DAMI34 Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Da ne bom iskal teme, bi postavil kar tule eno vprašanje: iridium svečke....na koliko km jih menjate? Veliko mehanikov mi je zatrdilo, da komot z njimi naredim 40000km, seveda je v servisni knjigi predvidena menjava na 20kkm. Kaj menite?
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Majo mehaniki prav CBR 600 RR, ki ima že original iridium svečke ima na 25k km kontrolo in na 51k km menjavo. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Majo mehaniki prav CBR 600 RR, ki ima že original iridium svečke ima na 25k km kontrolo in na 51k km menjavo. hvala, si me mau potolažila sicer že mam 35kk, pa zdj en izlet cca 4000km, pa neb rad, da mi kaj škripne
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Če te kaj potolaži, meni je enkrat ena crknila cca 300 km od menjave (na poti na Pag) od takrat dalje na daljše izlete v tujino vedno vzamem sabo še eno rabljeno svečko. Za vsak slučaj. Drugač se pa pač počasi in z hecnim zvokom voziš do prve mehanične delavnice
DAMI34 Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Če te kaj potolaži, meni je enkrat ena crknila cca 300 km od menjave (na poti na Pag) od takrat dalje na daljše izlete v tujino vedno vzamem sabo še eno rabljeno svečko. Za vsak slučaj. Drugač se pa pač počasi in z hecnim zvokom voziš do prve mehanične delavnice hehe...js bi rabu celo mehanično, dab do svečke pršu...bo kr axa v tem primeru, če slučajn crkne
ludiluka Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Če te kaj potolaži, meni je enkrat ena crknila cca 300 km od menjave (na poti na Pag) od takrat dalje na daljše izlete v tujino vedno vzamem sabo še eno rabljeno svečko. Za vsak slučaj. Drugač se pa pač počasi in z hecnim zvokom voziš do prve mehanične delavnice Še ena naj ti crkne pa boš ducatija mela
Coban Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Da ne bom iskal teme, bi postavil kar tule eno vprašanje: iridium svečke....na koliko km jih menjate? Veliko mehanikov mi je zatrdilo, da komot z njimi naredim 40000km, seveda je v servisni knjigi predvidena menjava na 20kkm. Kaj menite? Kolikor jaz vem se na motorju(vsaj pri mojem) menja na 30K kil. Na avtih pa na 50K kil. Na tvojem mestu bi ti jaz priporočal menjavo ! !
Coban Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Imam problem z mojo Suzo Gsx600f...žmigavci ne delajo. Štrom pride do releja, tudi sliši se klikanje med prižiganjem in ugašanjem šalterja. Domnevam da šalter ni ker pride do releja. Varovalke sem pregledal, vse so cele čeprav je ni posebaj za utripalke. Ostale zadeve delajo brez problema. Kaj naj še pogledam? Najbolje bo da se odpelješ do avtoelektrikarja,da ti on pregleda kajti če imaš avtomat z samougašanjem zna bit to draga zadevščina tam do 100 € če pa imaš navadni 3-polni pa probaj z drugim avtomatom kar z avtomobilskim elektronski stane ca 10 €
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 19, 2013 Opozori Objavljeno Julij 19, 2013 (popravljeno) Še ena naj ti crkne pa boš ducatija mela zaenkrat sem še vedno mnenja da za cestno/pistaško veselje štejejo samo 3 valji in več Kolikor jaz vem se na motorju(vsaj pri mojem) menja na 30K kil. Na avtih pa na 50K kil. Na tvojem mestu bi ti jaz priporočal menjavo ! ! Mogoče si gledal milje? Popravljeno Julij 19, 2013. Popravil svobodnaptica01 DAMI34 in hajoktejn 2
orcus Objavljeno Julij 19, 2013 Opozori Objavljeno Julij 19, 2013 Imam problem z mojo Suzo Gsx600f...žmigavci ne delajo. Štrom pride do releja, tudi sliši se klikanje med prižiganjem in ugašanjem šalterja. Domnevam da šalter ni ker pride do releja. Varovalke sem pregledal, vse so cele čeprav je ni posebaj za utripalke. Ostale zadeve delajo brez problema. Kaj naj še pogledam? žarnico?
orcus Objavljeno Julij 19, 2013 Opozori Objavljeno Julij 19, 2013 Da še jaz malo povprašam za mnenje. Sam si lastim Hondo CX500 (letnik 1980), ki sem jo predelal v cafe racerja / brat style. Pred tednom dni sem uspešno naredil tehničnega in registracijo in sem se veselo vozil, dokler nisem pred dvema dnevoma zjutraj, ko sem se peljal v službo, opazil zvok, ki ni bil prisoten do takrat... Gre pa za zvok, ko da bi bil nek vijak odvit in bi neka kovinska zadeva "rožljala" nekje. Sem se ustavil in malo poslušal in nisem mogel točno ugotovit, od kod prihaja zvok. Je pa zadeva taka, da je ta zvok prisoten pri obratih malo višjih od štandgasa, pri višjih vrtljajih pa mislim, da izgine (težko reečt, ker je zvok motorja že kar glasen). Zvok se sliši tudi, ko iz višjih vrtljajev pustiš, da se motor izteče v nižje, na štandgasu pa spet zgine. Sem malo pogledal po forumih in večina jih piše, da je zvok lahko od verige za odmično gred oz. njenega napenjalca (če je poškodovan ali odlomljen) ali pa od ventilatorja, ki je direktno vezan na motor. Sem oboje poslušal doma, pa spet ne morem določit kaj bi lahko bilo. Potem sem se glede na tovarniška navodila lotil napenjanja odmične verige (nima samodejnega napenjalca) in zvok je ostal enak. Ventilatorja nisem čekiral, ker nisem imel še časa, da bi odmontiral kiler in od blizu pogledal ventilator. Pri meni se je oglasil tudi kolega, ki ima več izkušenj z agregati in z metodo kovinske palice na uho ni mogel določiti lokacije zvoka. Sem pa zvok posnel s telefonom. Če se komu sanja, kaj bi lahko bilo, sem vesel vsake ideje. http://www.metacafe....embed/10716203/ Si ugotovil kaj klenka? Sem danes poslušal posnetek, in če se ne motim je zvok premo sorazmeren z obrati.
t0maz Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 zdravo. zanima me ce obstaja kabl ki se ga fiksno prikljuci na akumulatorj (+,-) na drugi strani pa usb, pa kje bi se ga dalo dobit!
tazzy Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 (popravljeno) zdravo. zanima me ce obstaja kabl ki se ga fiksno prikljuci na akumulatorj (+,-) na drugi strani pa usb, pa kje bi se ga dalo dobit!m majo v tc ju , bs u , in mislim dacelo v kmc ju seveda pa jih prej pokličeš da se ne voziš zaston Popravljeno Julij 20, 2013. Popravil tazzy
sedomed Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 (popravljeno) zdravo. zanima me ce obstaja kabl ki se ga fiksno prikljuci na akumulatorj (+,-) na drugi strani pa usb, pa kje bi se ga dalo dobit! Jaz imam vezano vtičnico in adapter, tako lahko uporabljaš tudi 12V . Vtičnico sem dobil v Louis preko Trg d.o.o. Popravljeno Julij 20, 2013. Popravil sedomed
macak333 Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 Zdravo! Ma kdo doma Locktite pa da je iz Lj? Bi ga rabil samo za dva vijaka, pa se mi ga lih ne kupuje ko vidim, kakšna je cena . Sej bom dal za kakšno kavo/pir.
t0maz Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 majo v tc ju , bs u , in mislim dacelo v kmc ju seveda pa jih prej pokličeš da se ne voziš zaston v tc ju pa v bs u nimajo tocno tega. Jaz imam vezano vtičnico in adapter, tako lahko uporabljaš tudi 12V . Vtičnico sem dobil v Louis preko Trg d.o.o. hocm mini usb da imam samo kabelček pr balanci, vticnico je treba fikserat ker mam niked motor se neda oz. se da sam bi blo kr nekje tko sm pa prek ebaya narocu pride 12€ + postnina tko da bo mn k 20€ http://www.ebay.co.uk/itm/Power-OUTLET-GPS-Charger-Converter-12V-5V-mini-USB-Waterproof-Motorcycle-Scooter-/151071505447?ssPageName=ADME:L:OC:DE:3160
ciciban Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 Zdravo! Ma kdo doma Locktite pa da je iz Lj? Bi ga rabil samo za dva vijaka, pa se mi ga lih ne kupuje ko vidim, kakšna je cena . Sej bom dal za kakšno kavo/pir. Malo šalabajzerska ampak prav tako vredu metoda je lak za nohte. Za nekritična mesta se obnese. Drugače pa tisti lock tite enkrat kupiš in imaš potem za par let mir.
ludiluka Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 Italjanske motorje si kupte boste lahko kupovali taveliko pakirnje loctita JONI 46, iom in ciciban 3
hajoktejn Objavljeno Julij 20, 2013 Opozori Objavljeno Julij 20, 2013 Zdravo! Ma kdo doma Locktite pa da je iz Lj? Bi ga rabil samo za dva vijaka, pa se mi ga lih ne kupuje ko vidim, kakšna je cena . Sej bom dal za kakšno kavo/pir. Mam jst luisov ponaredek ... ce rabis mi pisi na zs pa se zmenva.
Buschi Objavljeno Julij 21, 2013 Opozori Objavljeno Julij 21, 2013 Sicer sem že v neki temi to spraševal, pa nisem dobil odgovora: na spomladi sem na svoji 125 2T aprili dal delat tavelik servis; menjava bata, olja, verige, nekaj delov v menjalniku in gas zajlo. Naredil sem ca 500km, kot so mi svetovali, da ga ulaufam, ampak motor ni enak, kot pred servisem: nikamor ne gre-tko končna kot pospeški, poraba je skočila iz 4.5-5 litrov na 8, prav tako je vsaj za enkrat poskočila poraba 2T olja(nekak logično z porabo bencina), prav tako mi je začelo nekje po malem kapljati olje tam okoli 2T pumpe(česar prej ni delalo). Verjetno je potrebno na novo nastavit fergazer in 2T pumpico. Lahko to storim sam, ali samo servis? Hvala.
JONI 46 Objavljeno Julij 21, 2013 Opozori Objavljeno Julij 21, 2013 Najbolje da das porihtat nazaj serviserju kateri ti je delal veliki srevis, ker motorja ni sestavil tako kot mora.. Za moje pojme bi moral reklamirati delo, oz. material !
Ramzy Objavljeno Julij 22, 2013 Opozori Objavljeno Julij 22, 2013 zdravo...js imam pa eno vprašanje...včeri sm razdru sprednje kolo, in sicer sm ga odšraufov dol, odšraufov diske z felgne in potem vse skupi nazaj....diske sm obrnil kot je blo prej... ko sem sestavil in se šel peljat mi je začelo bo bremzanju potresovat, kar mi prej ni...tudi diski se mi grejejo spredi pa čeprav nič ne bremzam na prvo kolo....kaj bi lahka zajebal oz. kaj bi lahk blo narobe?? ...je možno da sm akso preveč zategnil? ker prej je ime on senzor za abs malo zračnosti, zdaj pa je fiksen!!?! hvala za pomoč, popoldne bom motor še enkrat podrl zato bi mi bil vsak nasvet v pomoč
JONI 46 Objavljeno Julij 22, 2013 Opozori Objavljeno Julij 22, 2013 Si pri tem ditancnike dal nazaj ? ali pa si zamenjal levega in desnega, ce sta na obeh straneh !
FLY Objavljeno Julij 22, 2013 Opozori Objavljeno Julij 22, 2013 Kontroliraj distančnike kot pravi kolega .Lahko pa sedaj zavorni diski ne nalegajo več enakomerno po celi površini.Včasih je za sitnosti dovolj že malenkost.
Ramzy Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 v bistvu sploh ni distančnikov, edino kar je se zraven na aksi je samo abs senzor, ki pa je videt tudi kot distančnik...ja vceri sm se enkrat na novo zasraufov diske in pregledov zavorne celjusti....ni mi jasno zakaj se cilindri gibajo le z ene strani na drugi pa ne grejo nič nazaj...je to normalno, al je mozno da so bremz cilindri zarustali....ker zdej se mi se diski vseeno grejejo pa ceprav ne zaviram na sprednje diske...lahka naredim s tem kaksno vecjo skodo (pregretje diskov) ce se peljem kaksno daljso turo?? ...hvala
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se