Dare1 Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 motor pobegne ravo toliko kot mu pustiš---ali pa če si prehiter ( torej je to odvisno od voznika in njegovega poznavanja obnašanja samega motorja pri vožnji navzdol ) ... zaviraj z motorjem , pelji počasneje , zaviraj s sprednjo zavoro prej in bolj na ravnini... al pa zavorno olje zamenjaj če je staro.. meni je enovaljnik precej jasen ... rešitev zate je tudi drug enovaljnik - tak z bobnasto zavoro zadaj - ta se pregreje takoj ali pa celo najprej ne prime nič potem pa samo zablokira -- z bobnom se potem zelo dobro naučiš vožnje navzdol in ti nato tak z zadnjim diskom ne dela več težav ampak si car serpentin... Fajn je biti pameten in dajati nasvete ne? Vsaj tam, kjer te kdo opazi, če že v resničnem življenju ne gre. Bobn si lahko nekam zatakneš, če bi prebral moje vprašanje na začetku bi vedel, da je problem drugje in ne v krčevitem stiskanju zadnje bremze sploh pa ne v zavorni tekočini. Edini pametni nasvet ki ni vključeval mojega nepoznavanja vožnje je bil tisti ki omenja kvaliteto ploščic, ostalo pa samo blodnje ljudi s preveč cajta. Hvala vseeno. bosa 1
ciciban Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 (popravljeno) Kdo ve kaj bi lahko bil problem, da se po menjavi balance gas ne vraca? Potem, ko sem danes zamenjal balanco sem opazil da se gas ne vraca vec lepo nazaj. Je pa odvisno od polozaja balance, ce je obrnjena do konca v levo je vse kot mora bit. Na sredini se gas vraca precej pocasi in ne vedno do konca, ko pa je obrnjena popolnoma v desno pa gas ko ga odpres ostane odprt. Balanca je sicer precej nizja od originalne in bolj ravna(manj zavita nazaj) in na vsaki strani slaba 2cm daljsa. Lej ni nujno.... takole preko neta je vse eno veliko ugibanje. Za foro probi komplet desno ročko losat in jo zdrsnit nekoliko bolj nazaj proti robu balance. Meni je enkrat vzelo cel popoldne cajta, da sem pogruntal, da je krivec zatikanja gumijasta ročka gasa, ki je drsala in se zatikala po skrajnem robu balance. Simptomi so bili enaki kot pri tebi. Popravljeno Oktober 1, 2013. Popravil ciciban TOMCAT in bosa 2
hajoktejn Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 @Dare1, jst bi menjal ploscice za kaksno drugo znamko/trdoto. Ce mas sintrane probi kej mehkejsega, ce nimas originalnih pa lahko probas origialne dat gor.
grega 32 Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Fajn je biti pameten in dajati nasvete ne? Vsaj tam, kjer te kdo opazi, če že v resničnem življenju ne gre. Bobn si lahko nekam zatakneš, če bi prebral moje vprašanje na začetku bi vedel, da je problem drugje in ne v krčevitem stiskanju zadnje bremze sploh pa ne v zavorni tekočini. Edini pametni nasvet ki ni vključeval mojega nepoznavanja vožnje je bil tisti ki omenja kvaliteto ploščic, ostalo pa samo blodnje ljudi s preveč cajta. Hvala vseeno. ja za pregrete zavore še enkrat je kri zgolj in samo voznik pa pametujte in iščite razlogo kot otroci(jaz nisem bil). će se pregreva samo na spustih je verjetno sv.peter na zavoro pritisnil al pa kar računalnik sam. daneb 1
dive Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Ima kdo kakšen nasvet kako drugače kot z namenskim orodjem (ključem) nastaviti prednapetost zadnje vzmeti? Orodja namreč nimam.... Se pa priporočam če se morda komu valja kakšen tak ključ po garaži. Rade volje dam za pir.
trojan69 Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Ima kdo kakšen nasvet kako drugače kot z namenskim orodjem (ključem) nastaviti prednapetost zadnje vzmeti? Orodja namreč nimam.... Se pa priporočam če se morda komu valja kakšen tak ključ po garaži. Rade volje dam za pir. Pomoje bi mogu dobit zadevo v Merkurju, Bauhausu, Conradu itd. http://www.google.si/imgres?um=1&es_sm=93&biw=1536&bih=1078&hl=en&tbm=isch&tbnid=alwObJxTnJ5l_M:&imgrefurl=http://www.foerch.si/product.aspx%3Fp%3D6cc82dae-9c2f-4392-b518-571c4888d493%26g%3D3a348a8d-8fa3-47c4-8d75-c15e6aaea16b&docid=xc2pmrlwI-T3wM&imgurl=http://www.foerch.si/documents/thumbs/1039193747_20091307214936_600x600_Fit_0_0.png&w=600&h=183&ei=SvxKUtjaGsXkswaO0YAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:10,s:0,i:110&iact=rc&page=1&tbnh=112&tbnw=368&start=0&ndsp=32&tx=182&ty=93 Lahko se a poslužiš tudi rorcang, sam boš poškodoval matico, tko da jst tega nebi delal.
Bremzer Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Ima kdo kakšen nasvet kako drugače kot z namenskim orodjem (ključem) nastaviti prednapetost zadnje vzmeti? Orodja namreč nimam.... Se pa priporočam če se morda komu valja kakšen tak ključ po garaži. Rade volje dam za pir. Pripelji se k meni na Vandotovo 8 Nm (Novoteksovo naselje) pa ti dam ključ in si nastaviš !
macak333 Objavljeno Oktober 1, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2013 Ima kdo kakšen nasvet kako drugače kot z namenskim orodjem (ključem) nastaviti prednapetost zadnje vzmeti? Orodja namreč nimam.... Se pa priporočam če se morda komu valja kakšen tak ključ po garaži. Rade volje dam za pir. A ga nisi dobil zraven orodja pri motorju? Vidim, da voziš CBR-o, zato sklepam, kajti sam sem ga imel. Aja pa še to bi prašal, če je kdo iz Lj. in ima moment ključ za bolj fine stvari (min 20Nm), bi ga znal nucat?
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Ima kdo kakšen nasvet kako drugače kot z namenskim orodjem (ključem) nastaviti prednapetost zadnje vzmeti? Orodja namreč nimam.... Se pa priporočam če se morda komu valja kakšen tak ključ po garaži. Rade volje dam za pir. Ne sekiraj se, ker tudi originalen plocevinast se js prej skrivil kot obnil. ploscat izvijac in macola je bila bolj ucinkovita resitev, oz za pogostejso rabo je.bilo treba extra kljuc dat narest, ker so ti klasicni, ki jih kupis predebeli in ne pridejo v utor. daneb 1
daneb Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Ne sekiraj se, ker tudi originalen plocevinast se js prej skrivil kot obnil. ploscat izvijac in macola je bila bolj ucinkovita resitev, oz za pogostejso rabo je.bilo treba extra kljuc dat narest, ker so ti klasicni, ki jih kupis predebeli in ne pridejo v utor. Če je ključ predebel ga pobrusiš (stanjšaš). Večji problem je, ker z ključem ne prideš zraven. LP
dive Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Ne sekiraj se, ker tudi originalen plocevinast se js prej skrivil kot obnil. ploscat izvijac in macola je bila bolj ucinkovita resitev, oz za pogostejso rabo je.bilo treba extra kljuc dat narest, ker so ti klasicni, ki jih kupis predebeli in ne pridejo v utor. Hmnja....nekako nisem nek pristaš macole pri tovrstnih posegih Maš mogoče dimenzije/načrt ključa, ki si ga dala narest.....bi ga tut jest naredu.... :naughty:
Bremzer Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Hmnja....nekako nisem nek pristaš macole pri tovrstnih posegih Maš mogoče dimenzije/načrt ključa, ki si ga dala narest.....bi ga tut jest naredu.... :naughty: Nevem ali nebereš al kaj saj sem ti napisal pridi k meni na Vandotovo 8 Nm pa si nastaviš in preslikaš ključ lp daneb 1
daneb Objavljeno Oktober 5, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2013 Nevem ali nebereš al kaj saj sem ti napisal pridi k meni na Vandotovo 8 Nm pa si nastaviš in preslikaš ključ lp zakaj pa ne bi kar sem gor prilimal slikco tega ključa? Zraven bi pa še mere podal. LP
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 6, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2013 Hmnja....nekako nisem nek pristaš macole pri tovrstnih posegih Maš mogoče dimenzije/načrt ključa, ki si ga dala narest.....bi ga tut jest naredu.... :naughty: kontaktiraj uporabnika Gamma, on je imel prav načrt za ključ, ključ (in motor) pa tudi še ima. Jaz bi morala it brskat, ker je šlo vse kar je še ostalo od CBRe nekam na podstrešje. daneb 1
Gamma Objavljeno Oktober 13, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2013 kontaktiraj uporabnika Gamma, on je imel prav načrt za ključ, ključ (in motor) pa tudi še ima. Jaz bi morala it brskat, ker je šlo vse kar je še ostalo od CBRe nekam na podstrešje. Takole izgleda "moj" ključ: Tkole pa izgleda "načrt" ključa (karo raster je 5mm) gsxf750, Cartman, daneb in 2 others 5
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 sm mislu, de je to za celo reč dirkačov na motosvetu pičkin dim.... ok, ni..... tle sxo podatki originala: 21,56 x 29,67 cm; 200 ppi; 11,3 MB(uncompressed) najd enga čarunalničarja, premer in pretvor dimenzije pa maš..... daneb 1
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 (popravljeno) sm mislu, de je to za celo reč dirkačov na motosvetu pičkin dim.... ok, ni..... tle sxo podatki originala: 21,56 x 29,67 cm; 200 ppi; 11,3 MB(uncompressed) najd enga čarunalničarja, premer in pretvor dimenzije pa maš..... Nisi dobro prebral zgoraj. Ta originalni ključ se običajno ob prvem nastavljanju odlomi/skrivi (ta zobček ki je na koncu). Se pa obnese ta Gammina varinata. Popravljeno Oktober 14, 2013. Popravil svobodnaptica01 daneb in Gamma 2
HyperJack Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Nimam cajta niti veselja, risat tega ključa, če ma kdo cajt, če mi zriše vector, vam dam lasersko rezat ključe. Oz. če bi vas bilo več, se bi jaz potrudil izrisal in dal izrezat. lp daneb 1
SLVR Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Jaz ti ga lahko fotokopiram, boš mel 1:1! HyperJack in daneb 2
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 (popravljeno) Nisi dobro prebral zgoraj. Ta originalni ključ se običajno ob prvem nastavljanju odlomi/skrivi (ta zobček ki je na koncu). Se pa obnese ta Gammina varinata. mojstra, če tega mojga skriviš pol si močna kokr bik..... kje sem pa napisal, da je moj original? futura "original" ne rabi teh jajc, če daš gor wilbersa pa ključ pride zraven. tale s slike ma kr nekej štelan fedra za sabo...... a se mu na sliki vidi kej posebnga? Popravljeno Oktober 14, 2013. Popravil RSTDRIVER daneb 1
HyperJack Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Jaz ti ga lahko fotokopiram, boš mel 1:1! Poskeniraj, pa dej zdraven še eno ravnilo, pa sva zmagala daneb in gsxf750 2
SLVR Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Če ga boš res rabil - komot ... moj je celo "zložljiv" - pride zraven še cev (ki služi kot ročaj), ki se natakne na ključ, tako da se vse skupaj lahko pospravi v torbico z orodjem. Ni ga čez komot! daneb 1
HyperJack Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Če ga boš res rabil - komot ... moj je celo "zložljiv" - pride zraven še cev (ki služi kot ročaj), ki se natakne na ključ, tako da se vse skupaj lahko pospravi v torbico z orodjem. Ni ga čez komot! Ja res ga rabim, sej vidiš, da bo šel za med SLVR in daneb 2
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 mojstra, če tega mojga skriviš pol si močna kokr bik..... kje sem pa napisal, da je moj original? futura "original" ne rabi teh jajc, če daš gor wilbersa pa ključ pride zraven. tale s slike ma kr nekej štelan fedra za sabo...... a se mu na sliki vidi kej posebnga? Na CBRjki? Ti lahk kr Gamma pove, kako je to zgledala na najihnih 2 mopedih zategovat. Na nobenem drugem motorju do sedaj ni blo problem prestavit, ta Hondin patent je pa narjen za vola ubit. daneb 1
Kawl Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Jaz sem probal stršat zadnje fedre pri taščinem 250ccm skuterju. Vse kar sem naredil je bilo to da sem skrivil original ključ do amena Potem sem šel v delavnico vzel orodje za menjavo fedrov in zadevo hitro rešil. daneb in Kmet2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se