stjepan Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 bom jutri pogledu pa ti javm v kakšnem stanju je, za ceno pa nimam pojma se bomo že zmenil tako da bo za vse dobro
nejcracing Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Se opravičujem ker sem prehitro rekel, to je edin pokrov ki mi je manjkal na mašini ki sem jo kupil. Nejc
S-trMa Objavljeno Maj 4, 2014 Opozori Objavljeno Maj 4, 2014 Mogoče brezvezno vprašanje, sam majstri mate več izkušenj. Ali moram zamenjati tesnilo pri krivinah vsakič, ko snamem rozete? Namreč, zamenjal sem ju pred 200 km, zdaj pa spet nekaj razdiram, pa ne vem ali je smiselno spet menjat al lahko kar gor pustim ta tesnila. Saj so poceni, ampak je spet treba čakat ene 3,4 dni, da bo prišlo... Tesnilo št. 32.
hajoktejn Objavljeno Maj 4, 2014 Opozori Objavljeno Maj 4, 2014 ne rabiš menjat; mal, res mal namaži za vsak slučaj, s tesnilno maso. tud tesnila pod št. 6 lahko stara vsaj 1X daš nazaj, preverjeno ne pušča
petko94 Objavljeno Maj 10, 2014 Opozori Objavljeno Maj 10, 2014 Zdravo mene zanima kaj bi blo lahko narobe, motor mi pri določenih obratih (5000) začne oddajati še nekakšen zvok kot da nekaj drsa ob nekaj. To dela samo ko se peljem ni pa važno če pospešujem ali pa bremzam pri drugih obratih deluje povsem normalno. ketno sm sem na novo nastavil tako da nevem kaj bi bilo. hvala za odgovor!
Bremzer Objavljeno Maj 10, 2014 Opozori Objavljeno Maj 10, 2014 Zdravo mene zanima kaj bi blo lahko narobe, motor mi pri določenih obratih (5000) začne oddajati še nekakšen zvok kot da nekaj drsa ob nekaj. To dela samo ko se peljem ni pa važno če pospešujem ali pa bremzam pri drugih obratih deluje povsem normalno. ketno sm sem na novo nastavil tako da nevem kaj bi bilo. hvala za odgovor! Če sumiš v ketno in si jo nastavil napiši vsaj kako ? ? kajti ketna mora imeti zračnost vsaj 2-4 cm in to,ko nastaviš dvigni zadnje kolo izmeri ponovno zračnost (2-4 cm) nato obrni zadnje kolo vedno za 90 stopinj in ponovno izmeri zračnost,če je v zračnosti,ko obračaš kolo razlika je potrebno zamenjkat ketno in oba verižnika ! Če bo drsanje še vedno prisotno se zapelji na servis in naj se en mehanik zapelje z motorjem in ti bo povedal kaj drsa kajti na taka vprašanja odgovarjat po internetu je nekaj podobnega kot,če bi slepa kura iskala zrno po dvorišču !
petko94 Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 ketno sem nastavil kot sem povedal, problem je nekje drugje tudi ketna motorju ni in menjalnika se še ne sliši tako da nimam pojma... jst mehaniku peljem ko res ni druge rešitve
ludiluka Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Danes sem se malo zapeljal z ducatijem po zimskem šraufanju in se je pojavil hud problem ker sprednje kolo noce ostati v stiku z asvaltom KLOVN, maxxa in DAMI34 3
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Danes sem se malo zapeljal z ducatijem po zimskem šraufanju in se je pojavil hud problem ker sprednje kolo noce ostati v stiku z asvaltom vzami vrečo cementa, v trgovini kupi košarico za bicikl, tisto ki se jo namesti na balanco. Košarico namontiraj na krmilo. V košarico postavi vrečo cementa. Boš videl, v trenutku bo ciklistika boljša, oprijem prve gume pa fantastičen. p.s. v kolikor bo moped še silil na zadnjo gumo, vstavi v košarico še eno vrečo cementa. trebor 1
sedomed Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Danes sem se malo zapeljal z ducatijem po zimskem šraufanju in se je pojavil hud problem ker sprednje kolo noce ostati v stiku z asvaltom Jah, to je eden od načinov, kako podaljšati življensko dobo gume
k0ci Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 vzami vrečo cementa, v trgovini kupi košarico za bicikl, tisto ki se jo namesti na balanco. Košarico namontiraj na krmilo. V košarico postavi vrečo cementa. Boš videl, v trenutku bo ciklistika boljša, oprijem prve gume pa fantastičen. p.s. v kolikor bo moped še silil na zadnjo gumo, vstavi v košarico še eno vrečo cementa. s tvojo rešitvijo hkrati nastane enak problem za zadnje kolo matija1234 1
ludiluka Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Na zadnjem kolesu je moj karakter tko da ni panike DAMI34 1
Bremzer Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Na zadnjem kolesu je moj karakter tko da ni panike Obrni KARAKTER ! ! trebor 1
ludiluka Objavljeno Maj 11, 2014 Opozori Objavljeno Maj 11, 2014 Če ga obrnem se bo znamka ducati udejstvovala ne samo v motociklizmu ampak tudi v letalstvu
Kmet2 Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 Ja je za Dukatije znano da se bolj slabo vozijo yamahaxt600 in trebor 2
ludiluka Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 dej več spat zgleda da ti škodijo zgodnje ure trebor 1
Kmet2 Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 dej več se pelji pa manj šraufaj,zgleda da ti škodi abstinenca(moto) trebor 1
ludiluka Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 To se pa strinjam sam je treba prvo € dobit da se bom lahko vozu mi pa manjka sam še barva tesnilo airboxa šipca, gume in registracija
Yunksi Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 V petek se peljem iz Ljubljane proti primorski, nakar mi v drevoredu pri Logatcu motor začne nenormalno cukat, pogledam na števec in vidim, da števec ne dela, čez nekaj sekund motor ugasne. Se ustavim, probam pržgat - nič, zaganjač se obnaša kot v primeru de je čisto prazen akumulator. Si rečem, jah očitno se je spraznil akumulator, nič bom vžgal na kable pa bom že pršu do doma. Motor prek kablov vžge normalno, odključimo kable in motor po parih minutah crkne. Na displayu se izpiše Er_5, Er_4, Er_3, Er_2, Er_1, ugasne display in čez cca. 15s se ugasne še motor. Nič, zgleda, da je šel alternator, motor na prikolico in domov. Doma ga polnem celo noč in drug dan vžge brez problema. Med tekom pomerim napetost kaže samo nekaj malega čez 12V, prižgem dolge luči, napetost pade, ok, res je šel alternator. Grem v service manual pogledat "Charging system troubleshooting". Uf, nekaj sem spregledal, lahko da je šel tudi rectifier/regulator, v service manualu priše, da mora bit upornost "generatorja-alternatorja" med 0.19-0,23 ohmov na prvem in sredinskem, ter prvem in zadnjem pinu. Izključim alternator iz regulatorja in pomerim, dobim zelo čudne cifre v obeh primerih dobim prbl. 5,5 ohma upornosti. Razmišljam v tem stilu, da če bi bilo z alternatorjem kaj narobe oz. da bi bilo skurjeno kakšno izmed navitij bi bila upornost "neskončna". Glede na to, da je pa tako odstopanje od podatkov v service manualu, sklepam, da bi resnično lahko bil zanič alternator ali pa voltmeter. upam, da je to drugo Ima kdo kakšno idejo, kaj bi še lahko bilo narobe? Najbolje, da probam zamenjati regulator, pa v primeru, da ni regulator zamenjam še alternator? Ima kdo slučajno kak FH001 (Shindengen) regulator, za posodit, da bi lahko probal? Lp, Yunksi
Cartman Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 V petek se peljem iz Ljubljane proti primorski, nakar mi v drevoredu pri Logatcu motor začne nenormalno cukat, pogledam na števec in vidim, da števec ne dela, čez nekaj sekund motor ugasne. Se ustavim, probam pržgat - nič, zaganjač se obnaša kot v primeru de je čisto prazen akumulator. Si rečem, jah očitno se je spraznil akumulator, nič bom vžgal na kable pa bom že pršu do doma. Motor prek kablov vžge normalno, odključimo kable in motor po parih minutah crkne. Na displayu se izpiše Er_5, Er_4, Er_3, Er_2, Er_1, ugasne display in čez cca. 15s se ugasne še motor. Nič, zgleda, da je šel alternator, motor na prikolico in domov. Doma ga polnem celo noč in drug dan vžge brez problema. Med tekom pomerim napetost kaže samo nekaj malega čez 12V, prižgem dolge luči, napetost pade, ok, res je šel alternator. Grem v service manual pogledat "Charging system troubleshooting". Uf, nekaj sem spregledal, lahko da je šel tudi rectifier/regulator, v service manualu priše, da mora bit upornost "generatorja-alternatorja" med 0.19-0,23 ohmov na prvem in sredinskem, ter prvem in zadnjem pinu. Izključim alternator iz regulatorja in pomerim, dobim zelo čudne cifre v obeh primerih dobim prbl. 5,5 ohma upornosti. Razmišljam v tem stilu, da če bi bilo z alternatorjem kaj narobe oz. da bi bilo skurjeno kakšno izmed navitij bi bila upornost "neskončna". Glede na to, da je pa tako odstopanje od podatkov v service manualu, sklepam, da bi resnično lahko bil zanič alternator ali pa voltmeter. upam, da je to drugo Ima kdo kakšno idejo, kaj bi še lahko bilo narobe? Najbolje, da probam zamenjati regulator, pa v primeru, da ni regulator zamenjam še alternator? Ima kdo slučajno kak FH001 (Shindengen) regulator, za posodit, da bi lahko probal? Lp, Yunksi cez zimo sm saniral podoben problem in mi je Leteci dal odlicn nasvet. zacni na zacetku. pri statorju, in res je bla napaka ze tam. btw, ce je navitje skurjeno je po navadi prebito, in je upornost majhna, in ne neskoncna. test je enostaven. uzges motor in meris napetost na kablih ki pridejo iz statorja, ponavadi so trije enaki. napetost je izmenicna, odstopanja med kabli pa morajo bit minimalna. ce je tam OK, je crknil samo "regler". Oziroma regulator/rectifier, usmernik in regulator v enem.
vandrovec Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 ...kaj pa sam akumulator, je OK? Pri meni je na akumulatorju nihala napetost, s kabli je vžgal, ko sem kable odklopil je kmalu ugasnil. Z novim akumulatorjem sem jaz problem rešil...lahko preizkusiš še to za vsak slučaj,
trojan69 Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 V petek se peljem iz Ljubljane proti primorski, nakar mi v drevoredu pri Logatcu motor začne nenormalno cukat, pogledam na števec in vidim, da števec ne dela, čez nekaj sekund motor ugasne. Se ustavim, probam pržgat - nič, zaganjač se obnaša kot v primeru de je čisto prazen akumulator. Si rečem, jah očitno se je spraznil akumulator, nič bom vžgal na kable pa bom že pršu do doma. Motor prek kablov vžge normalno, odključimo kable in motor po parih minutah crkne. Na displayu se izpiše Er_5, Er_4, Er_3, Er_2, Er_1, ugasne display in čez cca. 15s se ugasne še motor. Nič, zgleda, da je šel alternator, motor na prikolico in domov. Doma ga polnem celo noč in drug dan vžge brez problema. Med tekom pomerim napetost kaže samo nekaj malega čez 12V, prižgem dolge luči, napetost pade, ok, res je šel alternator. Grem v service manual pogledat "Charging system troubleshooting". Uf, nekaj sem spregledal, lahko da je šel tudi rectifier/regulator, v service manualu priše, da mora bit upornost "generatorja-alternatorja" med 0.19-0,23 ohmov na prvem in sredinskem, ter prvem in zadnjem pinu. Izključim alternator iz regulatorja in pomerim, dobim zelo čudne cifre v obeh primerih dobim prbl. 5,5 ohma upornosti. Razmišljam v tem stilu, da če bi bilo z alternatorjem kaj narobe oz. da bi bilo skurjeno kakšno izmed navitij bi bila upornost "neskončna". Glede na to, da je pa tako odstopanje od podatkov v service manualu, sklepam, da bi resnično lahko bil zanič alternator ali pa voltmeter. upam, da je to drugo Ima kdo kakšno idejo, kaj bi še lahko bilo narobe? Najbolje, da probam zamenjati regulator, pa v primeru, da ni regulator zamenjam še alternator? Ima kdo slučajno kak FH001 (Shindengen) regulator, za posodit, da bi lahko probal? Lp, Yunksi Zna bit kr stator. Preveri še upornost med vsakim navitejm in maso. Mora bit 0.
FLY Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 Običajno pridejo iz alternatorja štiri žice,tri faze in skupna nula.Med nulo in vsako žico mora bit neka mala upornost (par ohm) Če je šel usmernik/stabilizator ti ne polni baterije .V posebnih primerih pa polni z do 30V,ampak takrat kislina v bateriji zavre in smrdi. Za poskus lahko vzameš skoraj bilo kateri regler.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se