snetkladu Objavljeno September 5, 2013 Opozori Objavljeno September 5, 2013 Živjo! Mene pa zanima kako rešiti problem, da mi hladen motor ne vžiga(Husqvarna TC250. 2010, 4-takt). Ko se pa segreje mi pa iz prve užge. V hladnem stanju tudi kompresije ni, ko pa se segreje pa kompresija je. Tako da ga v hladnem vžigam po bregu Pred 15 urami so bili na novo popravljeni kanali za vantile in ventili nastavlejni. Je mogoče problem v vzmeteh, da premalo stisnejo ventile? Ali v čem bi bil problem?
Bremzer Objavljeno September 5, 2013 Opozori Objavljeno September 5, 2013 Živjo! Mene pa zanima kako rešiti problem, da mi hladen motor ne vžiga(Husqvarna TC250. 2010, 4-takt). Ko se pa segreje mi pa iz prve užge. V hladnem stanju tudi kompresije ni, ko pa se segreje pa kompresija je. Tako da ga v hladnem vžigam po bregu Pred 15 urami so bili na novo popravljeni kanali za vantile in ventili nastavlejni. Je mogoče problem v vzmeteh, da premalo stisnejo ventile? Ali v čem bi bil problem? Če si siguren,da imajo ventili dovolj zračnosti najprej obvezno izmeri kompresijo,če je manjša od ca 10 At. potem bo potrebno šeenkrat demontirat glavo motorja in bolj strokovno to naredit to delo na žalost ni za vsazga "hobi"mehanika ! Če je kompresija vredu potem pa samo po novo vžigalno tuljavo (cinšpulo).
zan0088 Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 Ziv a bi mi en mojster dal kaksen nasvet kako spolirat praske iz plasticnega spegla? Zgleda tako kot bi se en v fasado podrgnu.
ciciban Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 Kakšna barva za plastične odbijače. Če mene vprašaš bi raje investiral v bencin. malakai, zan0088, trebor in 1 other 4
smasher Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 Ziv a bi mi en mojster dal kaksen nasvet kako spolirat praske iz plasticnega spegla? Zgleda tako kot bi se en v fasado podrgnu. Fin brusni papir da bo use enako in potem z tisto peno za gume ali za črno plastiko in potem je vse enake barve, kako lepo izpade je odvisno koliko zdrsaš plastiko. zan0088 1
orcus Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 Fin brusni papir da bo use enako in potem z tisto peno za gume ali za črno plastiko in potem je vse enake barve, kako lepo izpade je odvisno koliko zdrsaš plastiko. namaži z črno šuh pasto, bo lepo mat! zan0088 1
HyperJack Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 Ima kdo doma na mizi, polici ali kjer koli pri roki kakršen koli stabilizator krmila, rabil bi samo en podatek, namreč koliko je fi luknje za vijak na koncu okroglega nosilca...od oka predvidevam, da je nekje fi8mm? Hvala!
danci1973 Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 Ima kdo doma na mizi, polici ali kjer koli pri roki kakršen koli stabilizator krmila, rabil bi samo en podatek, namreč koliko je fi luknje za vijak na koncu okroglega nosilca...od oka predvidevam, da je nekje fi8mm? Hvala! Če ti 'od oka' kaj pomaga, ti lahko povem, da je pri HyperPro stabilizatorju tam vijak M8. http://www.wilbersusa.com/installation/BMWK1200-damper-installation.pdf
bobiboss Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 Kakšna barva za plastične odbijače. Če mene vprašaš bi raje investiral v bencin. :grim
HyperJack Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 Če ti 'od oka' kaj pomaga, ti lahko povem, da je pri HyperPro stabilizatorju tam vijak M8. http://www.wilbersusa.com/installation/BMWK1200-damper-installation.pdf Bo bo pomagalo, samo toliko da vem kakšno luknjo pripravit. hvala! daneb 1
svobodnaptica01 Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 Ima kdo doma na mizi, polici ali kjer koli pri roki kakršen koli stabilizator krmila, rabil bi samo en podatek, namreč koliko je fi luknje za vijak na koncu okroglega nosilca...od oka predvidevam, da je nekje fi8mm? Hvala! Ohlins ima M8. daneb 1
HyperJack Objavljeno September 12, 2013 Opozori Objavljeno September 12, 2013 Bi imel kdo za posodit klešče za snemanje vzmeti na amontizerju zadnjem? Je vzmet elektrostatično barvana, ali obično na pištolo? Ker nevem kako bi peka barve kaj vplivala na sam material vzmeti, jebela, da mi slučajno potem ne poči kdaj :S?
danci1973 Objavljeno September 12, 2013 Opozori Objavljeno September 12, 2013 Bi imel kdo za posodit klešče za snemanje vzmeti na amontizerju zadnjem? Je vzmet elektrostatično barvana, ali obično na pištolo? Ker nevem kako bi peka barve kaj vplivala na sam material vzmeti, jebela, da mi slučajno potem ne poči kdaj :S? Mislim, da se pri prašnem / elektrostaričnem barvanju barva peče pri 160-200°C za 10-20 minut, kar po moje ne bi smelo vplicat na material vzmeti. D.
ZaskA Objavljeno September 12, 2013 Opozori Objavljeno September 12, 2013 Koliko Kg se zateguje kolesa in inbuse na vilicah?
danci1973 Objavljeno September 12, 2013 Opozori Objavljeno September 12, 2013 Koliko Kg se zateguje kolesa in inbuse na vilicah? Kateri motor? Nimajo vsi isto...
ZaskA Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 Kateri motor? Nimajo vsi isto... honda cb 1300
alen1 Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 Zasledil sem eno težavico na moji XJR. Iz 1. karburatorja (skrajo levi) oz. manšete se mi je začelo cediti olje mešano z bencinom. Mogoče tri kaplice ko je parkiran cca. 2 dni. Filter sem "scukal" ven a na njem ni vidnih sledi olja imam pa v samem air box-u malce olja na dnu. Tudi gumijasti kanali za karburaturjem so malce mastni najbolj pri tem prvem karburatorju. Zaznal sem tudi malce večjo porabo olja. Kaj bi lahko bilo narobe?
ludiluka Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 Imaš speljan oddušnik od olja v airbox?
yamahaxt600 Objavljeno September 13, 2013 Opozori Objavljeno September 13, 2013 (popravljeno) Zasledil sem eno težavico na moji XJR. Iz 1. karburatorja (skrajo levi) oz. manšete se mi je začelo cediti olje mešano z bencinom. Mogoče tri kaplice ko je parkiran cca. 2 dni. Filter sem "scukal" ven a na njem ni vidnih sledi olja imam pa v samem air box-u malce olja na dnu. Tudi gumijasti kanali za karburaturjem so malce mastni najbolj pri tem prvem karburatorju. Zaznal sem tudi malce večjo porabo olja. Kaj bi lahko bilo narobe? a si zadnje čase nalival olje, pa si ga mogoče preveč nalil? ker vrjetno maš odduško speljano v airbox, in če naliješ preveč olja, ti ga potem iz mašine zmeče v airbox p.s.: če kdo ve kje bi lahko dobil te gumijasti cevi, ki sta med uplinjačom pa med glavo za yamaho xt 600, se priporočam Popravljeno September 13, 2013. Popravil yamahaxt600
alen1 Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 Nisem čisto prepričan, da je res speljan oddušnik v airbox. Mislim da je kar direkt cev pod mašino. Ampak v nobene primeru ne bi smelo tam kapljati ven (med glavo in manšeto), ker potem tudi zrak vleče noter. Olje sem sicer dolival vendar je vse v mejah normale.
yamahaxt600 Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 a ti motor zadnje čase kej cuka, ali pa mogoče poka iz izpuha? ali pa na tem prvem cilindru poglej kakšna je svečka (če imaš potem prerevno mešanico zaradi fouš zraka, naj bi bla bela, oziroma črna z osedlinami zaradi olja..?), ker to bi potem res fouš zrak moglo vlečt, če tam olje teče.. razen če ti mogoče teče nad tem gumicam, tam kje je pokrov ventilov, pa da teče mimo, oziroma pod tem gumicam.?
Bremzer Objavljeno September 14, 2013 Opozori Objavljeno September 14, 2013 a si zadnje čase nalival olje, pa si ga mogoče preveč nalil? ker vrjetno maš odduško speljano v airbox, in če naliješ preveč olja, ti ga potem iz mašine zmeče v airbox p.s.: če kdo ve kje bi lahko dobil te gumijasti cevi, ki sta med uplinjačom pa med glavo za yamaho xt 600, se priporočam Za odduške olja lahko uporabiš cevi za benzin te pa dobiš različnih premerov v trgovinah z avtodeli npr;Turbo šop,Evroton itd.
erciona Objavljeno September 16, 2013 Opozori Objavljeno September 16, 2013 Suzuki gsxr 600 k6. Med vožnjo sem se za pol ure ustavil. Ko sem obrnil ključ, da bi ga zopet prižgal - tema. Prižgal se ni niti števec. Ko sem doma, na motorjev akumulator nataknil kable in ga povezal z avtomobilovim, je motor takoj normalno vžgal. Isti trenutek, ko sem kabel umaknil, pa je motor ugasnil. Je edini možni vzrok fuč akumulator? Spomladi sem menjal regler in alternator, ki sta se prekurila. Namreč, ne bi rad kupoval novega akumulatorja, če le ta ni nujno vzrok za sledeč problem.
danci1973 Objavljeno September 16, 2013 Opozori Objavljeno September 16, 2013 Suzuki gsxr 600 k6. Med vožnjo sem se za pol ure ustavil. Ko sem obrnil ključ, da bi ga zopet prižgal - tema. Prižgal se ni niti števec. Ko sem doma, na motorjev akumulator nataknil kable in ga povezal z avtomobilovim, je motor takoj normalno vžgal. Isti trenutek, ko sem kabel umaknil, pa je motor ugasnil. Je edini možni vzrok fuč akumulator? Spomladi sem menjal regler in alternator, ki sta se prekurila. Namreč, ne bi rad kupoval novega akumulatorja, če le ta ni nujno vzrok za sledeč problem. Ne, fuč akumulator ni edini možni vzrok.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se