Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Hehe bela je tam kjer mora biti bela. Um, spodaj je taka črna ... kr močno črna. Da iskro.

EDIT : Kako očistim fergazer? Ga moram odšraufat in ven dat? Ker to pa ne vem če si upam :D

Popravljeno . Popravil Urke Zakelinho
Objavljeno

Tako ja, še prej pa zapri benz, da ti nau teku ven. Lej ni nič takega, samo delaj počasi, se bojiš da boš kej pozabu pa poslikaš in zapišeš kakšen komentar. Maš pa tudi na netu posnetke, nič težjega, verjami :yes:. Nekje je treba začet :).

Objavljeno

Vzames ga dol. Odvijes spodnjo "posodico", vzames ven dizo, filter goriva (ce ga ima), potem vse skupJ scistis z bencinom, kompresorjem, usti, pac vsak ma svoj nacin.

To delo pa ni teskk, takda se ga kar loti. Pazi samo na vse cevke, ki gredo v fergazer, da jih pravilno priklopis.

Upam da sem pomagal

Objavljeno (popravljeno)

Če boš tako čudno opisoval dogajanje, bo diagnoza težka.   :blush:

Najprej se odloči ali je svečka suha ali vlažna in polna saj.

Keramika mora biti svetlo rjave barve, če je bela je res mešanica preredka in ti lahko slabše vleče, kar spet kaže na nenastavljen ali zapacan vplinjač.

Če pa sta spodnji rob navoja in spodnja elektroda črna, je možno, da ti dodaja preveč olja.

Če pa ti je vžgal in pri dodajanju gasa crknil, je lahko krivda spet v vplinjaču ali pa v umazanem filtru zraka.

 

Vplinjač pri mopedih je sorazmerno enostavna zadeva, toda, če nimaš nobenih izkušenj, bo tudi čiščenje diz verjetno prezahtevno.

Toda, da te potolažim, vsi smo se tako začeli učiti.  :grim. Važno je, da ne pokvariš tesnila in, da si zapomniš kako je bil sestavljen.

Zelo važno je tudi, da ne vržeš stran nič od tistega, kar ti je ostalo, ko ga spet zmontiraš.  :ninja:

Pa filtra zraka ne pozabi dobro spihat od znotraj navzven.

Popravljeno . Popravil yamamoto
Objavljeno (popravljeno)

Keramika je skoraj kristalno bela. Skoraj tako kot nova.
Sem probal tisto s časopisom in je smrdel po bencinu in imel "mokre delčke", torej navlažen.
Filter zraka je pa uredu, je čist.

No zdaj mi še vžgat več noče, bom jutri podnevi probal odšraufat fergazer. Probal.

 

Popravljeno . Popravil Urke Zakelinho
Objavljeno (popravljeno)

Jaz bi na tvojem mestu vseeno poskusil z novo svečko. Glede na to, da ti gorivo prihaja, je še vedno možno, da kaj s svečko ni v redu.

Upam, da ne spadaš med tiste dvotaktaše, ki se naokoli vozijo brez rezervne svečke.   :whistle:

Jaz sem že imel primer, ko mi je svečka zunaj dajala iskro na elektrodo, ko pa smo jo privito preverili pri avtoelektričarju, je ugotovil, da izolacija prebija na glavo cilindra.

Če tudi z novo svečko ne bo vžgal, se loti vplinjača.

Delaj tako, kot smo ti tukaj vsi trije v odgovorih napisali in predvsem bodi dosleden, površnost se pri motorjih vedno maščuje.

Dize, ki so toliko zaštopane, da jih ne moreš izpihati, čisti z bakreno žico in ne jekleno, ki poškoduje zelo občutljivo luknjico.

Pa še nekaj: Po vsem tem preizkušanju se ti je verjetno tudi aku malo izpraznil, daj ga polnit čez noč.   :)

Popravljeno . Popravil yamamoto
Objavljeno

Keramika je skoraj kristalno bela. Skoraj tako kot nova.

Sem probal tisto s časopisom in je smrdel po bencinu in imel "mokre delčke", torej navlažen.

Filter zraka je pa uredu, je čist.

No zdaj mi še vžgat več noče, bom jutri podnevi probal odšraufat fergazer. Probal.

 

Če mene vprašaš NEBOŠ nič naredil samo še več uničil, kot si verjetno že s tem "neumnim" papir testom in sigurno verglal brez,da bi dal na svečko  kabel in njej dobro maso,  s takim početjem VEDNO crkne modul vžiga, ker se nemore sprostiti visoka napetost v vžigalni tuljavi ( ca 20-40K Voltov) nima kam vreči iskre.Magnetne silnice ustvarjene preko primarnega navitja se nemorejo sprostiti čez sekundarno navitje in svečke z iskro na maso se sprostijo v obratno smer čez primarno navitje in modula vžiga na maso.Pri tem nastala visoka napetost tudi čez 50V poškoduje 12 V-oltni modul vžiga ! ! ! :hmm: :hmm:

Ps; počasi te bo že izučilo samo,če se boš tako učil  bo to šolanje zelooooo  drago ! !

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Keramika je skoraj kristalno bela. Skoraj tako kot nova.

Sem probal tisto s časopisom in je smrdel po bencinu in imel "mokre delčke", torej navlažen.

Filter zraka je pa uredu, je čist.

No zdaj mi še vžgat več noče, bom jutri podnevi probal odšraufat fergazer. Probal.

 

 

:OK: .....ne, resno.....ti se drži trdih diskov pa ram-ov, motor pa prosim pelji na servis, ker če je res nekaj močno počilo, dvomim da so krive samo smeti v vplinjaču

Objavljeno

Majkemi, a ti grem zdejle slikat :) Res je zelo čist tist vrhnji del.

@Bremzer : Na skuterju se še bom učil, ker mi ga niti ni več žal. Za kaj dražjega se bom pa seveda raje na servis obrnil.

Objavljeno

Tisti vrhnji del nima veze, tisto bo še deset let iste barve.

Objavljeno

Majkemi, a ti grem zdejle slikat :) Res je zelo čist tist vrhnji del.

@Bremzer : Na skuterju se še bom učil, ker mi ga niti ni več žal. Za kaj dražjega se bom pa seveda raje na servis obrnil.

http://www.mediafire.com/download/ce30yz8dy0t/Speedfight_Manual.pdf

 

Preberi, preštudiraj, potem pa sprašuj, da  ne bom preveč smeha na tvoj račun. Je fino, da se ti vsaj približno sanjajo osnove delovanja motorja in njegovih delov, preden začneš spraševat kaj razstavit in popravit (npr. preštudirat kateri del svečke je treba pogledat, za začetek). Take zadeve ponavadi potem na koncu pridejo v gajbicah na servis in zadeva je 300% dražja, kot če bi šlo direkt tja.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zgleda se ne razumemo, ampak okej ... vem kateri del svečke je za pogledat in vem za keteri del sem rekel da je kristalno čisto, ampak vprašal me je za keramični del. Olje in bencin sta prava in sta več kot na polovici.

Svobodba ptica hvala za manual.

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me ce ve kdo za kakega dobrega privat serviserja za motorje v prekmurju...

Mam za odblokirat enga.

Popravljeno . Popravil zanski18
Objavljeno

Urke al si zrihtal al si šel kupit drugega :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prepoln denarja sem, pa sem šel kupit še en skuter preden grem na močnejši motor :) Stoji v garaži. Razšraufan. Nimam časa plus ne upam si dat cilinder ven (bi vseeno za prvič raje gledal, da vidim kako to gre). Bom dal mehaniku, ne vem pa kako ga bom pripeljal tja ...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Prepoln denarja sem, pa sem šel kupit še en skuter preden grem na močnejši motor :grim  Stoji v garaži. Razšraufan. Nimam časa plus ne upam si dat cilinder ven (bi vseeno za prvič raje gledal, da vidim kako to gre). Bom dal mehaniku, ne vem pa kako ga bom pripeljal tja ...

nimaš nobenega lokalnega dirkača na friziranem skutu, da ti vrže oko na to mojstrovino, mulci marsi kaj obvladajo :grim

Objavljeno

Prepoln denarja sem, pa sem šel kupit še en skuter preden grem na močnejši motor :) Stoji v garaži. Razšraufan. Nimam časa plus ne upam si dat cilinder ven (bi vseeno za prvič raje gledal, da vidim kako to gre). Bom dal mehaniku, ne vem pa kako ga bom pripeljal tja ...

Zkj cilinder? A ferg si probu sčistit?

Objavljeno

Samo pripomba.določeni skuterji ,če so na centralnem stojalu nimajo plina.se pravi:lahko ga zalavfaš,gasa pa ne moreš dosati.crkne.ravno tako imajo nekateri v sedežu senzor in dokler na njem ne sediš tudi nemoreš dodati plina.

Objavljeno

Samo pripomba.določeni skuterji ,če so na centralnem stojalu nimajo plina.se pravi:lahko ga zalavfaš,gasa pa ne moreš dosati.crkne.ravno tako imajo nekateri v sedežu senzor in dokler na njem ne sediš tudi nemoreš dodati plina.

Niso vse SENZORJI to je samo stikalo - potezno  !

Objavljeno

1. težava: hupa ne dela. Poizkusil sem jo dati na drug motor in dela, prav tako obratno, če dam iz drugega motorja hupo na svojega, ne dela, tako da mora biti problem najbrž v napeljavi.

2. težava. Pogledal sem sliko ožičenja za svoj motor in videl, da pride ena izmed žic vezana na rele od sprednjih luči. Sem tisti priključek odštekal in ga nato ponovno vštekal, sedaj pa ne vem kje je težava, ampak ko prižgem dolge luči mi gori samo pozicijska luč, če prižgem pozicijsko luč le ta dela.

 

Če ima kdo kaj pojma bi prosil, da doma kaj naredim, sicer gre pa motor tako v kratkem k mehaniku.

 

LP

Objavljeno

1. Tezava: napeljava ali pa tipka (tudi meni se je pokvarila tipka za hupo in smernike)

2. Tezava: poskusi glih obratno (obrnit) vezavo, pa bi po logiki moglo delat

Objavljeno

Tipka za smernike dela, sem pa odprl tudi levo "škatlico" s stikali, da sem prišel do gumba za hupo, ampak zgleda vse v redu.

Kako naj obrnem vezavo?

Objavljeno

Sem sedaj ugotovil, da ne delajo vsa stikala v levi škatlici. Nad stikalom za smernik je neka plastična ploščica. Ali igra kakšno vlogo?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!