Šarc Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Vprašanje: XJR 1300 (2008) ..pri cca 51200 in pri bližno 2500 km po servisu so se pojavile moteče težave z menjalnikom: Pri nizkih hitrostih v prvih treh prestavah je postalo prestavljanje znatno trše... problem je pa bolj v tem, da je skoraj nemogoče "najti" prosti tek - sploh ko motocikel miruje... Kaj bi lahko šlo narobe? Prestavne vilice? Vzmeti v mnejalniku? ... Olje je silkolene, polsintetično... Sklopka po občutku deluje normalno, na zadnjem servisu je bilo tudi olje sklopke menjano... Motor sem danes dostavil do serviserja, jutri bo pogledal... naročil sem, naj odstrani pokrov in sprva preveri vzmeti ter seveda menja olje, preden se loti razdiranja menjalnika... Se da na tak način sploh kaj videt? Kaj bi lahko bilo narobe... med vožnjo je sicer čisto vse ok... tudi kakšnih čudnih zvokov ali rožljanja ni... Čej bilo menjano olje sklopke probaj pred drugimi posegi najprej odzračit sistem sklopke tako kot se odzrači zavore. Možno je da imaš v sistemu zrak in sklopke ne odmakne do konca. Lp T.
nejcracing Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Živjo, na yamahi r6 letnik 99 mi pri visokih obratih spodrsuje sklopka (opazi se samo pri šponanju na polno pri prestavljanju iz 3-4 in 4-5) pa tudi prestavlja se brzine malo težje, zdej me pa zanima če lahko samo eno lamelo še zravn dam al morm komplet vse zamenjat
danci1973 Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Živjo, na yamahi r6 letnik 99 mi pri visokih obratih spodrsuje sklopka (opazi se samo pri šponanju na polno pri prestavljanju iz 3-4 in 4-5) pa tudi prestavlja se brzine malo težje, zdej me pa zanima če lahko samo eno lamelo še zravn dam al morm komplet vse zamenjat Koliko pa ima moped kilometrov? Pri mojem po 100k km ni bilo videt kakšne omembe vredne obrabe... Če so lamele res že obrabljene, jih zamenjaj, preveri pa tudi stanje kovinskih plošč in po potrebi zamenjaj še te... D.
jemcek Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Eno vprašanje: letos sem na svoji cbr zamenjal navadne zavorne cevi z opletenimi. menjane so tudi ročke, pač nekaj iz ebaya, ene precej ugodne. moj problem: občutek imam da mi na vsake toliko časa, recimo vsakič 20tič, zavora zagrabi pri drugem položaju ročke, kot da bi bilo potrebno takrat stisniti malo dlje kot drugače. in nimam nobene razlage za to, zaenkrat tudi še ne konkretnega dokaza, samo občutek, ampak zdi se mi da tako pač je... tega si ne znam razlagati, zato me zanima, a je to sploh možno??? zavore so bile vsaj 2x prezračene, olja je dovolj, to se dogaja pri čisto normalni vožnji, zavore primejo v obeh primerih bp. če ima kdo kakšno idejo... saj pravim, zaenkrat ni drugega kot moj občutek, nisem še nekako uspel tega zmeriti, ampak skor bi rekel, da me občutek ne vara... hvala, miha
elerac Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Lep pozdrav. imam težave na motorju zzr250. Motor ko se segreje cuka.. Ko je hladen dela lepo in normalno... Kaj mislite da bi lahko bilo narobe. V naprej hvala na pomoči!
danci1973 Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Eno vprašanje: letos sem na svoji cbr zamenjal navadne zavorne cevi z opletenimi. menjane so tudi ročke, pač nekaj iz ebaya, ene precej ugodne. moj problem: občutek imam da mi na vsake toliko časa, recimo vsakič 20tič, zavora zagrabi pri drugem položaju ročke, kot da bi bilo potrebno takrat stisniti malo dlje kot drugače. in nimam nobene razlage za to, zaenkrat tudi še ne konkretnega dokaza, samo občutek, ampak zdi se mi da tako pač je... tega si ne znam razlagati, zato me zanima, a je to sploh možno??? zavore so bile vsaj 2x prezračene, olja je dovolj, to se dogaja pri čisto normalni vožnji, zavore primejo v obeh primerih bp. če ima kdo kakšno idejo... saj pravim, zaenkrat ni drugega kot moj občutek, nisem še nekako uspel tega zmeriti, ampak skor bi rekel, da me občutek ne vara... hvala, miha Vsekakor je možno - zavorne ploščice in batki v zavornih čeljustih se zaradi tresljajev in/ali prečnih sil lahko nekoliko razmaknejo, kar seveda povzroči daljšji hod ob naslednjem zaviranju. Če se prav spomnim, se je to zgodilo tudi Stonerju na eni dirki - po wheelie-ju mu je precej zatreslo prednje kolo, na naslednjem zaviranju pa mu je bremza šla 'v prazno'. D.
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Koliko pa ima moped kilometrov? Pri mojem po 100k km ni bilo videt kakšne omembe vredne obrabe... Če so lamele res že obrabljene, jih zamenjaj, preveri pa tudi stanje kovinskih plošč in po potrebi zamenjaj še te... D. Tko kot je reku Danči. Meni so šle (oz prejšnji lastniki so jih zmatral) pri cca 46.000, zdej sem prevozila 71.000 z novimi lamelami in jih še en čas ne bo treba menjat. Vse je u šoferju
goba8 Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 imam hondo xl 350r, 4 taktni motor. Ima samo eno odprtino na desni strani. Prejšnji lastnik mi je dal zraven olje valvoline80w-90 . To olje se meni osebno zdi pregosto za tak motor->to olje bi bilo recimo primerno samo za menjalnik-Ne maže samo menjalnika ampak tudi cilinder. Bolj primerno bi pomoje bil motul 15w-50 ki je namenjen takšnim motorjem. hvala za use odgovore in nasvete!
ciciban Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Točno tako kot si zapisal. A v motor je prejšnji lastnik tudi nalival olje za menjalnike?
ferek Objavljeno Julij 4, 2012 Opozori Objavljeno Julij 4, 2012 Vprašanje: XJR 1300 (2008) ..pri cca 51200 in pri bližno 2500 km po servisu so se pojavile moteče težave z menjalnikom: Pri nizkih hitrostih v prvih treh prestavah je postalo prestavljanje znatno trše... problem je pa bolj v tem, da je skoraj nemogoče "najti" prosti tek - sploh ko motocikel miruje... Kaj bi lahko šlo narobe? Prestavne vilice? Vzmeti v mnejalniku? ... Olje je silkolene, polsintetično... Sklopka po občutku deluje normalno, na zadnjem servisu je bilo tudi olje sklopke menjano... Motor sem danes dostavil do serviserja, jutri bo pogledal... naročil sem, naj odstrani pokrov in sprva preveri vzmeti ter seveda menja olje, preden se loti razdiranja menjalnika... Se da na tak način sploh kaj videt? Kaj bi lahko bilo narobe... med vožnjo je sicer čisto vse ok... tudi kakšnih čudnih zvokov ali rožljanja ni... Epilog: Menjava silkoleneja z motulom in nastavitev ročice sklopke na 5 (prej na 1)... problem (vsaj zaenkrat) rešen... A kaj za vraga je "skurilo" olje v borih 2300 km! ...mogoče "zračno oljno hlajenje"... če se problem ponovi bo verjetno treba menjat lamelo sklopke...
goba8 Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Točno tako kot si zapisal. A v motor je prejšnji lastnik tudi nalival olje za menjalnike? DA
vprasamkernevem Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Pozdravljeni, nekaj dni nazaj sem doživel padec in sedaj imam problem. Zdaj ko se je dalo vse skupaj narazen, se vidi, da je sprednji križ za vilice zamaknjen za 4-6 mm. Bi se dalo to ravnat ali kako drugače popravit? Pozna kdo mogoče koga? Hvala za odgovor! Lep pozdrav
Ruf Objavljeno Julij 5, 2012 Opozori Objavljeno Julij 5, 2012 Pozdravljeni, nekaj dni nazaj sem doživel padec in sedaj imam problem. Zdaj ko se je dalo vse skupaj narazen, se vidi, da je sprednji križ za vilice zamaknjen za 4-6 mm. Bi se dalo to ravnat ali kako drugače popravit? Pozna kdo mogoče koga? Hvala za odgovor! Lep pozdrav Tukaj imaštemo o tvoji problematiki, zdej pa beri
ciciban Objavljeno Julij 6, 2012 Opozori Objavljeno Julij 6, 2012 DA Jaz bi na tvojem mestu zamenjal olje. Motor si pravkar kupil, zato je že iz tega naslova fajn menjat. Nikoli ne veš kdaj točno je bilo nazadnje menjano. Tudi to, da je notri olje za menjalnike ni najboljše, pa čeprav imaš takšen motor, ki prebavi marsikaj. Če bi šel merit pritisk olja pri hladnem motorju, bi ugotovil, da je ta verjetno previsok. Po nepotrebnem trpijo tesnila in oljna pumpa. trebor 1
goba8 Objavljeno Julij 6, 2012 Opozori Objavljeno Julij 6, 2012 Jaz bi na tvojem mestu zamenjal olje. Motor si pravkar kupil, zato je že iz tega naslova fajn menjat. Nikoli ne veš kdaj točno je bilo nazadnje menjano. Tudi to, da je notri olje za menjalnike ni najboljše, pa čeprav imaš takšen motor, ki prebavi marsikaj. Če bi šel merit pritisk olja pri hladnem motorju, bi ugotovil, da je ta verjetno previsok. Po nepotrebnem trpijo tesnila in oljna pumpa. absolutno bom zamenjal. Bom dal kar motul 15w-50. Mislim da bi morala s tem oljem mašina boljš delat. Tista zadeva pa je gosta..preveč za tako uporabo.
SLVR Objavljeno Julij 10, 2012 Opozori Objavljeno Julij 10, 2012 Še jaz imam eno vprašanje za mojstre ... Za vikend se mi je dogodilo, da mi je štarter začel čudno ropotati, kakor da bi motorček nekaj na pol škrtal ko se vrti, oziroma zamolklo piskal. Motor sicer zalaufa, ampak zvok ob "verglanju" sigurno ni zdrav! Od takrat sem ga kresnil samo 2x, toliko da sem tankal in prišel domov, ne bi rad da se kaj razfrči. Preden se zmenim za termin pri mehaniku bi rad vsaj vedel kaj lahko pričakujem, oziroma kakšen strošek. Forumski del za Shiverce na motosvetu je letos bolj švoh, tako da tam ne bom niti spraševal. :closedeyes: Tole sem potem rešil kar po hitrem postopku - demontaža štarterja - 4 vijaki in ga enostavno samo snameš iz ležišča, ter odklopiš elektriko. Prej sem seveda sprobal če motorček laufa kot mora ... Prislonim ga na kovinski del motorja in štartam, iskrice so letele, sem bil že malce v strahu, in zvok je bil tak, da so mi šle kar kocine po konci! Se odpeljem do majstra za elektromotorje, ga je razdrl in ugotovil, da je zdrobilo enega od magnetov - enostavno je odtrgalo kvadratni centimeter magneta. Vse skupaj je očistil, namazal in sestavil nazaj. Probamo priklopti na štrom, dela kot šus. Račun je bil dat za pivo, motor pa sedaj štarta brez problema. Dokler se ne ponovi kaj podobnega ne bom razmišljal o menjavi. V skrajni sili mi še vedno ostane porivanje motorja z eno oslovsko močjo. trebor in aders 2
alen1 Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Ve kdo kje bi dobil vodotesne kovice za izpuh? Ne vem, ali je bolje dati aluminijaste ali inox. Potrebovali bi pa za konec izpuha (XJR). Lahko kdo kaj svetuje?
RSTDRIVER Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Ve kdo kje bi dobil vodotesne kovice za izpuh? Ne vem, ali je bolje dati aluminijaste ali inox. Potrebovali bi pa za konec izpuha (XJR). Lahko kdo kaj svetuje? kakšne so pa original? kakšne pa so vodotesne? no de nauš teživ de težim: za tuono auspuh, take kot original iz inoxa------->merkur
ludiluka Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 navadne majo špico skozi pri vodotesnih pa špica ne gre skozi jaz bi dal na tvojem mest aluminjaste ker če boš še kdaj kaj šaril pa avspuhu bo tiste iz inoksa dosti težje prevrtat
Yoshimura Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Ker v trinajstih letih nihče po mojem ni zamenjal olja v sprednjih vilicah bi to storil jaz, olje piše v service manualu,da je 15,ker pa je motor v osnovi precej mehek me zanima katero številko olja naj dam v vilice,da ne bo tako mehak pa ne preveč trd?
danci1973 Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Po moje daj kar priporočeno olje, ker bo razlika do 13 let stare brozge očitna. D. svobodnaptica01, iom in trebor 3
RSTDRIVER Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 navadne majo špico skozi pri vodotesnih pa špica ne gre skozi jaz bi dal na tvojem mest aluminjaste ker če boš še kdaj kaj šaril pa avspuhu bo tiste iz inoksa dosti težje prevrtat hja, če to ni odvisno od materiala (Al ali inox).... namreč, da potegneš steblo skozi ali ga odtrgaš(vodotesno?) potem...... me prow zanima, kako mu bo tesnilo tiste luknje v loncu (to je, vsj men se zdi tko, odvisno od konstrukcije lonca) in drugo vprašanje: če je original inox..... kako se bo obnesel Al, če drži skupaj inox komponente? (po mojem, ga bo sčasoma preglodalo....)
Bremzer Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Ve kdo kje bi dobil vodotesne kovice za izpuh? Ne vem, ali je bolje dati aluminijaste ali inox. Potrebovali bi pa za konec izpuha (XJR). Lahko kdo kaj svetuje? Ne kompliciral INOX in nič drugega ! !
alen1 Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 hja, če to ni odvisno od materiala (Al ali inox).... namreč, da potegneš steblo skozi ali ga odtrgaš(vodotesno?) potem...... me prow zanima, kako mu bo tesnilo tiste luknje v loncu (to je, vsj men se zdi tko, odvisno od konstrukcije lonca) in drugo vprašanje: če je original inox..... kako se bo obnesel Al, če drži skupaj inox komponente? (po mojem, ga bo sčasoma preglodalo... .) Vodotesne kovica oz. kovice za izpušne sisteme so takšne. Zakaj? Zaradi uhajanja izpušnih plinov in vhajanja vode v izpuh. Zakaj inox? Ker se aluminij čez čas razrahlja in tu nima veze glodanje ali kaj podobnega.
ludiluka Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 ma jaz sem mel pri prejšnem motorju avspuh narazen vsake dve leti in se aluminjastim ni nič poznalo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se