trojan69 Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Sem pristaš vrtanja lukenj . Zvrtaj samo toliko globoko luknjo, da se čepek vsede vanju, včasih niti ni potrebno v celoti prevrtati cevi.Drugač pa par luknjic krmila pomoje nebi smelo oslabiti, če bi govorili o okvirju bi bila druga zgodba... Poleg tega boš lahko motor po žalji spravil v orignalno stanje.
MisterM Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Krmilo je Barracudino (link), je nižje in širše od originalnega. Se bom kar spravil k vrtanju, za dodatno trdnost pa bom skušal vstaviti še uteži, če mi jih uspe izbezati ven iz original krmila. Tnx za nasvete in srečno. hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 (popravljeno) vijak za mesanco na uplinjacih; prsraufas da dobi vec zraka al manj? Popravljeno Maj 24, 2013. Popravil hajoktejn
trojan69 Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Odvisno ali uravnava zrak ali bencin. Če je na sprednjem koncu ferga ponavadi uravnava gorivo (bol odvit več goriva v mešanici), če je pa na zadnjem delu ponavad uravnava zrak (bol odvit več zraka v mešanici). Po mojih izkušnjah so na večjih motorjih ponavad vijaki za bencin.
orcus Objavljeno Maj 24, 2013 Opozori Objavljeno Maj 24, 2013 Jaz sem tudi že tri krat odrezal čepke na stikalih. Prvič, zadnjič in nikoli več. Vrtaj raje luknjice. sayo 1
hajoktejn Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 (popravljeno) Odvisno ali uravnava zrak ali bencin. Če je na sprednjem koncu ferga ponavadi uravnava gorivo (bol odvit več goriva v mešanici), če je pa na zadnjem delu ponavad uravnava zrak (bol odvit več zraka v mešanici). Po mojih izkušnjah so na večjih motorjih ponavad vijaki za bencin. Tenks, tejle moji so bolj pri cilindrih. Za 1/4 obrata sm jih privil in se mi zdi da je precej bolj odziven na dodajanje gasa. No a, vsaj na mestu. Aja, kaksne barve je sveca, ce je prerevna mesanica? Popravljeno Maj 25, 2013. Popravil hajoktejn
trojan69 Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 Možno-tile šravfi vplivajo predvsem na delovanje agregata v rpostem teku in nižjih obratih. Če je prerevnabencina svečka postane bela. Mora bit čokoladno rjava. hajoktejn 1
FLY Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 Možno-tile šravfi vplivajo predvsem na delovanje agregata v rpostem teku in nižjih obratih. Če je prerevnabencina svečka postane bela. Mora bit čokoladno rjava. +1 Rjava je prava.Ampak raje črna kot bela! Prerevna mešanica je strup za agregat ker so delovne temperature previsoke.Bodi pozoren na belo svečko,plav kromiran izpuh in pokanje ob odvzemu plina. trojan69 in hajoktejn 2
hajoktejn Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 Se eno na to temo. Preden sem se poigral s temi vijaki mi je motor tudi ko se je segrel pod dolocenimi obrati - 1/4 gasa in manj - lepse vlekel ce sem potegnil zaug. Zdej mi ga zamori ce to nardim, kar se mi zdi normalno? Tudi ko je mrzel je prej laufal tudi 5min s polnim zaugom bp, zdej ga morm izklopit, sicer crkne. Kolkr se spomnim so mi vsi motorji s frgazerji tko delal. Ce bi zdej vec zraka vlekel bi blo obratno al ne?
FLY Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 Če je segret motor lepše delal z zaugom si imel presiromašno mešanico. Če ti zaug zamori segret motor je pravilno. Ko boš pa hladen motor lahko (lažje) zaganjal brez zauga in ti bo crkaval v visokih hribih ,je to znak prebogate mešanice. hajoktejn 1
trojan69 Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 Potem možno da je tisti vijak za uravanavanje zraka in si z tem, ko si ga privil naredil mešanico bogatejšo. Edina druga razlaga, ki se jo spomnim, bi bila da nekje pri frgazerjih veleč ´fouš´ zrak. Tudi simptom najbolj očiten pri nizkih obratih.
Hytech Objavljeno Maj 28, 2013 Opozori Objavljeno Maj 28, 2013 Ali kdo ve za koga,da lahko naredi oz dela prozoren touring vizir-šipco za na motor enduro...Ljubljana ali bliznja okolica?
pocesnkII Objavljeno Maj 28, 2013 Opozori Objavljeno Maj 28, 2013 poslovno sodelujemo z njim naredi kar hočemo http://www.acrytech.si/?gclid=CM_-yf2pubcCFWbJtAodC1YAnA Kmet2 1
Yoshimura Objavljeno Junij 1, 2013 Opozori Objavljeno Junij 1, 2013 Ali je za dovod goriva (v fergazer motorja) po levi cevki možno reči,da dobiva mašina manj goriva glede na velikost, premer, desne cevke za gorivo in bodo posledično slabše performanse motorja? Desna je širša ane Kakšna so mnenja?
hribuc Objavljeno Junij 1, 2013 Opozori Objavljeno Junij 1, 2013 Mislm da nimaš takega požeruha da bi benncin na polno teku u mašino,zato pa ima vsak frgazar plovček da mu dotok goriva zapira.Če je pa ajnšpric pa vzame tolk kokr rab.Probej kolk benza ti steče po cevki v eni minuti pa boš vidu da moped tega ne more nikol požret! daneb 1
sayo Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Yoshimura, če je luknja na cevki manjša se od bencinske pumpe ustvarja večji pritisk, lahko pride do iztekanja bencina na iberlaufu, to je tako kot bi na cevi za zalivanje vrta stisnil cev in se ustvari večji pritik
snetkladu Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Živjo! Mene pa zanima, koliko je normalno da poka iz auspuha ko zaprem gas ali se peljem po hribu brez gasa?Imam pa 4-taktnoTC250 Huso(2010)? Pred 8 urami je bil menjan bat, popravljena glava, nastavljeni ventili. Pena v dušilcu je tudi že bolj boga.
hector Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Oj, kolega na R1 ima težave in sicer (citiram): Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?) Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil, da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65) vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43). Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih). Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)? Kako rešiti problem? – menjava olja? - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?) Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter?
Kmet2 Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Oj, kolega na R1 ima težave in sicer (citiram): Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?) Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil, da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65) vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43). Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih). Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)? Kako rešiti problem? – menjava olja? - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?) Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter? Zamenjaj olje in filter in nič drugega,to bi moralo zadostovat......so meli motoristi že par takšnih prigod,sam ne na R1. Na KLE500 ista težava odpravljena z menjavo olja na prejšnjega,ki ga je uporabljal.....sporoči če je uspelo. daneb 1
dore Objavljeno Junij 3, 2013 Opozori Objavljeno Junij 3, 2013 Oj, kolega na R1 ima težave in sicer (citiram): Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?) Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil, da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65) vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43). Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih). Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)? Kako rešiti problem? – menjava olja? - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?) Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter? Olje ali pa vzmeti na sklopki. LP
macak333 Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Fantje zanima me ali je kdo iz Ljubljane in bi mi lahko v sredo posodil merilne lističe za kakšno urico. S kolegom rihtava en motorček, pa bi rada pregledala ventile.
trebor Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Fantje zanima me ali je kdo iz Ljubljane in bi mi lahko v sredo posodil merilne lističe za kakšno urico. S kolegom rihtava en motorček, pa bi rada pregledala ventile. Pridi k meni, ti jih posodim. Tudi za pol ure več, če jih boš potreboval. LP Robert daneb in Kmet2 2
Yunksi Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Mi lahko kdo razloži zakaj v service manualu piše, total amount olja: 3.8L without oil filter replacement: 2.9L with oil filter replacement: 3.1L Kolk potem dam? 3.1, ker nameravam tudi filtr menjat? Al dam najprej 3.1, pa pol užgem, pa počakam de se use podmaže pa pol dolijem?
sedomed Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Mi lahko kdo razloži zakaj v service manualu piše, total amount olja: 3.8L without oil filter replacement: 2.9L with oil filter replacement: 3.1L Kolk potem dam? 3.1, ker nameravam tudi filtr menjat? Al dam najprej 3.1, pa pol užgem, pa počakam de se use podmaže pa pol dolijem? Naliješ do maximuma, vžgeš, doliješ do max.
benny0104 Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 Mi lahko kdo razloži zakaj v service manualu piše, total amount olja: 3.8L without oil filter replacement: 2.9L with oil filter replacement: 3.1L Kolk potem dam? 3.1, ker nameravam tudi filtr menjat? Al dam najprej 3.1, pa pol užgem, pa počakam de se use podmaže pa pol dolijem? Total amount olja je, če bi delal kakšen večji servis, kjer bi odprl agregat in bi iz njega steklo čisto vse olje, kar se pa pri običajni menjavi olja ne zgodi. Torej natoči 3.1L vžgi in preveri nivo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se