Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Pozdravljeni

 

Osebno menjam oljni čistilec pri vsaki menjavi olja. V koliko se bo čez zimo motor prižigal, je bolje da ima sveže olje 

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam dilemo kdaj menjati olje, zdaj ob koncu sezone ali tik pred sezono?

V izrabljenem olju je nesnaga in kisline... po drugi strani pa sintetično olje na zraku izgublja na kvaliteti.

:hmm: Od kod ta trditev?

 

Pa še to, oljni filter naj bi se menjal le vsako drugo menjavo. Po moje je to šparanje brez veze in še več starega olja ostane v motorju.

Se strinjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Od kod ta trditev?

 

Že v servisnih knjižicah avtou piše menjat olje najmanj 1x letno, oz. Za sintetiko baje 1x na 2leti tudi če avto stoji večino časa. Medtem ko v plastenki naj nebi imelo omejitve roka dokler je zaprto.

Meni se zdi logično ob usaki menjavi olja menjat filtr, in menjal sem ga tudi zdej, tako da bo čez zimo v frišnem olju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Osebno menjam oljni čistilec pri vsaki menjavi olja. V koliko se bo čez zimo motor prižigal, je bolje da ima sveže olje 

 

Lep pozdrav

Zakaj bi prižigal motor čez zimo,zato da bi se peljal ali kar tako?

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Ne jemljem akumulatorja ven, prižgem ga vsak teden, pustim da se segreje na delovno temperaturo................................... Ne vozim se čez zimo - sol, prav tako ne vračam tablice  .......................... me pa matra, da si bi omislil kaj, česar ne bi bilo škoda ....................... pa do sedaj še nisem našel takega motocikla - vsak ima dušo :yes:

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Hvala za nasvet, pa vendar se bom raje držal svojega načina zimovanja - zadnjih 37 let se je kar obnesel

Če se kakšen motocikel polomi .................... se lahko tudi popravi, važno je, da je voznik cel

 

Lep pozdrav

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej se opravičujem, če to ni čisto prava tema za moj problem, ki je sledeč.

Pri moji Hondi cbr 600 rr 2007 se ob zaviranju pojavi tresenje-vibracije, ob tem ne gre za neko opletanje krmila ampak bolj za nek občutek tresenja zavornih čeljusti oz. nekaj podobnega ( težko je opisati). Naj omenim, da se vibracije ne pojavljajo ob rahlem zaviranju ampak ob grobem zaviranju in da je včasih ob teh vibracijah prisoten še nek čuden zvok ( trrrr ), ki po mojem občutku prihaja nekje iz prednjega kolesa, če v tem trenutku ročico zavore popustim in nato ponovno stisnem zvok izgine in motor se normalno ustavi. Zvok zaznam ob majhnih hitrostih na primer ob zaviranju pred križiščem.

Kaj bi lahko bil vzrok težav?

Hvala in lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ležaj v križu. Sem imel isti problem na prejšnjem motorju( GSX-R 600 ).

 Najprej hvala za hiter odgovor. Na ležaj v križu pa res nisem pomislil...se  mogoče spomniš koliko je bilo popravilo? Samo zdi se mi čudno, da se to dogaja samo pri zaviranju, med vožnjo je motor brez vsakršne težave...ravno zaradi tega sem imel na sumu diske ali ploščice ali gumo.

So bili pri tebi enaki "simptomi" ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Najprej hvala za hiter odgovor. Na ležaj v križu pa res nisem pomislil...se  mogoče spomniš koliko je bilo popravilo? Samo zdi se mi čudno, da se to dogaja samo pri zaviranju, med vožnjo je motor brez vsakršne težave...ravno zaradi tega sem imel na sumu diske ali ploščice ali gumo.

So bili pri tebi enaki "simptomi" ?

 

 

za menjavo tega ležaja na  VTR sem lani v Elisi plačal okrog 160€. Pripeljal popoldan prevzel drug dan, vesel za znoret. Ker je motor spet dobro peljal. Meni se je namreč ta okvara strašno poznala na vožnji. Če se tvoja CBR pelje dobro, in se to drgetanje pojavlja samo pri počasni vožnji...bi jaz najprej pregledal zavorne ploščice. Pri 6 let stari Hondi kakih okvar diskov, klešč ali vilic jaz ne bi sumil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem menjal ležaje in naredil servis vilic. Strošek pri Šternu je bil cca 200 eur. Simptome pa sem imel čisto iste. Motor se je peljal lepo in naravnost brez problemov, edino pri zaviranju mi je treslo, pa še to ne zmeraj. Kolegi so mi svetovali, da menjam diske (kao da so zviti). Naročil nove diske in ploščice, zamenjal....isto sranje. Zato sem ga odpeljal k Šternu,mu pojasnil problem in čez 3 dni sem ga šel iskat. Po temu nisem imel najmanjšega problema več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri očetu (CBR900RR), je tudi treslo pri zaviranju. zamenjal diske, in stvar je bila rešena. vrjetno če bi se tako dlje vozil, bi šli pa še ležaji v križih, pa amortizerji. da povem najvrjetnejši razlog tresenja, torej v očetovem primeru zakaj so bili diski krivi: menjava pnevmatik. baje da so nekateri vulkanizerji totalno nesposobni, in pri menjavi, ko sname kolo dol, zraven na montirko nasloni še disk, ki se pri tem skrivi. in vrjetno se to ne čuti takoj, dokler so še amortizerji dobri..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"CARTMAN" saj mogoče se to drgetanje pojavi tudi pri visoki hitrosti ampak jaz ne občutim toliko, ker kot pravim nisem utegnil ugotoviti TOČNIH trenutkov, ko se to pojavlja, ker se nisem veliko vozil. Naj še povem, da ima motor 20.000km. Primer drgetanja, ki mi sedaj še pade na pamet je zaviranje globoko v ovinku, ko je motor že malenkost nagnjen-takrat se je tudi pojavil ta simptom.

 

Motor sem imel spomladi na rednem servisu in ker je bila težava prisotna že takrat sem to omenil mehaniku, ki sicer ni nek pooblaščenec za Honda motorje. Ni me bilo zraven, ko je pregled opravljal zato ne morem trditi, da je dejansko podrobno pogledal motor je pa rekel, da ne vidi nobenih težav z vilicami. Nato je snel še sprednje kolo, in ga na napravi za centriranje zavrtel-pokazalo je 0! Dejal je še, da kolikor on vidi diski niso skrivljeni. Kot pravim zadeva ni toliko moteča, zato sem se še vozil celo seono (sicer bolj malo) sedaj pa bi vseeno rad zadevo popravil do prihodnje sezone.

Mogoče še kakšen predlog katerega serviserja obiskati, da se zadeva razišče...sicer vem, da je verjetno težko ugotoviti točno napako ampak vseeno ne bi rad menjal stvari kar za brezveze.

Mi lahko kdo opiše občutek, ki se pojavi,če bi bila težava v zavornih diskih oz. ploščicah? Kaj pa vilice, da bi bile poškodovaane, to pa ni verjetno? Gume imam RoadSmatr ali bi bile lahko vzrok, glede na to, da niso ravno SS?

Še enkrat se vsem zahvaljujem za pomoč!
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"CARTMAN" saj mogoče se to drgetanje pojavi tudi pri visoki hitrosti ampak jaz ne občutim toliko, ker kot pravim nisem utegnil ugotoviti TOČNIH trenutkov, ko se to pojavlja, ker se nisem veliko vozil. Naj še povem, da ima motor 20.000km. Primer drgetanja, ki mi sedaj še pade na pamet je zaviranje globoko v ovinku, ko je motor že malenkost nagnjen-takrat se je tudi pojavil ta simptom.

 

Motor sem imel spomladi na rednem servisu in ker je bila težava prisotna že takrat sem to omenil mehaniku, ki sicer ni nek pooblaščenec za Honda motorje. Ni me bilo zraven, ko je pregled opravljal zato ne morem trditi, da je dejansko podrobno pogledal motor je pa rekel, da ne vidi nobenih težav z vilicami. Nato je snel še sprednje kolo, in ga na napravi za centriranje zavrtel-pokazalo je 0! Dejal je še, da kolikor on vidi diski niso skrivljeni. Kot pravim zadeva ni toliko moteča, zato sem se še vozil celo seono (sicer bolj malo) sedaj pa bi vseeno rad zadevo popravil do prihodnje sezone.

Mogoče še kakšen predlog katerega serviserja obiskati, da se zadeva razišče...sicer vem, da je verjetno težko ugotoviti točno napako ampak vseeno ne bi rad menjal stvari kar za brezveze.

Mi lahko kdo opiše občutek, ki se pojavi,če bi bila težava v zavornih diskih oz. ploščicah? Kaj pa vilice, da bi bile poškodovaane, to pa ni verjetno? Gume imam RoadSmatr ali bi bile lahko vzrok, glede na to, da niso ravno SS?

Še enkrat se vsem zahvaljujem za pomoč!

 

 

Dvigni motor tako da je sprednje kolo v zraku ter počasi obračaj belanco, če zaznaš kakšen upor oz. zatikenje so 100% ležaji. Drugač bi pa po opisanem tud jst stavu na njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvigni motor tako da je sprednje kolo v zraku ter počasi obračaj belanco, če zaznaš kakšen upor oz. zatikenje so 100% ležaji. Drugač bi pa po opisanem tud jst stavu na njih.

Nisem čisto razumel...na ležaje bi stavil? Cena novih je torej okoli 160e?

Zanimivo mi je da ležaji dajejo tak občutek drgetanja-ne bi si mislil.

Bom zadevo preveril in sporočim, če pa ima še kdo kakšen predlog pa se priporočam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem čisto razumel...na ležaje bi stavil? Cena novih je torej okoli 160e?

Zanimivo mi je da ležaji dajejo tak občutek drgetanja-ne bi si mislil.

Bom zadevo preveril in sporočim, če pa ima še kdo kakšen predlog pa se priporočam!

Od kje ti pa to? Tm okoli 30-50€ so. Original pa verjetno bližje 80€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pro balancah dostikrat ležaji niso zaprti (alis o pri teh ta močnih super sport? ), lahko odviješ balanco, pa malo spusaš in dodaš malo litjeve masti v šalčke, morda se je nabrala samo umazanijanotri ali ap so suhi. (če ležaji niso na kroglice zanemari ta predlog)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede cene je eno stran nazaj nekdo pisal, da je 160e dal !?

Za odprtost/zaprtost ležajev pa nimam pojma-sem bolj anti-talent za take stvari. Na forum sem se obrnil ravno zaradi tega, da se nekoliko podučim o določenih stvareh in lahko mehaniku tudi predlagam kaj pogledati.
Me pa zanima še kakšen bi bil občutek, če bi bili skrivljeni diski oz. težava s ploščicami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je skrivljen disk, ti med zaviranjem krmilo zelo vibrira, in zavorna pot je veliko daljša.. in zaviranje zna biti kar nevarno v kakšnih kritičnih situacijah, ker nekaj časa ne grabi nič, potem pa samo naenkrat zaštopa kolo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je skrivljen disk, ti med zaviranjem krmilo zelo vibrira, in zavorna pot je veliko daljša.. in zaviranje zna biti kar nevarno v kakšnih kritičnih situacijah, ker nekaj časa ne grabi nič, potem pa samo naenkrat zaštopa kolo.

Aha. Ne pri meni je ustavljanje odlično in tudi zavore so odzivne ves čas zaviranja tako, da potem verjetno diski niso zviti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem čisto razumel...na ležaje bi stavil? Cena novih je torej okoli 160e?

Zanimivo mi je da ležaji dajejo tak občutek drgetanja-ne bi si mislil.

Bom zadevo preveril in sporočim, če pa ima še kdo kakšen predlog pa se priporočam!

Pač dvigni motor tako da je kolo v zraku, se sprednje kolo ne dotika tal ko obračaš krmilo. Tko lahko bolje čutiš če se kej zatika kot če je kolo na tleh. Ležaji so tam okoli 30-40 eur (aftermarket firme kot so AllBalls, Pyramid, Athena itd.) 160 EUR je bilo verjetno mišljeno z montažo vred.

Začasno pa se lahko stvar popravi tudi tako, da se zbije vn puše (ležaji so verjetno iglični-odprti) in se jih zarotira za 180 stopinj ampak se to glede na cene ležajev pomoje ne splača. Včasih je pa dovolj že samo če se zategne matico pri zgornjem križu.

 

Diske pa na hitro preveriš tako, da dvigneš sprednji del na stojalo in zavrtiš kolo. Če slišiš neenakomerno drgnenje potem nekaj ni OK. Lahko pa tudi zimproviziraš orodjarsko urico. Narediš nekakšno stojalo na koncu katerega je tanek flomaster, ki se čisto mičkeno dotika diska. Zavretiš kolo in če flomaster ne zariše popolnega kroga (je krog prekinjen) je disk verjetno kriv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje glede elektrike. Na moje kawasakiju so bili pej led smerniki, zdaj sem dal navadne smernike z navadno lučjo. Prvo sem priklopil zadnja dva, sta delala normalno, zdaj sem priklopil srednja dva, pa je zadnji desni nehal delat, iz zadnjega levega se je pa začelo malo kadit. Priklopil sem vse po starih žicah, je možno da vseeno delajo pa da vseeno ni kaj prav priklopljeno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje glede elektrike. Na moje kawasakiju so bili pej led smerniki, zdaj sem dal navadne smernike z navadno lučjo. Prvo sem priklopil zadnja dva, sta delala normalno, zdaj sem priklopil srednja dva, pa je zadnji desni nehal delat, iz zadnjega levega se je pa začelo malo kadit. Priklopil sem vse po starih žicah, je možno da vseeno delajo pa da vseeno ni kaj prav priklopljeno?

Če se še kadi poklič gasilce sier pa k avtoelektrikarju !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje :)

Danes sem med vožnjo opazil zelo šibek, prekinjajoč piskajoč zvok. Doma sem zadevo pregledal in ugotovil da piska CDI enota... kaj to pomeni xD ?

hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!