dkee46 Objavljeno Januar 19, 2015 Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 Pozdravljeni, ker se sezona že počasi približuje imam v planu naredit servis, vendar tu se pojavi problem. Sem novi lastnik motorja oz. prvič ko bo opravljen servis, zato imam v namenu razkirat nekaj € več, pa da je urejeno kot se spodobi. Kaj vse zamenjati, kje kupiti material? -filter zraka -oljni filter -veriga + zobniki (D.I.D.?) -svečke -ploščice spredaj (morda tudi zadaj) -še kaj? Motor: Kawasaki Ninja ZX6-R (2000 letnik), prevoženih cca 60.000km.
ludiluka Objavljeno Januar 19, 2015 Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 Prvo pogledaš in prebereš manual od motorja pogledaš kaj je treba poservisirati in kaj pregledat pri teh kilometrih in to opraviš oz. pregledaš Bostjan L 1
dkee46 Objavljeno Januar 19, 2015 Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 Prvo pogledaš in prebereš manual od motorja pogledaš kaj je treba poservisirati in kaj pregledat pri teh kilometrih in to opraviš oz. pregledaš Če nimaš koristnejših informacij jih zadrži zase. Sem zgoraj navedel, da želim nekoliko več vložiti in še nekatere stvari preventivno zamenjati. Zanima me predvsem katere ''znamke'' izbrati določenih delov, ter kje kupiti (to pa zagotovo, da ne piše v service manuals-u), pa brez zamere.
ludiluka Objavljeno Januar 19, 2015 Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 Ha ha heroj ja pol pa napiši da hočeš znamko vedet in zakaj pri kurc_ bi ketno zobnike in ploščice menju če niso obrabljene,.... sami talenti ste zadnje čase tu gor Drugače pa ja mam koristne informacije in neki malega znanja ampak delim jih samo s takimi ki imajo konkretno vprašanje oziroma s takimi ki so prebrali manual in vprašajo kaj tehtnega dlicen 1
k0ci Objavljeno Januar 19, 2015 Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 pod "nujno" menjaj samo olje, filtra zraka in olja ter svečke, ostalo po potrebi...zadnjih ploščic sem 99% da ne bo potrebno menjat.....rajši nalij sveže zavorno olje, verigo dobro operi s kurilnim oljem in namaži, mogoče bi zamenjal še hladilno tekočino, katera vprašanje če je že kdaj bila.....pa spremljaj obrabo prednjih ploščic in verige, to je to
Bostjan L Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 Pozdravljeni, ker se sezona že počasi približuje imam v planu naredit servis, vendar tu se pojavi problem. Sem novi lastnik motorja oz. prvič ko bo opravljen servis, zato imam v namenu razkirat nekaj € več, pa da je urejeno kot se spodobi. Kaj vse zamenjati, kje kupiti material? -filter zraka -oljni filter -veriga + zobniki (D.I.D.?) -svečke -ploščice spredaj (morda tudi zadaj) -še kaj? Motor: Kawasaki Ninja ZX6-R (2000 letnik), prevoženih cca 60.000km. Kupiti moraš; Visokopretočni K&N zračni filter originalni oljni filter v barvi motorja Ketna zlata Regina Svečke Denso Spredaj in zadaj zavorne ploščice znamke Brembo-zlate Nova sezona nove pnevmatike Bridgestone gp.... builder, Kmet2, dondule in 3 others 6
sedomed Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 Kupiti moraš; Visokopretočni K&N zračni filter originalni oljni filter v barvi motorja Ketna zlata Regina Svečke Denso Spredaj in zadaj zavorne ploščice znamke Brembo-zlate Nova sezona nove pnevmatike Bridgestone gp.... Še polno natankaš in si podvojil vrednost motorja thumper, Bmflar in dondule 3
hajoktejn Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 (popravljeno) Kaj bi lahko naredu da se mi ne bi balanca vsakič k mal zvrnem moped zamaknila iz centra? Popravljeno Februar 1, 2015. Popravil hajoktejn
AJ Objavljeno Februar 2, 2015 Opozori Objavljeno Februar 2, 2015 Montirana je pa tkole Je mogoče težava v poviških? Prevelike luknje za vijake skozi poviške bi lahko mogoče povzročile malo zračnosti celega krmila, al? Sam sem krmilo povišal tako: in nimam težav s premikanjem krmila, je pa res da sem ga s poviški na rahlo položil samo enkrat, so pa luknje za vijake toliko na tesno, da si ne predstavljam da bi lahko kako plesalo
hajoktejn Objavljeno Februar 2, 2015 Opozori Objavljeno Februar 2, 2015 (popravljeno) Hja, možno da je tud to ... bom dal najprej narest teflonske puše, namest gumijastih, pa bom vidu če bo to, ker mi gre mal na jetra tud spužvast občutek na balanci zarad teh gumastih puš. Popravljeno Februar 2, 2015. Popravil hajoktejn
smasher Objavljeno Februar 2, 2015 Opozori Objavljeno Februar 2, 2015 Torej imam težavo, kaj je boljše. V navodilih piše da naj bi se črta poravnala z tisto špičko pa se ne najboljše., kaj je bolje da je rahlo pred al rahlo po oznaki ? motor yamaha sr 125
trojan69 Objavljeno Februar 2, 2015 Opozori Objavljeno Februar 2, 2015 A direkt načrto ne gre? To verjetno iščeš ZMT (zgornjo mrtvo točko bata)? Pomagaš si lahko tudi tako, da v luknjo za svečko porineš izvijač (pazi da česa ne poškoduješ) in vrtiš gred. Ko se izvijač neha dvigati in preden začne padati je ZMT.
smasher Objavljeno Februar 2, 2015 Opozori Objavljeno Februar 2, 2015 a, ne ne to mam že, to poiščem spodaj in gledam zarezo na vztrajniku, kaj možno da je veriga odmične tolk raztegnjena? Ker sem mislild a bi naročil novo ampak se mi zdi da je nova brezkončna torej ne vem kako bi jo not spravu brez raztavit vsega in morda bi potem bil v isti dilemi. LP
trojan69 Objavljeno Februar 2, 2015 Opozori Objavljeno Februar 2, 2015 Aaaa Ok to na slikci je zobnik odmične gredi...lih na sred člena ti pride... Zgleda je res ketnca mal raztegnjena-premeri jo. Maš v servisnem priročniku podatke o tolerancah. Če je še prbližn OK jo poskusi nastavit tako, da je čim bližje tej oznaki
smasher Objavljeno Februar 3, 2015 Opozori Objavljeno Februar 3, 2015 Evo še izsek iz service manuala, za vsako stvar so napisane tolerance v zanjem oknčku, tukaj pa nič, in tudi v 240 strani dolgem manualu piše kako menjat vse živo samo za verigo odmične nič. Bom sedaj vprašal preden jo naročim ali je možno da pride veriga z povezovalnim členom in če je tak da ni potrebno posebnega nastavka za ga zanetat.
semering Objavljeno Februar 3, 2015 Opozori Objavljeno Februar 3, 2015 POGREŠAM; in to pri vseh turerskih motorjih, sledeče; Set opreme, ki jo priporoča firma dotičnega motocikla; Npr, rezervne pletenice, rele (pri motorjih, ki to rado crkne), kakšna črpalka za gorivo, kakšna ključna tesnila, kak "problematičen" ležaj ali katerikoli del, ki lahko odpove na poti in brez njega pot ni več mogoča. Skratka, včasih se zgodi, da ti bogu za hrbtom crkne del, ki ni dražji od nekaj eurov, a se z njim potovanje vsaj za nekaj časa zaključi. Na rez. del pa je potrebno čakati celo večnost. tega je še kar nekaj, a le tole v razmislek (proizvajalcem) ki pa me sigurno ne bodo "slišali"...
smasher Objavljeno Februar 3, 2015 Opozori Objavljeno Februar 3, 2015 (popravljeno) Torej za ventile ni panike da bi se srečali z batom za pol zoba, mašina je itak stara in na kurburator za izkoristek me ne briga :-D lp Popravljeno Februar 3, 2015. Popravil smasher
MiNa Objavljeno Februar 3, 2015 Opozori Objavljeno Februar 3, 2015 POGREŠAM; in to pri vseh turerskih motorjih, sledeče; Set opreme, ki jo priporoča firma dotičnega motocikla; Npr, rezervne pletenice, rele (pri motorjih, ki to rado crkne), kakšna črpalka za gorivo, kakšna ključna tesnila, kak "problematičen" ležaj ali katerikoli del, ki lahko odpove na poti in brez njega pot ni več mogoča. Skratka, včasih se zgodi, da ti bogu za hrbtom crkne del, ki ni dražji od nekaj eurov, a se z njim potovanje vsaj za nekaj časa zaključi. Na rez. del pa je potrebno čakati celo večnost. tega je še kar nekaj, a le tole v razmislek (proizvajalcem) ki pa me sigurno ne bodo "slišali"... Se popolnoma strinjam. Če pa realno pogledaš, večina lastnikov na svoje "lubice" (zame, to motor, tudi avto ni nikoli bil) navesi kopico dodatne opreme, tudi do četrtime vrednosti ali več novega motorja, vendar to nima nobene veze z normalno uporabnostjo motorja (izpuhi, dodatne luči...) vse manj je tudi "uporabnikov", ki to montirajo sami (tržna niša) za tiste ki "znajo". V Evropi pa tudi malo širše je čas čakanja na ključne rezervne dele, ki si jih omenil, skoraj povsod enak - (si že kdaj čakal na kak rezervni del? jaz že! na srečo doma). Kdor pa pripravlja motor za resno pot, da ne napišem RTW ima pa ponavadi povsem drug pristop že pri izbiri "vozila". pa tudi zanaša se lahko v večini primerov na DIY sploh tam "zunaj". Spremljamo nekaj tem nekdo "išče" motor, pravzaprav ga je že našel le ceno še mora "počakat". Nekdo pa pripravlja Vstroma, če se ne motim in je imel po temah nekaj zelo konstruktivnih vprašanj (vzmetenje, zaščita...). Proizvajalci pač pripravijo izdelek kjer je pomemben njihov zaslužek, seveda je pa za njih tudi lepa reklama - pa še zastonj, če se kdo odpravi "okrog sveta" z njihovim izdelkom. hajoktejn in notranc 2
tomash Objavljeno Februar 3, 2015 Opozori Objavljeno Februar 3, 2015 Iščem naslov od enga mlajš možakarja iz Radovljice (se mi zdi), ki izdeluje tudi zavorne cevi (Hell se mi zdi) Srečal sem ga v Trstu na moto sejmu. Hvala za informacije.
Hytech Objavljeno Februar 3, 2015 Opozori Objavljeno Februar 3, 2015 (popravljeno) Košir Emil , aka hondaaddict išči pod nick koshir Popravljeno Februar 3, 2015. Popravil Hytech koshir 1
koshir Objavljeno Februar 6, 2015 Opozori Objavljeno Februar 6, 2015 (popravljeno) thanks Hytech, sem ti poslal PM tomash. drugače pa če bi kdo kaj rabil lahko pošlje email na helslovenia@gmail.com Popravljeno Februar 6, 2015. Popravil koshir
Kmet2 Objavljeno Februar 6, 2015 Opozori Objavljeno Februar 6, 2015 Se popolnoma strinjam. Če pa realno pogledaš, večina lastnikov na svoje "lubice" (zame, to motor, tudi avto ni nikoli bil) navesi kopico dodatne opreme, tudi do četrtime vrednosti ali več novega motorja, vendar to nima nobene veze z normalno uporabnostjo motorja (izpuhi, dodatne luči.. .) vse manj je tudi "uporabnikov", ki to montirajo sami (tržna niša) za tiste ki "znajo". V Evropi pa tudi malo širše je čas čakanja na ključne rezervne dele, ki si jih omenil, skoraj povsod enak - (si že kdaj čakal na kak rezervni del? jaz že! na srečo doma). Kdor pa pripravlja motor za resno pot, da ne napišem RTW ima pa ponavadi povsem drug pristop že pri izbiri "vozila". pa tudi zanaša se lahko v večini primerov na DIY sploh tam "zunaj". Spremljamo nekaj tem nekdo "išče" motor, pravzaprav ga je že našel le ceno še mora "počakat". Nekdo pa pripravlja Vstroma, če se ne motim in je imel po temah nekaj zelo konstruktivnih vprašanj (vzmetenje, zaščita.. .). Proizvajalci pač pripravijo izdelek kjer je pomemben njihov zaslužek, seveda je pa za njih tudi lepa reklama - pa še zastonj, če se kdo odpravi "okrog sveta" z njihovim izdelkom. Kot da bi opisoval mene s tem da se s tabo strinjam da je izpuh nepotreben za uporabnika in uporabo,daleč od strinjanja pa sem za dodatne luči ,ki si jih navedel v kompletu,saj pripomorejo.....eh že stokrat slišano,sej veš .) dodatne cevne zaščite,agregata,tanka itd se mi tud zdijo prav uporabne leto 2013 so mi dvakrat prov prišle,brez njih bi bil motor totalka Gel sedež,na leto naredim veliko več km kot povprečen uporabnik motorja v Slo in vsaj 3x potujem po 3-4kkm na potovanje,radar detektor(jbg rad mal hitrejš peljem) zame uporabno povišan vizir mi ni opravljal dobro naloge zato še MRI šipca,povsem uporabno itd.... Kdo si pa te dodatne stvari sam montira in kdo ne je pa povsem nerelevantno za mene,če že hočeš povedat kako si ti dober mehanik itd ti jaz lahko povem da si pa na drugih področjih ki jih ti ne obvladaš papak ,pa ti to noben ne meče na nos al si pa supermen in se spoznaš na prav vse. Mirč brez zamere sam tako je,sej veš eni plačamo 3 runde eni pa glumijo gljivo smo pač različni zato ne posplošuj in ne šimfej če nimajo vsi istega pogleda na motor kot ti.............. P.S. men je motor več kot motor ,ni ljubica a mu posvečam veliko časa tako z vožnjo kot vzdrževanjem
strajnarR Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Potrebujem pomoč... Kako dobim ven tole stikalo sklopke? Spodaj se nahaja ena luknjica, vendar ni nobenega vijaka. Gre za Honda Hornet 900.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se