Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Čisto možno je da si kaj preveč zategnil. Fino bi blo če bi najdu kakšen manual za tvoj motor, tam ti točno piše s kakšnim momentom se kaj zategne. Možno je pa tudi da so ti zarustali batki na čeljustih. Najbolje da podreš čeljusti, vse očistiš in z mastjo namažeš batke, in zategneš vse skupaj z predpisanom momentom.

 

Če se ti segrevajo diski brez da bi zaviral z njimi, potem se bojo pregreli in zvili, in boš moral kupit nove...

Popravljeno . Popravil kosir85
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne. Ne maži batkov z mastjo.

v čeljusti olje in olje+mast=šmir.. Torej bi samo še bol zafrknil zadevo.

Razstavi čeljust oz. Nekako dobi batka ki se ne premikata ven (blokiraj batka ki se premikata in pritisni zavoro), ju đkisti z bencinom, spoliraj z najbol finim vodobrusnim ki ga boš našel, šeenkrat operi z bencinom, počakaj da se posuši in sestavi.

Boš pa moral prezračit bremze, kar pa tudi ni neka umetnost.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za batke mazat se dobi posebna mast (na pamet ne vem katera), namažeš pa okrog batka. Tako sem zmeraj delal in je blo brez problema. Olje pa pride do batka z notranje strani tako da se ne meša... Možno da se motim in sem delal narobe, če ja, naj kdo potrdi tintinovo metodo.

Popravljeno . Popravil kosir85
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeljusti obvezno razstaviti do prafaktorjev, prav vsak kos temeljito ščistiti in zadevo po istem postopku nazaj sestaviti. Vedno ko se menja ploščice, je potrebno batke z strani namazati z bakreno mastjo!, prav tako utore kjer se ploščice gibljejo.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp... zaradi pomanjkanja orodja, ker trenutno doma, sem rešil zadevo tako, da sem pobral čeljusti dol in bate parkrat stisnil ven in nazaj not, nato pa sem menjal zavorno tekočino....nisem si upal razdreti batov, ker niti nimam novega o-ringa, ki pa bi ga verjetno moral menjati.....upam da bo to delovalo, vsaj zaenkrat dokler ne pridem domov... hvala za nasvete, lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp... zaradi pomanjkanja orodja, ker trenutno doma, sem rešil zadevo tako, da sem pobral čeljusti dol in bate parkrat stisnil ven in nazaj not, nato pa sem menjal zavorno tekočino....nisem si upal razdreti batov, ker niti nimam novega o-ringa, ki pa bi ga verjetno moral menjati.....upam da bo to delovalo, vsaj zaenkrat dokler ne pridem domov... hvala za nasvete, lp!

 

Upam, da si bat primerno podmazal, ker v primeru da ga nisi, nisi naredil kaj veliko dela, ker bo čez čas umazanija, ki dostopa do drsne površine bata, naredila svoje in zadeva bo ponovno "zaribala"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeljusti obvezno razstaviti do prafaktorjev, prav vsak kos temeljito ščistiti in zadevo po istem postopku nazaj sestaviti. Vedno ko se menja ploščice, je potrebno batke z strani namazati z bakreno mastjo!, prav tako utore kjer se ploščice gibljejo.

 

lp

 

Bakrena mast pa ni ravno prava stvar za batke...

 

 

   D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bakrena mast pa ni ravno prava stvar za batke...

 

 

   D.

Odlična je, sploh če je na tanko namazana, se počasi izpira in povsem zadovoljivo podmazuje...ta mal procent bakra nima kaj škodovat batku...meni deluje odlično na avtu pri vseh 4čeljustih. Ostali tudi nimajo težav. Seveda namesto ... pikic bi lahko vzel 2minuti časa, pa napisal zakaj po tvojem ne bi bilo vredu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlična je, sploh če je na tanko namazana, se počasi izpira in povsem zadovoljivo podmazuje...ta mal procent bakra nima kaj škodovat batku...meni deluje odlično na avtu pri vseh 4čeljustih. Ostali tudi nimajo težav. Seveda namesto ... pikic bi lahko vzel 2minuti časa, pa napisal zakaj po tvojem ne bi bilo vredu :)

 

 

Mogoče se pa ne razumeta najbolje. Bakrena mast je za naležne površine, za mazanje batkov in tesnil je pa posebna mast, ki se meša tudi z zavornim oljem

 

post-15866-0-46569900-1374658173_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče se pa ne razumeta najbolje. Bakrena mast je za naležne površine, za mazanje batkov in tesnil je pa posebna mast, ki se meša tudi z zavornim oljem

 

attachicon.gifMast_za_zavorne.jpg

Bravo mojster vsaj eden k je tole debato pripejal do normalnega konca Jaz sem v podobnem primeru pobral batke ven pa tesnilne gumice tud ,ker se včasih pod gumico nabere kondenz (tistim ki radi perejo )

Posledica je oksidacija aluminija pod gumico to pa pomen da gumica začne stiskat batek.Razdri dobr sčisti kanalček namaž z ATF mastjo odzrač pa gaaaasa !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlična je, sploh če je na tanko namazana, se počasi izpira in povsem zadovoljivo podmazuje...ta mal procent bakra nima kaj škodovat batku...meni deluje odlično na avtu pri vseh 4čeljustih. Ostali tudi nimajo težav. Seveda namesto ... pikic bi lahko vzel 2minuti časa, pa napisal zakaj po tvojem ne bi bilo vredu :)

Zanimivo - kako dolgo pa že uporabljaš bakrovo mast v ta namen?

 

Bojda bakrene masti vsebujejo topila, ki slabo vplivajo na gumo (tesnila)*. Seveda to ne velja nujno za vse bakrene masti. Poleg tega je bakrena mast precej 'lepljiva' in tako si predstavljam, da se ves prah in podobna svinjarija še dodatno lepi na batke, kar najbrž ni najbolje.

 

Za batke uporabljam 'ATE Bremszylinderpaste'.

 

   D.

 

* http://www.landcruiserclub.net/forums/showthread.php/41558-Is-it-OK-to-use-Copper-grease-on-the-Brake-pistons

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo - kako dolgo pa že uporabljaš bakrovo mast v ta namen?

 

Bojda bakrene masti vsebujejo topila, ki slabo vplivajo na gumo (tesnila)*. Seveda to ne velja nujno za vse bakrene masti. Poleg tega je bakrena mast precej 'lepljiva' in tako si predstavljam, da se ves prah in podobna svinjarija še dodatno lepi na batke, kar najbrž ni najbolje.

 

Za batke uporabljam 'ATE Bremszylinderpaste'.

 

   D.

 

* http://www.landcruiserclub.net/forums/showthread.php/41558-Is-it-OK-to-use-Copper-grease-on-the-Brake-pistons

 

 

Bakrena mast se uporablja za mazanje zadnje strani ploščilc ter vodil, po katerih drsijo ploščice. Pomoje predvsem zaradi tega, ker lahko prenese visoke temperature. Je uporabna tudi za navoje svečk (predvsem, ko gre za aluminjasto glavo, vijake izpuhov, ter ostale zadeve, ki se rade zapečejo).

Za batke, tesnila pri sestavljanu cilindra za master cilinder se pa uporablja ATE.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam en nasvet bi še rabu... če razdrem čeljust bi nujno rabu nove gumice, ali lahko porabim stare? pa kje lahko kupim tisto pasto za cilindre..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam en nasvet bi še rabu... če razdrem čeljust bi nujno rabu nove gumice, ali lahko porabim stare? pa kje lahko kupim tisto pasto za cilindre..

 

Če ti je prej normalno delalom, si pomoje nekaj narobe sestavu. So ploščice približno enakomenrno obrabljene? Če si lahko batke potisnil noter z roko, ni nikakršnega problema po razstavljanju.

Drugač se ponavad menja tud tesnila, ATE mast pa dobiš v Evrotonu oz. podobnih trgovinah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je prej normalno delalom, si pomoje nekaj narobe sestavu. So ploščice približno enakomenrno obrabljene? Če si lahko batke potisnil noter z roko, ni nikakršnega problema po razstavljanju.

Drugač se ponavad menja tud tesnila, ATE mast pa dobiš v Evrotonu oz. podobnih trgovinah.

ja js še batkov nisem razdirov...problem je samo ker sem danes popoldne mislil it na morje z motorjem...in zdaj nevem kaj naj naredim :) študiram da bi se kr lotil in razdrl vse skup...sej pomoje ni več ko ena ura za vse skupi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja js še batkov nisem razdirov...problem je samo ker sem danes popoldne mislil it na morje z motorjem...in zdaj nevem kaj naj naredim :) študiram da bi se kr lotil in razdrl vse skup...sej pomoje ni več ko ena ura za vse skupi...

Na kratko postopek kako očistit/namazat/stestirat batke.

Snemi čeljust, odstrani zavorne ploščice in med obe vrsti batkov vstavi najraje leseno ploščico npr. od parketa. Potem pumpaj zavoro. Batki bodo počasi začeli lezt vn. Tisti, ki so posti bodo najprej dosegli ploščico in jo stisnili, po tem pa se bodo začeli premikati še tisti, ki so ˝prilepljeni˝. Če nebi imel vmes ploščice bi batki popadali iz čeljusti.

Ko so batki zunaj jih lepo očistiš z cunjo/zobno ščetko in brake cleanerjejem-pa ne špricaj čistila direktno na batke, ker bodo stekli na tesnila, ki so med batkom in izvrtino v čeljusti, kar pa ni ravno OK-se lahko poškodujejo. Ko so čisti jih namažeš z posebno ATF mastjo ter jih porineš nazaj noter. Potem spet vstaviš leseno ploščico in jih napumpaš vn ter spet porineš noter. Postopek ponoviš ene 3-krat, dokler se ˝prilepljeni˝ batki popolnoma ne sprostijo. Očisti mast, ki se bo nabrala na vrhu batkov ter jih po vsaki ponovitvi spet narahlo namaži. Po parih ponovitvah se vsi batki, ko boš pumpal zavoro, verjetno vseeno ne bodo pomikali čist enakomerno, tako da če kakega res ne bremza je čeljust ok.

 

kokr sm te tule razumel, pri tem postopku, ki si ga napisal enemu drugemu članu nebi rabu čist razdirat čeljusti in spuščat zavorne tekočine ven iz sistema?? Pač pa bi ošistil batke kolikor pogledajo ven...bi mi to pomagalo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kratko postopek kako očistit/namazat/stestirat batke.

Snemi čeljust, odstrani zavorne ploščice in med obe vrsti batkov vstavi najraje leseno ploščico npr. od parketa. Potem pumpaj zavoro. Batki bodo počasi začeli lezt vn. Tisti, ki so posti bodo najprej dosegli ploščico in jo stisnili, po tem pa se bodo začeli premikati še tisti, ki so ˝prilepljeni˝. Če nebi imel vmes ploščice bi batki popadali iz čeljusti.

Ko so batki zunaj jih lepo očistiš z cunjo/zobno ščetko in brake cleanerjejem-pa ne špricaj čistila direktno na batke, ker bodo stekli na tesnila, ki so med batkom in izvrtino v čeljusti, kar pa ni ravno OK-se lahko poškodujejo. Ko so čisti jih namažeš z posebno ATF mastjo ter jih porineš nazaj noter. Potem spet vstaviš leseno ploščico in jih napumpaš vn ter spet porineš noter. Postopek ponoviš ene 3-krat, dokler se ˝prilepljeni˝ batki popolnoma ne sprostijo. Očisti mast, ki se bo nabrala na vrhu batkov ter jih po vsaki ponovitvi spet narahlo namaži. Po parih ponovitvah se vsi batki, ko boš pumpal zavoro, verjetno vseeno ne bodo pomikali čist enakomerno, tako da če kakega res ne bremza je čeljust ok.

 

kokr sm te tule razumel, pri tem postopku, ki si ga napisal enemu drugemu članu nebi rabu čist razdirat čeljusti in spuščat zavorne tekočine ven iz sistema?? Pač pa bi ošistil batke kolikor pogledajo ven...bi mi to pomagalo??

V redu bo tako. Ne rabiš v celoti batkov ven dat, na koncu, ki je v cilindru, so zagotovo čisti. Če bodo padli ven, boš moral prezračiti zavore. Prav tako pazi na nivo zavorne tekočine, ko boš batke pumpal, da ti ne zmanjka, ker ti bo potegnilo zrak noter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje bo tud to dost. Glede na to, da je motor star samo par let dvomim, da je potrbno komplet obnavljat zavone čeljusti. Pa tko kot je reku @dive, pazi na nvo zavorne tekočine + da ti batki ne popadajo vn.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na yamahi xt 600 svečka nima iskre... Pa grem danes malo merit in ugotovim, da je med verglanjem na treh kablih iz statora napetost 3V, na ostalih pa 0,25V... med verglanjem je na zunanji tulvavi napetost 0,25V, ko pa ne verglam pa 0,10V :OO.. Napetost na šteli je tudi 0,10V- 0,25V... Je možno, da kje kaj prebija al zakaj je na šteli napetost ?? Pregledal sem Vse kable in ni vidat, da bi blo kje kaj precvikjeno :I Kje naj začnem sploh iskati napako ?? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maso sem pregledal in zgleda vredu... Kak pa se te škatlce preveri (Računalnik, cdi pa še tista alu. z rebrci).. Prvič ko sem šel merit sem zmeril 9V na tuljavi... Potem ko pa sem naslednič meril pa 0,25V :O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi preverjal po vrsti tkole:stikalo na krmilu, akumulator, svečka, cinšpula-tuljava + visokonapetnostni vod ter kapica svečke, ˝pickup˝ tuljave, CDI (ene se da premerit drugih ne). + kontakti, kar si reku da si že.

Maš vse postopke ter vrednosti opisane v service manualu, ki ga snameš na netu.

 

Regulator (tista alu zadeva z rebri) in alternator nimata veze, če maš akumulator polhen.

 

Jst bi stavu na cinšpulo (zunanjo tuljavo) sploh pri starejših mašinah. Meri se pa upornost ne napetost. Premeri primarno ter sekundarno navitje. Vrednosti ter postopek merjenja maš v service manualu :)

 

 

 

Upam da ti rata!!

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenat bi mogu ročico sklopke. Stvar je taka da je treba celo levo ročko (gumasto) dol potegn pol pa še use komande (stikalo za luči, žmigavce...) Zanima me pa kko nj dam to gumasto ročko na balanci dol. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlažja varjanta je da vzameš wd40 daš gor rdečo cevko porineš cevko pod gumo in malo špricneš in nato malo zavrtiš kumo naprej nazaj da pride wd40povsod in jo brez problema snameš dol. takoj kot jo snameš dol jo pa daj obrisat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!