Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Pozdravljeni,

zanima me glede Yamahe R6, letnik 2006. Po padcu je bila danes prvič prižgana, laufala je cca. 4 minute v prostem teku nato smo jo ugasnil. Ko smo motor ponovno hoteli vžgat, ni več vžgal. Nakar smo ugotovili, da je skurjena ena varovalka. Po zamenjani varovalki motor še vedno noče vžgat, samo vergla. Vse varovalke smo preveril so OK, pumpa dela, ...Kaj bi lahko bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za nasvete. Bom probu zdj te dni pa sporočim če ratal

ti kar prevrtaj, saj če glava vijaka odleti ni bojazni da bi navoj not ostal, ker ko vijak zategneš ga glava ˝špona˝ oz. ustavi, če pa glavo odbiješ je navoj na fraj noter, ga boš lahko z roko odvil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za nasvete. Bom probu zdj te dni pa sporočim če ratal

Ti vijaki so po navadi 6-milimeterski neglede kakšen ima nastavek za odvrnit lahko pa odviješ na drugi strani in boš ugotovil kake debeline ja vijak.Namreč tolikšen kolkršen je vijak zvrtaš luknjo in ko boš glavo vijaka prevrtal boš lahko snel utež balance !Nato boš moral po ostavku vijaka malo udarit z duršlagom+kladivo in tako bo popustil konus v balanci nakar boš vse skupaj potegnil z kleščami ven in nato odvil vijak iz konusa in zmontiral z novim vijakom,če ti bi vse ušlo malo preveč noter, ko boš udaril po vijaku da spusti konus uporabiš magnet in vse potegneš ven !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri moji hondici bi bil mogoce potreben servis vzmetenja.. Kaj naj bi to pomenilo za zadnji amortizer in kaj za vilice? Strošek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni so najpogostejši vzroki za puščanje semeringov na sprednjih vilicah?

Namreč spuščal je levi, menjala sta se oba + olje (delal mehanik), ko pa sem domov pripeljal motor je po enem dnevu bil na tleh oljni madež. Sedaj vedno ko obrišem okoli semeringa se vidi na krpi oljna sled, na desnem bolj malo. Tudi ko malo obremenim vilice gor pa dol, se vidi olje na vilici.

Predlogi? Sem samo "srečnež", kateremu je semering spustil takoj ali je vzrok kakšna druga napaka? Na pogled ni na vilicah videti nobenih poškodb.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, lahko ga je poskodoval mehankar, mozno je da so drsni elementi za zamenjat, lahk te je pa nategnu pa jih ni menjal. Aja, mozno je tud da je prevec olja not.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni so najpogostejši vzroki za puščanje semeringov na sprednjih vilicah?

Namreč spuščal je levi, menjala sta se oba + olje (delal mehanik), ko pa sem domov pripeljal motor je po enem dnevu bil na tleh oljni madež. Sedaj vedno ko obrišem okoli semeringa se vidi na krpi oljna sled, na desnem bolj malo. Tudi ko malo obremenim vilice gor pa dol, se vidi olje na vilici.

Predlogi? Sem samo "srečnež", kateremu je semering spustil takoj ali je vzrok kakšna druga napaka? Na pogled ni na vilicah videti nobenih poškodb.

 

LP

Nobenih ris na kromu? Sicer pa reklamiraj. Čist možno, da je kej zamoču.

a79 menjava semeringov in olja na sprednjih te bo prišla okoli 100€ z delom vred. Vsaj mene je, res pa da sem sam prinesel teleskope. Za zadnjega pa ne vem.

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je prišlo slabih 50€. Risov ni vidnih, samo vertikalne črtice, ki so pač od obrabe, ampak nimajo vdolbin. Ena vertikalna črta pa ima malenkost vdolbine, lahko bi rekel da je ris, ampak sem preveril na 125-ki pa ima enako. Za vsak primer pa ali se dajo vilice obnavljat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzdolžni risi so lahko indikator izrabljenih puš-jih je potrebno menjat.  Ampak če ni čutit vdolbin pomoje ni problema. Verjetno je bla napaka mehanika-poškodovani semeringi..itd. so večinoma že opisali zadeve.

Reklamiraj stvar!

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom reklamiral. 

 

Hyosung GT250?

So meni tudi puščali. Sem jih zamenjal z novimi in je še naprej puščalo. Peljal na servis, kjer so spet dali noter nove in ugani...spet je puščalo. Problem je, ker teče med zunanjim delom semeringa in zunanjo cevjo vilic. Preveri tisti aluminjast valj-cev v katero sta vstavljena semeringa, ki je nataknjena na spodnjem delu zlate cevi, če sta na obeh ceveh na enakem mestu. Ta del se lahko pri montaži premakne in mastne zavore so zagotovljene :BUA:

Jaz sem problem enostavno rešil...prodal motor in od takrat lažje spim  :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje: kako pametno oz bolj nespametno je natikati športne luft filtre na endure? Vozim asfalt / makadam / gozdne vlake .

 

Trenutni filter zasede tretjino prostora pod sedežem.

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je bila to moja prva zima z motorčičem oz. skuterjem v garaži, bi lepo prosil, če bi mi povedali kaj je treba narediti zdaj? Če so kakšni varnostni opravki ipd :) Ker vreme je lepo in bi se rad fural na delo.

Pred dnevi sem ga po 5minutah ročno prižgal. Malce se kadilo iz auspuha kakšne 2 minuti (ob gasu), guma počila po dveh kilometrih, bencin skoraj prazen, olje tudi nekaj utripa ob premiku/tresenju ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nali frišno olje, spucaj filter zraka (spužvico opereš v bencinu), natankaj nou bencin, nafilaj akumulator. menjaj gumo to je to pri skuterjih. valjčki in jermen se menjujejo na prevožene kilometre (ene 4 do 5 tisoč zdržijo če je motor kolkr tolko original).

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Check
Filter je pod pokrovom nad sprednjimi lučmi kajne?
Check
Kako nafilam akumulator? Rabim tiste spajke al kaj se reče kajne? Ker lani tik pred zimo sem menjal akumulator, nisem pa dokupil tistega sranja, ki fila akumulator med zimo oziroma ga ohranja.
Valjčke sem itak čez celo leto menjal lani, ker ne vem sploh kateri mi ustrezajo. Še zdej mam probleme s tem :/
Jermen menjan lani poleti.

Hvala  :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odklopi akumulatro in zmeri napetost (upam da imaš vsaj multimeter), če je vsej 8V se akumulator da rešit (nekateri pravijo da z pulznimi al pa kakšnimi drugimi polnilci tut če pade napetost do 4V) , in če imaš vsaj 8V lahko se greš vozit okoli kakšne 2 ure al pa prosiš koga da ti nafila akumulator (al pa greš v conrad sem videl da imajo spet na voljo tiste poceni polnilce za 11€)

Filter zraka en vem kje je pri pežoju, piaggioti ga majo nad varjatorjem v črni škatli.

 

Zakaj imaš težave z valjčki? če daš tako težo kot so original notri nebi smelo delat težav ? Meni se je tut zdelo takoj po menjavi valčkou da slabše vleče, ampak po par 100km so se lepo unesli. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzdolžni risi so lahko indikator izrabljenih puš-jih je potrebno menjat.  Ampak če ni čutit vdolbin pomoje ni problema. Verjetno je bla napaka mehanika-poškodovani semeringi..itd. so večinoma že opisali zadeve.

Reklamiraj stvar!

Če imaš vidne vzdolžne rise ti novi semeringi ne bodo ne vem kako dolgo zdržali, zato je priporočljivo pred namestitvijo novih semeringov teleskope spolirat in to prečno ne vzdolžno toliko da ne bo več vidnih risov potem bodo semeringi spet za dolgo dobo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!