sayo Objavljeno November 7, 2012 Opozori Objavljeno November 7, 2012 Pri Peugeot Boxer je 180 Nm. D. Ja to je kombi, jaz mam Toyoto Avensis
k0ci Objavljeno November 7, 2012 Opozori Objavljeno November 7, 2012 10-12kg ja, če boš šel k vulkanizerju menjat potem doma odtegni vse vijake in jih privij na pravilni moment, ker tam jim že pištola na 17+kg zategne, potem pa tako lepo poklikajo vse vijake, da se ljudem fino zdi da imajo pravilno zategnjeno Pips 1
simonsi Objavljeno November 12, 2012 Opozori Objavljeno November 12, 2012 A tukaj kdo ve koliko kg se zateguje alu. ali železne feltne pri avtu ? na filing s 70cm dolgo štango, še noben kolo mi ni padel stran trebor 1
WhiteWolf Objavljeno November 12, 2012 Opozori Objavljeno November 12, 2012 A tukaj kdo ve koliko kg se zateguje alu. ali železne feltne pri avtu ? Mogoče komu pride prav sayo, gsxf750 in mig72 3
Kawl Objavljeno November 15, 2012 Opozori Objavljeno November 15, 2012 Imam enga zweitakterja. Zanima me kam dat scentrirat glavno gred po razprešanju in menjavi ležaja na glavni gredi ter zaprešanju nazaj.
tucko Objavljeno November 16, 2012 Opozori Objavljeno November 16, 2012 A tukaj kdo ve koliko kg se zateguje alu. ali železne feltne pri avtu ? Če zategneš 10-12 kg je čist dovol zategnjeno.
gsxf750 Objavljeno November 16, 2012 Opozori Objavljeno November 16, 2012 (popravljeno) tabela iz par postov višje avto kolesa zatezni momenti po modelih - nyomatektabla2007.pdf Popravljeno November 16, 2012. Popravil gsxf750
simonsi Objavljeno November 16, 2012 Opozori Objavljeno November 16, 2012 Imam enga zweitakterja. Zanima me kam dat scentrirat glavno gred po razprešanju in menjavi ležaja na glavni gredi ter zaprešanju nazaj. hm, če daš nekomu obnavljat gred pa prešat ti tut on scentrira. Če pa sam delaš boš pa že znal scentrirat. Pri kakih mopedih to sploh ni problem
kasti Objavljeno November 29, 2012 Opozori Objavljeno November 29, 2012 Mogoče kdo ve, kako se zamenja vijak za regulacijo odmika ročke na Brembovi črpalki 16x16 (če se sploh da)? Predvsem me zanima kako se odstrani obstoječi vijak?
Bremzer Objavljeno November 29, 2012 Opozori Objavljeno November 29, 2012 Mogoče kdo ve, kako se zamenja vijak za regulacijo odmika ročke na Brembovi črpalki 16x16 (če se sploh da)? Predvsem me zanima kako se odstrani obstoječi vijak? Že zaradi varnosti se ta vijak naj nebi dal odviti ! ! Da bi ta vijak demontiral moraš po vsej verjetnosti najprej demontirat ročko,nato ta gumb ,ki si ga obkrožil in šele nato vijak odstranit in to odvit(privit) navznoter proti gl.zavornemu cilindru.
kasti Objavljeno November 30, 2012 Opozori Objavljeno November 30, 2012 Hvala za trud... sem že našel! Brembo Pushrod Replacement on Master Cylinder.pdf
danci1973 Objavljeno November 30, 2012 Opozori Objavljeno November 30, 2012 Že zaradi varnosti se ta vijak naj nebi dal odviti ! ! Da bi ta vijak demontiral moraš po vsej verjetnosti najprej demontirat ročko,nato ta gumb ,ki si ga obkrožil in šele nato vijak odstranit in to odvit(privit) navznoter proti gl.zavornemu cilindru.
limabacje Objavljeno December 7, 2012 Opozori Objavljeno December 7, 2012 zdaj sem rastavil čeljust ..bate in gumice sem pobral ven ter zamenjal z novimi. Sedaj me zanima če lahko te zavorne bate in gumice namažem kar z ATE mastjo ali je bolje da malo namažem z zavorno tekočino ? hvala in lp
danci1973 Objavljeno December 7, 2012 Opozori Objavljeno December 7, 2012 zdaj sem rastavil čeljust ..bate in gumice sem pobral ven ter zamenjal z novimi. Sedaj me zanima če lahko te zavorne bate in gumice namažem kar z ATE mastjo ali je bolje da malo namažem z zavorno tekočino ? hvala in lp In eno in drugo je OK. Po mojih izkušnjah je z ATE mastjo batke malce lažje spravit nazaj not. Če se odločiš za ATE mast, ne pretiravaj s količino. D.
limabacje Objavljeno December 7, 2012 Opozori Objavljeno December 7, 2012 Pa še tole sem opazil .. na eni strani ( ta stran na kateri je bil disk zvit ) manjka tale del tole je verjetno najbolje da kar naročim ane .. ? mogoče ve kdo zakaj služi .. ?
limabacje Objavljeno December 8, 2012 Opozori Objavljeno December 8, 2012 sem že naročil tist del .. zdej me pa za svečke zanima , a so tele od NGKja vredu ? http://www.ebay.de/itm/NGK-Iridium-Zundkerze-CR9EIA-9-6289-Kawasaki-ER-6N-650-A-2005-2006-/230833831057?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35bec4bc91&_uhb=1#ht_3274wt_1136 Sej to je to iridium ( da zdrži dalj časa ) ? lp
trojan69 Objavljeno December 8, 2012 Opozori Objavljeno December 8, 2012 Tist delček, če prov vidim je vzmet, ki preprečuje ˝šklepetanje˝ ploščic-tud če je ni je ok. Svečke pa poglej v service manual katere rabiš, če niso predpisane iridium jih je brezveze montirat, ker so nekajkrat dražje od navadnih svečk, ki pa tud ne crknjejo po par kilometrih. Svečke dobiš v Eurotonu na Tržaški
limabacje Objavljeno December 8, 2012 Opozori Objavljeno December 8, 2012 super hvala morm pa rečt da ta motor je pomoje prvič vidu generalko , bati so bli tok zapacani da sploh čudn da je še delal ni pa treba bit nek študiran mehanik da stvar razkoplješ hvala vsem za pomoč še enkrat
Butnglavc Objavljeno December 8, 2012 Opozori Objavljeno December 8, 2012 Saj razkopat ni težava, zadevo je potrebno pravilno sestavit lp A spidi64 in trebor 2
limabacje Objavljeno December 9, 2012 Opozori Objavljeno December 9, 2012 sej zato sem pa vsak kos ki sem ga dal ven prvo slikal šele nato vzel ven .. drugo so kakšni kosi ko odleti kak federček ven pa sploh neveš od kje
ofc Objavljeno December 11, 2012 Opozori Objavljeno December 11, 2012 Se da pri D.Monstru 620 (doma)spremeniti prosti tek motorja? V knjižici piše da je tam okoli 1400/1500rpm, jaz imam okoli 900/1000, al kako je s tem ?
robivitez Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Pozdravljeni! Ima kdo kaj izkušenj glede krajšanja sprednjih vilic na motorju? Kolikor sem gledal po internetu je to izvedljivo. V mojem primeru bi rad skrajšal vilice na enem oldtimerju, Pannonia T8 250 1966, zaradi predelave v cafe racerja. Tole je slika vilic.
trojan69 Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Najlaže je dvignit cevi v križih. Sicer potem majčkeno štrlijo čez rob križa, ampak če uporabiš clip one, ki itak pašejo na cafe racerje jih lahko dvgneš kar konkretno, saj jih krmilo ne ovira več. Lahko pa tudi odrežeš cevi na vrhu in vrežeš nov navoj za vijak/pokrovček. Ampak potem moraš krajšat tudi distančnike oz. vzmeti. Pri tem pa zelo pazit na trdoto vilic. Drugač vsaka čast za projekt!! Sam pazi da te kak pretirano zagret starodobniški purist ne dobi
robivitez Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Najlaže je dvignit cevi v križih. Ravno to ne bo šlo, ker ima amortizer točno predvideno mesto kam pride pritrjen na križ. Drugo kot drugo bom moral še križ na okvirju prestaviti nižje, ker je zdaj previsok. Torej če hočem 5 cm nižji motor spredaj bi moral amortizerje skrajšati 10 cm, kar je pa ne gre. Če hočem takšen motor kot sem si zamislil potrebujem druge vilice. Kar se tiče starodobniških puristov, tudi jaz imam rad obnovljene redke oldtimerje v čimbolj originalnem stanju. Ampak ta motor je pri nas sicer redek, ampak na Madžarskem jih je pa kot tomosov pri nam tako da ... Moja Ideja: Takšen je pa original motor. Moj je edino malo slabše ohranjen. (beri primeren obnove. :grim )
Tomyboy Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Obnavljam Husqvarno WRE 125 letnik 1999. Problem je v tem da se na spletu za ta model najde zelo malo delov. Kako je s kompatibilnostjo z drugimi modeli tega letnika, CR, WR, TE ? Iščem pa sprednje in zadnje zavorne diske, vse puše in ležaje v zadnjem vzmetenju, tesnila sprednjih vilic, ročko za zavoro...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se