Yunksi Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Robert najlepsa hvala za odgovor trebor 1
Ervin93 Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Kolk prblizno stane nastavitev ventilov, ker bo treba dat pocas jih prevert?
Motorist76 Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Menjal bom zavorno olje. Ker nevem kakšno zavorno olje je bilo prej notr dot4 al dot5, ker ga nisem jaz prej menjeval. Me zanima, če je kakšen problem v primeru da je bilo noter dot5 olje in želim dati dot 4? Naredil bom brake bleed po standardnem postopku, da dolijem dokler je ga je ravno toliko da je pokrito dno, tako da bo šlo vso staro olje ven. Če kaj vem je ogromna razlika med oljem DOT 4 in DOT 5, ta dva olja se ne smeta mešat med sabo. Lahko samo zamenjaš med sabo DOT 4 in DOT 5.1 Tako da pazi katero olje imaš!!!
macak333 Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Kolk prblizno stane nastavitev ventilov, ker bo treba dat pocas jih prevert? 100-200€ odvisno od ure mehankarja in kok podložk bo rabil zamenjat.
Bremzer Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Ko bom jaz naslednjič menjal, ne bo več uporaben. LP Zakaj nebi bil več uporaben?? saj nima rokla trajanja kot jedilno olje ! KLOVN 1
KNNMS Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Ko bom jaz naslednjič menjal, ne bo več uporaben. LP Zakaj nebi bil več uporaben?? saj nima rokla trajanja kot jedilno olje ! Ko je zadeva enkrat odprta (ni hermetično zaprta) mislim da nase vlago vleče. A se motim? A ni podobna zadeva kot zavorno olje?
KNNMS Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Ko je zadeva enkrat odprta (ni hermetično zaprta) mislim da nase vlago vleče. A se motim? A ni podobna zadeva kot zavorno olje? Sem šel brat tehnične liste in zadeva "ne pije vode". Maš prav! Ampak vseeno ponudba še velja če ga rabi. Lp trebor 1
Bremzer Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Ko je zadeva enkrat odprta (ni hermetično zaprta) mislim da nase vlago vleče. A se motim? A ni podobna zadeva kot zavorno olje? Se motiš ! samo zavorna tekočina je higroskopična in vleče vlago nase sicer pa nobeno drugo olje in zato se reče zavorna tekočina in NE zavorno olje ! gsxf750, trebor in KLOVN 3
KNNMS Objavljeno April 19, 2014 Opozori Objavljeno April 19, 2014 Se motiš ! samo zavorna tekočina je higroskopična in vleče vlago nase sicer pa nobeno drugo olje in zato se reče zavorna tekočina in NE zavorno olje ! Ja pardon! Slabo sem se izrazil glede zavorne tekočine. Pa da zadeva ne pije vode sem mislil na olje in ne na tvojo izjavo. :mellow: Lep večer in lepe praznike
DOHO Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 Žijo! Imam viška ene 3/4 litra olja motul fork oil expert 10w. Če ti kej koristi, sem drugi vikend v Šentjurju in si kje med mojo potjo ali blizu ti ga šenkam. Ko bom jaz naslednjič menjal, ne bo več uporaben. LP Hvala ej tole je pa lepa ponudba Sem ga bil že kupil liter pa sem dal pol litra v vsako tako da je šlo skoz
Cartman Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 Ne ugaša, pa na mestu ga lahko lepo zavrtiš. Med vožnjo pa ne vleče tako, kot bi moral. Če bo še kdo mel kaj za povedat. Drugač pa hvala za info nxyz. na mojem Kwaku je bil tak simptom posledica preluknjane membrane v karburatorju.
Motorist76 Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 Ko bom jaz naslednjič menjal, ne bo več uporaben. LP Zakaj nebi bil več uporaben?? saj nima rokla trajanja kot jedilno olje ! Tukaj pa moram rečt da sevseeno motiš Maziva imajo rok trajanja 5let od datuma polnitve. Po tem jepotrebno preverit stestom če je mazivo še uporabno Olja imajo rok uporabe 10 let od datuma polnitve Oboje velja če je originalno zaprto. Podatki veljajo odprouzvajalca Mobil. Preverjene trditve. L.p. Dušan
Bremzer Objavljeno April 20, 2014 Opozori Objavljeno April 20, 2014 Tukaj pa moram rečt da sevseeno motiš Maziva imajo rok trajanja 5let od datuma polnitve. Po tem jepotrebno preverit stestom če je mazivo še uporabno Olja imajo rok uporabe 10 let od datuma polnitve Oboje velja če je originalno zaprto. Podatki veljajo odprouzvajalca Mobil. Preverjene trditve. L.p. Dušan Za hidravlična olja to nevelja ! Motul Fork = hidravlično sintetično olje ! Je pa logično,da ga po uporabi spet nazaj zapreš in po potrebi dolivaš v hidravlične skloppe tako v amortizerje kot tudi v hidravljične preše,hidravlična dvigala itd. KLOVN 1
Jure Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Majhen popravek.. Motul Forx Oil Expert, ki ga je ponujal KNNMS je polsintetično olje. Pri Motulu je sintetično olje za vzmetenje samo 2x dražji Motul Fork Oil Factory Line.
KNNMS Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Hja zdej je pa cel roman nastal iz mojega posta... :grim Pa da menjamo temo. En dan sem na enem italianskem R1200GS opazil prozorne ščitnike rok. Bilo mi je všeč, pa me zanima če je že kdo tole kje videl v prodaji, ali celo sam iz pleksija probal naredit? Bili so pritrjeni samo nekje ob ročkah, na koncu volana pa so bili v zraku. Kot recimo pri varaderu, transalpu, ali... LP
ludiluka Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Pleksi odpade razen če bi jih mel samo za lepo videt
KNNMS Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Pleksi odpade razen če bi jih mel samo za lepo videt Pa polikarbonat ali pa kej podobnega :mellow: . Nisem analize materiala delal
KNNMS Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Pleksi odpade razen če bi jih mel samo za lepo videt Pravzaprav zakaj pa so taki ščitniki kot tej če ne za lepo videt. No ja pa za čmrlje odbijat, da te v roke ne zebe in da te revma ne prime.
DOHO Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Torej imel sem narazen vilice sedaj pa je motor zelo trd, nabija in po par kilometrah bolijo roke Nisem si zapolnil kak je bilo prej nastavljeno,oz. delno sem si ne pa vse Sedaj pa sem gledal kak se to naštela oz. eden mi je povedal pa sem ta vijak ko sem na sliki označo sukal tako kot bi naj bilo..in sicer 26 klikov da bi bil motor mehkješi in bi naj posledično lepše poberal luknje majn treso in nabijal ? Je pa problem da na eni strani ok navijem na nulo pa potem 26 klikov, na drugi na zategnem v nulo ampak že tukaj gre čudno potem pa odvijam in naredim največ 16 klikov dlje pa negre kot da bi bilo na koncu, kaj bi to bilo krivo ? a je to sploh pravi postopek al morem naštimat z ono matico ki je malo pod tem vijakom (no saj ono sem tudi naredil na mehkeje,je boljše ampak ni to to motor je čudn za pelat) Ps: Ve gdo koliko stane vodna pumpa za r6 2000 letnik, ali ima gdo za prodati ?
KNNMS Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Torej imel sem narazen vilice sedaj pa je motor zelo trd, nabija in po par kilometrah bolijo roke Nisem si zapolnil kak je bilo prej nastavljeno,oz. delno sem si ne pa vse Sedaj pa sem gledal kak se to naštela oz. eden mi je povedal pa sem ta vijak ko sem na sliki označo sukal tako kot bi naj bilo..in sicer 26 klikov da bi bil motor mehkješi in bi naj posledično lepše poberal luknje majn treso in nabijal ? Je pa problem da na eni strani ok navijem na nulo pa potem 26 klikov, na drugi na zategnem v nulo ampak že tukaj gre čudno potem pa odvijam in naredim največ 16 klikov dlje pa negre kot da bi bilo na koncu, kaj bi to bilo krivo ? a je to sploh pravi postopek al morem naštimat z ono matico ki je malo pod tem vijakom (no saj ono sem tudi naredil na mehkeje,je boljše ampak ni to to motor je čudn za pelat) Una matica je menda varnostna. Ko naštelaš vijak, zategneš matico da se ti vijak ne vrti več. Če je tako, pol popusti matico, saj ti ona blokira da ne moreš več vijaka štelat. Kmet2 1
DOHO Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Una matica je menda varnostna. Ko naštelaš vijak, zategneš matico da se ti vijak ne vrti več. Če je tako, pol popusti matico, saj ti ona blokira da ne moreš več vijaka štelat. pa nebi reko, na toti strani nisem nič odpusto pa je šlo vredi lepo ,gladko do konca tam pa noče
macak333 Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 (popravljeno) Nekje ste kiksnili pri sestavljanju. Priporočam ti, da en teleskop vzameš dol, razdreš in pogledaš kaj se not dogaja. Je pa tak uni šrauf, ki je na izvijač (rebound) je kok hitr oz. kok nihanj rabi vilca da pride v neko stalno lego. Tsiti k je na ključ je za posedek motorja (sag-preload), doli na vilici je pa za kompresijo. Evo še v slovenščini, kako naštelat: http://www.carman-motosport.si/prodaja/vzmetenje/wilbers/nastavljanje-vzmetenja-za-optimalno-delovanje/ Popravljeno April 21, 2014. Popravil macak333
KNNMS Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 (popravljeno) Aja, sem spregledal da je zadeva bila razdrta. Popravljeno April 21, 2014. Popravil KNNMS
Jure Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 (popravljeno) Torej imel sem narazen vilice sedaj pa je motor zelo trd, nabija in po par kilometrah bolijo roke Nisem si zapolnil kak je bilo prej nastavljeno,oz. delno sem si ne pa vse Sedaj pa sem gledal kak se to naštela oz. eden mi je povedal pa sem ta vijak ko sem na sliki označo sukal tako kot bi naj bilo..in sicer 26 klikov da bi bil motor mehkješi in bi naj posledično lepše poberal luknje majn treso in nabijal ? Je pa problem da na eni strani ok navijem na nulo pa potem 26 klikov, na drugi na zategnem v nulo ampak že tukaj gre čudno potem pa odvijam in naredim največ 16 klikov dlje pa negre kot da bi bilo na koncu, kaj bi to bilo krivo ? a je to sploh pravi postopek al morem naštimat z ono matico ki je malo pod tem vijakom (no saj ono sem tudi naredil na mehkeje,je boljše ampak ni to to motor je čudn za pelat) Ps: Ve gdo koliko stane vodna pumpa za r6 2000 letnik, ali ima gdo za prodati ? Narobe si sestavil vilice... Ko zgornjo "glavo" vilce (fork cap) pri sestavljanju priviješ na notranjo kartušo, ki je v teleskopu, imaš na kartuši (v service manualih ponavadi označeno kot "inner rod") kontra matico s katero stisneš glavo. Ta ista matica (glede na to kje na navoju se nahaja) tudi definira kako globoko se je zgornji del privil na kartušo. Očitno je na eni vilici glava bila bolj privita na kartušo kakor na drugi zato razlika v klikih. Razstavit vilice in sestavit skladno z navodili po service manualu. Oba teleskopa enako. In potem bo tudi klikov pri obeh teleskopih enako. Z matico, ki je pod vijakom za nastavljanje kompresije, (označeno na sliki z rumeno puščico) se nastavlja pa preload oz prednapetost vzmeti. To torej pomeni koliko je v vilici napeta vzmet. Bolj je matica zategnjena, bolj je vzmet napeta, bolj je matica ven, bolj je vzmet sproščena. Težji kot si, bolj je treba zategnit preload. Nima pa to s številom klikov pri kompresiji in reboundu nobene povezave. Popravljeno April 21, 2014. Popravil Jure Kmet2 in gsxf750 2
DOHO Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 dober odgovor zna biti to da je ona matica notri preveč zategnjena oziroma tale teleskop na tej ki kliki ne delujejo zašraufan preveč noter Spet bo treba narazen dati, naštimat oba enako in potem urejati dalje ker tako itak nima smisla če že notri ne štima, torej mi zato nabija povsej vrjetnosti ne? kaj pa to je normalno da je ena vilica bila nižje kot druga tu ko je na sliki označeno? vrjetno ne? kaj je posledica tega? porijena sta gor oba mortizerja enako
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se