hajoktejn Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 Jst bi za zacetek ocistil vse "iberlaufe" na airbox in s pokrova ventilov. Pa stator bi zmeril kolk stroma daje.
alime Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Pozdrav! Imam Kawasakija KLE500. Ko sva gor dva, zadnji amortizer počepne do konca dol. Pozanimal sem se, da lahko dam gor močnejšo vzmet/feder(130 €) ali pa po meri narejen amortizer(400 €). Bi se vozne lastnosti samo z menjavo fedra poslabšale? Jaz si predstavljam, da če je močnejši feder, da se motor bolj "odbija" od ceste? lp
franc Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Če ti amortizer dela normalno, močnejši feder ne bo problem. Je pa že v štartu amortizer na KLE bolj slabe sorte. lp
TBoxer Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Kje bi lahko dobil kovinsko cev z zunanjim premerom 20mm? Rabim 1m cevi, kot osovino za pomožna kolesa na mopedu, debelina stene 2,0-2,5mm. Najraje nekje med Lj-Kp. Hvala. lp
CPU Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 (popravljeno) Motor: Honda CBF 1000 FA, letnik 2010. Danes na bencinski črpalki po točenju goriva vžgem motor, takoj zatem je bilo slišati pok (ne preveč močan) iz območja same mašine; NE iz izpuha, izpod tanka se je nekoliko belkasto pokadilo. Motor ni crknil, normalno delovanje. Ko se je dim razkadil sem speljal in nato vse normalno. Ob vrnitvi domov sem preveril nivo olja in je kazalo ful nad oznako max. No, da skrajšam, iztočil sem cca. 0.8 litra olja, da je nivo v okencu kazal malo pod oznako MAX. Motor je bil pred kratkim pripeljan iz ITA, do servisa je še 1500 km. Olje je že ob nakupu bilo na vrhu okenca oz. je bilo okence polno ob preverjanju nivoja vendar nisem vedel, da ga je toliko preveč. Pa še nekaj. Ob kontroli samega motorja sem opazil, da je porinilo delno ven tesnilo pokrova ventilov in sicer na sredi obeh daljših stranic pokrova. Na teh mestih je opaziti malo olja, sicer minimalno, le kot film. Kaj bi lahko bil vzrok (je možni razlog v preveliki količini olja) in ali lahko motor peljem na servis; je vožnja "varna" za sam motor? Tako kot je že @hajoktejn rekel, preveri stator, jaz bi rekel, da je 90% tam napaka. Na statorju je verjetno nekje uničena izolacija in pride do iskrice in bum.... Če porine tiste lunce na tesnilu glave ven je skoraj vedno to... Čeprav sama meritev statorja možno, da ne bo dovolj, ampak bi predlagal, da se dejansko odpre pokrov statorja ter se ga pregleda. Pri meni so bile vse meritve OK, ko pa sem vztrajal, da še fizično pregledamo stator se je najdla prekurjena izolacija. Popravljeno Marec 19, 2014. Popravil CPU
danci1973 Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Pozdrav! Imam Kawasakija KLE500. Ko sva gor dva, zadnji amortizer počepne do konca dol. Pozanimal sem se, da lahko dam gor močnejšo vzmet/feder(130 €) ali pa po meri narejen amortizer(400 €). Bi se vozne lastnosti samo z menjavo fedra poslabšale? Jaz si predstavljam, da če je močnejši feder, da se motor bolj "odbija" od ceste? lp Si kar prav predstavljaš... Amortizer sam posebi nima praktično nobene nosilnosti, ampak samo upočasnjuje (duši) gibanje, medtem ko breme nosi vzmet. Močnejša vzmet bi seveda pomagala, vendar bi potem dušenje amortizerja lahko bilo preslabo in bi motor preveč nihal. Predvidevam, da po meri narejen amortizer za 400€ pomeni cel komplet z močnejšo vzmetjo in primernim dušenjem - kar bi po moje bila prava izbira...
alime Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Si kar prav predstavljaš... Amortizer sam posebi nima praktično nobene nosilnosti, ampak samo upočasnjuje (duši) gibanje, medtem ko breme nosi vzmet. Močnejša vzmet bi seveda pomagala, vendar bi potem dušenje amortizerja lahko bilo preslabo in bi motor preveč nihal. Predvidevam, da po meri narejen amortizer za 400€ pomeni cel komplet z močnejšo vzmetjo in primernim dušenjem - kar bi po moje bila prava izbira... Ja za 400€ je komplet. Mi je pa danes tudi serviser povedal enako kot si tukaj napisal.
zanski18 Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Pozdrav! Imam zarnico (phillipsovo) hs1 12v 35/35w toda, ko je noc in vklopim dolge luci je zadeva enostavno prekratka (prekratki snob), ce pa luc dvignem v visji polozaj (v dober) pa je spet preslabotna. Obstaja kaksna mocnejsa taka zarnica? Ce ne bom probal nekako prevezat da ko vklopim dolge luci kratke ostanejo (dolge =kratke+dolge) Lp
trojan69 Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Pozdrav! Imam Kawasakija KLE500. Ko sva gor dva, zadnji amortizer počepne do konca dol. Pozanimal sem se, da lahko dam gor močnejšo vzmet/feder(130 €) ali pa po meri narejen amortizer(400 €). Bi se vozne lastnosti samo z menjavo fedra poslabšale? Jaz si predstavljam, da če je močnejši feder, da se motor bolj "odbija" od ceste? lp Mal razišči po tujih forumih če je amortizer izmenljiv z kakšnim drugim - iz kakšnega drugega motocikla. Boš pomoje dost cenej čez pršu.
danci1973 Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Pozdrav! Imam zarnico (phillipsovo) hs1 12v 35/35w toda, ko je noc in vklopim dolge luci je zadeva enostavno prekratka (prekratki snob), ce pa luc dvignem v visji polozaj (v dober) pa je spet preslabotna. Obstaja kaksna mocnejsa taka zarnica? Ce ne bom probal nekako prevezat da ko vklopim dolge luci kratke ostanejo (dolge =kratke+dolge) Lp Philips HS1 55W Da bi ti hkrati svetila dolga in kratka najbrž ne bo OK, ker bo žarnica verjetno zelo hitro pregorela... Pa preveri, če je generator sploh dovolj močen za 55W žarnico.
Ervin93 Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Ker bom sedaj v kratkem menjal hladilno tekočino me nekaj zanima. Ali so kakšne razlike med hladilno za avto oz. motor?
danci1973 Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 (popravljeno) Ker bom sedaj v kratkem menjal hladilno tekočino me nekaj zanima. Ali so kakšne razlike med hladilno za avto oz. motor? Ne... Ampak (tudi za avto) obstajajo različne vrste tekočin proti zmrzovanju (antifriz), glede na njihovo osnovo (etilenglikol, propilenglikol, ... ) in dodatke (fosfati, nitrati, silikati, ... ). Za vsak motor oz. hladilni sistem je potrebno preveriti, kaj proizvajalec priporoča oz. predpisuje in glede na to izbrati ustrezen antifriz. Popravljeno Marec 19, 2014. Popravil danci1973
Ervin93 Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 (popravljeno) Piše mi samo da nej bo za aluminajsti radiator Aha spregledu. Piše ethylene ter glycol torej etilenglikol Popravljeno Marec 19, 2014. Popravil Ervin93
nxyz Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Kolikor sem gledala so zdaj že vsi za aluminijaste, ker so tudi hladilniki iz tega. Pismo še po barvah se jih da izbirati
tintin Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 antifriz je določen glede na vrsto tesnil v hladilnem sistemu. po domače povedano: če je predpisan "ta drag" antifriz in not naliješ onega "ta poceni" ti bo razjelo tesnila. kontra pa lahko zamenjaš
m0f0x Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Boljše uporabit propylene glycol. Vsaj po tem videu sodeč.
goggy99 Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 antifriz je določen glede na vrsto tesnil v hladilnem sistemu. po domače povedano: če je predpisan "ta drag" antifriz in not naliješ onega "ta poceni" ti bo razjelo tesnila. kontra pa lahko zamenjaš kaj ti ješ gverilec, da si tko pameten???
tintin Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 nutelo... že tadrugič goggy99 in trebor 2
hajoktejn Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Zakaj mi utripajo luci zraven zmigavcev? Slaba masa al kej druzga?
SLVR Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Zelo verjetno, lahko pa ti tudi kje prebija inštalacija, ampak dvomim.
ankh Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Kje bi lahko dobil kovinsko cev z zunanjim premerom 20mm? Rabim 1m cevi, kot osovino za pomožna kolesa na mopedu, debelina stene 2,0-2,5mm. Najraje nekje med Lj-Kp. Hvala. lp Vprašaj v firmo Ogrinc (Senica pri Medvodah - tel: 01/36-19-000), ki je specializirana za posebne mere cevi, ......
marcc Objavljeno Marec 19, 2014 Opozori Objavljeno Marec 19, 2014 Pozdravljeni! Vozim yamaha xtz 750 super tenere letnik 91. Pri 4.700 obratih mi začne piskati in nato pri 3.000 neha. Enako je v vseh prestavah. Tudi ni važna hitrost. Zvok je zelo glasen in prihaja izpod rezervarja. Če ima kdo kakšno idejo prosim da jo pove. Hvala za pomoč. LP
nxyz Objavljeno Marec 20, 2014 Opozori Objavljeno Marec 20, 2014 Črpalka za gorivo? No ne vem kje jo ima
trojan69 Objavljeno Marec 21, 2014 Opozori Objavljeno Marec 21, 2014 Potreboval bi 29mm ploščico (Kawasaki) za podlaganje ventilov in sicer 285 (2,85mm). Ma kdo za zamenjat?
S-trMa Objavljeno Marec 22, 2014 Opozori Objavljeno Marec 22, 2014 Kje se dobi tisti rumeni (ali rdeči) flomaster, da obarvaš piko na šraufu in eno na telesu, da vidiš, če se je šrauf kaj odvil? Sem klical že v vse tri avto trgovine okolci, pa noben nima... so rekli naj kličem v kako "specializirano" trgovino.... specializirano za kaj? Flomastre? Sploh ne vem kakšen flomaster bi moral to bit. Po moje me bo v mladinski knjigi debelo gledala, če bom rekel, da bi rad šraufe braval... trebor 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se