ludiluka Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 glede nastavljanja ventilov, sm pa slišal da je to kot ruleta, dostikrat je potem samo še slabše Hm zanimivo potem pa ne vem zakaj so vsi svetovni proizvajalci ugotovili da jih je pametno štelat Pa še kr govorite o olju v airboxu in filtri so ponavadi na vstopu zraka v airbox in ko motor dela te hlape vleče v karburatorje in se ne morejo nikoli nabrat na filtru In v tisti črni kapljici ki jo je alen posliku je samo malenkost olja zraven pa še raznorazna fina umazanija ki jo filter ne prestreže in se zato bencin obarva trojan69 in hajoktejn 2
hajoktejn Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 Se bolj zanimivo je ko jih brez stelanja prezge al pa stolce ...
yamahaxt600 Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 (popravljeno) Hm zanimivo potem pa ne vem zakaj so vsi svetovni proizvajalci ugotovili da jih je pametno štelat Pa še kr govorite o olju v airboxu in filtri so ponavadi na vstopu zraka v airbox in ko motor dela te hlape vleče v karburatorje in se ne morejo nikoli nabrat na filtru In v tisti črni kapljici ki jo je alen posliku je samo malenkost olja zraven pa še raznorazna fina umazanija ki jo filter ne prestreže in se zato bencin obarva so ugovoli, to je res, sam zgleda da jih marsikdo nezna, oziroma se pred servisom še vedno v odličnem položaju, tako da karkoli zraven brskaš, nebo uredu. so ugovoli, to je res, sam zgleda da jih marsikdo nezna, oziroma so pred servisom še vedno v odličnem položaju, tako da karkoli zraven brskaš, nebo več tako kot je bilo. kar se tiče tiste kapljice.. enkrat ko pride iz vožnje, bi moral spustiti bencin iz tistega frgazerja, in če bi se potem ponovno naredila kapljica, je problem nekje drugje. razen če je membrana zanič, in skos teče bencin, pa da je še igla skos odprta. + zanič prirobnica, oziroma o-ring Popravljeno September 21, 2013. Popravil yamahaxt600
ludiluka Objavljeno September 21, 2013 Opozori Objavljeno September 21, 2013 so ugovoli, to je res, sam zgleda da jih marsikdo nezna, oziroma so pred servisom še vedno v odličnem položaju, tako da karkoli zraven brskaš, nebo več tako kot je bilo. kar se tiče tiste kapljice.. enkrat ko pride iz vožnje, bi moral spustiti bencin iz tistega frgazerja, in če bi se potem ponovno naredila kapljica, je problem nekje drugje. razen če je membrana zanič, in skos teče bencin, pa da je še igla skos odprta. + zanič prirobnica, oziroma o-ring Malo manj teorije in več prakse
RSTDRIVER Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 Se bolj zanimivo je ko jih brez stelanja prezge al pa stolce ... ..... v primeru, da imajo premalo lufta..... si pozabil dodati
Kmet2 Objavljeno September 22, 2013 Opozori Objavljeno September 22, 2013 glede nastavljanja ventilov, sm pa slišal da je to kot ruleta, dostikrat je potem samo še slabše Ja če jih štela kakšen vaški posebnež drugače ima vsak model motorja točno napisano na koliko km naj bi preverili in ne nastavljali ventilov
Dare1 Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Eno vprašanje: zadnja zavora se mi na dolgih spustih pregreje. Špeha na ploščicah je še dovolj, prav tako sem zamenjal zavorno tekočino (enkrat spomladi). Tudi zvok ob zaviranju je nekako gumijasto cvileč. Ker je vse videti v redu, tudi privijačeno trdno me zanima, kaj bi še lahko bilo narobe. So to nekvalitetne ploščice?? Hvala za kakšno mnenje.
Kmet2 Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Eno vprašanje: zadnja zavora se mi na dolgih spustih pregreje. Špeha na ploščicah je še dovolj, prav tako sem zamenjal zavorno tekočino (enkrat spomladi). Tudi zvok ob zaviranju je nekako gumijasto cvileč. Ker je vse videti v redu, tudi privijačeno trdno me zanima, kaj bi še lahko bilo narobe. So to nekvalitetne ploščice?? Hvala za kakšno mnenje. Mogoče je problem samo v lajtungi,če je navadna gumjasta ,kupi ojačano z pletenico,jaz sem tako rešil problem! thumper in daneb 2
ludiluka Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Alpa preprosto preveč žlajfaš z zavoro in premalo z motorjem
Butnglavc Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Mogoče je problem samo v lajtungi,če je navadna gumjasta ,kupi ojačano z pletenico,jaz sem tako rešil problem! Zdj ti bo Brumer hitro povedal, da opletene cevi ne delujejo lp A hajoktejn 1
Nemirni Duh Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Eno vprašanje: So to nekvalitetne ploščice?? Hvala za kakšno mnenje. Pozdravljeni To je znak, da so zavorne ploščice pregrete - posledično je njihov učinek slabši, večja obremenitev na zavorni disk................................. Kliče po zamenjavi, je vseeno koliko so še debele Lep pozdrav
Bremzer Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Zdj ti bo Brumer hitro povedal, da opletene cevi ne delujejo lp A Nevem od kje ti to znanje! ! namreč sam imam na obeh motorjih opletene zavorne cevi na enem celo od sklopke ! Na skuterjih so pa res gumijaste in jih NEBOM menjal - se bojim,da neb delale zaradi preobremenitve in velikih hitrosti ! daneb 1
Butnglavc Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 Nevem od kje ti to znanje! ! namreč sam imam na obeh motorjih opletene zavorne cevi na enem celo od sklopke ! Na skuterjih so pa res gumijaste in jih NEBOM menjal - se bojim,da neb delale zaradi preobremenitve in velikih hitrosti ! Tule: http://www.motosvet.com/tabla/topic/36260-jeklene-zavorne-cevi/page-2 lp A thumper, hajoktejn in Kmet2 3
grega 32 Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 Eno vprašanje: zadnja zavora se mi na dolgih spustih pregreje. Špeha na ploščicah je še dovolj, prav tako sem zamenjal zavorno tekočino (enkrat spomladi). Tudi zvok ob zaviranju je nekako gumijasto cvileč. Ker je vse videti v redu, tudi privijačeno trdno me zanima, kaj bi še lahko bilo narobe. So to nekvalitetne ploščice?? Hvala za kakšno mnenje. bi rekel da če se pregreva samo pri spustih ni nikjer drugje napake kot pri vozniku. zanimivo da zadnja saj večino zaviranja uporabljamo prednjo. daneb 1
Kmet2 Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 bi rekel da če se pregreva samo pri spustih ni nikjer drugje napake kot pri vozniku. zanimivo da zadnja saj večino zaviranja uporabljamo prednjo. Po terenu se uporablja predvsem zadnja :grim daneb 1
u-r-o-s Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Tudi pri spustih v ostrih počasnih zavojih, se uporablja zadnja...
Kmet2 Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Tudi pri spustih v ostrih počasnih zavojih, se uporablja zadnja... Na asvaltu fizično nikoli ne uporabljam zadnje zavore,to dela namesto mene računalnik daneb 1
Dare1 Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 bi rekel da če se pregreva samo pri spustih ni nikjer drugje napake kot pri vozniku. zanimivo da zadnja saj večino zaviranja uporabljamo prednjo. Kot so že pred mano napisali drugi je v ostrih serpentinah težko peljati motor brez uporabe zadnje zavore (sploh če sta na motorju dva). Z zadnjo zadržuješ motor da ne pobegne. Seveda je to manj potrebno pri japonskih mlinčkih kjer nežno zavira motor, ampak probaj enkrat peljati enovaljnika pa ti bo vse jasno.
grega 32 Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Kot so že pred mano napisali drugi je v ostrih serpentinah težko peljati motor brez uporabe zadnje zavore (sploh če sta na motorju dva). Z zadnjo zadržuješ motor da ne pobegne. Seveda je to manj potrebno pri japonskih mlinčkih kjer nežno zavira motor, ampak probaj enkrat peljati enovaljnika pa ti bo vse jasno. motor mora imeti 4 cilindre drugače mislim da doma vozim BCS kosilnico
Dare1 Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 motor mora imeti 4 cilindre drugače mislim da doma vozim BCS kosilnico Na kmetiji res ne rabiš širokoglednosti. Važno da imaš največji traktor. trebor in hajoktejn 2
bentley Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Kdo ve kaj bi lahko bil problem, da se po menjavi balance gas ne vraca? Potem, ko sem danes zamenjal balanco sem opazil da se gas ne vraca vec lepo nazaj. Je pa odvisno od polozaja balance, ce je obrnjena do konca v levo je vse kot mora bit. Na sredini se gas vraca precej pocasi in ne vedno do konca, ko pa je obrnjena popolnoma v desno pa gas ko ga odpres ostane odprt. Balanca je sicer precej nizja od originalne in bolj ravna(manj zavita nazaj) in na vsaki strani slaba 2cm daljsa.
ludiluka Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 nekje ti stiska zajlo od gasa thumper 1
sedomed Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Kdo ve kaj bi lahko bil problem, da se po menjavi balance gas ne vraca? Potem, ko sem danes zamenjal balanco sem opazil da se gas ne vraca vec lepo nazaj. Je pa odvisno od polozaja balance, ce je obrnjena do konca v levo je vse kot mora bit. Na sredini se gas vraca precej pocasi in ne vedno do konca, ko pa je obrnjena popolnoma v desno pa gas ko ga odpres ostane odprt. Balanca je sicer precej nizja od originalne in bolj ravna(manj zavita nazaj) in na vsaki strani slaba 2cm daljsa. Mogoče bi rabil krajšo zajlo, če ni ta kje stisnjena. Verjetni je preveč zavita, sedaj, ko je belanca nižja. Mislim, da bi ti jo lahko skrajšal pri Novak Rajko s.p. ULICA MIRE MIHELIČEVE 2, 1000 LJUBLJANA.
daneb Objavljeno September 28, 2013 Opozori Objavljeno September 28, 2013 Najbolje, da zamenjaš komplet zajlo z bovdni in jo spelješ malo drugače kot je sedaj. Lahko pa tudi poizkusiš staro zajlo speljati po malo drugačni poti kot je sedaj. Meni je na enem čoperju to pomagalo upam, da bo tudi Tebi. Srečno vožnjo. thumper 1
thumper Objavljeno September 28, 2013 Opozori Objavljeno September 28, 2013 Kot so že pred mano napisali drugi je v ostrih serpentinah težko peljati motor brez uporabe zadnje zavore (sploh če sta na motorju dva). Z zadnjo zadržuješ motor da ne pobegne. Seveda je to manj potrebno pri japonskih mlinčkih kjer nežno zavira motor, ampak probaj enkrat peljati enovaljnika pa ti bo vse jasno. motor pobegne ravo toliko kot mu pustiš---ali pa če si prehiter ( torej je to odvisno od voznika in njegovega poznavanja obnašanja samega motorja pri vožnji navzdol ) ... zaviraj z motorjem , pelji počasneje , zaviraj s sprednjo zavoro prej in bolj na ravnini... al pa zavorno olje zamenjaj če je staro.. meni je enovaljnik precej jasen ... rešitev zate je tudi drug enovaljnik - tak z bobnasto zavoro zadaj - ta se pregreje takoj ali pa celo najprej ne prime nič potem pa samo zablokira -- z bobnom se potem zelo dobro naučiš vožnje navzdol in ti nato tak z zadnjim diskom ne dela več težav ampak si car serpentin... Dare1 in daneb 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se