ton Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 (popravljeno) Snemi zavorno čeljust in počasi stiskaj zavoro, da boš videl ali zavorni batki sploh prilezejo iz ležišča. Lahko so polni umazanije (patine) in sploh ne prilezejo iz ležišča. V takem primeru jih očisti, pobrusi z vodobrusnim papirjem, namaži z ATE mastjo (lahko tudi z zavornim oljem) in sestavi nazaj. Pri mojem motorju je bil ravno to vzrok, da zavora ni prijela. Če se na zavore ne spoznaš pa delo prepusti komu, ki te stvari obvlada. Popravljeno Maj 15, 2014. Popravil ton
KLOVN Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Jaz vsakič ko se grem vozit pogledam zavorno tekočino, olje v motorju in pa tlak v gumah le zakaj
ludiluka Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Zato ker se mam rad pa nima veze kake znamke je motor. Sam osnovne stvari moreš pa ja vedet sej zarad mene ni treba da kontrolira olje v motorju in tlak v gumah sam da mu žlajfi delajo da se ne prbije kje v mene slučajno. KLOVN 1
Xcode Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 (popravljeno) Ja zavorne tekočine je dovolj sem pogledal že prej, sem mislil samo, če je mora bit več ker do fula je pa res ni, malo sem narobe skapiral tvoj prvi odgovor @ludiluka. @MiNa lepo da si se spotaknila v besedo poigral, morda ti bo ljubše če rečem bolj podrobno pregledal in preučil problem, naj še omenim da mi zavore niso čist tuje, ker sem že komplet razdrl čeljust, spucal in zluftal, in ja delajo tiste zavore zdaj, je pa bila takrat prednja zavora. Pa batki se tud premikajo, saj stisnejo, samo jaz bi rad da to bolj grabi oz. prej. Preden še kdo kaj sikne, motor je bil na servisu, ko so mi blokado vgradili in sem naročil, da še poservisirajo, tako da so oni takega tudi dali iz rok. Popravljeno Maj 15, 2014. Popravil Xcode
FLY Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Če si že stopu na MiNo moraš vedet da je ta moške vrste. Drugače pa poštimaj žlajfe magari s kako pomočjo.
ludiluka Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Ja zavorne tekočine je dovolj sem pogledal že prej, sem mislil samo, če je mora bit več ker do fula je pa res ni, malo sem narobe skapiral tvoj prvi odgovor @ludiluka. @MiNa lepo da si se spotaknila v besedo poigral, morda ti bo ljubše če rečem bolj podrobno pregledal in preučil problem, naj še omenim da mi zavore niso čist tuje, ker sem že komplet razdrl čeljust, spucal in zluftal, in ja delajo tiste zavore zdaj, je pa bila takrat prednja zavora. Pa batki se tud premikajo, saj stisnejo, samo jaz bi rad da to bolj grabi oz. prej. Preden še kdo kaj sikne, motor je bil na servisu, ko so mi blokado vgradili in sem naročil, da še poservisirajo, tako da so oni takega tudi dali iz rok. Aja da se spotaknem še ob to če je bil motor na servisu to še ne pomeni da je z motorjem vse v redu. Ker moje izkušnje glede servisov so zelo slabe (sej stvari vedno zaračunajo če jih pa zamenjajo oz vsaj pregledajo je pa drugo ) pa to ne velja samo za motoservise ampak tudi za avte in kamione za najslabše so se izkazali uradni servisi do sedaj;) No nazaj k tvojemu problemu če je v lončku dovolj tekočine povej kakšen je občutek na stopalki?? se poseda ali je trda??? Da so zaribani batki je zlo malo verjetno saj če so batki zaribani ti zavora noče popustit tako da lahko porbaš odzračit. Pa poglej da je disk čist in ploščice prav tako. ploščice lahko odstraniš in jih pogreješ z industrijskim fenom ali jih daš v pečico da se zažgejo maščobe oz še rajše kupiš nove. če pa nič od tega ne pomaga potem je zanič cilinder in ga je potrebno obnoviti http://www.ebay.co.uk/itm/06-09-KAWASAKI-ER650-ER-6N-EURO-REAR-BRAKE-MASTER-CYLINDER-REBUILD-KIT-32-4230-/181124468718?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a2bdc0fee
Xcode Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 (popravljeno) Aja da se spotaknem še ob to če je bil motor na servisu to še ne pomeni da je z motorjem vse v redu. Ker moje izkušnje glede servisov so zelo slabe (sej stvari vedno zaračunajo če jih pa zamenjajo oz vsaj pregledajo je pa drugo ) pa to ne velja samo za motoservise ampak tudi za avte in kamione za najslabše so se izkazali uradni servisi do sedaj;) Točno tako! Drugače pa je občutek dokaj navaden, ni trda, nevem kako mehka pa tudi ne. Disk je čist, ploščice pogledam jutri. Kar se pa obnove cilindra tiče, hvala za link, ampak je moj ena serija novejši, no važno da vem kaj iskat, če bo slučajno treba. PS Se opravičujem MiNi, spoštujem njegovo moškost Popravljeno Maj 15, 2014. Popravil Xcode
ludiluka Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 no predno si delaš stroške probaj odzračit . Link sem ti pa dal sam zato da veš kaj iskat
MiNa Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 OK. Ni problema. Zaskrbelo me je tvoje začetno vprašanje včeraj ob 20:33 kot, da tavaš v popolni temi. Jaz bi se zapeljal do najbližjega centra za TP in na valjih potestiral kako je z zavoro. Rade volje ustrežejo četudi še ni čas za redni TP vozila - pa še drago ni. Xcode 1
ludiluka Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 OK. Ni problema. Zaskrbelo me je tvoje začetno vprašanje včeraj ob 20:33 kot, da tavaš v popolni temi. Jaz bi se zapeljal do najbližjega centra za TP in na valjih potestiral kako je z zavoro. Rade volje ustrežejo četudi še ni čas za redni TP vozila - pa še drago ni. Eko odličen predlog pa to ti dostikrat zastonj naredijo
FLY Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 Evo kako lahko zafuraš dan v operacijski sobi Pacijent čaka na transplantacijo S posebno dostavo in embalažo pride motorni organ Starček je spet dočakal novo srce slava mu sicer sem večkrat obljubil,da nikoli več...ampak isto se mi dogaja s sosedo... KLOVN, trebor, Mavti in 4 others 7
yamahaxt600 Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 Je prejšni izdihnil? Kaj si mu pa delal
FLY Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 Je izihnilo že več prejšnjih..pa lepo sem delal znjimi.Imam pa to smolo,da so ta model yamahe sestavljali špagetarji in menjalniki crkavajo v cvetu mladosti. trebor 1
FLY Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 najhuje je z zobniki.So delali metalurške analize sami Italijani in pri teh mopedih je utrujenost materiala veliko bolj izrazita kot pri prvih "original"TTjkah. Pa nič osebnega nisem mislil z špageti..
yamahaxt600 Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 Daj od novejše TT zadnjo feltno gor, ki ima že zobnik v gumi, mogoče boš podaljšal življensko dobo menjalnika za kakšnih par tisoč km
FLY Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 Ja ,bi pomagalo sigurno.Samo baje ne paše in moraš komlpet sam sestavit pesto,špice..
yamahaxt600 Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 Aja, sm mislu da je isti šmoren.. :/
ludiluka Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 Kaj pa je problem špice sestavit?? a sam zobnikov se pa ne da z unimi od tastare zamenjat?
FLY Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 ma nisem dober niti za kolo od bicikla splest ne pa od motorja.Če pa misliš zobnike od menjalnika,je prvič ful dela,še huje pa je da so stroški nenormalni.
ludiluka Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 Ma splest kolo je 5 min dela ni noben bavbav za zobnike sem pa mislil ja da bi na ebayu dobil od tastare zobnike ali pa kar celo piramido če je enaka kot pri tastari in potem samo zamenjaš
FLY Objavljeno Maj 18, 2014 Opozori Objavljeno Maj 18, 2014 Sej za samo pletenje imam mojstra,težava je prilagodit potem drug pesto na pravo osovino.. Ta agregat je bolj ozek od drugih TTjk in Xtjk,tako da te piramide odpadejo.Drugač pa nastane pri teh krompirjevih zobnikih en pojav (en angleški izraz) ko nastajajo na stičnih površinah mikrorazpokce..in praviloma ko zjebe en zobnik,je zdravo menjat še njegovpar..in po nekem času imaš 10kom x 60/70 eur plus dve hudi tesnili in si na jurju.Rabljeni zobniki so pa po tej logiki tudi vprašljivi. Žalostno da pri velikem mopedu en agregat preživi štiri agregate na ta malem..
m0f0x Objavljeno Maj 21, 2014 Opozori Objavljeno Maj 21, 2014 Ker v MT-03 temi nihče ne odgovori, bom še tukaj vpašal. Katero olje naj nabavim? Vidim, da dosti folka kupuje Motul Ester 4T 15W-50. Če pogledam v Owners manual bi naj uporabil 15W-40. Kaj pravite vi izkušeni mački, kaj naj dam not?
ciciban Objavljeno Maj 21, 2014 Opozori Objavljeno Maj 21, 2014 V manualu imaš tak lep grafek za viskoznost olja. Po domače povedano je 15W50 bolj "poletno" olje. Obe oznake so vredu za tvoj motor in klimo v kateri živimo. MteByKer82 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se