Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

jany,

 

vijaki jo vežejo na zunanji, kovinski del pokrova.

Sem tudi že sam pomislil, da jo kar snamem dol. Vendar je po toliko letih precej trda; pri snemanju bi jo zagotovo uničil. In če ne gre nova lepo gor, smo sredi sezone brez motorja :mellow:.

Zato sem se odločil, da najprej povprašam.

 

Hvala za namig! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ali morda kdo ve kje bi lahko našel kaj takega:

remote_choke_cable-480x360.jpg

 

Preiskal cel E-bay in ne najdem nič pametnega....

 

Hvala za pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali morda kdo ve kje bi lahko našel kaj takega:

remote_choke_cable-480x360.jpg

Preiskal cel E-bay in ne najdem nič pametnega....

Hvala za pomoč!

Zajla z batkom za zaug?

Če se prav spomnim so mel husabergi (nimam pojma kter letnik) z dellorto fergi pri strani ta mehanizem; lahko da tud ktmi? ... si gledal ktm spareparts?

Od kolega suzuki vz 800 ma tud takle sistem, edin ne vem če ma batek na koncu.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledal po parts manualu, fora je da tisti KTM-i ko imajo FCR39 imajo zaug direkt na uplinjaču, brez zajle, kar pa na LC4 ne odgovarja. Bom preveril kako je z VZ800.

 

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje z montažo novih gumi ročk na krmilu? Leva stran ima debelino krmila 22mm, desna pa pač več-zaradi plastike (dodajanje plina).

Bo vredu, če vzamem ročke za 22mm krmilo, ali kakšni so tukaj prijemi, za menjavo? Se bojim da iste gumi ročke ne bom dobil gor na desni strani, kjer je ročica za dodajanje plina....

Mogoče kakšen nasvet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje z montažo novih gumi ročk na krmilu? Leva stran ima debelino krmila 22mm, desna pa pač več-zaradi plastike (dodajanje plina).

Bo vredu, če vzamem ročke za 22mm krmilo, ali kakšni so tukaj prijemi, za menjavo? Se bojim da iste gumi ročke ne bom dobil gor na desni strani, kjer je ročica za dodajanje plina....

Mogoče kakšen nasvet?

Če kupiš v kompletu ima desna večjo luknjo ravno zaradi plastike za dodajanje plina. Torej če le leva stran krmila 22 mm, kupi ročke za tako debelino krmila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ročke z enakim "Fi"-jem 22mm so namenjene ATV-jem. Kupi komplet za motorno kolo in ne bo problemov, kot je omenil @MARJA.

Posebna pazljivost je potrebna pri "grelnih" ročkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja!

 

Jaz pa sem dobil zelo dober nasvet za montažo ročk. Kot vemo jih je izredno težko nataknit. Lepo našpricaš ročke odznotraj in cev s sprejem za zavore, lepo natakneš ročke in pustiš pri miru par ur. Zadeva stisne, ko izhlapi čistilo. Preizkušeno na več ročkah, tudi na mojem motorju s tovarniškim gretjem ročk. Preizkušeno in učinkovito. Veliko veselja pri šraufanju.

 

 

Dušan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž bom vzel ene od teh dveh, ker ravno naročam nekaj:

https://www.mimovrste.com/krmila/oxford-nadomestne-rocke-touring?v=781236

https://www.mimovrste.com/krmila/oxford-rocaj-krmila-univerzalni-crn-12

 

Drugače pa hvala za nasvete :OK:

 

aja, še tole uzput, ima kdo izkušnje z takšnimi ogledali? Al je to bl za mopede namenjen? :smoke:

https://www.mimovrste.com/krmila/oxford-ogledalo-diamond-levo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozna ali uporablja kdo "Booster Plug"?

Sam imam doma podobno stvar (ReCyclizer), vendar jo po nasvetu nisem dal na motor. Motor naj bi dobil nekoliko bogatejšo mešanico zaradi nižje vrednosti temperature...to naj bi bila vsa umetnost. Verjetno se na račun nekoliko bolj gladkega delovanja agregata poveča poraba...ne vem. Imajo jo pa nekateri montirano, kot so že objavili na forumu pa naj ne bi bilo neke opazne razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojstri, pozdrav!

Imam vprasanje/tezavo. In sicer se gre za yamaho xt600e, letnik 2003. Nepravilno garazirana lani oktobra, v bistvu samo postavljena v hladno garazo na milost in nemilost zime ..

Danes smo motor sicer uspeli zalaufati na kable, akumulator je bil cist zanic, se pozicijske ni zdrzal prizgane. Po nekaj minutnem ogrevanju je zgledalo vse ok, tudi v obrate je slo lepo. Akumulator sicer izgleda mrtev, se vedno nic ne pozene.

Sedaj pa:

1. motor po naglem dodajanju plina zakaslja in ugasne, kot da se zadusi. Ce postopoma dodajas plin je ok, gre v visoke obrate, ce pa ga na hitro dodas pa vgasne. Bi to lahko bilo od zapacanega uplinjaca? Zracni filter je sicer cist zapacan, ampak smo probali tudi brez filtra in je zadeva ista. Obcasno pa nabere obrate ok, torej ta tezava se ne pojavlja cisto vsakic. 2x je tudi lepo vsekalo pri uplinjacu in spustlo dim ..

2. motor v prostem teku lepo idla ampak cim prizgem kaksno luc al kaj koli od elektrike, mu obrati takoj padejo, skoraj crkne. A je to zaradi akumulatorja? Alternator sam ni sposoben proizvajati dovolj voltaze pri teh obratih? Ali bi lahko bilo kaj drugega z elektriko? Troblja tako zalostno piska, da se ti prav zasmili. Baterija je sicer lani bila nova, voltmetra pa ni bilo pri roki, da bi kaj pomeril ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regler al pa stator ti prebijata verjetno. Voltmeter pa zmerit. Pa akumulator zamenjaj, ker sicer tud meritve znajo bit napačne.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator vsekakor menjat, samo me malo skrbi, ali mu ne bo kaj skodilo, ce je z elektriko kaj narobe .. da nebi unicil nov akumulator ..

Kaj pa glede tocke 1?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozna ali uporablja kdo "Booster Plug"?

Po opisu sodeč zadeva najbrž res 'deluje' - torej da vedno 'laže' računalniku in mu daje napačne podatke o temperaturi vsesanega zraka (za 20 stopinj manj), ter s tem zagotovi 6% bogatejšo mešanico...

 

A vendar - kdo pa pravi, da je 6% bogatejša mešanica boljša od tega, kar so nastavili tovarniški inženirji? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po opisu sodeč zadeva najbrž res 'deluje' - torej da vedno 'laže' računalniku in mu daje napačne podatke o temperaturi vsesanega zraka (za 20 stopinj manj), ter s tem zagotovi 6% bogatejšo mešanico...

 

A vendar - kdo pa pravi, da je 6% bogatejša mešanica boljša od tega, kar so nastavili tovarniški inženirji? :hmm:

 

Vsi tovarniški motorji imajo revnejšo mešanico zaradi eko norm,...  z nastavitvijo bogatejše zmesi deluje motor na nižji temp. in posledično se nekaj pridobi na moči vendar se hkrati povečajo izpusti motorja ;)

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi tovarniški motorji imajo revnejšo mešanico zaradi eko norm,...  z nastavitvijo bogatejše zmesi deluje motor na nižji temp. in posledično se nekaj pridobi na moči vendar se hkrati povečajo izpusti motorja ;)

Danes sem vseeno priklopil to zadevo na motor. Če se bo poraba opazno povečala jo bom dal dol, delovanje motorja pri nižji temp. je pa tudi za agregat boljše? Bom sporočil, ko porabim par tankov goriva, kakšna je razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem vseeno priklopil to zadevo na motor. Če se bo poraba opazno povečala jo bom dal dol, delovanje motorja pri nižji temp. je pa tudi za agregat boljše? Bom sporočil, ko porabim par tankov goriva, kakšna je razlika.

Glede na razlago "izumitelja", naj se ne bi tko hudo povečala poraba; motor deluje na malček nižji temperaturi na račun bolj bogate mešanice; sigurno dobra stvar. Je pa tko, da če ne dozira pravilne količine in je mešanica prebogata, se začne to odražati na "nabiranju" oblog; na ventilih, batu, izpušnih kanalih, etc, pa še čem.  

Jst takimle "ćipom" ne zaupam nč;

PC, Yoshi in ostali top-notch produkti nimajo zastonj take cene kot jo majo.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes gre nazaj dol, ker ima motor manj "življenja" v sebi. Pri nižjih obratih dela lepše, tudi navor, bi rekel po občutku, da ga je malenkost več, drugače se pa ne čuti več take "iskrivosti" v vožnji, je vse nekam bolj uglajeno (zamorjeno). Tudi poraba zna biti višja, po dobrih 100 km sicer težko ocenjujem, samo je polovico rezervoarja hitro zmanjkalo.  :smoke:  :BUA:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor imam jaz iskusenj s prilagajanjem kolicine goriva, je (vsaj pri japonskih cestakih), tovarnisko nastavljena prebogata mesanica. pri cbr 1000 je bilo s powercommanderjem it sploh v obmocju najvece moci kar ornk "v minus".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nekega pravila. Moj je bil nastavljem na "prerevno", ko je pršu iz trgovine. Se trudijo na vse načine emisije dosegat.

Kolikor berem, se tile eksperimenti z novimi možgani na srečo več ali manj končajo vsi precej podobno. V kombinaciji z drugimi podvigi so lahko rezultati precej bolj zabavni. Vse od plavih krivin do prežganih ventilov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!