ludiluka Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Za moj motor sem govoril sej sploh nima veze kolk je cena hotel sem samo povedati da je brezveze menjavati stvari dokler so še v mejah ki jih je predpisal proizvajalec
Bremzer Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Za moj motor sem govoril sej sploh nima veze kolk je cena hotel sem samo povedati da je brezveze menjavati stvari dokler so še v mejah ki jih je predpisal proizvajalec Brezveze je to,da sami šraufate in vozite motorje namesto,da bi ostali na variomatih !
Kmet2 Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Zakaj pa potem nisi ostal na variomatu thumper 1
ludiluka Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Nisem imel nikoli variomata drugače pa rajše sam šraufam ker imam vse potrebno znanje kot pa da peljem na servis kjer ponavadi naredijo neki na hitro in to drago računajo thumper, matija1234 in trojan69 3
svobodnaptica01 Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 imam Yamaho r6 2007,začela mi je podrset sklopka,zamenjal sem lamele,jih dal po vrstnem redu kot mi je povedal prodajalec ,opazil sem da delajo v malem kotu (hod ročke zelo majhen),če zajlo imam skoraj spuščeno nekako dela čim jo malo zategnem takoj drsi sklopka.sem naredil 40 km in sedaj ko sem v 6 brzini in nad 6000 obratov mi ponovno drsi sklopka.Ali bi mogu menjat tudi diske železne in fedre ??? Hvala za pomoč Tako kot so ti že povedali, zmeri fedre, če se ne motim morjo bit vsaj 55mm dolgi (slipper clutch jih zbije). Si zadnjo lamelo zamaknil za en prostorček?, če jo ne, v vseh prestavah na visokih obratih drsi (pa zadnjo zamelo in disk zažge )
k0ci Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Zato se mora vedno vsaj izmerit diske ampak ne z kljunastim merilom je premalo natančno,ker nalega na celo površino merit je potrebno z mikrometron in so diski vedno obrabljeni tudi do 0,15- 0,25 mm kar pomeni pri ca 10-tih diskih manjkata tudi do 2,5 milimetra ! ! kar pomeni,da bo taka sklopka z dobrim sintetičnim olje že lahko drsela še sploh z zmatranimi starimi fedri ! Ps; povej kdaj greva probat iz Brusnic do Gabrja pridem z BMW-ejem dizlom,da vidim zakolko me boš nažgal ! razumem, da se pri menjavi lamel pomeri še diske če so v mejah tolerance, vendar ne razumem pa, kako so lahko lamele kot nove, z ogromno mesa, medtem ko so diski gladki kot ogledalo, pa je original sklopka (prva vgradnja) PS: z avtom ne dirkam, ker mi je edino prevozno sredstvo za v službo, in ne vem kako bi bilo če bi se mu kaj zgodilo .....sploh pa bi za tisto cesto raje uporabil lado nivo
Bremzer Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Zakaj pa potem nisi ostal na variomatu IMAM še vedno kar dva - zato sam nešraufam mojga motorja ! ! pa tudi ni potrebe dokler so mi strokovno narejeni servisi dokaj cenovno zanimivi in brez problema dosegljivi se jih bom tudi v naprej posluževal.Sicer je moja "mojstersa" ura dražja ob BMW-ejevega mehanika in naj te to nemoti !
Tomyboy Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Ima mogoče kdo sertifikat o ustreznosti za KOSO prikazovalnik? Rabim nujno, pa ni nikjer za dobit, Včasih so jih imeli na spletni strani, zdaj pa niso več dostopni.
schila Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 dobil sem od serviserja vse mere, fedri pa so mi za 1 mm pod mero tak da sem jih naročil stanejo pa 20 eur ostale meritve pa sem na zgornji meji tak da bi mogla stvar delovat,ko jih montiram vam povem kakšna je situacija
hajoktejn Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 dobil sem od serviserja vse mere, fedri pa so mi za 1 mm pod mero tak da sem jih naročil stanejo pa 20 eur ostale meritve pa sem na zgornji meji tak da bi mogla stvar delovat,ko jih montiram vam povem kakšna je situacija Jeklene plosce obrni tko k sm ti napisal, skupaj z lamelami jih pred montazo potopi v olje, pa ce imas na kosari zareze od lamel jih spili. Glej da zategnes fedre na pravi moment. Mora delat.
ludiluka Objavljeno April 10, 2014 Opozori Objavljeno April 10, 2014 Če ma zareze na košari je itak košaro treba zamenjat če hočeš da je vse v tolerancah predpisanih s strani proizvajalca
brancisv Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 na crf 450 mi sklopka premalo popusti, (motor sili naprej ko mam stisnjeno sklopko) danes sem jo razdrl in na košari sem opazil da se poznajo zareze od tornih plošč in me zanima če te zareze samo popilim ali bo bolše in pa če lahko zaradi piljenja kak drug sklop poškodujem potem med vožnjo? pa še to a za lamele in diske je vazno kako so obrnjeni in pa zaporedje? prilagam slike
danci1973 Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 Pri nekaterih motorjih je vrstni red določen (in najbrž pomemben). Recimo Suzuki DL1000 ime dve vrsti kovinskih diskov in tri vrste lamel.
danci1973 Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 Sodeč po service manual-u za CRF450 naj bi bile vse plošče in diski enaki.
Snečer Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 Vsaka sklopka pa naj bo z pletenico ali hidravlična MORA imeti VEDNO malo prostega hoda na koncu ročke vsaj 1-2 cm.Če je pletenica (zajla) + zunanji bouden (zunanji obod pletenice)100%-ten potem zamenjaj olje v motorju z kako boljšo znamko ! ! Vsekakor pa poizkusi z redkejšim sintetičnim oljem npr. vizkoznosti 10W-40 in ne 15W-50 ! mm
brancisv Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 pol pravite da je košara vredu razdrl sem zato da sem dobil vso olje ven pol sem pa opazil to obrabo in sem mislil da je lahko tudi to pripomoralo da ni pravilno delovala
danci1973 Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 pol pravite da je košara vredu razdrl sem zato da sem dobil vso olje ven pol sem pa opazil to obrabo in sem mislil da je lahko tudi to pripomoralo da ni pravilno delovala Sam s tem sicer nimam konkretnih izkušenj, sem pa že večkrat prebral, da to popilijo in je OK - je pa seveda odvisno od tega, kako globoke so te udrtine.. Če so pregloboke, je košaro treba menjat. http://www.thumpertalk.com/topic/587584-rippled-clutch-basket-file-or-buy-new-one/ http://twostrokemotocross.com/forum/technical/dragging-clutch-notched-basket/
ludiluka Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 na crf 450 mi sklopka premalo popusti, (motor sili naprej ko mam stisnjeno sklopko) danes sem jo razdrl in na košari sem opazil da se poznajo zareze od tornih plošč in me zanima če te zareze samo popilim ali bo bolše in pa če lahko zaradi piljenja kak drug sklop poškodujem potem med vožnjo? pa še to a za lamele in diske je vazno kako so obrnjeni in pa zaporedje? prilagam slike Zamenjej košaro ker le jo boš popilil dal nove lamele in vmesne plošče ,... boš imel preveč lufta in ti bo stvari še bolj stolklo zato pa proizvajalec predpiše koliko je dovoljena toleranca poglej v manual
Snečer Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 Ne se smešit, normalno, da tisti konec, kjer je zajla. Maš v navodilih, če ne razumeš Narobe je pač mero napisal, se zmotil.
FLY Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 Razdalja varira med mopedi,vsaj pri starejših je za sklopko nekje med 10-20 mm na koncu ročke. Za spr.zavoro pa zadostuje nekje 3-5 mm.
k0ci Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 ne spuščajte se v te milimetre brezveze....bistvo je, da mora imeti ročka na koncu malenkost lufta zgolj zato, da je sklopka popolnoma sproščena, da se naokoli ne vozimo z napeto pletenico sklopke, ker zna potem le-ta spodrsavati....nima veze ali je luft 1mm ali pa 5mm, samo da je (samo pri 5mm boš mogoče slišal škrtanje v menjalniku ko boš prestavil na mestu ) DAMI34, macak333 in kamionar 3
FLY Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 ne spuščajte se v te milimetre brezveze....bistvo je, da mora imeti ročka na koncu malenkost lufta zgolj zato, da je sklopka popolnoma sproščena, da se naokoli ne vozimo z napeto pletenico sklopke, ker zna potem le-ta spodrsavati....nima veze ali je luft 1mm ali pa 5mm, samo da je (samo pri 5mm boš mogoče slišal škrtanje v menjalniku ko boš prestavil na mestu ) Brezveze ali gre za 2mm ali 2cm !? Problem je v temu,da nekateri proizvajalci podajo "free play" zajle na enem koncu ročke ,drugi pa na drugem.Zato je razlika očitna.
k0ci Objavljeno April 12, 2014 Opozori Objavljeno April 12, 2014 ja v bistvu je vseeno, ker 2mm na koncu ročke je dovolj, 2cm na vpetju ročke pa.....izvoli sam nastavit pa poročaj
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se