Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Zdravo! Na stirikolesniku mam cbr 600 f4 motor letnik 1999. Vceraj sem ga vrgo na bok in mi od takrat vec ne vzge, nima iskre. Ve kdo kaj bi lahko bilo? Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to, da imaš motor v buggyu oz. nekaj doma narejenem, ne vem kam si ga montiral....za pomoč: kawasaki zx6r 05 ga ima recimo pri akumulatorju, honda cbr 600rr 05 ga ima na ohišju žarometov...za ta dva točno vem, za ostale pač ne...to stikalo mora biti pravilno obrnjeno, da motor dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, sedaj bi še pa jaz rabil pomoč, sploh cvajtakt gurujev, ker moja dva mehanika ne vesta več, kaj je narobe in kaj narediti.

Pred približno 1000km se m naredil na Rotax 122 mašini reden servis: torej menjava bata itd.

Ker mi je bil original predrag, sem v Motonavtiki kupil kopijo, za katero pa trdijo da je enaka, če ne celo boljša zaradi tanjših obročkov.

Kakorkoli, motor je po manjavi bata zgubil moč: v 6. ni vlekel oz je brzina začela padat, domačega hriba nisem več zvozil.

Dober, ulaufam stvar, nič bolje. Dam naštelat fergazer, nova svečka. Nobene razlike.

Potem sem imel tega dovolj in smo dali noter stari bat: isto: nobene moči.

Sedaj me pa zanima, kaj je lahko mehanik naredil narobe, da kljub staremu batu ni enako moči, kot jo je bilo pred posegom?

Hvala.

 

 

torej možnih je več stvari lamelni ventil je ok?? izpušni ventil je pravilno nastavljen?  ti glava dobro tesni? kaka smet v karburatorju?. Tesnila so nova? Lahko ti pa kje zrak vleče.

 

Rave ventila ta motor nima, tesnila so vedno nova, fergazer spucan na ultrazvoku(al karkol je že tista kastrola z vodo in nekimi valovi).

Zrak vleče od kod?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp Potrebujem pomoč pri rezervnih delih. Na hondi cb 750f bi zamenjal zavorne čeljusti eno batne z dvo batnimi in me zanima če so luknje za pritrditev čeljusti enako narazen 65mm. Lepo bi prosil če ima kdo boldorko in dvo batne zavorne čeljusti da pomeri in mi javi oz kje pogledati na netu kakšno stran s tehničnimi podatki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 ker moja dva mehanika ne vesta več, kaj je narobe in kaj narediti.

Hvala.

poleg tistega, kar je naštel @ludiluka......

 

ste pomerili kompresijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poleg tistega, kar je naštel @ludiluka......

 

ste pomerili kompresijo?

 

To sumim tudi sam, saj sta oba bata ob strani zažgana, kot da bi bil cilinder ovalen in bi sekalo mimo batnih obročkov.

Ampak zakaj se je to pojavlo takoj po menjavi bata?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se še niso ulegli novi batni obročki.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zrak ti lahko vleče kje med karburatorjem in cilindrom vzemi brake cleaner in dej malo okrog karburatorja pošpricat če bo motor spremenil obrate je to to. (ne smeš pa špricat v luknjo kjer karburator vleče zrak)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sliši se logično, ker dvomim, da je mehanik menjal dihtungo med fergazerjem in cilindrom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sliši se logično, ker dvomim, da je mehanik menjal dihtungo med fergazerjem in cilindrom.

no ja sej ponavadi ni treba sploh razdirat tistega ko bat menjaš sam karburator dol snameš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko misliš da je problemov konc ... yeah right ...
Po zamenjanem reglerju vse delalo super, dokler nisem zavil na makadam, kjer je motor malo prerukalo seveda in kar naenkrat se začne števc prižigat gor in dol, kaže 240 km/h(ujeeah). Motor ugasnem, pritisnem gumb za zagon, NIČ! na kurbl vžge normalno in se tut normalno pelje.
Pripeljem v garažo, napolnim akumulator, priklopim, pritisnem gumb za zagon, se ne zgodi nič, razen da akumulator takoj ko pritisnem gumb totalno sprazni (na okol 8,5V).
Če priklopim kerkoli drug akumulator in pritisnem gumb za vžig se malo pokadi iz akumulatorja, tak da zgleda je neki v kratkem stiku al koji kurac :angryrant1:
Aja, varovalke so vse cele!
Zdej pa res premerim komplet vse kable da mo jebem mater avstrisko

10460628_710032605733138_111807688618429

Help?!?!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes se mi je na bencinski črpalki motor naslonil na tla :( Jezen sem sam nase, da sem lahko tako neroden :(

Tolažim se s tem, da bi lahko bilo huje. Motor se je naslonil na pločnik in se mi je "samo" zvila ročica sklopke ter poškodoval hladilnik... Ostalo (rezervar, motor, utež na krmilu, itd) ni prišlo v stik s tlemi in je ok.

 

Glede hladilnika bi prosil bi za vaše mnenje, ali ga je možno popravit, ali je potrebno kupit novega... Hladilnik ne pušča, se pa bojim, da mi ne bi kdaj zaradi te poškodbe spuščal.

 

image.jpg

 

Tnx & LP Andrej

Popravljeno . Popravil pitrolejcek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi menjal, ker če sedaj ne pušča bo pa kmalu, vibracije motorja bodo naredile svoje, širjenje in krčenje ob segrevanju in ohlajanju tudi..škoda da gre motor u qurac

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko posta en tisto sliko svečk ko so različno obarvane in zraven piše kaj je narobe :)

 

Hvala 

Popravljeno . Popravil znj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes se mi je na bencinski črpalki motor naslonil na tla :( Jezen sem sam nase, da sem lahko tako neroden :(

Tolažim se s tem, da bi lahko bilo huje. Motor se je naslonil na pločnik in se mi je "samo" zvila ročica sklopke ter poškodoval hladilnik... Ostalo (rezervar, motor, utež na krmilu, itd) ni prišlo v stik s tlemi in je ok.

 

Glede hladilnika bi prosil bi za vaše mnenje, ali ga je možno popravit, ali je potrebno kupit novega... Hladilnik ne pušča, se pa bojim, da mi ne bi kdaj zaradi te poškodbe spuščal.

 

image.jpg

 

Tnx & LP Andrej

 

 

Če ne pušča je majhna verjetnost da bo začel. Uglavnem najslabša stvar ki jo lahko narediš je da probaš zadevo poglihat takrat ti bo pa počil. Tako da če te ne moti se komot naprej voziš drugače pa kak rabljenn oz nov hladilnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne pušča je majhna verjetnost da bo začel. Uglavnem najslabša stvar ki jo lahko narediš je da probaš zadevo poglihat takrat ti bo pa počil. Tako da če te ne moti se komot naprej voziš drugače pa kak rabljenn oz nov hladilnik

a ti to resno, nov hladilik spusti, deformiran pa ne bo, naslednjič ti bom brcnu v kiler, da ne bo nikol več spustu, adijo pamet :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, kot je že DAMI34 lepo napisal. Jaz bi na tvojem mestu menjal.

pa zravn investiral se v ene crash bare, pole ga gotovo ne zvrnes vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

?ce starega proba poravnat bo popustil,cene pa naj kupi novega al rablenega js sem use zastopu XD

 

točno tako

 

 

Duce na tvoj nivo se pa ne mislim spuščat ker vidim da si budala od človeka   sej bi rekel da si zato tak ker bmw-ja voziš sam pol bi s tem žalil 99% voznikov bmw-jev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!