Yunksi Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Evo, se eno vprasanje. Kaj naredit v primeru, ce filter nikakor noce popustit? Probal sem z roko, kljucem na zanko, kljucem s ketno, razen kar mi se preostane je kapa. Edino kar se zgodi z vsem nastetim je da se filtr udre in to je to, ne duha ne sluha o tem da se bo kaj zavrtel. Lep pozdrav, Rok
HyperJack Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Evo, se eno vprasanje. Kaj naredit v primeru, ce filter nikakor noce popustit? Probal sem z roko, kljucem na zanko, kljucem s ketno, razen kar mi se preostane je kapa. Edino kar se zgodi z vsem nastetim je da se filtr udre in to je to, ne duha ne sluha o tem da se bo kaj zavrtel. Lep pozdrav, Rok Močan izvijač pa kladivo...lepo prebiješ filter čez in čez ter odviješ, to je skoraj najbolj primitivna varianta....zato pa se vedno novi filter privijači samo na "roke", da gre ob naslednjem servisu lažje dol. trojan69 1
trojan69 Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Ta z izvijačem je dobra metoda, ampak pazi, da ne boš olupu filtra. Če vidiš, da se izvijač zažira v kovino nehaj, da ne ˝odrežeš˝ zgornjega konca.
sedomed Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Ta z izvijačem je dobra metoda, ampak pazi, da ne boš olupu filtra. Če vidiš, da se izvijač zažira v kovino nehaj, da ne ˝odrežeš˝ zgornjega konca. Zdej ga boš pa prestrašu . Z izvijačem mi je vedno uspelo, v skrajnem primeru seveda, . Ampak kaj v primeru če se res olupi?
Kmet2 Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Ta z izvijačem je dobra metoda, ampak pazi, da ne boš olupu filtra. Če vidiš, da se izvijač zažira v kovino nehaj, da ne ˝odrežeš˝ zgornjega konca. Tud to se da rešit z izvijačem in kladivom! Primitivno toda gre :grim daneb 1
HyperJack Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Ludi boži, še toplo vodo boste zdej s tem filtrom pogruntali....če ga olupi, čeprav nevem zakaj bi ga, sej metoda z izvijačem res ni nič posebnega...pa čeprav je izjemno učinkovita... če pa še to ne bo šlo, je pa najbolje kar celo mašino zamenjat, pa bo mir. Ali pa dat motor enemu, ki zna zamenjat olje. daneb 1
HyperJack Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 p.s. Isto je z čepom za olje...maš primerke, ki vijak zategnejo, kot da ne bo treba na motorju nikoli več menjat olja . Delajte to z občutkom, bo vročina tako ali drugače na koncu že "zapekla" vijak, da bo držal tako kot treba... lp daneb 1
Kmet2 Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 p.s. Isto je z čepom za olje...maš primerke, ki vijak zategnejo, kot da ne bo treba na motorju nikoli več menjat olja . Delajte to z občutkom, bo vročina tako ali drugače na koncu že "zapekla" vijak, da bo držal tako kot treba... lp Ja dottore,pouči nas šmrkovce daneb 1
Whitee Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 p.s. Isto je z čepom za olje...maš primerke, ki vijak zategnejo, kot da ne bo treba na motorju nikoli več menjat olja . Delajte to z občutkom, bo vročina tako ali drugače na koncu že "zapekla" vijak, da bo držal tako kot treba... lp O, poznam tole še predobr. Letos marca sem prvič, kot sedanji lastnik menjal olje na motorju. Vijak je bil tako zategnjen, da bi prej skorajda vlak premaknil, kot pa to odšraufal. Nalijem novo olje, filter, naslednji dan pa ga hočem malenkost spustit, ker ga je bilo preveč. Naslednja stopnja je bila, da je vijak na koncu šel v k****, pa novo olje :glare:
HyperJack Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Ja dottore,pouči nas šmrkovce Lej to nima veze s tem, kar sem jaz hotel povedat :grrr .. daneb 1
Cartman Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Zdej ga boš pa prestrašu . Z izvijačem mi je vedno uspelo, v skrajnem primeru seveda, . Ampak kaj v primeru če se res olupi? Jez sm po tem uporabil papagajke in dobro mero nasilja. Takrat sm se tudi odlocil da ga prebijal ne bom nikoli vec. Miljon svinjarije! Ce ne gre z kljucem na pas, pac takoj zapojejo vodovodarske klesce perzo, Kmet2, trojan69 in 1 other 4
igorkr Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 (popravljeno) Lej to nima veze s tem, kar sem jaz hotel povedat :grrr .. Ne se obremenjevat preveč, kej ne vidiš da je kmet Popravljeno Junij 12, 2013. Popravil igorkr bosa 1
Kmet2 Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Ne se obremenjevat preveč, kej ne vidiš da je kmet Zase se brigej pa pejd šraufat,da boš lohk naslednji teden pršu tam k moreš trebor in daneb 2
igorkr Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Zase se brigej pa pejd šraufat,da boš lohk naslednji teden pršu tam k moreš Že predelujem avto da bom lahko čevapčiče čez mejo švercal. Prav malo pogrešam švercanje še iz obdonja ranke jugoslavije Kmet2 1
tintin Objavljeno Junij 15, 2013 Opozori Objavljeno Junij 15, 2013 rabim en nasvet in sicer... Med mazanjem ketne sem ugotovil da se zračnost (gor-dol) z vrtenjem zadnjega kolesa zelo spreminja. Zračnost je nihala od 3cm do 0,5cm. Ker so zobniki vizualno v zelo dobrem stanju, sem zamenjal le ketno (ki je bila pretegnjena za dolžino skoraj enega člena). Težava ostaja, vendar ni tako zelo izrazita. Sedaj zračnost niha od 3cm do 2cm. Zanima me če sta za to sigurno kriva zobnika, ali je mogoče, da vzrok za to tiči drugje? Hvala
ludiluka Objavljeno Junij 15, 2013 Opozori Objavljeno Junij 15, 2013 Zobniki kličejo po zamenjavi tintin 1
medvedr Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 živio Imam Triumpha Tiger 955i letnik 2004. imam problem Zadnji teden sem dvakrat zasledil da mi težko vžge ko se že prepeljem nekaj kilometrov (samo ne zmeraj).No včeraj sem pa zjutraj šel na vožnjo in ko sem ga doma ugasnil ne vžge več. Vrti uredu,občasno pa malo občutim vonj po bencinu. Prosim za mnenja preden ga zapeljem na servis. Servis opravil pred enem mesecem:menjava olja,filtra in svečk. 40.000 km.(doma) Prej redno serviseran na servisu.( Jerman depala vas) Po servisu naredil cca 600 km. lp robert
tomash Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 živio Imam Triumpha Tiger 955i letnik 2004. imam problem Zadnji teden sem dvakrat zasledil da mi težko vžge ko se že prepeljem nekaj kilometrov (samo ne zmeraj).No včeraj sem pa zjutraj šel na vožnjo in ko sem ga doma ugasnil ne vžge več. Vrti uredu,občasno pa malo občutim vonj po bencinu. Prosim za mnenja preden ga zapeljem na servis. Servis opravil pred enem mesecem:menjava olja,filtra in svečk. 40.000 km.(doma) Prej redno serviseran na servisu.( Jerman depala vas) Po servisu naredil cca 600 km. lp robert akomulator? pri močnejših motorjih je to skoraj potrošni material, odvisno tudi od lastnosti in kvalitete le tega. skratka probaj z drugim akomulatorjem, če ni to pa raziskuj naprej. Veliko sreče.
MiNa Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Poskusi na tem forumu ali pa kakšnem podobnem sigurno najdeš kaj uporabnega.
JezniPohorc Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Da še jaz malo povprašam za mnenje. Sam si lastim Hondo CX500 (letnik 1980), ki sem jo predelal v cafe racerja / brat style. Pred tednom dni sem uspešno naredil tehničnega in registracijo in sem se veselo vozil, dokler nisem pred dvema dnevoma zjutraj, ko sem se peljal v službo, opazil zvok, ki ni bil prisoten do takrat... Gre pa za zvok, ko da bi bil nek vijak odvit in bi neka kovinska zadeva "rožljala" nekje. Sem se ustavil in malo poslušal in nisem mogel točno ugotovit, od kod prihaja zvok. Je pa zadeva taka, da je ta zvok prisoten pri obratih malo višjih od štandgasa, pri višjih vrtljajih pa mislim, da izgine (težko reečt, ker je zvok motorja že kar glasen). Zvok se sliši tudi, ko iz višjih vrtljajev pustiš, da se motor izteče v nižje, na štandgasu pa spet zgine. Sem malo pogledal po forumih in večina jih piše, da je zvok lahko od verige za odmično gred oz. njenega napenjalca (če je poškodovan ali odlomljen) ali pa od ventilatorja, ki je direktno vezan na motor. Sem oboje poslušal doma, pa spet ne morem določit kaj bi lahko bilo. Potem sem se glede na tovarniška navodila lotil napenjanja odmične verige (nima samodejnega napenjalca) in zvok je ostal enak. Ventilatorja nisem čekiral, ker nisem imel še časa, da bi odmontiral kiler in od blizu pogledal ventilator. Pri meni se je oglasil tudi kolega, ki ima več izkušenj z agregati in z metodo kovinske palice na uho ni mogel določiti lokacije zvoka. Sem pa zvok posnel s telefonom. Če se komu sanja, kaj bi lahko bilo, sem vesel vsake ideje. http://www.metacafe....embed/10716203/
Žan96 Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Mam en problem oz. velk problem. Motor je aprilia rx125. Pred cca. 3 tedni mi je motor med vožnjo prestavu med 2 prestavi, dobesedno. Motor je biu odpelan na servis Lučka (vem, ne omenjajte...). Zdj mi je lastnik reku da morm pridt tja, da je motor totalka (razdru ga je komi po 3 tednih). Zdj me pa znima kko je možno da je zarat menjalnika treba menjat BAT, menjan je biu pred cca 3k km (menja se na 10k!). Mislte da me stari nateguje? Kaj svetujete? Hvala
macak333 Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Mam en problem oz. velk problem. Motor je aprilia rx125. Pred cca. 3 tedni mi je motor med vožnjo prestavu med 2 prestavi, dobesedno. Motor je biu odpelan na servis Lučka (vem, ne omenjajte.. .). Zdj mi je lastnik reku da morm pridt tja, da je motor totalka (razdru ga je komi po 3 tednih). Zdj me pa znima kko je možno da je zarat menjalnika treba menjat BAT, menjan je biu pred cca 3k km (menja se na 10k!). Mislte da me stari nateguje? Kaj svetujete? Hvala Joj, kaj nisi raje prej na forumu vprašal! Sicer pa a ti je motor delal, preden si ga peljal na servis t.j. vžgal? Sicer pa če ti je med prestavljanjem najdlo vmes ler (če prav razumem), je običajno samo olje za zamenjat. Sem imel dve rs-i, obe Rotax 122 mašina in po določeni kilometrini se je znalo zgoditi, da je najdlo med prestavami ler, pri šaltanju. Jst ti priporočam, da vzameš od tega tipa motor. Sej ne da te strašim samo mene je nategnu ko sm mu že pred časom Tomosa peljal na servis, pa zgleda je pri drugih bila podobna zgodba.
znj Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Seveda te nateguje... Če ti je kdaj vrglo med prestave to pomeni ali preveč viskozno olje ali pa si bil "prenežen" med prestavljanjem. Ne vem no...pojdi do njega, probaj če motor deluje ( kakšni čudni zvoki itd... ), še preden ga upališ pa poskusi dati v prvo prestavo in pahniti. Če blokira zadnje kolo je kompresija in ni ribnilo. Svetujem ti, da greš po motor, in pelješ k kakšnemu drugemu mehaniku. Moja 2 centa, lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se