Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pumpa enkrat dela enkrat ne je možno da je vseeno varovalka to?al sploh nebi pumpa laufala če bi bla varovalka fuč???

Ne, če bi bla varovalka sploh nebi delala. Možno da je kak kontakt (oz. rele). Zmeri napetost neposredno na pumpi, če je 12V + je verjetno pumpa. Lahko pa tudi poskusiš priklopit pumpo neposredno na akumulatror, pa boš videl če dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

 

Eno vprašanje za poznavalce. Imam problem z menjalnikom na suzukiju gsxr 600 k1. Meče iz druge brzine pri visokih vrtljajih. Zdaj vse je že razstavljeno in težava je v obrabljenih vilicah ki prestavljajo zobnike in obrabljen zobnik šeste brzine. Na internetu sem zasledil nekje na forumu da nja bi bili menjalniki iz gsxr 600/750 04/05 komapktibilni s tem v k1 s tem da naj bi bile prestavne vilice močnejše gradnje in tako naj ne bi bilo več težav z drugo brzino. Če lahko kdo potrdi to informacijo bi bil zelo vesel. Pa še ceneje se da nabavit menjalnik k4/5 kot za k1.

 

Hvala!

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dvomim da zaradi obrabljenih vilic meče iz prestave...zaradi vilic kvečjemu ne vklopiš prestave kot bi moral....poglej če imaš obrabljene stranske zaklepe zobnika druge prestave, t.i. pasji zobje oz. dog gear

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja koliko je meni jasno ko gledam kako to deluje zobnik 6. prestave skoči z zaklopi v zobnik druge da laufa druga in zdaj če so vilice obrabljene in na tisti strani kjer so obrabljene vilice je še obrabljen zobnik nastane tukaj vmes luft ki lahko vrže ven brzino ali se motim? druga ni videt nič poškodovano kot to. zobniki so vsi popolnoma celi brez obrabe razen ta vilica je za pol milimetra pobrana in pa zobnik na tisti strani kjer so vilice v stiku z njim. Drugače motor je v visokih obratih zgubil drugo samo za moment kot da bi na hitro stisnil sklopko in se motor zasuce in pol v isti sekundi zagrabil nazaj. zdaj te zobe ima zobnik 6 prestave o katerih govoriš zobnik druge ima pa sedišča. pri obeh ni videt neke očitne obrabe da bi bilo kaj zguljenega. Nisem neki majster za menjalnike tako da pardon će sem kako glupost izjavo:D

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa so tisti zaklepi pravilne oblike? ....sem ti skiciral na hitro,....zeleno obarvani so pravilne oblike, katera omogoča zaklep prestave in hkrati onemogoči nenamerno prestavljanje oz. metanje iz prestave, vse kar je drugače kot tisti zeleni na skici je problem, točno tak kot ga opisuješ, narisana imaš dva primera prekomerno obrabljenih pasjih zob (rdeča barva)...lahko je tudi kombinacija, se pravi ena stran ravna, druga pobrana......sem siguren da imaš te zobe nekje pobrane, ker če so zobje celi in taki kot morajo biti, ti motor pod obremenitvijo, se pravi s polnim pospeškom ne sme pasti iz prestave, tudi če prestavnih vilic sploh ni notri!!

 

post-9362-0-66562500-1414450088_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil k0ci
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom prevero danes po sluzbi. Zdaj koliko se spomnim tak kot je zeleno ravno ni ni pa tudi tako kot na tretji sliki mislim da nekaj vmes.

Hvala za obrazlozitev. Je pa res ko zobnik zahaklam v drugega in probam vrtet v eno stran lepo grabi v drugo pa kot da hoce zobnik rahlo potisnit vstran amapk nisem bil prevec pozoren na to ker sem probal na drugem in je bilo popolnoma isto.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

fantje mam problem in sicer na Hondi 1000RR ko dam kontakt se mi pumpe ne sliši-seveda motor ne vžge kaj predlagate kaj prvo pogledat..?si lahk kej sam pomagam pri takih stvareh?

 Ker naj bi imel moj motor potencialno iste probleme sem sledil kaj se da storiti v tem primeru.

Mnenja so sicer deljena a si s tem dejansko kaj pomagaš ali pa narediš samo škodo. Torej običajno se črpalka zatakne, pomagalo naj bi da jo poženeš v nasprotno smer (obrneš +/-) , druga možnost je da je zabasana šoba (ampak to velja pri eno valjnih motorjih in eni šobi) .

Drugače pa ali očistit črpalko (če se jo sploh da) ali pa jo menjat.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom prevero danes po sluzbi. Zdaj koliko se spomnim tak kot je zeleno ravno ni ni pa tudi tako kot na tretji sliki mislim da nekaj vmes.

Hvala za obrazlozitev. Je pa res ko zobnik zahaklam v drugega in probam vrtet v eno stran lepo grabi v drugo pa kot da hoce zobnik rahlo potisnit vstran amapk nisem bil prevec pozoren na to ker sem probal na drugem in je bilo popolnoma isto.

Lp

...e tukaj imaš krivca ki ti je požrl vilčke...zobnika bi morala biti zaklenjena pri pospeševanju in pri zaviranju z agregatom (če se pelješ s toliko plina da menjalnik ni obremenjen pa zobnike na pravem mestu držijo samo vilčke), zato taka oblika pasjih zob...će je poševnina na eni strani pobrana ti zobnika pod obremenitvijo razdvaja, se pravi silita narazen, v tvojem primeru v tisto vilčko ki je požrta

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pregledal danes in ja zobi so pri teh dveh brzinah kar spremenili obliko tako da to bo to :D hvala za malo šole:D Šesta ki ima utore za zobe so utori kar speljani niso ekasti zobi na drugi so vsi koliko toliko eden pa je kar pobran.

 

https://drive.google.com/file/d/0Bz_5f4vTeXzec1V3UFBYVTBkVkgzZUR5RERNcEhySnJwNWNR/view?usp=sharing

 

Zdaj ostaja pa še vprašanej če lahko vgradim komplet menjalnik od k4-5 ki na oko zgleda popolnoma identično. Gledal sem oznake po tovarniški številki in prvi del številke je pri vseh letnikih za te dele enak zadnji del št pa se razlikuje od k1-k3 je ena končnica k4-k5 je druga končnica in tako dalje.

 

LP Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je že imel kdo težave z Hondo CRF 250R 2004 da mu ni hotela vžgat????...

po menjavi bata, batnih obročkov, tesnil, nastavitvi ventilov mi ne vžiga več...razen če se spustim, tisto pa  takoj kresne...

pred tem mi je vžigala čisto lepo...

hvala!

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje mam problem in sicer na Hondi 1000RR ko dam kontakt se mi pumpe ne sliši-seveda motor ne vžge kaj predlagate kaj prvo pogledat..?si lahk kej sam pomagam pri takih stvareh?

 

Imam cbr 600rr in se mi je tudi dogajalo, da včasih, ko sem dal kontakt mi ni zagnalo pumpe. Problem je bil v ležišču releja. Kontakti so bili oksidirani in enkrat je šlo čez, drugič ne.

Ležišča in nogice relejev sem lepo zbrusil z brusnim papirjem in pošprical s kontakt sprejem, od takrat ni več problemov.

 

Upam da kaj pomaga.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš težko ti svetujemo, če zadeve dejansko ne vidimo, je pa tako, da še nisem srečal zadeve, ki je na nek način ne bi mogel poštimat. Najprej bi bilo potrebno vidt v živo ali pa vsaj malo boljše slike če pošlješ, ti lažje svetujemo.

 

lp

 

evo dans sm uspel prit do bajka in naredit slike. sem malo sprobal, in ugotovil, da OEM luči ne bom mogel uporabit, brez da bi se ful zajebaval. preveč neravnin in pa še previsoka je luč, tako da spodnja vijaka na luči prideta izven rdečga okvirčka na sliki. torej bom na ebay kupil eno luč z ravnim zadnjim delom za 10 eur, ki ima integrirano še osvetljavo tablice. recimo: http://www.ebay.co.uk/itm/Smoke-Motorcycle-Rear-LED-Tail-Brake-Stop-Light-Custom-Bike-Number-Plate-Light-/271630890330?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3f3e76755a

 

uglavnem, zamislil sem si vse nakako takole. za na rep motorja bom nardil dva kosa alumija , ki bosta lepo sedla v rdeč okvirček - en od zunaj in en od znotraj. v aluminij bom navrtal potrebne luknje za kable in pa za montažo luči. med oba kosa aluminija pa bom še nalepil en tesnilni trak, pa tudi po robovih, da se bo lepo prilegalo k belim nosilcem. če se mi bo dalo, bom aluminij še oblekel v črno foljo, da ne bo tako ven sekal.

 

smernike bom pa namontiral na nosilec tablice. z zadnje strani bom na nosilec namontiral en aluminij (rdeč okvir na drugi sliki), ki ba bom pri straneh ukrivil pod pravim kotom in potem zvrtal luknjo za oba smernika. sicer se dobi tud neke integrirane smernike, ki so v luči, na ebay, sam ne bi rad mel preveč težav z organi. ko smo že pri tem...a zna kdo težit, zaradi teh predelav? 

 

slike:

post-21418-0-75001100-1414848092_thumb.jpg

post-21418-0-83588800-1414848103_thumb.jpg

 

pa OEM luč:

post-21418-0-91543900-1414848131_thumb.jpg

post-21418-0-04430600-1414848143_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve povedat, kje se da najceneje dobit originalne rezervne dele za Yamaho in se jih naroča po kataloških številkah po shemi?

Zanimajo me ploščice za podlagat ventile, verjetno bom pa moral nabavit tudi sesalne ventile in tesnilo glave, ker imam ponesrečen letnik 2006...

 

Zanima me še ali je potrebno menjati tesnilo pokrova ventilov ali pa je dovolj že tesnenje s silikonom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve povedat, kje se da najceneje dobit originalne rezervne dele za Yamaho in se jih naroča po kataloških številkah po shemi?

Zanimajo me ploščice za podlagat ventile, verjetno bom pa moral nabavit tudi sesalne ventile in tesnilo glave, ker imam ponesrečen letnik 2006...

 

Zanima me še ali je potrebno menjati tesnilo pokrova ventilov ali pa je dovolj že tesnenje s silikonom?

Nabavi tesnilo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve povedat, kje se da najceneje dobit originalne rezervne dele za Yamaho in se jih naroča po kataloških številkah po shemi?

Zanimajo me ploščice za podlagat ventile, verjetno bom pa moral nabavit tudi sesalne ventile in tesnilo glave, ker imam ponesrečen letnik 2006...

 

Zanima me še ali je potrebno menjati tesnilo pokrova ventilov ali pa je dovolj že tesnenje s silikonom?

Glede ploščic poskusi vprašat kakšnega mehanika, če jih je pripravljen izmenjat.

 

Glede pokrova ventila pa kot je rekel Hytech-tesnilo. Silikon za pokrove ni najbolj primeren, na notranji strani ga iztisne in se lahko z časom odlepi ter pristane v olju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah pri mehanikih nikoli ne veš koliko so bili natančni... in pri ventilih se šlamparija pokaže precej pozno.

Če pa delaš sam, vsaj veš pri čem si in če kaj zaj... je pa ena izkušnja več. :blush:

 

En primer mehanika na servisu prestižnih in oh in sploh motociklov. V garanciji na 10k km je puščalo tesnilo pokrova ventilov in tesnilo glave. Zamenjal je le tesnilo pokrova, glavo pa zategnil. Za lon je pa pregledal ventile in rekel, da so OK in jih potem na 20k km ni treba preveriti,ampak na 30k km.

Kot prvo se glave ne zateguje, kot drugo pa ni res glede kontrole ventilov. Jaz mu sploh ne bi verjel, da jih je kaj pogledal. In za povrh je za kontrolo računalnika vzel 20€ v žep.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena od možnosti za nakup delov.

https://www.ajsutton.co.uk

kako je pa z ceno pa ne vem. drgač ne vem če se ne splača za to kr na servis k primicu peljat, glede na to da ima veliko izkusenj s tem in so uporabniki zadovolni.

 

na tem naslovu so pa zlatarji... samo sesalni ventili pridejo 940€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tem naslovu so pa zlatarji... samo sesalni ventili pridejo 940€

ma sej pr nas dobiš te dela za yamaho verjetno prav povsod, sej majo ful razvejano mrežo. lahko da je pr uradnem uvozniku še najcenej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisih dobiš vse originalne dele, vsaj za AS v Novi Gorici vem, da ni problem.

Ceneje dobiš lahko neoriginalne dele, sem imel en link, pa ga nimam več ali v kakšni moto trgovini, kot je npr.,  http://www.motoport.si/

Ročico zavore sem dobil skoraj za pol cene originalne vendar se je tudi malo razlikovala v izgledu materiala in koleščku z številkami, drugače je lepo pasala skupaj. Dele, kot jih rabiš ti bi pa dal le originalne in pri teh verjetno ni velikih razlik? Mogoče ima kdo drug kaj več prakse pri nakupu teh delov...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem dobiš še boljše ventile za ceno oem ventilom na servisu, malo poglej katera firma izdeluje ventile za motorje. Jaz sem v avto dal precej boljše in lazje od oem ventilov za še manj denarja kot oem. Zna bit,da najdeš tudi ti za motor, poglej malo po netu ali pa mogoče skubica oziroma inotherm kontaktiraš če bi ti dali kak link ipd. ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene za ventile za tvoj letnik so šle s strani yamahe 1.1.2014 gor za 5x (lahko kontaktiraš forumaša jožexj6). Če se ne motim so bili pred tem nekih 16€ kos, potem pa 40€. So bile take oči, ko je prišla faktura z Delte :eek: . Tako da bo ta prva cena bolj realna, pri teh powerpartsih pa preveri, če so cene sploh aktualne.

Tudi tesnila za pokrove motorja je Yamaha npr. podražila iz 3-7 € na 20€, pa tudi tesnila glave so zasolili. Po drugi strani so pa konkretno znižali cene potrošnega materiala, ala zavorne ploščice, verižni seti, itd. Uglavnem, glede na to, da je to serijski problemi na teh letnikih tole vseeno malo svinjsko. Kar se pa Primca tiče pa :OK:  , porihta tako kot je treba, tehle Fazerjev je pa tudi že kar nekaj porihtal in preprečil, da bi šle mašine v večna lovišča.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!