Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 doma imam stator od tastare tdm-ke, možno da je isti kot od xtz
Zok Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 Pozdravljen izanima me če imate kakšno idejo glede problema z hondo cb 900f l. 1980. Problem je sledeči, svečka na drugem in četrtem celindru sta obarvani temno rjavo ( kot da bi dobivali premalo zraka) ostali dve sta lepi, Mašina drugače teče 1- 4. celinder in 2- 3. celinder. Svečka drugega celindra tudi večkrat crkne! Ventili so naštelani, fergazerji sinhronizirani, vžig je naštelan, vijaki za zrak so odprti po ps-u. Tudi plovčki za bencin v fegazerjih odpirajo in zapirajo vsi enako... Motor drugače teče BP. Najlepša hvala za vsako idejo. ce ima wasted spark sistem vziga zna biti problematicna ena izmed dveh vzigalnih tuljav - misfire...? poskusi ju zamenjati med seboj (ce ne tavam v temi?), ocisti vse svecke in cez nekaj deset kilometrov porocaj...?
Zok Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 Kolikor se zastopim na metalurgijo, se to (lokalna obraba) lahko zgodi v primeru, ko se disk zakali na enem mestu (lokalni brizg vode na razbeljen disk) in se potem na zakaljenem delu zaradi spremembe strokture materjala manj obrablja, posledično pa trese pri zaviranju. Za zakalitev je včasih dovolj, če se močno segrete diske momentalno ustavi za nekaj časa v zelo hladnem vremenu. Ohlajanje pod čeljustjo (pod ploščicami) je bistveno počasnejše kot drugot, in se zgodi. Tako nekako - bi šlo teoretično. :grim Nekaj teorije o termicni obremenitvi zavor direktno iz prve roke - iz razvoja. Vir - moj best frend, eden izmed razvojnikov zavornih sistemov. Njegovo delo so recimo zavore nove fieste. Normal braking operation will cause fine, hairline cracks laterally across the swept surface of brake discs. This is a normal condition caused by constant low-energy heating and cooling of the braking surface. Excessive heating and cooling may cause the disc to crack all the way through the entire disc wall from the swept surface to the cooling surface. Heat-spotted disc show hard, slightly raised, dark-colored spots on the braking surface with uneven wear. Heat (or hot) spots are caused by localized high temperature-caused material changes of the structure. Bluish, discolored swept braking surfaces are caused by excessive heat exceeding 533 to 588 K (500 to 600 deg F), possibly by constant low shoe drag or by overheating in severe fade. For a given rotor material having a certain strength, the tendency of the surface to rupture will be decreased if for a given heat flux the temperature gradient at the surface is small, the cooling is not extremely rapid, the thermal expansion coefficient and the elastic modulus are decreased, and the rotor is designed so that thermal expansion is maximally unconstrained. Rotor deformation due to hub mouth widening should be minimized. The temperature gradient, again for a given heat flux, depends during the first few brake applications on the thermal properties of the rotor material. Excessive heating alone generally is of no severe consequence to the rotor material. Maximum cooling rates may have significant effect on the performance of the rotor. This condition occurs when a vehicle is subjected to successive high effective stops and is then driven at high speeds to cool the brakes. With improper rotor materials martensite is formed causing surface thickness variations. Martensite occupies a larger volume than pearlite. The results are brake shudder and brake torque variations due to different friction coefficients between martensite, pearlite, and bainite. huh.. mene je skor na rit vrgl. ampak po kratkem razmisleku se strinjam z vsem napisanim. pregrevanje zavoram ne skoduje niti pol toliko kot (pre)hitro ohlajanje razgretih zavor...
Butnglavc Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 doma imam stator od tastare tdm-ke, možno da je isti kot od xtz Po nekaterih podatkih z različnih forumov bi bilo morda ustrezno. Ali lahko zmeriš, koliko je zunanji premer navitja. 103 ali 115 mm, Hvala lp A
simonsi Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 (popravljeno) premer je 115mm, a je to v redu? Popravljeno Maj 27, 2012. Popravil simonsi
simonsi Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 ce ima wasted spark sistem vziga am dvomim da zna 30 let vžigalni sistem narest kaj več kot eno navadno iskro od oka mal pred TDC-jem
Butnglavc Objavljeno Maj 28, 2012 Opozori Objavljeno Maj 28, 2012 premer je 115mm, a je to v redu? Bom danes izmeril. ALi lahko izmeriš še upornost med posameznimi fazami. lp A
danci1973 Objavljeno Maj 28, 2012 Opozori Objavljeno Maj 28, 2012 am dvomim da zna 30 let vžigalni sistem narest kaj več kot eno navadno iskro od oka mal pred TDC-jem 'Wasted spark' pomeni zgolj to, da sta dve svečki vezani na eno vžigalno tuljavo in zato dajeta iskro istočasno - ena je 'mal pred TDC', ena pa gre 'v prazno' ('wasted'). D.
cisco Objavljeno Maj 28, 2012 Opozori Objavljeno Maj 28, 2012 Imam eno vprašanje, na izpuhu imam na eni cevi neke fleke, nimam pojma od kje pa kako. Uglavnm mal me živcira pa bi jih rad stran spravil. S čim naj se lotim zadeve, da ne bi preveč "zbrusil" cevi, saj želim, da je barva ista kot na ostalih delih, drugač bi se že lotil poliranja, tako pa nisem prepričan pa raje vprašam http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=10004155&anzeige=0 probaj s tem...odlična zdeva
Bremzer Objavljeno Maj 28, 2012 Opozori Objavljeno Maj 28, 2012 Bom danes izmeril. ALi lahko izmeriš še upornost med posameznimi fazami. lp A Če je navitje v medsebojnem stiku to vidiš že po barvi statorskega navitja (eno navitje je bolj temno ! Važno je da ni na maso !
rokfeler Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 am dvomim da zna 30 let vžigalni sistem narest kaj več kot eno navadno iskro od oka mal pred TDC-jem A je možno, da ena cinšpula vrže iskri z zamikom?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se